abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_142915254
quote:
De farmaceutische industrie is een hot topic, voor en tegenstanders van deze tak van sport raken altijd in felle discussies over het nut van deze industrie. Maken ze mensen beter of juist zieker?

Dus discussieer hier over dit onderwerp in het licht van BNW
Link naar vorige delen:

Topicreeks: Algemeen Bigpharma topic

Over dit onderwerp ...
In het kort...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go!



[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 31-07-2014 15:48:09 ]
pi_142915419
FIPO
I feel kinda Locrian today
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:17:38 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_142915822
Nog een 'leuke' link voor in de OP.

http://www.jennymccarthyb(...)Body_Count/Home.html
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_142916108
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
Nog een 'leuke' link voor in de OP.

http://www.jennymccarthyb(...)Body_Count/Home.html
Andrew Wakefield, singlehandedly verantwoordelijk voor duizenden als niet miljoenen voorkoombare sterfgevallen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:38:59 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_142916368
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:29 schreef oompaloompa het volgende:
Andrew Wakefield, singlehandedly verantwoordelijk voor duizenden als niet miljoenen voorkoombare sterfgevallen.
Miljoenen is wel wat veel hoor; maar elke is er 1 teveel natuurlijk.

Hij is overigens niet de enige. Vele derde wereld landen hadden last van prominente figuren die verkondigden dat de vaccinaties bedoelt waren om de vrouwen te steriliseren, mensen ziek te maken etc. met alle gevolgen van dien.

Je hebt nu zelfs nog mensen die naar Bill Gates wijzen en zich afvragen waarom hij zo graag de derde wereld wil helpen met vaccinaties...

Of mensen die recentelijk nog (nood) hospitalen aanvielen omdat die zelf verantwoordelijk zouden zijn geweest voor de verspreiding van Ebola.

Je kunt het zo gek niet bedenken, of mensen verzinnen en geloven het.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_142916853
quote:
8s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Miljoenen is wel wat veel hoor; maar elke is er 1 teveel natuurlijk.
Ik was er heilig van overtuigd dat hij de UK verlaten heeft en daarna Mbeki is gaan "adviseren" over aids met minimaal een half miljoen slachtoffers als gevolg, maar kan dat zo snel niet meer op internet vinden, misschien was het een andere idioot. :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_142923855
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
Nog een 'leuke' link voor in de OP.

http://www.jennymccarthyb(...)Body_Count/Home.html
Hij staat er bij ^O^
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:53:09 #8
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142924021
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door een ziekte misschien? Het lichaam kan ziek worden, dat weet je?
ja. maar dat zou een zekere zeldzaamheid moeten zijn en al helemaal niet voor jonge mensen.
zeker in onze enigzins hygienische wereld.

Dat we toch massaal ziek worden en ziek blijven en allergischer en autistischer worden met de dag.
Vaccins, GMO-food, WiFi, geoengineering saboteert en herformateert onze RNA/DNA. Dit alles is een doelbewust uitgezet plan.

Nu 4G is uitgerold hebben acupunctiristen en andere homeopaten maar druk. Dat frequentie-gebied zit op het zelfde frequentiegebied van onze organen.

quote:
Mensen zijn door de eeuwen heen op zoek geweest naar verlichting van hun kwalen.
als ze wisten dat ze gewoon hun handen moesten wassen. Zelfs artsen snappen dat principe niet
of het zijn lakse hapsnurkers.
quote:
Godzijdank hoeven we niet meer naar de kermis om daar ten aanschouwe van het genietende volk van onze kiezen ontdaan te worden of door kwakzalvers behandeld te worden met wondermiddeltjes.
placebo is effectiever (en zonder bewuste bijwerkingen) dan de kutrommel van badpharma.

quote:
Wees blij dat er nu geweldige medicijnen bestaan die patienten ten dienste staan.
Alleen in acute noodsituatie is het handig. Dat is dan ook het enige waarvoor het bestaansrecht heeft.

quote:
Die pijn kunnen verlichten, die in sommige gevallen zelfs mensen genezen van kanker.
je weet wat ik van kanker vindt.

Nagenoeg alle ziektes zijn manmade en zeker vanaf 1900. En zoals het ebola nu. Dat is doelbewust losgelaten (agenda 21).

Het is niet voor niets de 2 plek van dood veroorzaker. En als je indirect zaken meeneemt (versuft door medicatie toch deelnemen aan het verkeer, moord door psychische problemen is het zonder twijfel nummer 1.

Vergeet niet dat alle shootings in scholen, bioscopen of winkelcentra onder invloed waren van medicatie.

Kortom medicatie is een wapen. De mens is beter af zonder die kwalijke rommel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142924405
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. maar dat zou een zekere zeldzaamheid moeten zijn en al helemaal niet voor jonge mensen.
zeker in onze enigzins hygienische wereld.

Dat we toch massaal ziek worden en ziek blijven en allergischer en autistischer worden met de dag.
Vaccins, GMO-food, WiFi, geoengineering saboteert en herformateert onze RNA/DNA. Dit alles is een doelbewust uitgezet plan.

Nu 4G is uitgerold hebben acupunctiristen en andere homeopaten maar druk. Dat frequentie-gebied zit op het zelfde frequentiegebied van onze organen.

[..]

als ze wisten dat ze gewoon hun handen moesten wassen. Zelfs artsen snappen dat principe niet
of het zijn lakse hapsnurkers.

[..]

placebo is effectiever (en zonder bewuste bijwerkingen) dan de kutrommel van badpharma.

[..]

Alleen in acute noodsituatie is het handig. Dat is dan ook het enige waarvoor het bestaansrecht heeft.

[..]

je weet wat ik van kanker vindt.

Nagenoeg alle ziektes zijn manmade en zeker vanaf 1900. En zoals het ebola nu. Dat is doelbewust losgelaten (agenda 21).

Het is niet voor niets de 2 plek van dood veroorzaker. En als je indirect zaken meeneemt (versuft door medicatie toch deelnemen aan het verkeer, moord door psychische problemen is het zonder twijfel nummer 1.

Vergeet niet dat alle shootings in scholen, bioscopen of winkelcentra onder invloed waren van medicatie.

Kortom medicatie is een wapen. De mens is beter af zonder die kwalijke rommel.
Ik pik alleen ebola er even uit omdat ik dat een goed voorbeeld vind om over te argumenteren. Als het zo zou zijn dat men mensen chronische ziektes wil bezorgen dan kies je niet voor ebola . Dat is in de meeste gevallen dodelijk.

De rest van je post tja, daar hebben we het al zo vaak over gehad.
Zal het kort en netjes houden: niet mee eens.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:06:38 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_142924493
Ebola is ook voor 'depopulatie' (net als de Mexicaanse griep vaccins dat waren ;) )

Want Ebola is inderdaad het meest efficiėnte virus wat we in een laboratorium kunnen maken :) Tevens zijn er geen medicijnen voor, dus het zou niet Big Pharma zijn die zoiets loslaat? Neem ik aan. Die hebben er immers niet voor.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_142924718
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. maar dat zou een zekere zeldzaamheid moeten zijn en al helemaal niet voor jonge mensen.
zeker in onze enigzins hygienische wereld.

Dat we toch massaal ziek worden en ziek blijven en allergischer en autistischer worden met de dag.
Vaccins, GMO-food, WiFi, geoengineering saboteert en herformateert onze RNA/DNA. Dit alles is een doelbewust uitgezet plan.

Nu 4G is uitgerold hebben acupunctiristen en andere homeopaten maar druk. Dat frequentie-gebied zit op het zelfde frequentiegebied van onze organen.

[..]

als ze wisten dat ze gewoon hun handen moesten wassen. Zelfs artsen snappen dat principe niet
of het zijn lakse hapsnurkers.

[..]

placebo is effectiever (en zonder bewuste bijwerkingen) dan de kutrommel van badpharma.

[..]

Alleen in acute noodsituatie is het handig. Dat is dan ook het enige waarvoor het bestaansrecht heeft.

[..]

je weet wat ik van kanker vindt.

Nagenoeg alle ziektes zijn manmade en zeker vanaf 1900. En zoals het ebola nu. Dat is doelbewust losgelaten (agenda 21).

Het is niet voor niets de 2 plek van dood veroorzaker. En als je indirect zaken meeneemt (versuft door medicatie toch deelnemen aan het verkeer, moord door psychische problemen is het zonder twijfel nummer 1.

Vergeet niet dat alle shootings in scholen, bioscopen of winkelcentra onder invloed waren van medicatie.

Kortom medicatie is een wapen. De mens is beter af zonder die kwalijke rommel.
Opnieuw mijn felicitaties met deze inhoudelijk incoherente, foutieve en boude reactie.
Maar je hebt wel gelijk; ik word met de dag allergischer voor jou -edit-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 31-07-2014 16:17:21 ]
I feel kinda Locrian today
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 16:19:05 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_142924808
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ebola is ook voor 'depopulatie' (net als de Mexicaanse griep vaccins dat waren ;) )

Want Ebola is inderdaad het meest efficiėnte virus wat we in een laboratorium kunnen maken :) Tevens zijn er geen medicijnen voor, dus het zou niet Big Pharma zijn die zoiets loslaat? Neem ik aan. Die hebben er immers niet voor.
Big Pharma of in Lambiekjes terminologie Bįd Pharma wil juist chronisch zieken.
pi_142924826
Positieve discriminatie Lavenderr?

Er is helemaal niets mis met autisten, zij verdienen onze steun en toeverlaat. Dus eigenlijk was het een hart onder de riem bij Lambiekje.
I feel kinda Locrian today
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 16:24:22 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_142924971
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:19 schreef starla het volgende:
Positieve discriminatie Lavenderr?

Er is helemaal niets mis met autisten, zij verdienen onze steun en toeverlaat. Dus eigenlijk was het een hart onder de riem bij Lambiekje.
Nee er is ook niets mis met autisten, maar ik doe een poging om de discussie zo min mogelijk op de persoon te houden.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:24:31 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142924976
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Big Pharma of in Lambiekjes terminologie Bįd Pharma wil juist chronisch zieken.
Als je even specifiek kijkt naar kanker zit er wel een bepaalde gedachte achter die kan leiden tot zulke meningen. Kanker was vroeger altijd dodelijk, nu komen er steeds meer effectieve behandelingen die het een meer chronische ziekte maken...

het punt wat meestal vergeten wordt is het vanuit de patient te bekijken, die wil niet acuut dood, die wil leven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142924997
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.....en herformateert onze RNA/DNA. Dit alles is een doelbewust uitgezet plan.

Moet dit pareltje er even tussenuitvissen. Een grotere domheid en beperkte kennis van zaken bestaat er bijna niet, mijn complimentent Lambiekje.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 16:25:54 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_142925019
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:24 schreef Re het volgende:

[..]

Als je even specifiek kijkt naar kanker zit er wel een bepaalde gedachte achter die kan leiden tot zulke meningen. Kanker was vroeger altijd dodelijk, nu komen er steeds meer effectieve behandelingen die het een meer chronische ziekte maken...

het punt wat meestal vergeten wordt is het vanuit de patient te bekijken, die wil niet acuut dood, die wil leven
Ja, als je het zo bekijkt klopt het wat Lambiekje zegt. Minus de scheldpartijen tegen een hele groep.
pi_142925049
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ebola is ook voor 'depopulatie' (net als de Mexicaanse griep vaccins dat waren ;) )

Want Ebola is inderdaad het meest efficiėnte virus wat we in een laboratorium kunnen maken :) Tevens zijn er geen medicijnen voor, dus het zou niet Big Pharma zijn die zoiets loslaat? Neem ik aan. Die hebben er immers niet voor.
Serieus of niet?
Ebola is een buitengewoon ineffiecient virus, laat veel te snel symptomen zien en dood de gastheer veel te snel.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:29:26 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142925122
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Serieus of niet?
Ebola is een buitengewoon ineffiecient virus, laat veel te snel symptomen zien en dood de gastheer veel te snel.
het leidt ook niet tot enig chronisch vervolg, je gaat dood. Punt. valt verder dan weinig aan te verdienen

en die decimeer adapten die leven in contradictie met zij die geloven in Bad Pharma, het kan niet samen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 16:35:38 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_142925291
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:29 schreef Re het volgende:

[..]

het leidt ook niet tot enig chronisch vervolg, je gaat dood. Punt. valt verder dan weinig aan te verdienen

en die decimeer adapten die leven in contradictie met zij die geloven in Bad Pharma, het kan niet samen
Daarom pikte ik ook ebola als voorbeeld uit het 'betoog' van Biek. Omdat die het altijd heeft over de chronische ziektes die we van Bad Pharma krijgen toebedeeld.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:36:15 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142925310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doortrapt slecht. Evil. Met stip het doortraptste wat de mens bedacht heeft.

[..]

Dr Frankensteins.

[..]

beter gezegd te dom om uit hun ogen te kijken. Ze weten niet wat ze voorschrijven.

[..]

Verdiep in het NWO, Agenda 21 verhaal.

Het doel van medicatie is zoveel mogelijk mensen ziek maken en ziekhouden. GM-food, fluoride, chemtrails, WiFi, medicatie, vaccins

Dat we ziek worden heeft direct verband met BigFood, BigAgri, BigPharma, BigMoney. BigChemo.
Het doel van de elite is vernietiging van de middenklasse.

Ondertussen wordt er gepushed middels TTIP om ook "Agent-Orange"-gewassen toe te laten in Europa. Uiteraard dat het niet vermeld hoeft te worden op het etiket.
Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Vanuit de volgens jou volledig evil BigPharma zijn daar prima behandelingen voor. Wat zou jij doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:37:45 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142925341
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. maar dat zou een zekere zeldzaamheid moeten zijn en al helemaal niet voor jonge mensen.
zeker in onze enigzins hygienische wereld.

Dat we toch massaal ziek worden en ziek blijven en allergischer en autistischer worden met de dag.
Vaccins, GMO-food, WiFi, geoengineering saboteert en herformateert onze RNA/DNA. Dit alles is een doelbewust uitgezet plan.

Nu 4G is uitgerold hebben acupunctiristen en andere homeopaten maar druk. Dat frequentie-gebied zit op het zelfde frequentiegebied van onze organen.

[..]

als ze wisten dat ze gewoon hun handen moesten wassen. Zelfs artsen snappen dat principe niet
of het zijn lakse hapsnurkers.

[..]

placebo is effectiever (en zonder bewuste bijwerkingen) dan de kutrommel van badpharma.

[..]

Alleen in acute noodsituatie is het handig. Dat is dan ook het enige waarvoor het bestaansrecht heeft.

[..]

je weet wat ik van kanker vindt.

Nagenoeg alle ziektes zijn manmade en zeker vanaf 1900. En zoals het ebola nu. Dat is doelbewust losgelaten (agenda 21).

Het is niet voor niets de 2 plek van dood veroorzaker. En als je indirect zaken meeneemt (versuft door medicatie toch deelnemen aan het verkeer, moord door psychische problemen is het zonder twijfel nummer 1.

Vergeet niet dat alle shootings in scholen, bioscopen of winkelcentra onder invloed waren van medicatie.

Kortom medicatie is een wapen. De mens is beter af zonder die kwalijke rommel.
Jij ongelovelijke faalhaas :') Ik kan nieteens beginnen met alle fouten in deze post aankaarten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142926228
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij ongelovelijke faalhaas :') Ik kan nieteens beginnen met alle fouten in deze post aankaarten.
Precies, anders wordt het een proefschrift.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:07:37 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142926274
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:06 schreef starla het volgende:

[..]

Precies, anders wordt het een proefschrift.
Uhuh, en daar ben ik voor mijn werk al mee bezig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:37:32 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142927205
-weg-

[ Bericht 94% gewijzigd door Lavenderr op 31-07-2014 17:50:30 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:42:00 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142927305
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef Lambiekje het volgende:


Nu 4G is uitgerold hebben acupunctiristen en andere homeopaten maar druk. Dat frequentie-gebied zit op het zelfde frequentiegebied van onze organen.
Maak dat maar eens hard
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142927440
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Lambiekje, -edit- dat je zo een haat hebt?
Zijn verstand, he.

In eerste instantie zou ik zeggen 'de ouders', Maar, tegenwoordig kunnen die ook weinig bescherming/afweer bieden. Dus mijn eerste gok is: Intarwebs.

En dan kan ik alsnog een lang verhaal beginnen over internet, leren, opvoeding, ervaring, logica (wat Biekje (naar mijn mening) mist), en nog wat dingen.

Laten we dit topic niet gebruiken om iemand te analyseren.

En Lav, prima als je deze post delete. Maar het onderwerp werd verbogen. IS er eigenlijk wel een topic waarin iemand besproken kan worden ? :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 31-07-2014 17:51:52 ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_142927553
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nu 4G is uitgerold hebben acupunctiristen en andere homeopaten maar druk. Dat frequentie-gebied zit op het zelfde frequentiegebied van onze organen.

[..]

Verdienen ze een hoop aan, die acupunctiristen en andere homeopaten ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door ChungLingSoo op 31-07-2014 17:56:21 ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_142927691
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Verdienen ze een hoop aan, die acupunctiristen en andere homeopaten ^O^
En maar moeilijk doen met antennes; had ook gewoon m'n telefoon aan m'n lever kunnen koppelen voor beter bereik.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 17:58:12 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_142927719
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En maar moeilijk doen met antennes; had ook gewoon m'n telefoon aan m'n lever kunnen koppelen voor beter bereik.
:D
pi_142927775
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En maar moeilijk doen met antennes; had ook gewoon m'n telefoon aan m'n lever kunnen koppelen voor beter bereik.
Pjee, een vriendin van mij (nou, van mijn vrouw, maar ze is cool) (EN IK LIEG NIET) zet haar wekkerradio op 'ingebouwd geluid', want als ze 'm op radio zet krijgt ze die straling van de radio.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_142927836
Sorry, einde off-topic van mij :)
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_142927838
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:00 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Pjee, een vriendin van mij (nou, van mijn vrouw, maar ze is cool) (EN IK LIEG NIET) zet haar wekkerradio op 'ingebouwd geluid', want als ze 'm op radio zet krijgt ze die straling van de radio.
Ze gelooft ook dat haar ziel wordt gestolen als er een foto van haar wordt gemaakt of heeft ze dat idee al laten varen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142927868
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze gelooft ook dat haar ziel wordt gestolen als er een foto van haar wordt gemaakt of heeft ze dat idee al laten varen?
Je wil niet weten hoe vaak ik daar discussies over gehad heb (niet direct in die vorm, maar je komt in de buurt) . Laten we er een topic over beginnen :)

Of laten we het beter gewoon niet doen.

natuurkunde!=natuurkunde hoort dan weer meer in TRU thuis.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:10:01 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142928014
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef Lambiekje het volgende:
Nu 4G is uitgerold hebben acupunctiristen en andere homeopaten maar druk. Dat frequentie-gebied zit op het zelfde frequentiegebied van onze organen.
Serieuze vraag hier op .... Voor welke regio geld dit?
Europa:
Amerika:
Afrika:
Aziė:
Midden-Oosten
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:55:48 #36
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142929078
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Moet dit pareltje er even tussenuitvissen. Een grotere domheid en beperkte kennis van zaken bestaat er bijna niet, mijn complimentent Lambiekje.
je moest eens weten. Hoe onmetelijk leeg je kennis is. Einsteins statement over oneindigheid is niet beter toepasbaar.

Nog maar een keer .. Kijk naar Genetic Roulette.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:58:01 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142929147
overigens over mijn eerdere stament over het kwalijke gevaarlijke handelen van BigPharma
toevallig kwam ik dit tegen: http://www.infowars.com/t(...)mainstream-medicine/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:58:30 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142929162
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moest eens weten. Hoe onmetelijk leeg je kennis is. Einsteins statement over oneindigheid is niet beter toepasbaar.
Grappig dat jij dit zegt, terwijl jij nooit inhoudelijk de discussie aangaat, nooit verder komt dan maar wat roepen en vage linkjes post.
Niet over homeopatie, niet over frequenties, niet over chronisch zieken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:59:52 #39
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142929217
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig dat jij dit zegt, terwijl jij nooit inhoudelijk de discussie aangaat, nooit verder komt dan maar wat roepen en vage linkjes post.
Niet over homeopatie, niet over frequenties, niet over chronisch zieken.
als je mijn kent had je geweten dat ik betrokken ben bij een chronische ziekte vereniging. En de algehele consensus over hun (nederlands) behandeld arts. "Ik wil de smerige liegende bedriegende klootzak nooit meer zien."
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:01:33 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142929279
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als je mijn kent had je geweten dat ik betrokken ben bij een chronische ziekte vereniging.
De Dyslexia vereniging?
Schizofreen nooit alleen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:05:01 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142929395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Serieuze vraag hier op .... Voor welke regio geld dit?
Europa:
Amerika:
Afrika:
Aziė:
Midden-Oosten
Tja
Europa: 800/1800/2600 MHz
Amerika: 700/800/1700AWS/1800/1900 MHz
Afrika: 1800/2100/2300 MHz
Aziė: 800/900/1800/2100/2600 MHz
Midden-Oosten: 800/1800/2300/2600 MHz
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:09:30 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142929548
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:06 schreef SicSicSics het volgende:
Ebola is ook voor 'depopulatie' (net als de Mexicaanse griep vaccins dat waren ;) )

Want Ebola is inderdaad het meest efficiėnte virus wat we in een laboratorium kunnen maken :) Tevens zijn er geen medicijnen voor, dus het zou niet Big Pharma zijn die zoiets loslaat? Neem ik aan. Die hebben er immers niet voor.
de fema-kampen komen van pas. Er is geen zelfbeschikking
http://www.infowars.com/f(...)s-if-ebola-hits-u-s/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142929931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als je mijn kent had je geweten dat ik betrokken ben bij een chronische ziekte vereniging. En de algehele consensus over hun (nederlands) behandeld arts. "Ik wil de smerige liegende bedriegende klootzak nooit meer zien."
SIN Nederland Lambiekje?

Je zit bij een vereniging waar dus een selection bias heerst, want positieve verhalen hoor je niet. Er zijn genoeg patiėnten op deze wereld die zeer tevreden zijn met hun arts.

Weet je wel wat selection bias is Lambiekje? En hoe dit resultaten kan beļnvloeden?
I feel kinda Locrian today
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:24:58 #44
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142930081
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:20 schreef starla het volgende:

[..]

SIN Nederland Lambiekje?

Je zit bij een vereniging waar dus een selection bias heerst, want positieve verhalen hoor je niet.
dat is een onmogelijkheid.

quote:
Er zijn genoeg patiėnten op deze wereld die zeer tevreden zijn met hun arts.
ignorant sheeple.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:25:25 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142930103
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142930205
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is een onmogelijkheid.

[..]

ignorant sheeple.
Wat is een onmogelijkheid, dat je alleen negatieve verhalen hoort? Maar dat zei je toch net? Nu spreek je jezelf tegen.

Die mensen zijn er toch echt. Zie ze bijna elke dag :) En altijd leuk als ze dat tegen je zeggen. Goh, wat moet jouw leven léég zijn zeg. Heb wel een beetje medelijden met je ;(
I feel kinda Locrian today
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:28:28 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142930227
quote:
Dus dat geld voor alle DNA in je voedsel. Zou maar niets meer eten biekje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142930454
*Lambiekje googelt selection bias*
I feel kinda Locrian today
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:53:25 #49
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142935920
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij ongelovelijke faalhaas :') Ik kan nieteens beginnen met alle fouten in deze post aankaarten.
Wat in vredesnaam doe jij eigenlijk in BNW. Zelden z'n naief ongeinformeerd persoon tegen gekomen. Net als SP. Wat een ongekende leegheid.

911 geen inside job vinden. Tsssk. Ga je schamen.

fyi: http://www.infowars.com/t(...)mainstream-medicine/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:55:55 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142936039
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja
Europa: 800/1800/2600 MHz
Amerika: 700/800/1700AWS/1800/1900 MHz
Afrika: 1800/2100/2300 MHz
Aziė: 800/900/1800/2100/2600 MHz
Midden-Oosten: 800/1800/2300/2600 MHz
De vraag stond voor lambiekje piet, niet voorzeggen. }:|
Dat wist ik ook had de frequentie weg gehaald.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:58:58 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142936180
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:33 schreef starla het volgende:
*Lambiekje googelt selection bias*
nope. wetenschap is selection bias
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142936230
Lambiekje geloof jij nu werkelijk alles wat uit rechts christelijke fundamentalistische hoek komt?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 00:20:05 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142941931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef Chewie het volgende:
Lambiekje geloof jij nu werkelijk alles wat uit rechts christelijke fundamentalistische hoek komt?
nee natuurlijk niet.

ggghristelijk geloof is verwerpelijk (overigens elk geloof) en kan en wil niet begrijpen waarom gros van de mensheid in die baarlijke nonsens geloofd. Het islambashen wat Wilders doet slaat ook nergens op en doet alleen maar meer de brandhaarden in de wereld oplaaien.

Waar is wilders eigenlijk. Heb nog niets vernomen van hem over MH17. Of zit ie in een gele zwembroek ergens op het strand..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 00:50:06 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142942850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet.

ggghristelijk geloof is verwerpelijk (overigens elk geloof) en kan en wil niet begrijpen waarom gros van de mensheid in die baarlijke nonsens geloofd. Het islambashen wat Wilders doet slaat ook nergens op en doet alleen maar meer de brandhaarden in de wereld oplaaien.

Waar is wilders eigenlijk. Heb nog niets vernomen van hem over MH17. Of zit ie in een gele zwembroek ergens op het strand..
Dat is Dries ook blond begrijp de verarring. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:06:54 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142943337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is Dries ook blond begrijp de verarring. ;)
:D
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:12:16 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142943456
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat in vredesnaam doe jij eigenlijk in BNW. Zelden z'n naief ongeinformeerd persoon tegen gekomen. Net als SP. Wat een ongekende leegheid.

911 geen inside job vinden. Tsssk. Ga je schamen.

fyi: http://www.infowars.com/t(...)mainstream-medicine/
Ik vermaak me hier prima met de waanzin van figuren zoals jij. Tussendoor probeer ik hier en daar nog wat dingen uit te leggen en toe te lichten voor de mensen die daar voor open staan. Dat heeft niets met naief zijn te maken. Dat heeft te maken met aanwezige kennis van zaken en andere capaciteiten om in te zien en aan te wijzen waar mensen zoals jij denkfouten maken en over het algemeen hillarisch de mist in gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:16:33 #57
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_142946124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef .SP. het volgende:
Serieus of niet?
Ebola is een buitengewoon ineffiecient virus, laat veel te snel symptomen zien en dood de gastheer veel te snel.
Niet; daarom! ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:09 schreef Lambiekje het volgende:
de fema-kampen komen van pas. Er is geen zelfbeschikking
http://www.infowars.com/f(...)s-if-ebola-hits-u-s/
Niet om het een of ander, maar
a) Waarom laat je het in Afrika los, als je de totale controle in Amerika wil bewerkstelligen.
b) Hoe zou je zo'n, potentieel voor miljoenen, dodelijke uitbraak willen beteugelen? Of wat zou jij roepen als ze de ziekte (stel je voor dat het zo ver komt) op zijn beloop laten?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:31:22 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142946243
Als men de bevolking al zou willen decimeren zouden ze niet met ziektes aankomen die of te snel doden (ebola) of te langzaam (HIV), of niet echt dodelijk (influenza), maar een mooie combi van ebola met influenza... dan heb je pas echt succes.

EN vraag me af wat je nou precies hebt als BigPharma meet een gedecimeerde maatschappij
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:16:52 #59
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_142946830
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:31 schreef Re het volgende:
EN vraag me af wat je nou precies hebt als BigPharma meet een gedecimeerde maatschappij
Ik ook; maar misschien is de BigPharma wel alleen voor chronisch zieken en is de Illuminatie voor depopulatie en zitten die twee elkaar in de weg?

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ebola-in-september/

Of toch niet ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_142947001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet.

de bronnen en filmpjes die je hier post zijn over het algemeen afkomstig uit die hoek.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:54:22 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142947505
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nope. wetenschap is selection bias
Oh?
Waarom dan jubelen in dit topic?

TRU / Homeopathie wetenschappelijk aangetoond

Waar je verder iedere inhoudelijke discussie ontweek zoals gewoonlijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142947948
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moest eens weten. Hoe onmetelijk leeg je kennis is. Einsteins statement over oneindigheid is niet beter toepasbaar.

Nog maar een keer .. Kijk naar Genetic Roulette.
Lieverd, jouw kennis van biologische systemen schittert door afwezigheid. Je aggresiviteit is slechts een wanhopige poging dit te verbloemen.

Misschien moet je eens een goed potje neuken om je hoofd weer een beetje op te klaren.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:30:38 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142948225
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lieverd, jouw kennis van biologische systemen schittert door afwezigheid. Je aggresiviteit is slechts een wanhopige poging dit te verbloemen.

Misschien moet je eens een goed potje neuken om je hoofd weer een beetje op te klaren.
Lambiekje heeft een uitstekende kennis van biologie en wetenschapstheorie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:01:35 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142948983
quote:
This Is How Doctors Improperly and Unnecessarily Label Millions With High Blood Pressure To Prescribe Medication
There are millions of people who are currently being misclassified as having high blood pressure, when in fact findings show that these people are not actually more likely to die prematurely than those with ‘normal’ blood pressure. In addition, what used to be classified as normal or high-normal blood pressure (a systolic pressure of 120-139 mm Hg and diastolic pressure of 80-89 mm Hg) is now categorized as prehypertension.

It’s a little strange. All of a sudden, the experts are telling millions of people who thought they were healthy that they now have this condition called prehypertension.

bron
Artsen zijn niet goed snik.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142949050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Artsen zijn niet goed snik.
Hou eens op met dit soort bull.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:07:07 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142949147
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou eens op met dit soort bull.
In Lambiekjes wereld heb je 1 set waarheden, die je in 1 keer goed moet vinden en vervolgens niet meer veranderen. Zoiets als voortschrijdend inzicht is hem totaal vreemd...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:10:11 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142949259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In Lambiekjes wereld heb je 1 set waarheden, die je in 1 keer goed moet vinden en vervolgens niet meer veranderen. Zoiets als voortschrijdend inzicht is hem totaal vreemd...
Net als zelfreinigend vermogen.
Op de vraag welke methode hij voor waarheidsvinding gebruikt heeft hij ook nooit inhoudelijk geantwoord.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:10:22 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142949265
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Artsen zijn niet goed snik.
Maar hebben er wel voor gezorgd dat ik kan lopen, toch vreemd :)
En mijn arts spoort inderdaad niet helemaal, kwam zelfs naar de marathon om me aan te moedigen met groot spandoek :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:12:57 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142949374
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Net als zelfreinigend vermogen.
Op de vraag welke methode hij voor waarheidsvinding gebruikt heeft hij ook nooit inhoudelijk geantwoord.
Dat zou ik ook graag willen weten ja, net als de reactie op de diagnose van een goed bigpharma behandelbare chronische aandoening.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:13:44 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142949399
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou eens op met dit soort bull.
Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142949486
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.
Toch raad ik je aan te stoppen met dit soort idiote en kwalijke uitspraken.
Je zit al aan je tax voor vandaag. Ruimschoots.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:17:50 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142949517
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.
Hoe weet je dat nou je bent er de afgelopen jaren nooit geweest, het enige wat je er van weet is wat je van het internet plukt.
heb je hier boven gelezen?

Mijn arts heeft er voor gezorgd dat ik weer KAN LOPEN!!!!
plus de rest hier gaat ook wel eens naar een ziekenhuis en ze zijn er allemaal nog!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:19:14 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142949559
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.
Knul, ga toch fietsen. Het is mooi weer, ga lekker zwemmen ofzo
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:19:55 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142949589
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou je bent er de afgelopen jaren nooit geweest, het enige wat je er van weet is wat je van het internet plukt.
heb je hier boven gelezen?

Mijn arts heeft er voor gezorgd dat ik weer KAN LOPEN!!!!
plus de rest hier gaat ook wel eens naar een ziekenhuis en ze zijn er allemaal nog!
Mijn longarts heeft er voor gezorgd dat ik nog leef, maar dat ziet Lambiekje natuurlijk weer als een deel van het complot tegen hem
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:22:20 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142949656
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.
Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Deze aandoening is prima behandelbaar met medicatie ontwikkeld door bigpharma. Wat doe je?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142949699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.
Waarom zijn ze er wel dan volgens jou?
Alleen om de hele dag complotten in de doofpot te stoppen? Of om mensen opzettelijk ziek te maken?
I feel kinda Locrian today
pi_142949716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Deze aandoening is prima behandelbaar met medicatie ontwikkeld door bigpharma. Wat doe je?
Krijg je geen antwoord op...
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:28:30 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142949834
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef starla het volgende:

[..]

Krijg je geen antwoord op...
Dat laat iig het hypocriete ervan zien ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142950202
En dit soort dingen dan Biekje, is dit een complot van ziekmakende artsen? Leg eens uit, wat doen ze hier?

pi_142953470
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef starla het volgende:

[..]

Krijg je geen antwoord op...
Ik heb hem ooit iets van dezelde strekking gevraagd en toen gaf die aan dat die zich dan wel gewoon liet vaccineren.

Dat is ook meteen het schofterige aan personen zoals Lambiekje. Zodra het om andere gaat gooien ze het ene na het andere onzin verhaal de wereld in, maar als het op henzelf aankomt dan doen ze het wel.

Ik ga het gewoon zeggen zoals het is. Lambiekje. Jij bent verantwoordelijk voor honderdduizenden doden door je verzinsels. Met ieder bericht dat je post wordt je meer verantwoordelijk.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:12:14 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142953526
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik heb hem ooit iets van dezelde strekking gevraagd en toen gaf die aan dat die zich dan wel gewoon liet vaccineren.
OW?
Tijdje terug vroeg ik m dat ook en schreef hij dat hij boos was op zijn moeder Daarom, (die er nu spijt van had) zal ff op proberen te zoeken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142953581
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

OW?
Tijdje terug vroeg ik m dat ook en schreef hij dat hij boos was op zijn moeder Daarom, (die er nu spijt van had) zal ff op proberen te zoeken.
Je wilt toch niet zegen dat Lambiekje consequent is? Hij kan vandaag het ene beweren maar post rustig morgen een linkdump die precies het tegenovergestelde beweert.
pi_142953598
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef .SP. het volgende:
En dit soort dingen dan Biekje, is dit een complot van ziekmakende artsen? Leg eens uit, wat doen ze hier?

Hoe dśrven ze. Schandalig.
Ja doei.
pi_142953608
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

OW?
Tijdje terug vroeg ik m dat ook en schreef hij dat hij boos was op zijn moeder Daarom, (die er nu spijt van had) zal ff op proberen te zoeken.
Ja, zo was het. Hij is boos dat hij beschermd is tegen allerlei vreselijke ziektes :') en neemt het zijn ouders kwalijk dat ze hem hebben laten vaccineren.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:17:21 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142953718
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.

[..]

.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.

http://whale.to/vaccines/measles.html

[..]

het is eerder andersom.

En daarnaast heeft m'n moeder spijt dat ze ons heeft laten vaccineren. Onwetendheid.
vaccinatie topic deeltje 6
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:32:09 #86
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142954270
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch raad ik je aan te stoppen met dit soort idiote en kwalijke uitspraken.
Je zit al aan je tax voor vandaag. Ruimschoots.
Ik wist niet dat er een quotum zat op het aantal beledigingen op één dag?

Mooi!

Lambiekje. Door gedrag van jou -edit- jaag je onnodig mensen de dood in. In feite -edit- jij direct vervolgd worden voor het onthouden van noodzakelijke zorg aan hen die dat nodig hebben.

Geen enkel rationeel argument uit jouw vreetschuur.
Geen enkele inhoudelijke respons op vragen.
Negeert hen die serieus moeite doen je de kans te geven je geblaat te duiden.

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je in deze serie vragen hebt genegeerd en met een nog grotere strontdiarree kwam, had ik niet meer hoeven werken deze maand.

Boerenpaard!

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 01-08-2014 13:38:50 ]
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:33:26 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142954316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

Ik ga het gewoon zeggen zoals het is. Lambiekje. Jij bent verantwoordelijk voor honderdduizenden doden door je verzinsels. Met ieder bericht dat je post wordt je meer verantwoordelijk.
Yep
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:34:39 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142954365
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er een quotum zat op het aantal beledigingen op één dag?

Mooi!

LambiekjeDoor gedrag van jou jaag je onnodig mensen de dood in. In feite zou zoals jij direct vervolgd worden voor het onthouden van noodzakelijke zorg aan hen die dat nodig hebben.

Geen enkel rationeel argument uit jouw vreetschuur.
Geen enkele inhoudelijke respons op vragen.
Negeert hen die serieus moeite doen je de kans te geven je geblaat te duiden.

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je in deze serie vragen hebt genegeerd en met een nog grotere strontdiarree kwam, had ik niet meer hoeven werken deze maand.

Boerenpaard!
QFT

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 01-08-2014 13:39:51 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:38:32 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142954516
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef Worteltjestaart het volgende:
&^@#$%#E@^$&*^$&^%#$&$@^&@$&^$@!!!!


Denk je nu echt dat lambiekje er anders van word als jij zo tekeer gaat? :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:41:12 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142954620
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:38 schreef theguyver het volgende:

Denk je nu echt dat lambiekje er anders van word als jij zo tekeer gaat? :?

Nee, maar het lucht lekker op
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:43:28 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142954718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, maar het lucht lekker op
;) dat wel natuurlijk..

zo iedereen weer frutstratie kwijt.. ^O^ prima.. en weer on-topic :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:53:24 #92
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142955094
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, maar het lucht lekker op
Dat ja!

Ik snap dat zonder Lambiekjes het hele BNW niet kan bestaan, maar eigenlijk zou hij gewoon permanent op moeten rotten.
Ik weet niet hoe vaak hij al gewaarschuwd is en hoe vaak hij al een tijdelijke gedwongen vakantie heeft gehad... maar het helpt geen zier.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_142955813
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:53 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat ja!

Ik snap dat zonder Lambiekjes het hele BNW niet kan bestaan.
Oneens. Er is een verschil tussen een complotdenker en een 'lambiekje' (of bijv. Bankfurt). Met de ene is wel een inhoudelijke discussie te voeren, de andere verziekt alleen maar dit forum. Ergo: naar mijn mening dragen 'lambiekjes' niks bij aan BNW.

/ontopic
pi_142955836
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:53 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat ja!

Ik snap dat zonder Lambiekjes het hele BNW niet kan bestaan, maar eigenlijk zou hij gewoon permanent op moeten rotten.
Ik weet niet hoe vaak hij al gewaarschuwd is en hoe vaak hij al een tijdelijke gedwongen vakantie heeft gehad... maar het helpt geen zier.
Mee eens, die vent heeft absoluut geen toevevoegde waarde, integendeel hij verpest het doel van dit forum.
pi_142960153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:11 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mee eens, die vent heeft absoluut geen toevevoegde waarde, integendeel hij verpest het doel van dit forum.
En dat is heel jammer want zo komen we nooit uit dat 'gekkies-hoekje'.
pi_142960258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is heel jammer want zo komen we nooit uit dat 'gekkies-hoekje'.
Staat BNW al in de 'gekkietracker'?
Ja doei.
pi_142960321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Staat BNW al in de 'gekkietracker'?
Weet ik niet. Heb je een linkje? Wist niet eens dat dat bestond joh :o
pi_142960336
Ik kwam er daarnet langs, op troebelwater ofzo? :D
Ja doei.
pi_142960365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is heel jammer want zo komen we nooit uit dat 'gekkies-hoekje'.
-verkeerd gelezen-
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:29:13 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142960838
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is heel jammer want zo komen we nooit uit dat 'gekkies-hoekje'.
Ik vind de schade die hij aanricht door zijn boosaardige leugens eigenlijk kwalijker.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:19:45 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_142962249
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vind de schade die hij aanricht door zijn boosaardige leugens eigenlijk kwalijker.
Ik hoop en ga uit van het verstand van degenen die deze baarlijke nonsens lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 01-08-2014 23:32:22 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:22:14 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142962333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop en ga uit van het verstand van degenen die deze baarlijk nonsens lezen.
Ik vrees dat veel te veel mensen te lichtgelovig zijn en dat hun kinderen daar de dupe van zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:15:29 #103
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_142965743
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vrees dat veel te veel mensen te lichtgelovig zijn en dat hun kinderen daar de dupe van zijn.
Niet via dit forum denk ik. Hij wordt hier door zoveel mensen zo hard ontmaskerd dat zelfs de meest lichtgelovige er niet intrapt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:19:37 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142965883
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet via dit forum denk ik. Hij wordt hier door zoveel mensen zo hard ontmaskerd dat zelfs de meest lichtgelovige er niet intrapt.
Nou vergis je er niet in ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:21:25 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142965929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou vergis je er niet in ...
Vorige deel, dat ik vaccineren tegen autisme had genoemd begon nog iemand te gillen dat dit als neuken tegen het nageslacht was

"zondag 27 juli 2014 @ 14:49 • 184
Repelsteeltju
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. "
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:27:28 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142966087
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vorige deel, dat ik vaccineren tegen autisme had genoemd begon nog iemand te gillen dat dit als neuken tegen het nageslacht was

"zondag 27 juli 2014 @ 14:49 • 184
Repelsteeltju
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. "

Er zijn er genoeg die mee kijken maar niet reageren ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:32:52 #107
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142966238
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die mee kijken maar niet reageren ;)
Het niet laten vaccineren van kinderen is een zorgwekkende trend.
Een arts in Keulen zat met een meisje dat aan mazelen stierf en zei dat je ouders eigenlijk dat eens moest laten zien, hoe langzaam en verschrikkelijk de dood is als je aan mazelen sterft
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:36:53 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142966352
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het niet laten vaccineren van kinderen is een zorgwekkende trend.
Een arts in Keulen zat met een meisje dat aan mazelen stierf en zei dat je ouders eigenlijk dat eens moest laten zien, hoe langzaam en verschrikkelijk de dood is als je aan mazelen sterft
en polio rode hond etc,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:40:23 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142966460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

en polio rode hond etc,
Difterie, tetanus, kinkhoest, pokken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142967432
over vaccinaties

Gepubliceerd op 9 jan. 2014

Hans Moolenburgh lezing tijdens NVKP dag 2012. Huisarts in ruste dr. Moolenburgh sr. (88 jaar) is arts, auteur en spreker. Als hoofd van de anti-fluorideringsbeweging heeft hij (na een heftige strijd met de regelgevingsautoriteiten, die uiteindelijk ongelijk hebben gekregen) ervoor gezorgd dat wij geen neurotoxisch en kankerverwekkend fluoride in ons drinkwater hebben gekregen!

  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:11:04 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142967500
Overigens zou ik botbreuken, brandwonden en acute eerste hulp in aparte ziekenhuizen doen.

De medicatie zou voor 99% zonder pardon over boord kunnen.

En ik zeg niet dat iemand niet ziek is en niet beter mag worden. Ik zeg dat ziektes manmade zijn en adt de medicatie en behandeling symptoombestrijding is met kwalijke troep.

Waar jullie voor staan dood 100k jaarlijks.

ooit zullen jullie me gelijk geven.

[ Bericht 40% gewijzigd door Lambiekje op 01-08-2014 20:20:39 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:20:39 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142967859
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
ooit zullen jullie me gelijk geven.

Overigens zou ik botbreuken, brandwonden en acute eerste hulp in aparte ziekenhuizen doen.

De medicatie zou voor 99% zonder pardon over boord kunnen.

En ik zeg niet dat iemand niet ziek is en niet beter mag worden. Ik zeg dat ziektes manmade zijn en adt de medicatie en behandeling symptoombestrijding is met kwalijke troep.

Waar jullie voor staan dood 100k jaarlijks.
Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Deze aandoening is prima behandelbaar met medicatie ontwikkeld door bigpharma. Wat doe je?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142968104
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Deze aandoening is prima behandelbaar met medicatie ontwikkeld door bigpharma. Wat doe je?
Ik waardeer je doorzettingsvermogen, maar nogmaals, een antwoord krijg je niet. Want dan moet hij zichzelf tegenspreken.

En dat ziektes manmade zijn slaat natuurlijk helemaal nergens op. Erfelijke aandoeningen bijvoorbeeld of hoe kan bijvoorbeeld een Diabetes type 1 bij een kind van 5, nu manmade zijn? Vaccins die de Eilandjes van Langerhans kapot maken? En waarom niet elk vaccin en komt deze aandoening gelukkig niet veel voor? Zou je dįįr wel antwoord op kunnen geven Lambiekje?

Ik geef je de tijd om Diabetes type 1 en Eilandjes van Langerhans te googlelen, zodat je je kunt verdiepen in de materie en tot een weloverwogen en overtuigend argument kunt komen.

Toi, toi, toi!
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:30:02 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142968268
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Deze aandoening is prima behandelbaar met medicatie ontwikkeld door bigpharma. Wat doe je?
accuut stoppen met supermarktvoedsel en fluortandpasta.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142968380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

accuut stoppen met supermarktvoedsel en fluortandpasta.
:D!
Ja doei.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:32:42 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_142968397
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
Overigens zou ik botbreuken, brandwonden en acute eerste hulp in aparte ziekenhuizen doen.

De medicatie zou voor 99% zonder pardon over boord kunnen.

En ik zeg niet dat iemand niet ziek is en niet beter mag worden. Ik zeg dat ziektes manmade zijn en adt de medicatie en behandeling symptoombestrijding is met kwalijke troep.

Waar jullie voor staan dood 100k jaarlijks.

ooit zullen jullie me gelijk geven.
Hoe moet men dan de pijn bestrijden? Een houtje tussen de tanden? Oh wacht, dat gaat niet want die zijn al weggerot, of er op de kermis uitgetrokken.
pi_142968496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

accuut stoppen met supermarktvoedsel en fluortandpasta.
En waarom gaat dat helpen denk je?

Of stel je hebt een hersenvliesontsteking en ligt septisch in het ziekenhuis, heb je dan ook een soort 'behandel me niet paspoort' bij je? En staat daar dan op: 'geef mij geen supermarktvoedsel?'.

En zou je, als je wakker wordt uit je coma omdat je geļntubeerd bent geweest en antibiotica hebt gehad die je leven hebben gered waarvan je geen restschade overhoudt, boos zijn op de artsen? Of zou je ze bedanken voor het feit dat ze je leven hebben gered en zonder AB het niet zou hebben overleefd?
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:41:28 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142968773
Men snapt al niet waarom je dergelijk ziek in het ziekmaakhuiss beland.

http://sprword.com/health.html
Jullie hebben nog z'n onnoemelijk bespijkering nodig. Het is gewoon beschamend. Hoe weinig men weet. Hoe de ziekte-industrie werkt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:43:52 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142968875
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
Overigens zou ik botbreuken, brandwonden en acute eerste hulp in aparte ziekenhuizen doen.

De medicatie zou voor 99% zonder pardon over boord kunnen.

En ik zeg niet dat iemand niet ziek is en niet beter mag worden. Ik zeg dat ziektes manmade zijn en adt de medicatie en behandeling symptoombestrijding is met kwalijke troep.

Waar jullie voor staan dood 100k jaarlijks.

ooit zullen jullie me gelijk geven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:44:22 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142968899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

accuut stoppen met supermarktvoedsel en fluortandpasta.
Dat gaat op dat moment niets meer uithalen, gezien de schade aan de schildklier al gedaan is. Dus wat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142968908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef Lambiekje het volgende:
Men snapt al niet waarom je dergelijk ziek in het ziekmaakhuiss beland.
Soit, maat stel je ligt er dus wel, wat kies je dan:

1) Doodgaan vanwege principes die op waanideeėn zijn gebaseerd.
2) Behandeling krijgen en leven.

Welke van de 2 wordt het Lambiekje?
I feel kinda Locrian today
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:05:16 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_142969584
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef Lambiekje het volgende:
Men snapt al niet waarom je dergelijk ziek in het ziekmaakhuiss beland.

http://sprword.com/health.html
Jullie hebben nog z'n onnoemelijk bespijkering nodig. Het is gewoon beschamend. Hoe weinig men weet. Hoe de ziekte-industrie werkt.
No thanks. Ben Jezus niet.
pi_142970309
Nou Biekje? Dood of leven?

Je krijgt mijn respect als je voor optie 1 kiest: niet behandeld willen worden en dood gaan. Bij optie 2 vind ik je toch maar een huichelaar :)

En optie 1 heeft ook zo z'n voordelen voor ons.
I feel kinda Locrian today
pi_142970841
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef starla het volgende:

[..]

En dat ziektes manmade zijn slaat natuurlijk helemaal nergens op. Erfelijke aandoeningen bijvoorbeeld of hoe kan bijvoorbeeld een Diabetes type 1 bij een kind van 5, nu manmade zijn? Vaccins die de Eilandjes van Langerhans kapot maken?
Meld. Type 1 Diabetes sinds mijn geboorte. Een van de ongeveer 400 gevallen wereldwijd die het sinds zijn/haar geboorte heeft. Ik dank BigPharma dan ook iedere dag dat ik dankzij hun nog leef. Sterker nog. Toen ik geboren werd, was mijn levensverwachting hooguit 30 jaar. Dankzij de sterk verbeterde Insuline is die nu bijna gelijkwaardig aan iemand zonder diabetes.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:55:39 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142971280
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Meld. Type 1 Diabetes sinds mijn geboorte. Een van de ongeveer 400 gevallen wereldwijd die het sinds zijn/haar geboorte heeft. Ik dank BigPharma dan ook iedere dag dat ik dankzij hun nog leef. Sterker nog. Toen ik geboren werd, was mijn levensverwachting hooguit 30 jaar. Dankzij de sterk verbeterde Insuline is die nu bijna gelijkwaardig aan iemand zonder diabetes.
^O^ mooi voorbeeld.
Maar volgens lambiekje heb je.. nee. eeeeh ga je... neee wacht... ehmmmm ... je had ook... ehhh..

hij kan niks verzinnen dus zal hij hierop ook niet op antwoorden, mocht ik geen gelijk hebben stuur ik je persoonlijk een pilsje via de post!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:03:10 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_142971533
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Meld. Type 1 Diabetes sinds mijn geboorte. Een van de ongeveer 400 gevallen wereldwijd die het sinds zijn/haar geboorte heeft. Ik dank BigPharma dan ook iedere dag dat ik dankzij hun nog leef. Sterker nog. Toen ik geboren werd, was mijn levensverwachting hooguit 30 jaar. Dankzij de sterk verbeterde Insuline is die nu bijna gelijkwaardig aan iemand zonder diabetes.
Put that in your pipe and smoke it Lambiekje :Y)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:23:47 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142974850
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef starla het volgende:

[..]

Soit, maat stel je ligt er dus wel, wat kies je dan:

1) Doodgaan vanwege principes die op waanideeėn zijn gebaseerd.
2) Behandeling krijgen en leven.

Welke van de 2 wordt het Lambiekje?
1. Het is een waanidee dat onze zorg adequaat is.
2. In het ziekenhuis kom je slechter naar buiten dan dat je erin ging.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:24:33 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142974874
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

No thanks. Ben Jezus niet.
precies wat ik al dacht. Fijn een ignorant sheeple blijven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:29:10 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142975081
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Put that in your pipe and smoke it Lambiekje :Y)
.. het is sowieso al bespottelijk dat we ziek, zwak en misselijk, allergisch, misvormt enz geboren worden. Wat is BadPharma en BadFood toch fantastisch.

Mama zwanger, Papa laat uit werk. Lekker makkelijk doen met eten, McDonalds. Pizzaatje of toch de voor verpakte shite van de AH. Nog wat Cola Zero om het weg te spoelen en daarna tandenpoetsen met fluoride. Ondertussen ook nog wat medicatie voor de pijn hier en daar. Nog een boekje lezen met een spaarlamp. Mobieltje op nachtkastje. En voila.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:29:25 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142975089
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Het is een waanidee dat onze zorg adequaat is.
2. In het ziekenhuis kom je slechter naar buiten dan dat je erin ging.
dus liever dood gaan..
Of je vol prikken met accupunctuur naalden en spijkers etc en maar hopen op een wonder dus.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:31:12 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142975159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het is sowieso al bespottelijk dat we ziek, zwak en misselijk geboren worden.

Mama zwanger, Papa laat uit werk. Lekker makkelijk doen met eten, McDonalds. Pizzaatje of toch de voor verpakte shite van de AH. Nog wat Cola Zero om het weg te spoelen en daarna tandenpoetsen met fluoride. Ondertussen ook nog wat medicatie voor de pijn hier en daar.
En voila.
Niet werken niet eten niet drinken.. geen lol
En gewoon maar peige gaan.. way to go ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142975200
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het is sowieso al bespottelijk dat we ziek, zwak en misselijk geboren worden.
Ja vroeger was alles beter. Toen was de gemiddelde levensverwachting amper 30 jaar. Als je al niet dood ging tijdens je eerste levensjaar.

quote:
Mama zwanger, Papa laat uit werk. Lekker makkelijk doen met eten, McDonalds. Pizzaatje of toch de voor verpakte shite van de AH. Nog wat Cola Zero om het weg te spoelen en daarna tandenpoetsen met fluoride. Ondertussen ook nog wat medicatie voor de pijn hier en daar. Nog een boekje lezen met een spaarlamp. Mobieltje op nachtkastje. En voila.
Wil je dat ik ook nog mijn leeftijd vermeld? Zal ik ook even vermelden wat mijn moeder allemaal at toen ik geboren werd? In ieder geval niks van wat jij opnoemt.

[ Bericht 10% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 01-08-2014 23:39:52 ]
pi_142975280
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

precies wat ik al dacht. Fijn een ignorant sheeple blijven.
Liever een sheeple dan een Lambiekje.

100.000'den doden op je geweten...iedere post meer. Hoe kun je leven met jezelf. Hoe kun jij leven met de wetenschap dat alles dat je post mensen de dood injaagt? Feitelijk gezien ben je gewoon een serie-moordenaar.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:39:30 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142975450
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:34 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Liever een sheeple dan een Lambiekje.

100.000'den doden op je geweten...iedere post meer. Hoe kun je leven met jezelf. Hoe kun jij leven met de wetenschap dat alles dat je post mensen de dood injaagt? Feitelijk gezien ben je gewoon een serie-moordenaar.
Nog maar een keer ik wil dat mensen beter worden en beter blijven. ALs je gezondheid lief is blijf weg van ziekenhuizen en terreur van waardeloze pillentroep.

http://www.collective-evo(...)s-a-growing-problem/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142975456
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Het is een waanidee dat onze zorg adequaat is.
2. In het ziekenhuis kom je slechter naar buiten dan dat je erin ging.
Ok, dus hieruit mag ik concluderen dat je liever doodgaat, dan dat je behandeld wordt door een arts.

Consequent, maar erg 'twisted'.

En een makkelijke patiėnt, gewoon niets doen en linea recta terug naar huis laten gaan waar je komt te overlijden met niet te harden hoofdpijn, koorts tot 40 graden en je organen ermee ophouden en uiteindelijk schuimbekkend deze wereld verlaat.

Misschien wel een toepasselijk einde ook nog :)

En het drukt de kosten van de gezondheidszorg ^O^

[ Bericht 13% gewijzigd door starla op 01-08-2014 23:46:09 ]
I feel kinda Locrian today
pi_142975564
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nog maar een keer ik wil dat mensen beter worden en beter blijven. ALs je gezondheid lief is blijf weg van ziekenhuizen en terreur van waardeloze pillentroep.

http://www.collective-evo(...)s-a-growing-problem/
Nee Lambiekje. Death by aging is een groeiend probleem. We worden ouder en daarom komen bepaalde ziektes gewoon meer voor. Dat heeft niks met je pillen te maken maar gewoon omdat ons lichaam als we ouder worden fouten gaat maken. Vroeger kreeg je een ziekte en je was klaar. De 6 planken stonden dan al voor je klaar. Nu kunnen we die ziekte overwinnen en ouder worden, met allerlei andere gevolgen die daar een logisch vervolg van zijn.

En aangezien je zo van linkjes houdt. Hier is een interessante voor je

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)2005k3b15p013art.pdf

[ Bericht 6% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 01-08-2014 23:47:16 ]
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:43:02 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_142975611
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nog maar een keer ik wil dat mensen beter worden en beter blijven. ALs je gezondheid lief is blijf weg van ziekenhuizen en terreur van waardeloze pillentroep.

http://www.collective-evo(...)s-a-growing-problem/
Lees je weleens post van anderen Lambiekje? Zou het eens proberen.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:37:01 #138
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142978313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nee Lambiekje. Death by aging is een groeiend probleem. We worden ouder en daarom komen bepaalde ziektes gewoon meer voor.
1. Niet waar.
2. Steeds jongere mensen krijgen ziektes en aandoendingen van bejaarden. Of worden er zelfs mee geboren.

nog een paar generaties en we zijn steriel.

quote:
Dat heeft niks met je pillen te maken maar gewoon omdat ons lichaam als we ouder worden fouten gaat maken.
dat wordt in hyperdrive gezet met vaccins, GM-food, WiFi, chemtrails, spaarlampen

quote:
Vroeger kreeg je een ziekte en je was klaar. De 6 planken stonden dan al voor je klaar. Nu kunnen we die ziekte overwinnen en ouder worden, met allerlei andere gevolgen die daar een logisch vervolg van zijn.
Ziektes zijn manmade. Of weer geherintroduceerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 02-08-2014 00:42:48 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142978770
Antipsychotic drugs linked to slight decrease in brain volume

http://www.cam.ac.uk/rese(...)ease-in-brain-volume
pi_142979298
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Niet waar.
2. Steeds jongere mensen krijgen ziektes en aandoendingen van bejaarden. Of worden er zelfs mee geboren.

nog een paar generaties en we zijn steriel.

[..]

dat wordt in hyperdrive gezet met vaccins, GM-food, WiFi, chemtrails, spaarlampen

[..]

Ziektes zijn manmade. Of weer geherintroduceerd.
Eigenlijk is iedere discussie met je zinloos. Je herhaalt alleen maar wat je al 100'den keren hebt gezegd. Maar vertel me eens hoe de mens, ik noem maar een ziekte, de zwarte pest heeft gemaakt in de middel-eeuwen?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 01:03:40 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142979371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Het is een waanidee dat onze zorg adequaat is.
2. In het ziekenhuis kom je slechter naar buiten dan dat je erin ging.
Dus je gaat voor de optie om geen behandeling te ondergaan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 01:05:24 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142979439
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het is sowieso al bespottelijk dat we ziek, zwak en misselijk, allergisch, misvormt enz geboren worden. Wat is BadPharma en BadFood toch fantastisch.

Mama zwanger, Papa laat uit werk. Lekker makkelijk doen met eten, McDonalds. Pizzaatje of toch de voor verpakte shite van de AH. Nog wat Cola Zero om het weg te spoelen en daarna tandenpoetsen met fluoride. Ondertussen ook nog wat medicatie voor de pijn hier en daar. Nog een boekje lezen met een spaarlamp. Mobieltje op nachtkastje. En voila.
Oef, daar ga je weer goed de mist in :D Vrijwel al die dingen bestonden nog niet (in NL iig) toen jij en ik geboren werden. Ondanks dat komen al die kwalen ook gewoon voor in die generatie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:25:56 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142981305
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Niet waar.
2. Steeds jongere mensen krijgen ziektes en aandoendingen van bejaarden. Of worden er zelfs mee geboren.

nog een paar generaties en we zijn steriel.

[..]

dat wordt in hyperdrive gezet met vaccins, GM-food, WiFi, chemtrails, spaarlampen

[..]

Ziektes zijn manmade. Of weer geherintroduceerd.
in verhouding is het minder als je een keer het besef zou krijgen dat de bevolking grooeit..

je weet wel meer mensen op dit stukje aardkloot, dus misschien hoor je het meer maar dat klopt het zijn er meer maar in verhouding word het MINDER.

waarom betere medicatie minder wiege dood, gelijk in kunnen grijpen van een arts bij geboorte ..
ga maar even door ...

STIJGENDE LIJN!!!!!!!!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:27:17 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142981329
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Niet waar.
2. Steeds jongere mensen krijgen ziektes en aandoendingen van bejaarden. Of worden er zelfs mee geboren.

nog een paar generaties en we zijn steriel.

[..]

dat wordt in hyperdrive gezet met vaccins, GM-food, WiFi, chemtrails, spaarlampen

[..]

Ziektes zijn manmade. Of weer geherintroduceerd.
1 dood
2 behandelen..

dus optie 1 of 2.. misschien snap je het zo ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142982050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het is sowieso al bespottelijk dat we ziek, zwak en misselijk, allergisch, misvormt enz geboren worden. Wat is BadPharma en BadFood toch fantastisch.

Mama zwanger, Papa laat uit werk. Lekker makkelijk doen met eten, McDonalds. Pizzaatje of toch de voor verpakte shite van de AH. Nog wat Cola Zero om het weg te spoelen en daarna tandenpoetsen met fluoride. Ondertussen ook nog wat medicatie voor de pijn hier en daar. Nog een boekje lezen met een spaarlamp. Mobieltje op nachtkastje. En voila.
Serieus gast. Je hebt totaal geen enkel idee. Ik begrijp dat een banaanvraag tot een ban leidt (en ik accepteet m met liefde) maar dit forum zou zoveel beter zijn zonder jou en je ondoordachte en compleet belachelijke geblaat.
pi_142984614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Niet waar.
2. Steeds jongere mensen krijgen ziektes en aandoendingen van bejaarden. Of worden er zelfs mee geboren.

nog een paar generaties en we zijn steriel.

[..]

dat wordt in hyperdrive gezet met vaccins, GM-food, WiFi, chemtrails, spaarlampen

[..]

Ziektes zijn manmade. Of weer geherintroduceerd.
Nee, dat zijn ze niet.
pi_142989295
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

1 dood
2 behandelen..

dus optie 1 of 2.. misschien snap je het zo ;)
Heeft hij min of meer cryptisch al antwoord op gegeven: hij verkiest sterven boven een regulaire behandeling.

Dan ben je toch echt wel een sicko, maar zoals ik eerder zei: wel consequent.

In hoeverre dit zal blijken in de praktijk als het echt zo ver is, betwijfel ik overigens wel een beetje. Onze e-hero zal dan denk ik toch meer een huichelaar worden.
I feel kinda Locrian today
pi_142989961
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef starla het volgende:

[..]

Heeft hij min of meer cryptisch al antwoord op gegeven: hij verkiest sterven boven een regulaire behandeling.

Dan ben je toch echt wel een sicko, maar zoals ik eerder zei: wel consequent.

In hoeverre dit zal blijken in de praktijk als het echt zo ver is, betwijfel ik overigens wel een beetje. Onze e-hero zal dan denk ik toch meer een huichelaar worden.
Zodra de pijn niet meer te harden is vliegt Lambiekje naar zo'n door hem verketterde arts voor pijnbestrijding.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:07:52 #149
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_142990035
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zodra de pijn niet meer te harden is vliegt Lambiekje naar zo'n door hem verketterde arts voor pijnbestrijding.
Misschien is dat zijn reddingsboei - en krijgt hij meer nuance in zijn denkpatronen - :P
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_142991908
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:07 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Misschien is dat zijn reddingsboei - en krijgt hij meer nuance in zijn denkpatronen - :P
Ik denk het niet. Dan is hij wel pijnvrij, maar zegt hij dat hij ws ook nanochips heeft ingeslikt waardoor de AIVD hem overal kan volgen. De paranoia zal blijven.

Of als hij nog een keer ziek wordt een paar jaar later dan komt dat door de pijnstillers die hij toen gehad heeft :')
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:27:38 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142996143
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:56 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Serieus gast. Je hebt totaal geen enkel idee. Ik begrijp dat een banaanvraag tot een ban leidt (en ik accepteet m met liefde) maar dit forum zou zoveel beter zijn zonder jou en je ondoordachte en compleet belachelijke geblaat.
hallo dit is bnw. Ik zou graag 100 stappen verder willen. Helaas is het kennisnivo erbarmelijk. Realiteit is zo veel extremer, gemener en doortrapter.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:28:55 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142996185
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ze niet.
think again.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142996433
Lambiekje is gewoon een acteur. Een internettroll. Betaalt wel goed, me dunkt. Kun je me niet aanbevelen daar? Kan wel een zakcentje gebruiken...
Ja doei.
pi_142996575
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

think again.
Nee Lambiekje. De artsen die ik ken doen elke dag weer hun uiterste best voor hun patienten. Daar wil ik geen kwaad woord over horen. Tuurlijk, het blijven mensen dus fouten kunnen voorkomen. Maar bewust schade aanrichten? :N primum non nocere-first do no harm weet je wel?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:49:01 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142996686
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hallo dit is bnw. Ik zou graag 100 stappen verder willen. Helaas is het kennisnivo erbarmelijk. Realiteit is zo veel extremer, gemener en doortrapter.
Oke, simpele vraag.
hoeveel mensen ken jij persoonlijk die dood gegaan zijn door het in nemen van een asperine..

Ik bedoel dan echt hap slik dood...

Hoeveel mensen ken je waarbij het kind het eerste jaar niet overleefd heeft.

Hoeveel mensen ken je die ziekenhuis in gingen en niet meer uit gingen, en nu heb ik het over mensen onder de 65.

En hoeveel mensen ken je die op leeftijd 70+ of door een ongeval om het leven gekomen zijn..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142996818
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hallo dit is bnw. Ik zou graag 100 stappen verder willen. Helaas is het kennisnivo erbarmelijk. Realiteit is zo veel extremer, gemener en doortrapter.
Je hebt het steeds over kennis en dat jij de wijsheid in pacht hebt. Getuigt nogal van arrogantie en in casu misplaatste arrogantie.

Als je meent meer van het menselijk lichaam te weten en fysiologische processen dan bijvoorbeeld een oncoloog met 20 jaar ervaring dan valt niets anders te concluderen dat je last hebt van grootheidswaanzin.

Komaan, je weet niet eens de basisprincipes van homeostase en komt ons zogenaamd hier allemaal uitleggen hoe het zit.

Dan kun je als professor vast wel in eigen woorden uitleggen hoe bijvoorbeeld de waterhuishouding (intravasaal volume) en elektrolytenhuishouding (intravasale osmolaliteit) werkt. Dat moet een eitje voor je zijn toch?

Of zeggen die links van jou daar nooit wat over en skippen ze gewoon een aantal basisprincipes die leiden tot basale kennis van het menselijk lichaam waardoor je met die kennis bepaalde claims kunt falsifiėren? Waarschijnlijk die laatste hč?

Het is gewoon het totale ontbreken van basale kennis waardoor je allerlei onzin aanneemt. Hetzelfde als ik de automonteur tegen zou spreken terwijl ik geen fuk weet van hoe een auto eigenlijk preciés werkt. Zo kom je een beetje op mij en volgens mij iedereen hier over in dit topic.

Of je hebt op bovenstaande vraag over de meest basale mechanismes van homeostase een uitstekend en duidelijk antwoord waaruit blijkt dat jouw uitspraken gestaafd worden door jouw bovengemiddelde kennis van het menselijk lichaam. Anders moet je gewoon je bek houden me dunkt :)
I feel kinda Locrian today
pi_142997734
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

think again.
Begin zelf eerst eens met denken. Het liefst weer voordat je een link plaatst met de grootst mogelijke onzin.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:44:05 #158
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143004053
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Begin zelf eerst eens met denken. Het liefst weer voordat je een link plaatst met de grootst mogelijke onzin.
men heeft echt geen idee. Agenda 21
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:45:20 #159
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143004092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee Lambiekje. De artsen die ik ken doen elke dag weer hun uiterste best voor hun patienten. Daar wil ik geen kwaad woord over horen. Tuurlijk, het blijven mensen dus fouten kunnen voorkomen. Maar bewust schade aanrichten? :N primum non nocere-first do no harm weet je wel?
nee. zorg is fundamenteel verkeerd en zou acuut ontmanteld moeten worden.
Cocacola punt maar dan dus een triljardvoud.

http://zombietime.com/john_holdren/

artsen weten niet waar voor ze werken en wat het hogere doel is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:46:36 #160
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143004140
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee. zorg is fundamenteel verkeerd en zou acuut ontmanteld moeten worden.
Vertel, hoe zou het moeten? Pendelzwendel, homeopatie en kruidenthee?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143004166
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee. zorg is fundamenteel verkeerd en zou acuut ontmanteld moeten worden.
Cocacola punt maar dan dus een triljardvoud.

http://zombietime.com/john_holdren/

artsen weten niet waar voor ze werken.
Kan het niet meer opbrengen om hier weer tegenin te gaan. Geloof dat ik wel duidelijk was.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:48:05 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143004204
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hallo dit is bnw. Ik zou graag 100 stappen verder willen. Helaas is het kennisnivo erbarmelijk. Realiteit is zo veel extremer, gemener en doortrapter.
Jouw niveau is vooral erbarmelijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 07:58:21 #163
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143009173
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan het niet meer opbrengen om hier weer tegenin te gaan. Geloof dat ik wel duidelijk was.
het is BNW. Het levensgevaarlijke corrupte bedrog moet aangekaart worden.
Het is geen theekransje waar we doktoren verheerlijken. En ik ben bloedserieus.

Het verdedigen is echt }:| Men weet echt niet wat CDC, RIVM, FDA , BadPharma met ons uitspookt. Wij zijn Guineapigs op z'n extreme schaal.

Gister weer in de krant buitenlandse patienten aantrekken om de winst op peil te houden.
Ergo ziekenhuizen zijn puur op financiele winst uit. Onze gezondheid zal ze schijt zijn. Ook al lijkt het oppervlakkig dat ze ons 'helpen'.

Maar laat je geruist behandelen door de agenda21.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 3 augustus 2014 @ 09:14:26 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143009581
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 07:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is BNW. Het levensgevaarlijke corrupte bedrog moet aangekaart worden.

Kijk nou eens wat en hoe je post en hoe men hier op reageert, denk jij zelf nu echt dat je overtuigend bezig bent?
Neen, iedereen ziet je als een scheldende troll, een gelobotomiseerde gek die met de groots mogelijke onzin komt en daar inhoudelijk nooit maar dan ook nooit op ingaat.
Je kaart niets aan Lambiekje.
Je bent het schoolvoorbeeld van een complotgekkie in het kwadraat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143011740
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk nou eens wat en hoe je post en hoe men hier op reageert, denk jij zelf nu echt dat je overtuigend bezig bent?
Neen, iedereen ziet je als een scheldende troll, een gelobotomiseerde gek die met de groots mogelijke onzin komt en daar inhoudelijk nooit maar dan ook nooit op ingaat.
Je kaart niets aan Lambiekje.
Je bent het schoolvoorbeeld van een complotgekkie in het kwadraat
Tsja, dat is de aard van het beestje zeg maar. Een complete en in onze optiek ridicule mindset verander je niet zomaar.

Ik denk dat de beste psychotherapeut van Nederland zelfs geen kans maakt, laat staan wij als Fokkers.
I feel kinda Locrian today
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 16:55:15 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_143056588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

men heeft echt geen idee. Agenda 21
Kun je nu eens duidelijk uit de doeken doen wat die Agenda 21 behelst?
Met goede bronnen graag.
pi_143059339
-edit-

[ Bericht 89% gewijzigd door Lavenderr op 04-08-2014 18:17:03 ]
I feel kinda Locrian today
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:24:53 #168
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143059657
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kun je nu eens duidelijk uit de doeken doen wat die Agenda 21 behelst?
Met goede bronnen graag.
Depopulatie onder leiding van de NWO, zeg maar een soort van kapstokcomplot waar je van alles aan kan hangen.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 18:28:34 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_143059761
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Depopulatie onder leiding van de NWO, zeg maar een soort van kapstokcomplot waar je van alles aan kan hangen.
En vanwaar 21?
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:31:46 #170
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143059847
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En vanwaar 21?
Die gaan vooraf aan catch 22
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143059887
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:12 schreef starla het volgende:
-edit-
Vond het eigenlijk wel een goede grap...
I feel kinda Locrian today
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:33:57 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143059906
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:33 schreef starla het volgende:

[..]

Vond het eigenlijk wel een goede grap...
PM hem ff ik heb hem gemist
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:39:58 #173
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143060083
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En vanwaar 21?
21ste eeuw. Het is trouwens een bestaand plan van de VN maar dat is natuurlijk slechts een faēade.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 18:41:02 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_143060123
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

21ste eeuw. Het is trouwens een bestaand plan van de VN maar dat is natuurlijk slechts een faēade.
Vanzelfsprekend.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:44:26 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143060222
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

21ste eeuw. Het is trouwens een bestaand plan van de VN maar dat is natuurlijk slechts een faēade.
Alleen in de westerse wereld is het de 21ste eeuw, de islamitische loopt 600 jaar ofzo achter ( in jaartelling) en de joodse en chineese een paar duizend voor
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143060299
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Alleen in de westerse wereld is het de 21ste eeuw, de islamitische loopt 600 jaar ofzo achter ( in jaartelling) en de joodse en chineese een paar duizend voor
Maar dat bekt minder lekker natuurlijk. Het gaat ook niet om waarheidsvinding, maar om een uitvinding.
I feel kinda Locrian today
pi_143086543
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hallo dit is bnw. Ik zou graag 100 stappen verder willen.
Doe het eens. Ga eens 100 stappen verder. Ik ben wel nieuwsgierig wat je te vermelden hebt.

quote:
Helaas is het kennisnivo erbarmelijk. Realiteit is zo veel extremer, gemener en doortrapter.
Wat is jouw hoogst afgemaakte opleiding?
pi_143089248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

Wat is jouw hoogst afgemaakte opleiding?
In lambiekjes visie word je van opleidingen alleen maar dommer en slaafser gemaakt.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:02:08 #179
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143090828
Hoeveel geld zou Alex Jones hier nou aan verdienen? :o


30 dollar


30 dollar

Battle against globalist poison _O-


60 dollar :') (Retaill 90,- _O-)

Ik kan trouwens redelijk weinig vinden voor wat betreft Anual Reports over Inforwars zelf. Je zou toch denken dat zijn geldstromen openbaar zouden zijn?

[ Bericht 7% gewijzigd door SicSicSics op 05-08-2014 16:11:37 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:48:47 #180
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143094339
Overlevingsschild, Beetje jodium, glycerine en water, voor 30 dollar, bigpharma is er niets bij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:51:37 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143094429
En het is nog usp grade ook, http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Pharmacopeia big pharma normering
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:38:32 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143111045
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef SicSicSics het volgende:
Hoeveel geld zou Alex Jones hier nou aan verdienen? :o

[ afbeelding ]
30 dollar

[ afbeelding ]
30 dollar

Battle against globalist poison _O-

[ afbeelding ]
60 dollar :') (Retaill 90,- _O-)

Ik kan trouwens redelijk weinig vinden voor wat betreft Anual Reports over Inforwars zelf. Je zou toch denken dat zijn geldstromen openbaar zouden zijn?
ehm normaal kraanwater mag niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:12:46 #183
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143114468
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef theguyver het volgende:
ehm normaal kraanwater mag niet?
Hoe bedoel je? :) 'Normaal' kraanwater heb je al voor een kleine 280,- dollar.
http://www.infowarsshop.c(...)-Filters_p_1257.html

Dit zijn supplementen, 'schilden' zo zij willen, omdat jodium een essentieel mineraal is. Daarna zeggen ze wat jodium 'misschien allemaal eventueel voor je zou kunnen beteken'. Ze zijn in ieder geval beter dan de gemiddelde kwakzalver, daar laten ze de misschiens en eventueels meestal weg.

Daarna quoten ze ook nog de WHO, de CDC, UNICEF en de USGS waarom Jodium goed voor je zou zijn. :')

Really!?!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:08:31 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_143191912
'Experimenteel medicijn tegen ebola mag worden gebruikt'

In de strijd tegen het oprukkende ebolavirus maakt het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid de weg vrij voor het gebruik van een medicijn dat nog in ontwikkeling is.

Volgens de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA), die eerder tests met het middel TKM-Ebola had stilgelegd, kan het mogelijk worden ingezet bij de behandeling van mensen die het virus hebben opgelopen.

Officieel is er nog geen medicijn tegen ebola. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zei woensdag dat sinds de uitbraak in het westen van Afrika zeker 932 mensen aan de ziekte zijn overleden.

De Canadese fabrikant, Tekmira Pharmaceuticals, kan door de goedkeuring de eerder gestaakte medische test op mensen hervatten.

Twee Amerikanen, die in Afrika ebola opliepen, krijgen momenteel in een ziekenhuis in de Amerikaanse stad Atlanta een behandeling met een ander medicijn in ontwikkeling, genaamd ZMapp. Hun gezondheidssituatie lijkt er hierdoor op vooruit te gaan.

Nederlands vaccin

Ook een Nederlands bedrijf boekt vooruitgang in de ontwikkeling van een vaccin. Biotechbedrijf Crucell uit Leiden heeft het vaccin op apen getest. "De data ziet er veelbelovend uit," aldus Maria Pau, hoofd van het onderzoeksprogramma tegen het Financieele Dagblad.

Waarschijnlijk kan het vaccin eind 2015 of begin 2016 worden getest op mensen. De ontwikkeling verkeert op dit moment in de pre-klinische fase.

http://www.nu.nl/buitenla(...)worden-gebruikt.html

Blij dat Big Pharma bestaat.
pi_143382014
Dus niet laten inenten want dat is slecht voor de gezondheid :|W

Mainers increasingly question the safety of vaccines, and the state now has one of the highest rates of unvaccinated children in the United States.

The number of children entering Maine’s kindergarten classrooms without all of the required shots has jumped by about half in the past decade, to about 600 statewide, because parents philosophically object to vaccines.

Parents and health officials speculate that the trend is driven by a large body of anti-vaccine literature claiming the shots are unsafe, Mainers’ sense of independence, and parents’ desire to do what’s best for their children. But public health advocates worry that diseases common decades ago that were nearly eradicated could return.

http://www.pressherald.co(...)-childhood-vaccines/
pi_143437648
Het is stil van Biekje's kant en dat terwijl we het over vaccins hebben, zijn zere been...heeft ie weer een ban ofzo?
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:38:35 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143438117
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 07:30 schreef starla het volgende:
Het is stil van Biekje's kant en dat terwijl we het over vaccins hebben, zijn zere been...heeft ie weer een ban ofzo?
Hij komt vast wel weer met een rant vol brainfarts
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:43:43 #189
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143438163
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
'Experimenteel medicijn tegen ebola mag worden gebruikt'

In de strijd tegen het oprukkende ebolavirus maakt het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid de weg vrij voor het gebruik van een medicijn dat nog in ontwikkeling is.

Volgens de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA), die eerder tests met het middel TKM-Ebola had stilgelegd, kan het mogelijk worden ingezet bij de behandeling van mensen die het virus hebben opgelopen.

Officieel is er nog geen medicijn tegen ebola. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zei woensdag dat sinds de uitbraak in het westen van Afrika zeker 932 mensen aan de ziekte zijn overleden.

De Canadese fabrikant, Tekmira Pharmaceuticals, kan door de goedkeuring de eerder gestaakte medische test op mensen hervatten.

Twee Amerikanen, die in Afrika ebola opliepen, krijgen momenteel in een ziekenhuis in de Amerikaanse stad Atlanta een behandeling met een ander medicijn in ontwikkeling, genaamd ZMapp. Hun gezondheidssituatie lijkt er hierdoor op vooruit te gaan.

Nederlands vaccin

Ook een Nederlands bedrijf boekt vooruitgang in de ontwikkeling van een vaccin. Biotechbedrijf Crucell uit Leiden heeft het vaccin op apen getest. "De data ziet er veelbelovend uit," aldus Maria Pau, hoofd van het onderzoeksprogramma tegen het Financieele Dagblad.

Waarschijnlijk kan het vaccin eind 2015 of begin 2016 worden getest op mensen. De ontwikkeling verkeert op dit moment in de pre-klinische fase.

http://www.nu.nl/buitenla(...)worden-gebruikt.html

Blij dat Big Pharma bestaat.
.. -edit-

quote:
Het betreft hier een gemuteerde variant van het Mexicaanse griepvirus H1N1 dat in 2009 een pandemie veroorzaakte en waarvoor alles en iedereen zo snel mogelijk moest worden gevaccineerd.

Dit nieuwe virus is zodanig gemaakt dat het iedere controle van het menselijk immuunsysteem weet te vermijden, waardoor de bevolking volkomen weerloos is in het geval ze door dit virus worden besmet.

Het in dit geval door Dr. Kawaoka uitgevoerde onderzoek is niet gepubliceerd, maar bekend geworden omdat enkele collega wetenschappers de noodklok hebben geluid omdat ze zich zeer ernstige zorgen maken over dit waanzinnige experiment.

Dit virus heeft in 2009 al bewezen dat het een wereldwijde pandemie kan veroorzaken en volgens de Engelse krant The Independant heeft het alleen al in het eerste jaar dat het de kop opstak gezorgd voor ongeveer een half miljoen doden.

De klokkenluiders vragen zich dan ook vertwijfeld af hoe het kan dat Dr. Kawaoka ooit toestemming heeft gekregen om met opzet de enige mogelijke natuurlijke afweer tegen dit virus onmogelijk te maken.

Kawaoka heeft toegeven dat dit onderzoek is uitgevoerd en zegt dat het werk nu klaar is en de resultaten binnenkort kunnen worden gepubliceerd in een wetenschappelijk tijdschrift. Zijn aanleiding voor het uitvoeren van dit experiment is om uiteindelijk te komen tot nog betere vaccins.

De reden dat dit onderzoek bekend is geworden is omdat Kawaoka eerder dit jaar een seminar heeft gehouden met een aantal collega wetenschappers waarbij hij de resultaten van zijn experimenten bekendmaakte.

Deze collega’s zijn nogal geschrokken en één daarvan die aanwezig was bij de presentatie zegt:

“Hij nam het pandemische griepvirus uit 2009 en selecteerde daaruit strengen die niet werden geneutraliseerd door menselijke antilichamen. Hij herhaalde dit diverse malen totdat hij werkelijk een beest van een virus had.

Er was bij mij geen enkele twijfel dat hij dit daadwerkelijk had bereikt. Hij gebruikte een griepvirus waarvan hij weet dat het mensen besmet en hij manipuleerde dit dusdanig dat wanneer het virus uit zijn laboratorium zou ontsnappen het de totale wereldbevolking volkomen weerloos zou maken.

In feite pakte hij een bekend pandemisch virus dat nu resistent is tegen vaccinaties. Alles wat hij hiervoor deed was al gevaarlijk, maar dit is nog waanzinniger. Dit is hét virus.”

Er is intussen al een nieuwe bijnaam voor Kawaoka opgedoken “Hostis humani generis”, wat zoveel betekent als “vijand van de mensheid”. Er zijn steeds meer oproepen om deze man te stoppen en dit soort krankzinnige experimenten niet meer uit te voeren in naam van de wetenschap.
bron
.. inderdaad blij dat badpharma bestaat. -edit, laster-

[ Bericht 21% gewijzigd door Lavenderr op 15-08-2014 09:58:25 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143439490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. -edit-

[..]

.. inderdaad blij dat badpharma bestaat. -edit, laster-

Zal ik je uitleggen waarom je laatste quote bijzonder interessant en nuttig onderzoek is of interesseert het je toch geen reet?
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:30:08 #191
231686 budvar
budvar
pi_143439746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zal ik je uitleggen waarom je laatste quote bijzonder interessant en nuttig onderzoek is of interesseert het je toch geen reet?
Het is zeker zeer nuttig en interessant maar kan ook gevaarlijk zijn. Snap dan ook niet dat dat in een biolevel 2 lab is gedaan, zou toch in een 4 lab moeten lijkt mij.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_143439867
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:30 schreef budvar het volgende:

[..]

Het is zeker zeer nuttig en interessant maar kan ook gevaarlijk zijn. Snap dan ook niet dat dat in een biolevel 2 lab is gedaan, zou toch in een 4 lab moeten lijkt mij.
Influenza is in principe level 2, voor deze versie zullen ze level 3 hebben aangehouden omdat er weinig immuniteit in de gemeenschap is :)

Maar ze kunnen net zo goed alleen de NA en HA genen in een relatieve ongevaarlijk influenza achtergrond tot expressie hebben gebracht, maar dat zou Lambiekjes jankstukje een stuk minder interessant maken.
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:52:39 #193
231686 budvar
budvar
pi_143440192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Influenza is in principe level 2, voor deze versie zullen ze level 3 hebben aangehouden omdat er weinig immuniteit in de gemeenschap is :)

Maar ze kunnen net zo goed alleen de NA en HA genen in een relatieve ongevaarlijk influenza achtergrond tot expressie hebben gebracht, maar dat zou Lambiekjes jankstukje een stuk minder interessant maken.
Nee dit is een leven 2 lab gedaan.

quote:
However, this study was done at the lower level-2 biosafety. The university has said repeatedly that there is little or no risk of an accidental escape from the lab, although a similar US Government lab at the Centers for Disease Control and Prevention in Atlanta with a higher level-3 biosafety rating was recently criticised over the accidental exposure of at least 75 lab workers to possible anthrax infection.
http://www.independent.co(...)esearch-9577088.html

[ Bericht 3% gewijzigd door budvar op 15-08-2014 11:06:21 ]
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_143441376
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef budvar het volgende:

[..]

Nee dit is een leven 2 lab gedaan.

[..]

http://www.independent.co(...)esearch-9577088.html
Level 2 is voldoende in principe, en om dan met anthrax te vergelijken is een beetje suf van de independent.
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:38:53 #195
231686 budvar
budvar
pi_143442813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Level 2 is voldoende in principe, en om dan met anthrax te vergelijken is een beetje suf van de independent.
Nou dat lijkt mij toch niet want level 2 is voor ziekten waar effectieve geneesmiddelen of vaccins voor zijn, en die zijn er niet voor deze supergriep.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_143443690
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:38 schreef budvar het volgende:

[..]

Nou dat lijkt mij toch niet want level 2 is voor ziekten waar effectieve geneesmiddelen of vaccins voor zijn, en die zijn er niet voor deze supergriep.
De criteria zijn niet zo zwart-wit, het gaat ook over de route van infectie en hoeveelheid ziekteverwekker. Zo mag je best met HIV of HCV besmet bloed in cat2 werken, maar zodra je het gaat kweken in vitro moet je cat3 in.
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:20:00 #197
231686 budvar
budvar
pi_143444049
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef .SP. het volgende:

[..]

De criteria zijn niet zo zwart-wit, het gaat ook over de route van infectie en hoeveelheid ziekteverwekker. Zo mag je best met HIV of HCV besmet bloed in cat2 werken, maar zodra je het gaat kweken in vitro moet je cat3 in.
Maar HIV is helemaal niet zo besmettelijk tenminste lang niet zo erg als griep. Ik vind het toch maar een apart verhaal.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_143444102
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef budvar het volgende:

[..]

Maar HIV is helemaal niet zo besmettelijk tenminste lang niet zo erg als griep. Ik vind het toch maar een apart verhaal.
Het is erg subjectief en ook per land verschillend. Maar geinfecteerd raken van een influenza cel cultuur is ook niet bepaald makkelijk hoor!
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:33:48 #199
231686 budvar
budvar
pi_143444455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het is erg subjectief en ook per land verschillend. Maar geinfecteerd raken van een influenza cel cultuur is ook niet bepaald makkelijk hoor!
Is dat zo? Dacht altijd dat griep 1 van de meest besmettelijke ziektes was.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:21:27 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143449796
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:33 schreef budvar het volgende:

[..]

Is dat zo? Dacht altijd dat griep 1 van de meest besmettelijke ziektes was.
Als een mens het heeft, ja, *nies* en hij gaat rond, maar een celkweek op een petrieschaaltje niest niet,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:58:35 #201
231686 budvar
budvar
pi_143451089
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als een mens het heeft, ja, *nies* en hij gaat rond, maar een celkweek op een petrieschaaltje niest niet,
Juist, maar het ging er volgens mij over hoe gevaarlijk het zou zijn mocht het virus ontsnappen uit een lab en dat het mij beter lijkt dat onderzoeken met zo'n gevaarlijk virus in een level 3 of nog beter in een 4 gebeuren.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_143451549
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:33 schreef budvar het volgende:

[..]

Is dat zo? Dacht altijd dat griep 1 van de meest besmettelijke ziektes was.
Och nee, ik zou eerder aan picornavirussen of norovirussen denken wat dat betreft
pi_143484377
Verwijt aan de farmaceutische industrie:

'Ebola is ziekte van armen in arme landen'

Het is duidelijk dat de farmaceutische industrie onvoldoende heeft ''geanticipeerd'' op de huidige ebola-uitbraak. De ziekte kan nog niet worden behandeld.

Voldoende onderzoek zou echter een behandeling hebben kunnen opleveren.

Dit zegt plaatsvervangend directeur-generaal Marie-Paule Kieny van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zaterdag in een interview met de Franse krant Libération. Volgens de Franse arts is er zo weinig onderzoek gedaan, omdat ebola een ''ziekte van arme mensen in arme landen'' is.

Zij wijst erop dat in Europa ook medicijnen tegen zeldzame ziektes worden ontwikkeld, omdat die door zorgverzekeraars betaald worden. ''Dit is het falen van een samenleving die gebaseerd is op de markt, op geld en winst'', aldus Kieny.

Angst

Volgens de officiėle WHO-statistieken heeft ebola de afgelopen weken 1069 mensenlevens geėist in West-Afrika, maar het kunnen er veel meer zijn. Volgens Kieny hebben Liberia, Sierra Leone en Guinee nu vooral buitenlandse artsen en verplegers nodig die komen helpen bij de behandeling van de zieken. Het plaatselijke personeel is uitgeput en bang.

Ook moeten er schone plekken komen waar de zieken kunnen worden opgevangen. Mensen die zijn geļnfecteerd met ebola gaan anders liever naar huis dan naar een vies 'sterfhuis'. Als ze dat doen, verspreidt de ziekte zich sneller.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-arme-landen.html

edit: op NWS is hier een discussie over NWS / 'Ebola is ziekte van armen in arme landen'

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 16-08-2014 21:12:50 ]
pi_143484578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Och nee, ik zou eerder aan picornavirussen of norovirussen denken wat dat betreft
Noro :r
I feel kinda Locrian today
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:52:09 #205
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143548992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Level 2 is voldoende in principe, en om dan met anthrax te vergelijken is een beetje suf van de independent.
Die hapsnurkers doen maar wat .. en als het toch fout gaat zijn ze te laf om te melden.
http://www.nbcnews.com/he(...)under-report-n182101

En dan hebben we nog het express verspreiden van 72 kilo door baxter. En dat was een level 3.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 18-08-2014 12:57:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143549183
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die hapsnurkers doen maar wat .. en als het toch fout gaat zijn ze te laf om te melden.
http://www.nbcnews.com/he(...)under-report-n182101
Wow, nee, stop de persen!!!! Een persoon die een fout maakt, ongelooflijk!!!!!!!
Nou, als 1 persoon iets fout doet moet wel iedereen die soorgelijk werk doet ook wel fout zijn, logisch!!!!!!

Bedankt voor de link, je hebt mijn wereld op de kop gezet!!!!111
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:58:30 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143549258
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wow, nee, stop de persen!!!! Een persoon die een fout maakt, ongelooflijk!!!!!!!
Nou, als 1 persoon iets fout doet moet wel iedereen die soorgelijk werk doet ook wel fout zijn, logisch!!!!!!

Bedankt voor de link, je hebt mijn wereld op de kop gezet!!!!111
Het gaat niet om de fout an sich .. het gaat om je fout verbergen en dat is de mentaliteit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143549482
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet om de fout an sich .. het gaat om je fout verbergen en dat is de mentaliteit.
Ja en dat is de fout van 1 persoon, lekkere basis om een hele beroepsgroep af te zeiken.
Of zal ik een lijstje met foute IT-ers opzoeken en jou eens lekker afzeiken, lijkt je dat een logische stap?
pi_143549519
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die hapsnurkers doen maar wat .. en als het toch fout gaat zijn ze te laf om te melden.
http://www.nbcnews.com/he(...)under-report-n182101

En dan hebben we nog het express verspreiden van 72 kilo door baxter. En dat was een level 3.

En dan deugt meteen niemand meer. Kom op Lambiekje, dat kun je toch niet zo stellen? Alhoewel, dat doe je natuurlijk wel. Gewoon blij dat je iemand of iets kunt betrappen. En dat vind ik best apart.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:30:17 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143584518
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ja en dat is de fout van 1 persoon, lekkere basis om een hele beroepsgroep af te zeiken.
Of zal ik een lijstje met foute IT-ers opzoeken en jou eens lekker afzeiken, lijkt je dat een logische stap?
Het gaat niet om een persoon .. en dat weer jij ook wel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143584673
Eigenlijk moet iedereen gewoon stoppen met het reageren op lambiekje. Een ABO nemen en hem in de 'foe-list' zetten. O+
Ja doei.
pi_143584685
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ja en dat is de fout van 1 persoon, lekkere basis om een hele beroepsgroep af te zeiken.
Of zal ik een lijstje met foute IT-ers opzoeken en jou eens lekker afzeiken, lijkt je dat een logische stap?
Foute IT-ers zijn er dan ook genoeg (zeg ik als IT-er zijnde) ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:40:02 #213
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143584837
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan deugt meteen niemand meer. Kom op Lambiekje, dat kun je toch niet zo stellen? Alhoewel, dat doe je natuurlijk wel. Gewoon blij dat je iemand of iets kunt betrappen. En dat vind ik best apart.
In ieder geval deugen de controle organen voor geen meter.

Kijk nu eerst maar eens naar Earthlings en NWO, Agenda21 documentaires. En ja nagenoeg niemand deugd. Alles en iedereen is geinfecteerd door geld. Er zijn maar absurd weinig personen die oprecht bezig zijn in wetenschap, zorg, politiek, bank. Er zijn maar bar weinig klokkenluiders die bij hun standpunt blijven en op hun strepen staan. De rest zwicht voor geld puur omdat je je hypotheek hebt en dus niet je gezin op het spel wil zetten. En dat weten de PTB (elite) maar al te goed en daarom is het bank/hypotheek stelsel zo opgezet.

En ja ik snap ook wel dat een werkvloer-individu denkt dat ie goed bezig is. Maar kijk naar het groter geheel. En ja mensen knijpen hun ogen dicht als er dan onrecht plaats vind. Of men weet net te weinig om echt iets te beginnen. Of die persoon durft de gok niet aan om iets te zeggen waardoor zijn gezinsleven op het spel staat.

Maar overal gezien is de wereld beyond corrupt en deugd niets. Inderdaad ja.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143584907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In ieder geval deugen de controle organen voor geen meter.

Kijk nu eerst maar eens naar Earthlings en NWO, Agenda21 documentaires. En ja nagenoeg niemand deugd. Alles en iedereen is geinfecteerd door geld. Er zijn maar absurd weinig personen die oprecht bezig zijn in wetenschap, zorg, politiek, bank. Er zijn maar bar weinig klokkenluiders die bij hun standpunt blijven en op hun strepen staan. De rest zwicht voor geld puur omdat je je hypotheek hebt en dus niet je gezin op het spel wil zetten. En dat weten de PTB (elite) maar al te goed en daarom is het bank/hypotheek stelsel zo opgezet.

En ja ik snap ook wel dat een werkvloer-individu denkt dat ie goed bezig is. Maar kijk naar het groter geheel. En ja mensen knijpen hun ogen dicht als er dan onrecht plaats vind. Of men weet net te weinig om echt iets te beginnen. Of die persoon durft de gok niet aan om iets te zeggen waardoor zijn gezinsleven op het spel staat.

Maar overal gezien is de wereld beyond corrupt en deugd niets. Inderdaad ja.
Ben het op zoveel vlakken niet met je eens dat ik niet eens weet waar te beginnen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:45:18 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143585010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben het op zoveel vlakken niet met je eens dat ik niet eens weet waar te beginnen.
Verdiep eerst in NWO, Agenda 21, Geschiedenis en hoe het echt werkt in onze hypercorrupte maatschappij. Op alle vlakken is onze westerse maatschappij failliet. We zitten al een tijdje in 'gekochte' extra tijd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143585036
Nou, Lambiekje heeft nog nooit in FHF gekeken.
Ja doei.
pi_143585372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet om een persoon .. en dat weer jij ook wel.
Jij trekt achterlijke conclusies op basis van individuen, dat heet generaliseren en is buitengewoon dom en fout.
pi_143585453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verdiep eerst in NWO, Agenda 21, Geschiedenis en hoe het echt werkt in onze hypercorrupte maatschappij. Op alle vlakken is onze westerse maatschappij failliet. We zitten al een tijdje in 'gekochte' extra tijd.
Lambiekje, geen enkele van jouw posts ooit heeft een flintertje bewijs voor ook maar iets van jouw grote-duim verhalen bevat. Begin daar maar eens mee.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:55:50 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143589770
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In ieder geval deugen de controle organen voor geen meter.

Kijk nu eerst maar eens naar Earthlings en NWO, Agenda21 documentaires. En ja nagenoeg niemand deugd. Alles en iedereen is geinfecteerd door geld. Er zijn maar absurd weinig personen die oprecht bezig zijn in wetenschap, zorg, politiek, bank. Er zijn maar bar weinig klokkenluiders die bij hun standpunt blijven en op hun strepen staan. De rest zwicht voor geld puur omdat je je hypotheek hebt en dus niet je gezin op het spel wil zetten. En dat weten de PTB (elite) maar al te goed en daarom is het bank/hypotheek stelsel zo opgezet.

En ja ik snap ook wel dat een werkvloer-individu denkt dat ie goed bezig is. Maar kijk naar het groter geheel. En ja mensen knijpen hun ogen dicht als er dan onrecht plaats vind. Of men weet net te weinig om echt iets te beginnen. Of die persoon durft de gok niet aan om iets te zeggen waardoor zijn gezinsleven op het spel staat.

Maar overal gezien is de wereld beyond corrupt en deugd niets. Inderdaad ja.
Inderdaad en ik zie het helaas alleen maar meer afglijden -O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:25:18 #220
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143593017
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:57 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lambiekje, geen enkele van jouw posts ooit heeft een flintertje bewijs voor ook maar iets van jouw grote-duim verhalen bevat. Begin daar maar eens mee.
Ach ja als jij wetten, verdragen al geen bewijs vind.-edit-
Niets maar ook niets is uit de grote duim gezogen. Alles wat ik verkondig is gebaseerd op SNOEIHARDE feiten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 19-08-2014 15:33:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143593182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach ja als jij wetten, verdragen al geen bewijs vind.
Niets maar ook niets is uit de grote duim gezogen. Alles wat ik verkondig is gebaseerd op SNOEIHARDE feiten.
.
Waar blijven die feiten dan Biekje, daar word al zolang om gevraagd maar het antwoord is steevast een idiote reactie zoals deze van jouw kant

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 19-08-2014 15:33:42 ]
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:37:32 #222
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143593492
Het mavo3-disneywereld wereld beeld moet natuurlijk wel in tact blijven.
Vooral alles wat er aan gereikt wordt in BNW beschimpen.

Niet raar kijken als we binnenkort in een derde wereld oorlog verzeild zijn geraakt waarbij oom agent een fascistische racistische robocop is geworden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143595834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach ja als jij wetten, verdragen al geen bewijs vind.-edit-
Niets maar ook niets is uit de grote duim gezogen. Alles wat ik verkondig is gebaseerd op SNOEIHARDE feiten.

Snoeihard :') Boterzacht op z'n hoogst.
Geef eens SNOEIHARD bewijs van jouw hilarische claim dat windmolens de aarde opwarmen.

Jouw paranoide interpretatie van het reilen en zeilen van deze wereld is niet per definitie de juiste.
pi_143596998
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Snoeihard :') Boterzacht op z'n hoogst.
Geef eens SNOEIHARD bewijs van jouw hilarische claim dat windmolens de aarde opwarmen.

Jouw paranoide interpretatie van het reilen en zeilen van deze wereld is niet per definitie de juiste.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE83S0BG20120429
quote:
Researchers at the State University of New York at Albany analysed the satellite data of areas around large wind farms in Texas, where four of the world's largest farms are located, over the period 2003 to 2011.

The results, published in the journal Nature Climate Change, showed a warming trend of up to 0.72 degrees Celsius per decade in areas over the farms, compared with nearby regions without the farms.

"We attribute this warming primarily to wind farms," the study said. The temperature change could be due to the effects of the energy expelled by farms and the movement and turbulence generated by turbine rotors, it said.
..
The Texas study found the temperature around wind farms rose more at night, compared with nearby regions. This was possibly because while the earth usually cools after the sun sets, bringing the air temperature down, the turbulence produced by the farms kept the ground in their area warm.

Previous research in 2010 by other U.S. scientists found wind farms could make the nights warmer and days cooler in their immediate vicinity, but those effects could be minimized by changing turbines' rotor design or by building the farms in areas with high natural turbulence.
Warmer en koeler betekent niet noodzakelijk dat het klimaat ook warmer of koeler wordt. In dit geval is het net het tegengestelde: Als de bodem opwarmt zal deze meer warmte uitstralen, en krijg je een netto koelend effect (wat al blijkt uit de manier waarop de metingen werden gedaan: als een satelliet IR straling detecteert, dan heeft die straling de aarde verlaten. ). Het aardoppervlak is een veel efficientere "straler" dan de atmosfeer (komt dichter bij een true "black body"), net zoals je heet staal reeds ziet gloeien bij 480°C, terwijl je aan glas op die temperatuur nog niets ziet.

Maar "black body" straling is evenredig met T4, zodat er overdag meer warmte wordt afgegeven dan 's nachts. De afkoeling van de grond overdag zou een groter effect kunnen hebben dan de opwarming van de grond 's nachts, waardoor windmolens inderdaad een netto opwarming zouden kunnen veroorzaken...

Anderzijds, als windmolens het warmtetransport van de evenaar naar de polen verminderen door de winden af te remmen, dan wordt het aan de evenaar warmer, waardoor er globaal meer afkoeling is... ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door meth1745 op 19-08-2014 17:42:27 ]
pi_143597304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef meth1745 het volgende:

[..]

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE83S0BG20120429

[..]

Warmer en koeler betekent niet noodzakelijk dat het klimaat ook warmer of koeler wordt. In dit geval is het net het tegengestelde: Als de bodem opwarmt zal deze meer warmte uitstralen, en krijg je een netto koelend effect (wat al blijkt uit de manier waarop de metingen werden gedaan: als een satelliet IR straling detecteert, dan heeft die straling de aarde verlaten. ). Het aardoppervlak is een veel efficientere "straler" dan de atmosfeer (komt dichter bij een true "black body"), net zoals je heet staal reeds ziet gloeien bij 480°C, terwijl je aan glas op die temperatuur nog niets ziet.

Maar "black body" straling is evenredig met T4, zodat er overdag meer warmte wordt afgegeven dan 's nachts. De afkoeling van de grond overdag zou een groter effect kunnen hebben dan de opwarming van de grond 's nachts, waardoor windmolens inderdaad een netto opwarming zouden kunnen veroorzaken...
Laten we 'local effect' nu niet meteen vertalen in global effects zoals Biekje en consorten ook gedaan hebben.
pi_143598125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:30 schreef .SP. het volgende:

[..]

Laten we 'local effect' nu niet meteen vertalen in global effects zoals Biekje en consorten ook gedaan hebben.
Dat is een andere discussie: Een strenge winter in de VS wil niet zeggen dat de aarde afkoelt, dat is het gevolg van windrichting etc.. Daar heeft dit niets mee te maken, het gaat om de "Radiation Energy Balance", hoeveel energie binnenkomt en buitengaat. Veranderingen in albedo door verdwijnen van poolijs zijn ook "lokaal", maar hebben een globaal effect.
Je kan je wel afvragen of het effect in dit geval significant dan wel verwaarloosbaar is.
pi_143598196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:01 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie: Een strenge winter in de VS wil niet zeggen dat de aarde afkoelt, dat is het gevolg van windrichting etc.. Daar heeft dit niets mee te maken, het gaat om de "Radiation Energy Balance", hoeveel energie binnenkomt en buitengaat. Veranderingen in albedo door verdwijnen van poolijs zijn ook "lokaal", maar hebben een globaal effect.
Je kan je wel afvragen of het effect in dit geval significant dan wel verwaarloosbaar is.
Meer onderzoek zoals de auteurs al opmerkten, ben benieuwd wat de invloed boven water is, daar zijn weer hele andere parameters aan het werk.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:20:33 #228
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143600858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Snoeihard :') Boterzacht op z'n hoogst.
Geef eens SNOEIHARD bewijs van jouw hilarische claim dat windmolens de aarde opwarmen.

Jouw paranoide interpretatie van het reilen en zeilen van deze wereld is niet per definitie de juiste.
Voor de mensen die een stukje context missen:

BNW / Zinloze windmolens verwarmen klimaat 10x sneller

Vroegah toen bankfurt hier nog rondzwierf...
pi_143601105
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:20 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Voor de mensen die een stukje context missen:

BNW / Zinloze windmolens verwarmen klimaat 10x sneller

Vroegah toen bankfurt hier nog rondzwierf...
Ik mis hem :'(
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:14:13 #230
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143606126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik mis hem :'(
... hij was de naiviteit zat hier.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143606297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... hij was de naiviteit zat hier.
Spreek jij hem nog weleens Biekje?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:18:05 #232
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143606346
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spreek jij hem nog weleens Biekje?
.. niet lately (inmiddels ook wel een jaar of 2) .. maar heb destijds veel met hem gePMed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143606434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. niet lately (inmiddels ook wel een jaar of 2) .. maar heb destijds veel met hem gePMed.
Hij had een originele manier van discussieren, dat is zeker. En hij heeft blijkbaar zoveel indruk op ons gemaakt dat we het nu nog over hem hebben.

Al zijn voorspellingen en aardbeien _O_
pi_143607096
Bankfurt had iets meer nuance ja.
I feel kinda Locrian today
pi_143607119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... hij was de naiviteit zat hier.
Hoelang hou jij het nog vol, dan maak ik even een notitie in mijn agenda!
pi_143607232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hoelang hou jij het nog vol, dan maak ik even een notitie in mijn agenda!
:D
I feel kinda Locrian today
pi_143646736
Starla, even een vraag aan jou als arts. Wat denk je, gaat ZMapp ebola de kop indrukken?
pi_143655496
Nee, ik denk het niet. Althans, voorlopig nog niet en niet gestructureerd zoals vaccinaties via het RIVM-programma. Heeft te maken met de relatieve kleinschaligheid en insignificantie van het virus voor Westerse landen.

Klinkt crue, maar zo lang het alleen endemisch in West Afrika voorkomt, het alleen besmettelijk blijft als zoönose en mens op mens contact zonder dat het via aerosolen wordt overgedragen en de mortaliteit zo hoog blijft, zal de WHO niet alles uit de kast halen.

Ze doen nu wel een beetje alsof, maar dat moeten ze medisch ethisch gezien ook wel.

Voordat het zeg maar een vaccinatie wordt ą la tegen polio of mazelen zijn we denk ik minstens 10 jaar verder. Maar met de toenemende geopolitieke instabiliteit in zulke regio's zal het wellicht nooit van de bodem komen. Daar moet een heel goed geoliede machine achter zitten, ook politiek gezien, en kun je niet zomaar even via vliegtuigen in de jungle droppen.
I feel kinda Locrian today
pi_143657287
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 06:22 schreef starla het volgende:
Nee, ik denk het niet. Althans, voorlopig nog niet en niet gestructureerd zoals vaccinaties via het RIVM-programma. Heeft te maken met de relatieve kleinschaligheid en insignificantie van het virus voor Westerse landen.

Klinkt crue, maar zo lang het alleen endemisch in West Afrika voorkomt, het alleen besmettelijk blijft als zoönose en mens op mens contact zonder dat het via aerosolen wordt overgedragen en de mortaliteit zo hoog blijft, zal de WHO niet alles uit de kast halen.

Ze doen nu wel een beetje alsof, maar dat moeten ze medisch ethisch gezien ook wel.

Voordat het zeg maar een vaccinatie wordt ą la tegen polio of mazelen zijn we denk ik minstens 10 jaar verder. Maar met de toenemende geopolitieke instabiliteit in zulke regio's zal het wellicht nooit van de bodem komen. Daar moet een heel goed geoliede machine achter zitten, ook politiek gezien, en kun je niet zomaar even via vliegtuigen in de jungle droppen.
Dankje voor je uitleg.
pi_143657744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankje voor je uitleg.
Even wat toevoegingen, het is geen vaccin.
Het is een mix van verschillende antilichamen tegen ebola.
Dat houdt in dat het alleen vroeg in infectie werkt en geen langdurige bescherming biedt. Misschien dat het als profylaxis voor ziekenhuispersoneel wat is, maar voor bescherming van de gehele populatie niet echt nuttig.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:31:10 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143658001
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143658027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Even wat toevoegingen, het is geen vaccin.
Het is een mix van verschillende antilichamen tegen ebola.
Dat houdt in dat het alleen vroeg in infectie werkt en geen langdurige bescherming biedt. Misschien dat het als profylaxis voor ziekenhuispersoneel wat is, maar voor bescherming van de gehele populatie niet echt nuttig.
Oh, dat heb ik het complete plaatje. Dankjewel SP.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:36:55 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143658124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik het complete plaatje. Dankjewel SP.
http://www.globalresearch(...)fety-testing/5395830
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:40:50 #245
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143658215
quote:
Bron uit 2002, helaas pindakaas.
http://www.purdue.edu/uns/html4ever/020130.Rossmann.T4.html

Maarja dat is natuurlijk niet half zo spannend als Israėlische nanobots.
pi_143659099
quote:
Heerlijke link!

"Brain destroying Genetically Modified six legged T4 bacteriophage is a NANOBOT"

geweldig, en natuurlijk Ebola, Oekraine, Malasia airlines, papaloma [sic] etc....
pi_143659135
quote:
En niet eens lezen, we hadden niet over een vaccin en zeker niet een product van GSK.
Wat een brok domme treurnis bij jij toch.
pi_143660026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

En niet eens lezen, we hadden niet over een vaccin en zeker niet een product van GSK.
Wat een brok domme treurnis bij jij toch.
Lambiekje is een koppensneller .
pi_143660270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje is een koppensneller .
Jep :) en alles dat niet in hoofdletters is geschreven is niet belangrijk
pi_143660310
Het gevolg van ziekteontkenners (ZOALS LAMBIEKJES!!!!!EINZEINZ):
365 eboladoden door 1 genezeres
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:40:23 #251
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143661353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. niet lately (inmiddels ook wel een jaar of 2) .. maar heb destijds veel met hem gePMed.
Even terzijde, waarom hang jij hier nog rond? Hier praat je toch behoorlijk tegen een dubbel gewapende muur met geļsoleerde spouw, op ander plekken lijkt het me dat je beter je verhaal kan uiteenzetten en veel meer terug krijgt voor de moeite die je er in steekt.
Niks persoonlijks, en ik wil je ook niet weg hebben maar ik vraag het me gewoon af :)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:24:32 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143662750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bron uit 2002, helaas pindakaas.
http://www.purdue.edu/uns/html4ever/020130.Rossmann.T4.html

Maarja dat is natuurlijk niet half zo spannend als Israėlische nanobots.
en .edu website serieus nemen :{
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143662785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:05 schreef .SP. het volgende:
Het gevolg van ziekteontkenners (ZOALS LAMBIEKJES!!!!!EINZEINZ):
365 eboladoden door 1 genezeres
treurig :'(
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:51:44 #254
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143663591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en .edu website serieus nemen :{
Je mist het punt hier. Die hele nanobot theorie is gebaseerd op een image search die geen resultaten oplevert voor 2007. Letterlijk 2 seconden google werk laat zien dat er zat bronnen zijn die het er al ruim voor die periode over hebben.
pi_143675324
quote:
Vreemd dat ze het op blanken uitproberen en niet op zwarten.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143679701
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Vreemd dat ze het op blanken uitproberen en niet op zwarten.
Vervang blanken gewoon door Amerikaan, dan klinkt het niet zo suggestief racistisch.
pi_143679791
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Vervang blanken gewoon door Amerikaan, dan klinkt het niet zo suggestief racistisch.
Straks is alles racistisch, mag je niks meer zeggen.
Het is wat, Belg zijn.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 21:08:25 #259
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143679977
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Vreemd dat ze het op blanken uitproberen en niet op zwarten.
Ja beter laten ze die lui gewoon onbehandeld doodgaan.
pi_143680652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Straks is alles racistisch, mag je niks meer zeggen.
joh, jouw post was niet bepaald een grensgeval of zo.....
pi_143680961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

joh, jouw post was niet bepaald een grensgeval of zo.....
Idd. Die post liet niets aan de verbeelding over.
pi_143683271
Euh ja sorry was niet mijn bedoeling, ik dacht gewoon dat die Afrikanen het iets meer nodig hadden dan blanken. Every life is equal.
Het is wat, Belg zijn.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 22:14:01 #263
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143683450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Die post liet niets aan de verbeelding over.
Volgens mij bedoelt ie Afrikaan ipv negert.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Euh ja sorry was niet mijn bedoeling, ik dacht gewoon dat die Afrikanen het iets meer nodig hadden dan blanken. Every life is equal.
Geloof je het zelf? :')

Het is een experimenteel middel wat amper beschikbaar is, natuurlijk wordt dat eerst op iemand gebruikt op iemand die goed te volgen is i.p.v. een random Afrikaan, al was het maar om eventuele lange termijn effecten te monitoren.
pi_143683731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Euh ja sorry was niet mijn bedoeling, ik dacht gewoon dat die Afrikanen het iets meer nodig hadden dan blanken. Every life is equal.
Waarom zouden Afrikanen meer nodig hebben dan blanken? Het virus is bij elk mens hetzelfde tenzij je over getallen spreekt. Ja, dan heeft Afrika meer nodig. Maar ja, veel mensen daar wantrouwen de ziekenhuizen en ontsnappen ze. Heb je het nieuws niet gevolgd?
pi_143683884
Sowieso. Als het door 'de blanken' op 'de Afrikaanse bevolking' was getest was de wereld ook te klein geweest. Men kan het nooit goed doen....
Ja doei.
pi_143683962
Nuja mss vertrouw ik terecht of onterecht de farmacie ook niet heel echt. Veel geld valt er uiteindelijk niet te rapen in Afrika.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143685473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso. Als het door 'de blanken' op 'de Afrikaanse bevolking' was getest was de wereld ook te klein geweest. Men kan het nooit goed doen....
Nou dat dus. You're damned if you do and you're damned if you don't.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 23:01:33 #268
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143685737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Straks is alles racistisch, mag je niks meer zeggen.
.. je ziet het aan de zwarte pieten gedoe. dat bekrompen gedoe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143685925
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. je ziet het aan de zwarte pieten gedoe. dat bekrompen gedoe.
Alles wat goed is, wordt over de richel gegooid.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143685930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. je ziet het aan de zwarte pieten gedoe. dat bekrompen gedoe.
Alsof er geen belangrijkere dingen zijn momenteel .
  donderdag 21 augustus 2014 @ 23:09:39 #271
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143686123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alsof er geen belangrijkere dingen zijn momenteel .
kennelijk is het heel belangerijk. en wederkerend. En dat joch die het weer heeft aangezwengeld is te sneu voor woorden.

Het is dermate belangerijk dat New York times het oppakt.

http://www.nytimes.com/20(...)et-verdict.html?_r=0
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143686225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kennelijk is het heel belangerijk. en wederkerend. En dat joch die het weer heeft aangezwengeld is te sneu voor woorden.

Het is dermate belangerijk dat New York times het oppakt.

http://www.nytimes.com/20(...)et-verdict.html?_r=0
Quinsy Halvegario. Die heeft wmb afgedaan toen hij beweerde dat blanke mensen volgens Rutte meer waard waren dan zwarte.
pi_143690068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ie Afrikaan ipv negert.

[..]

Geloof je het zelf? :')

Het is een experimenteel middel wat amper beschikbaar is, natuurlijk wordt dat eerst op iemand gebruikt op iemand die goed te volgen is i.p.v. een random Afrikaan, al was het maar om eventuele lange termijn effecten te monitoren.
Goed te volgen omdat ze speciaal naar de VS werden overgevlogen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:11:52 #274
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143700590
quote:
Het einde van de vaccinatie industrie
Waarschijnlijk de grootste vaccinatiefraude ooit komt nu naar buiten via een Amerikaanse klokkenluider.

Terwijl bekend was dat talloze kinderen autisme krijgen door inentingen heeft men dit feit twaalf jaar lang in de doofpot gehouden.

Zoals je in ons land het RIVM hebt, zo heb je in Amerika het CDC, Centre for Disease Control. Zij spelen daar, net zoals het RIVM bij ons, een grote rol voor wat betreft vaccinaties.

De website Natural News komt nu met een schokkend artikel, waarin een klokkenluider van het CDC geheimen bloot geeft over vaccinaties die men liever verborgen had willen houden.

Zo heeft deze klokkenluider documenten beschikbaar gesteld waaruit ontegenzeggelijk zou blijken dat het vroegere hoofd van de CDC, Dr. Julie Gerberding, actief deelnam aan een bewuste wetenschappelijke fraude om zodoende bewijsmateriaal te verdonkeremanen waaruit blijkt dat de MMR vaccinatie (heet bij ons BMR=bof/mazelen/rodehond) voor een 340 procent toename heeft gezorgd van autisme bij Afro/Amerikaanse kinderen.

Uit het bewijsmateriaal in handen van Natural News dat over enkele dagen gepubliceerd zal worden, blijkt dat de leiding van het CDC al twaalf jaar lang wist wat voor schade de MMR vaccinaties aanrichten, maar niets hebben gedaan om dit te stoppen.

Als beloning voor haar “nuttige werk” kreeg Dr. Gerberding een lucratieve topbetrekking aangeboden bij het farmaceutische bedrijf Merck. Tot op de dag van vandaag werkt zij daar nog.

Waar zij werd beloond voor haar misdaden, werd de klokkenluider gestraft voor zijn pogingen om de waarheid naar buiten te brengen. Hij werd op zijn vingers getikt en kreeg een waarschuwing om beter de voorgeschreven richtlijnen te volgen. Een aantal andere wetenschappers binnen het CDC die wel actief meewerkten om deze misdaad verborgen te houden werden wel weer beloond in bijvoorbeeld de vorm van een officiėle onderscheiding voor hun werk.

Zoals we zo langzamerhand weten werkt de wereld precies omgekeerd. Zij die meewerken om misstanden en misdaden te laten voortduren worden beloond en zij die proberen de waarheid naar buiten te brengen worden gestraft.

De CDC had in hun bezit wetenschappelijke onderzoeken die zonder enige twijfel aantoonden dat er een verband was tussen autisme in Afro/Amerikaanse kinderen en de MMR vaccinatie. In plaats van dat ze wat deden met die gegevens, werden de onderzoeksresultaten achteraf gemanipuleerd waardoor men bewust onherstelbare schade toebracht en -brengt aan talloze Afro/Amerikaanse kinderen.

bron

CDC caught in scientific fraud, perpetrating vaccine violence against blacks in shocking eugenics cover-up
De fucking bom is gevallen. -edit-
Het is zo lachwekkend zielig oh men hiero blind vertrouwen heeft -edit-
Bij gods gratie Laten we alsjeblieft hopen dat deze verrotte criminele industrie afgebrand wordt tot op het bot.

BOEM!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 22-08-2014 13:17:51 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:20:13 #275
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143700845
Hoe durf je te censuren.

Het walgelijke criminele bedrog moet en zal ontmaskerd worden.
Pro-vaccin zijn is gewoon ronduit crimineel
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:22:24 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143700929
We zullen zien, biekje, we zullen zien.
Als blijkt dat je beweringen niet gestaafd worden, trek je ze dan terug of ga je complot, complot roepen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143700933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:20 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe durf je te censuren.

Het walgelijke criminele bedrog moet en zal ontmaskerd worden.
Ik zou geen goeie mod zijn als ik dit soort dingen zou laten staan.

Nok daar toch eens mee.
  Forum Admin vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:22:41 #278
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143700937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De fucking bom is gevallen. -edit-
Het is zo lachwekkend zielig oh men hiero blind vertrouwen heeft -edit-
Bij gods gratie Laten we alsjeblieft hopen dat deze verrotte criminele industrie afgebrand wordt tot op het bot.

BOEM!
Ben benieuwd met welke bewijzen ze komen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:23:37 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143700970
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:22 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ben benieuwd met welke bewijzen ze komen.
Vaccine violence perpetrated against black Americans
This cover-up has continued for the last twelve years, during which anyone who dared mention the word "autism" in the same sentence as "vaccines" was immediately and viciously attacked by the scientific community, vaccine trolls and the mainstream media. Yet all this time, the CDC's highest officers were fully aware that the MMR vaccine autism link was real. And it was black babies who were suffering the consequences of the cover-up.

kortom vaccin > autisme is een feit. Maar dat was mijlen van ver te zien dat vaccins nergens goed voor is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143701004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccine violence perpetrated against black Americans
This cover-up has continued for the last twelve years, during which anyone who dared mention the word "autism" in the same sentence as "vaccines" was immediately and viciously attacked by the scientific community, vaccine trolls and the mainstream media. Yet all this time, the CDC's highest officers were fully aware that the MMR vaccine autism link was real. And it was black babies who were suffering the consequences of the cover-up.
bron?
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:25:10 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

bron?
dat is de vorige post.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143701034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is de vorige post.
geloofwaardige bron
  Forum Admin vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:27:32 #283
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143701106
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccine violence perpetrated against black Americans
This cover-up has continued for the last twelve years, during which anyone who dared mention the word "autism" in the same sentence as "vaccines" was immediately and viciously attacked by the scientific community, vaccine trolls and the mainstream media. Yet all this time, the CDC's highest officers were fully aware that the MMR vaccine autism link was real. And it was black babies who were suffering the consequences of the cover-up.

kortom vaccin > autisme is een feit. Maar dat was mijlen van ver te zien dat vaccins nergens goed voor is.
Dat is geen bewijs. Ze zeggen dit aan te kunnen tonen met bronmateriaal van het cdc. Daar ben ik benieuwd naar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:27:55 #284
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

geloofwaardige bron
Natural News.

Feit is dat een klokkenluider claimt dat CDC liegt en bedriegt op ongekende schaal. dat vaccin>autism in de doofpot is gestopt met alle gevolgen vandien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:29:42 #285
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143701199
We gaan de bewijzen wel zien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:29:59 #286
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701210
Vaccineren is een Agenda 21 depopulatie project.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143701214
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
We gaan de bewijzen wel zien
Of niet.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:30:57 #288
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of niet.
Dat vaccins crimineel en bespottelijk is is gewoon een feit.
Het kan niet goed zijn ONMOGELIJK.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_143701264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat vaccins crimineel en bespottelijk is is gewoon een feit.
Nee, dat is het niet. Dat denk jij.
pi_143701305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccine violence perpetrated against black Americans
This cover-up has continued for the last twelve years, during which anyone who dared mention the word "autism" in the same sentence as "vaccines" was immediately and viciously attacked by the scientific community, vaccine trolls and the mainstream media. Yet all this time, the CDC's highest officers were fully aware that the MMR vaccine autism link was real. And it was black babies who were suffering the consequences of the cover-up.

kortom vaccin > autisme is een feit. Maar dat was mijlen van ver te zien dat vaccins nergens goed voor is.
tralala, Lambiekje praat weer eens poep.

  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:33:22 #291
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701322
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Dat denk jij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Dat denk jij.
nee dat zeggen al die onthullingen. een juridische onschendbaarheid al. Het kan onmogelijk goed zijn.

nee ik weet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:34:13 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

tralala, Lambiekje praat weer eens poep.

[ afbeelding ]
-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 22-08-2014 13:35:13 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:34:21 #293
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143701354
Een stijging van 340% in de kans op autisme door vaccinatie
als de stijging zo groot is, is de kans zeer waarschijnlijk vreselijk klein
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:34:26 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143701355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
Vaccineren is een Agenda 21 depopulatie project.
oke?
welke alinea staat dat?
heb de 1992 versie hier voor mijn neus liggen

Chapter Paragraphs
1. Preamble 1.1 - 1.6
SECTION I. SOCIAL AND ECONOMIC DIMENSIONS
2. International cooperation to accelerate sustainable development in developing countries and related
domestic policies 2.1 - 2.43
3. Combating poverty 3.1 - 3.12
4. Changing consumption patterns 4.1 - 4.27
5. Demographic dynamics and sustainability 5.1 - 5.66
6. Protecting and promoting human health conditions 6.1 - 6.46
7. Promoting sustainable human settlement development 7.1 - 7.80
8. Integrating environment and development in decision-making 8.1 - 8.54
SECTION II. CONSERVATION AND MANAGEMENT OF RESOURCES FOR DEVELOPMENT
9. Protection of the atmosphere 9.1 - 9.35
10. Integrated approach to the planning and management of land resources 10.1 - 10.18
11. Combating deforestation 11.1 - 11.40
12. Managing fragile ecosystems: combating desertification and drought 12.1 - 12.63
13. Managing fragile ecosystems: sustainable mountain development 13.1 - 13.24
14. Promoting sustainable agriculture and rural development 14.1 - 14.104
15. Conservation of biological diversity 15.1 - 15.11
16. Environmentally sound management of biotechnology 16.1 - 16.46
17. Protection of the oceans, all kinds of seas, including enclosed and semi-enclosed seas, and coastal
areas and the protection, rational use and development of their living resources 17.1 - 17.136
18. Protection of the quality and supply of freshwater resources: application of integrated approaches to
the development, management and use of water resources 18.1 - 18.90
19. Environmentally sound management of toxic chemicals, including prevention of illegal international
traffic in toxic and dangerous products 19.1 - 19.76
20. Environmentally sound management of hazardous wastes, in hazardous wastes 20.1 - 20.46
21. Environmentally sound management of solid wastes and sewage-related issues 21.1 - 21.49
22. Safe and environmentally sound management of radioactive wastes 22.1 - 22.9
SECTION III. STRENGTHENING THE ROLE OF MAJOR GROUPS
23. Preamble 23.1 - 23.4
24. Global action for women towards sustainable and equitable development 24.1 - 24.12
25. Children and youth in sustainable development 25.1 - 25.17
26. Recognizing and strengthening the role of indigenous people and their communities 26.1 - 26.9
27. Strengthening the role of non-governmental organizations: partners for sustainable development 27.1 - 27.13
28. Local authorities' initiatives in support of Agenda 21 28.1 - 28.7
29. Strengthening the role of workers and their trade unions 29.1 - 29.14
30. Strengthening the role of business and industry 30.1 - 30.30
31. Scientific and technological community 31.1 - 31.12
32. Strengthening the role of farmers 32.1 - 32.14
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:34:47 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701367
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:36:26 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143701427
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat vaccins crimineel en bespottelijk is is gewoon een feit.
Het kan niet goed zijn ONMOGELIJK.
feit: («Frans«Latijn)
het -woord
feiten
daad; gebeurtenis; iets wat vaststaat;
in feite
in werkelijkheid, naar de werkelijke toestand;
het is een feit dat...
het is een zeker iets wat...; zie ook bij
voldongen
feit: Iets dat waar is.
feit: permanente kennis waarvan een expertsysteem gebruik maakt
feit: gebeurde, gegeven, voorval, fait, gebeurtenis, omstandigheid

handeling, daad

Je zal het toch eerst moeten bewijzen voor je het de status van een feit kan geven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_143701514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

-edit-
Heb je ook serieus commentaar op de cijfers die jouw nonsens onderuit schoppen?

MMmmm, misschien waren cijfertjes iets te hoog gegrepen, even een simpelere versie:

  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:38:35 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143701517
quote:
Welke alinea?
Agenda 21?
Waar staat het, heb je het zelf uberhaupt gelezen of heb je het gewoon weer uit een youtube filmpje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:41:30 #299
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143701613
Biekje leest nooit wat, alleen de kop, dat is voldoende voor een kopie/plak
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:43:40 #300
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143701680
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

tralala, Lambiekje praat weer eens poep.

[ afbeelding ]
hoe kan je nu een bron aanhalen waar de fraude over gaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:45:15 #301
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143701738
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe kan je nu een bron aanhalen waar de fraude over gaat.
Sinds wanneer ben jij kritisch op bronnen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')