En als een Israëlische soldaat met trots vertelt dat hij Arabieren heeft afgeknald?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan ja. Maar zodra iemand gezellig bij mij komt zitten te vertellen dat ze zo trots zijn dat ze de hele dag raketten op israel afschieten is het gesprek snel over.
Zo'n toeval is dat niet in Amsterdam hoor, heb ook op school gezeten met een Joodse tweeling bijv.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je begon er zelf over... Zowiezo is het per toeval dat je Israelische mensen kent... Aan de andere kant zijn ook mensen. En dat is het probleem. De menselijkheid wordt vergeten...
waarom niet?quote:
Dat komt omdat ze doorgaans wat meer ervaren soldaten sturen naar Gaza. Onder Staff Sergeant staan de Sergeant > Corporaal > soldaat (private). Je wordt gepromoveerd op basis van de tijd die je dient.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is Staff Sergeant de laagste rang in het leger ofzo?
Zie nergens een Private staan.
Dat hoeft van mij dus ook niet. Leek me evident.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als een Israëlische soldaat met trots vertelt dat hij Arabieren heeft afgeknald?
Nee! Gister dacht iemand al dat ik Turks of Marokkaans ben. Mijn mening is niet gebaseerd op een nationaliteit of afkomst of religie. Maar omdat ik gewoon een mens ben.quote:
Waarom post je dan niet in het topic over Boko Haram?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee! Gister dacht iemand al dat ik Turks of Marokkaans ben. Mijn mening is niet gebaseerd op een nationaliteit of afkomst of religie. Maar omdat ik gewoon een mens ben.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-verslag-vanuit-gazaquote:Een verslaggever van de Franse nieuwszender France24 staat ineens midden in het nieuws dat hij probeert te verslaan. Tijdens een live-verslag vanuit de Gazastrook wordt achter zijn rug een raket afgeschoten.
Correspondent Gallagher Fenwick doet live verslag van het conflict tussen Israël en Hamas als er achter hem een raket op Israël wordt afgeschoten. Dat gebeurde gisterenavond.
Fenwick is ongedeerd, maar maakt zich wel uit de voeten. "Meestal volgt er binnen een paar minuten een vergelding op dit soort acties", zegt hij nog.
Kan niet overal gaan posten , weet niet overal wat van af? Wat doe jij dan hier ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Waarom post je dan niet in het topic over Boko Haram?
Of over ISIS?
Of al die andere conflicten in de wereld??
Knappe dooddoener.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Of over ISIS?
Kap eens met die onzinnige stromannen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zie Palestijnen ook eens als blanke mensen en dan verdwijnt mijn waas vanzelf.
Gister dacht al iemand dat ik vanwege mijn naam ook vast dacht dat die maylasian toestel uit de lucht was geschoten door Israeli's ... ff serieus ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef sp3c het volgende:
ga nu niet weer op de persoonlijke tour he
Ik dacht dat je zo menselijk was, maar je maakt je alleen druk om een conflict waarbij relatief gezien zeer weinig slachtoffers vallen, beetje selectieve verontwaardiging vind je niet of??quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan niet overal gaan posten , weet niet overal wat van af? Wat doe jij dan hier ?
En ja dat is ook erg. De hele tijd die domme argumenten van waarom zeg je daar niks over en daar etc.
In plaats van je woorden terug nemen gewoon all in gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kap eens met die onzinnige stromannen.
Waarom post jij niet in het PTA-forum?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Of over ISIS?
En weer wil jij niet begrijpen dat Israel de bezetter is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
En weeeeeeeeeeeer discussie over wie de schuldige is.
Fucked up dat het bestand alweer geschonden is. Hoopte serieus dat het goed zou gaan.
Zolang ook buiten Israel/Palestina mensen alleen maar met een vinger naar een partij kunnen wijzen stopt het niet.
PTA?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom post jij niet in het PTA-forum?
Quote anders eens de posts waar je zo bad op gaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:11 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In plaats van je woorden terug nemen gewoon all in gaan.
Snap niet zo waarom je je zo op mij richt. Je weet niet wat ik denk dus hoef je ook geen dingen aan te nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo menselijk was, maar je maakt je alleen druk om een conflict waarbij relatief gezien zeer weinig slachtoffers vallen, beetje selectieve verontwaardiging vind je niet of??
Ja, maar DAT doen ze niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Palestijnen hebben recht op zelfverdediging?
Wat ik vooral zie, is dat jij iedereen die niet aansluit bij jouw pro-Israelische polonaise de mond probeert te snoeren met dergelijke dooddoeners.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Jij houdt ook van nutteloze discussies in andere topics ik weet het![]()
.
Begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En weer wil jij niet begrijpen dat Israel de bezetter is.
Da's waar, Egypte is een ander verhaal omdat daar stabiliteit wel gewenst is en omdat dat niet gelukt is. Maar Libie, Irak, Gaza, Syrie, etc zijn heel andere verhalen, landen waar de VS zich ook veel nadrukkelijker mee bemoeit heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom niet?
het is bekend dat ze met de rebellen in bed lagen voordat die helemaal allah is ackbar gingen
dat doen ze niet omdat ze zo graag een vrij en vrolijk Syrie willen zien
edit: ownee wacht ik haal 2 dingen door elkaar nu
Amerika heeft dik ingezet op stabiliteit in een aantal landen (Egypte bv) waar het nu helemaal losgaat
dan is er iets niet helemaal goed gegaan
Maar denk je niet dat op dit moment voor de mensen in Gaza misschien een oorlog ook beter is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap niet zo waarom je je zo op mij richt. Je weet niet wat ik denk dus hoef je ook geen dingen aan te nemen.
Reden waarom ik hier zit is omdat er alleen met vingers gewezen kan worden en de mensen totaal worden vergeten. Bij groepen zoals ISIS of Boko Haram is het compleet duidelijk dat die afschuwelijk zijn.
Libie en Irak zijn ook compleet gefaaldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's waar, Egypte is een ander verhaal omdat daar stabiliteit wel gewenst is en omdat dat niet gelukt is. Maar Libie, Irak, Gaza, Syrie, etc zijn heel andere verhalen, landen waar de VS zich ook veel nadrukkelijker mee bemoeit heeft.
Dus dat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik vooral zie, is dat jij iedereen die niet aansluit bij jouw pro-Israelische polonaise de mond probeert te snoeren met dergelijke dooddoeners.
Yasmin is Palestijn en zo niet, dan moet ze maar eens in andere topics gaan posten. Ik stel wat Israel-kritische vragen en dat wordt direct beschouwd als stoken en 'nutteloos' discussie voeren.
Misschien moet je wat doen aan je houding.
Welke leugens?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, leugens verzinnen is geweldig sterk.
nee dat denk ik niet neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:14 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat op dit moment voor de mensen in Gaza misschien een oorlog ook beter is?
Oh nee hoor, je stelt gewoon domme vragen, had me niet uitgemaakt of ze Israel-kritisch waren in jouw ogen of niet dat is iets heel anders!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik vooral zie, is dat jij iedereen die niet aansluit bij jouw pro-Israelische polonaise de mond probeert te snoeren met dergelijke dooddoeners.
Yasmin is Palestijn en zo niet, dan moet ze maar eens in andere topics gaan posten. Ik stel wat Israel-kritische vragen en dat wordt direct beschouwd als stoken en 'nutteloos' discussie voeren.
Misschien moet je wat doen aan je houding.
Nee dat denk ik niet! Oorlog is per definitie beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:14 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat op dit moment voor de mensen in Gaza misschien een oorlog ook beter is?
Ja, maar het ging ons* LelijKnap om de intentie...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Libie en Irak zijn ook compleet gefaald
had je beter kunnen laten voor wat het was
Is ook niet zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En weer wil jij niet begrijpen dat Israel de bezetter is.
eigenlijk welquote:
Marokkaans natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn naam is idd niet Nederlands. Voor de rest hoeft er niet naar me nationaliteit gevraagd te worden.
Ik denk dat je slecht bedoelt, maar soms kan het doel de middelen heiligen, denk je niet, immers in Gaza wordt het tijd dat Hamas wordt verdreven, en dat kan alleen door ze te verzwakken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet! Oorlog is per definitie beter.
En waarom is de achtergrond van een user relevant in deze discussie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Oh nee hoor, je stelt gewoon domme vragen, had me niet uitgemaakt of ze Israel-kritisch waren in jouw ogen of niet dat is iets heel anders!!
wellesquote:
de intentie is de situatie zo houden dat je/we er goedkoop olie kunnen kopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar het ging ons* LelijKnap om de intentie...
soms joods zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom is de achtergrond van een user relevant in deze discussie?
We gaan toch ook niet vragen of jij soms joods bent.
Als ze Palestijns was geweest had ik het begrepen, welke andere islam-variant (niet zeggende dat alle Palestijnen alleen maar moslim zijn), had ik het selectieve verontwaardiging gevonden. Nationaliteit en achtergrond doen er wel degelijk toe in deze discussie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom is de achtergrond van een user relevant in deze discussie?
We gaan toch ook niet vragen of jij soms joods bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |