Dank je. Jullie trap onder mijn kont was wat ik nodig had denk ik. Ik ben het echt helemaal beu met hem en het kan ook zo niet langer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kudo's dat je aangifte hebt gedaan. Goede start. Dat zien we hier niet vaak.
Hou ons op de hoogte.
Dank je Krea. typen wordt niets deze dag...quote:
Welke regio?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:
Beetje ongepast misschien maar ik zeg het toch:
Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
Is niet misplaatst. Je moet blij zijn met deze 'nieuwe start'. Schuldenvrij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou werkgever gebeld.. Kan volgende week een paar uurtjes werken maar die komen wel de 20ste bij mijn salaris en worden niet eerder uit betaald. Maakt niet uit ik pak ze toch mee, Dat zijn toch weer een paar tientjes extra 20 augustus, en het begin van een spaarpot en ook nog eens schuldenvrij. Wat ben ik hier blij mee zeg!!!
Beetje misplaatste blijdschap in zo'n situatie maar vandaar ook de naam JoyOfLife. Ik kan met kleine dingetjes heel blij zijn, en met dingen die ik in mijn eentje gepresteerd heb nog meer.
Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:51 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik ga vanmiddag even kijken of ik eventuele urgentie 20 september kan betalen als ik schuldenvrij ben. Heb vast een paar mails gestuurd, iemand nog ideeen voor snelle baantjes?
Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets met achter een station.... Nee zonder gein; het is zomer, wellicht wat 'vakantiebaantjes' achtige meuk? Administratief, bollen plukken (is niet echt in die regio hé?), verkoopster, promotiemuts op festivals, horeca?
Bel alle verzorgingshuizen in je stadje op en vraag of ze nog iemand zoeken voor deze vakantie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:55 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hahah achter het station in ieder geval nooit.. Daar staan ze voor 7 eur om hun shotje te verdienen zeggen ze hier altijd. Ik wil me sowieso liever niet in dat werkgebied begeven, dat is echt de laatste optie als ik al een week niet gegeten heb ongeveer..
Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:56 schreef Kreator het volgende:
TIs niet iets wat ik snel zou doen, maar kun je niets tijdelijk verpanden? Neem aan dat je nu je schuldenvrij bent, weer gewoon inkomen gaat krijgen. Ergens in een pandjeswinkel moet je wel genoeg kunnen krijgen, als je iets van waarde hebt. Krijg je het later, tegen meerkosten, ook weer terug.
ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Behalve mijn telefoon (s1) en een duur gekregen kerst setje (shirt en broek) volgens mij niet echt. Maar neemt zo'n pandjes winkel kleding in? Zal eens bellen of ze mijn tel willen..
Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
ja nee, voor die paar euro moet je dat niet doen. Waar woon je ergens? Wellicht kan ik of een andere fokker je helpen?
Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Zuid oost brabant. Heb hier ook al wat geplaatst dus alle klusjes zijn welkom!!
FHF / Schoonmaakhulpje aangeboden.. Iets anders mag ook.
Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ok mijn interesse is gewekt. Alle klusjes? Ik moet nog beton uit mijn tuin gehaald hebben, kan je met zo'n grote pneumatische drilboor werken? Ongeveer 175 m2. Dan vergoed ik je alles.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Goede vraag. Heb geen idee en weet ook niet wat pneumatisch is eigenlijk ga ff googlen
Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef JoyOfLife het volgende:
Beetje ongepast misschien maar ik zeg het toch:
Mocht er iemand op zoek zijn naar een schoonmaakster hoor ik het graag... Kan goed schoonmaken en ben een harde werker.
Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen, maar je hebt een goede instelling vind ik. Hard werken, schulden aflossen etc.
Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal vind ik. Wat als ik zelf een bedrijf had en niet betalende klanten? Er zijn overal potjes en verzekeringen voor maar dan ben je ook niet blij als de zoveelste zijn schuld laat saneren en je van een openstaande 1000 euro maar 80 krijgt.
Tja dat van mij was ook debiel. Situatie thuis verslechterde ik werd depressief en raakte mijn baan kwijt.. Recht op uitkering was er niet, WW 1 maand jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Siert je wel, en dat mag ook weleens gezegd worden. We zitten hier ook vaak zat te kankeren op lui die zich op allerlei debiele manieren in de schulden hebben gewerkt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TheoHendrik het volgende:
TS,
Stuur even een foto van jezelf in PB. Dan kan ik beoordelen of je tijdelijk bij mij mag intrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |