ik vermoed dat je deze tekenfilms gemist hebt in je jeugd, misschien wel handig dat je ff wat inhaalt en ff deze tekenfilm gaat bekijken, simpel maar duidelijk uitgelgd hoe je lichaam met een griepje overweg gaatquote:Op maandag 5 mei 2014 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij lijkt niet te beseffen dat de medische wetenschap fundamenteel fout is. Wetenschap is tegenwoordig GEEN waarheidsbevinding. Het is falsificeren totdat het het commercieel gewenst resultaat geeft. En daarvoor is echt alles geoorloofd.
maar je komt er wel hopelijk achter dat ik gelijk heb over vaccins en rest van het medische bedrog
..dat is dus niet waar.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het hangt ook nog even van het volgende af, sommige ziektes ben je volledig immuun voor naar een vaccianatie, maar dit geld niet voor alles, dan word het rissico op besmetting gewoon kleiner, aangezien je lichaam na een vaccinatie er antilichaampjes voor ontwikkeld heeft.
Ik ben het niet met je eens, mag dat ook?quote:Op maandag 5 mei 2014 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt niet aan te komen dat medische wetenschap crimineel bedrog en terreur is.
Het is een ziekte-industrie. Hoe in vredesnaam kan men nu denken dat vaccins voor je gezondheid is. ongelooflijk.
Maar doorgrond alle racks maar van whale.to. Echt men zou zich de ogen uit kop schamen dat je het opneemt voor deze walgelijke industrie.
Nee als je gevaccineerd bent ben je gedoemd en dus besmettelijker toch?quote:
De data zijn het niet met je eens.quote:
Even voor de duidelijkheid, jij ontkent dat je lichaam antilichamen aanmaakt na een vaccinatie?quote:
Heb je de foto's bekeken?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk. Ik vind het eigenlijk tegen het onbeschofte aan hoe jij dit altijd maar weer zegt. Als je niks meer weet te zeggen altijd deze dooddoener van je. Discusieer inhoudelijk of wees gewoon een flinke vent en kom hier niet meer terug
En even om je geheugen op te frissen. Op de link die ik post staan de plaatjes van het toekomst beeld dat jij graag ziet. Dat zijn namelijk de ziektes die je kunt krijgen als er geen inentingen zouden zijn. Plaatsjes die we gelukkig in Nederland niet meer hoeven te zien. Maar die helaas dankzij figuren zoals jijzelf wel een kans maken om weer werkelijkheid te worden.
http://www.immunize.org/photos/polio-photos.asp
Klik gerust alle ziektes maar aan en kijk maar eens goed naar de foto's
Krijg ik nog een verklaring?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij dan verklaart dat de laatste mazelen epidimie toch echt alleen toesloeg in het gebied waar NIET gevaccineerd wordt (de zogenaamde biblebelt). Niet alleen nu, maar keer op keer steken daar ziektes op waartegen we ons kunnen vaccineren terwijl die niet meer voorkomen in de gebieden waar wel wordt gevaccineerd.
Nee en nee denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Lambiekje. Geef gewoon eens antwoord op de vragen die ik je stelde. Ik heb geen zin om deze weer te moeten herhalen.
[..]
Heb je de foto's bekeken?
[..]
Krijg ik nog een verklaring?
.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, mag dat ook?
.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.quote:Ik ben blij met de vaccins waardoor een aantal dodelijke ziektes nu al heel lang niet meer voorkomen.
het is eerder andersom.quote:Jij had er ook niet meer kunnen zijn als je ouders je niet hadden laten inenten, besef je dat wel?
Dat moet je me uitleggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.
[..]
.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.
http://whale.to/vaccines/measles.html
[..]
het is eerder andersom.
En daarnaast heeft m'n moeder spijt dat ze ons heeft laten vaccineren. Onwetendheid.
tja ..http://www.naturalnews.com/032587_polio_vaccines_Pakistan.html.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een ramp kan dat worden![]()
http://www.nbcnews.com/#/(...)ency-who-says-n97096
'“Pakistan, Cameroon, and the Syrian Arab Republic pose the greatest risk of further wild poliovirus exportations in 2014,” it added. The war in Syria has interrupted vaccination and allowed the virus to return. In Pakistan, Taliban militants have attacked workers trying to vaccinate children.'
De idioten
.. is dat werkelijk nodig?quote:
Het is erg wat we doen uit naam van geld verdienen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Lambiekje. Geef gewoon eens antwoord op de vragen die ik je stelde. Ik heb geen zin om deze weer te moeten herhalen.
[..]
Heb je de foto's bekeken?
.. er wordt nooit bijverteld .. hoeveel daarvan wel degelijk eerder gevaccineerd tegen waren.quote:[..]
Krijg ik nog een verklaring?
.. en ken je deze film .. Osmosis Jonesquote:Op maandag 5 mei 2014 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik vermoed dat je deze tekenfilms gemist hebt in je jeugd, misschien wel handig dat je ff wat inhaalt en ff deze tekenfilm gaat bekijken, simpel maar duidelijk uitgelgd hoe je lichaam met een griepje overweg gaat
voor fans hier is een playlist
https://www.youtube.com/playlist?list=PL618ED1DE9F291147
Ja die ken ikquote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. en ken je deze film .. Osmosis Jones
kijk, laat het nou net die streng gelovige gemeentes zijn die zwaar tegen vaccinaties zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Wat een antwoorden![]()
![]()
Nee Lambiekje...dit zijn namelijk foto's uit gebieden waar NIET gevacinneerd wordt en/of waar big pharma niet aanwezig is. Pijnlijk voor jou misschien maar wel de harde waarheid.
En helaas voor jou zijn bijna ALLE besmettingen in de biblebelt gevallen van (helaas vaak kinderen) die NIET ingeent waren. Hoe jij bij je hersenspinsels komt is mij echt een raadsel. Maar stel dat je gelijk had. Hoe kan het dan dat er in het gebied waar wel gevaccineerd wordt eigenlijk nooit een uitbraak is? Kun je dat dan verklaren.
[ afbeelding ]
Hmmm...toevallig precies het gebied waar de vaccinatiegraad het laagst is.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.
[..]
.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.
http://whale.to/vaccines/measles.html
[..]
het is eerder andersom.
En daarnaast heeft m'n moeder spijt dat ze ons heeft laten vaccineren. Onwetendheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry heel flauw![]()
![]()
![]()
Denk eerder Onwetendheid over wat hier te sprake komt, laat je ma maar eens alles mee lezen wat hier als tegenargument gebruikt word.
Als zelfs je moeder er nu al spijt van heeft kan het 3 dingen betekeken.
1. Er is inderdaad iemand ernstig ziek geworrden of overleden die ze kent.
2. Of ze knikt gewoon ja om der een plezier te doen.
3. ze is zwaar gelovigEr staat nog een vraag voor u open!!
Ik geeneen. Helaas ken ik wel de andere kant van verhalen van mijn moeder. Twee van mijn oudooms zijn overleden aan TBC (beide niet gevacinneerd toen) en een oom die het ter nauwernood heeft overleeft (na de oorlog dus ook geen vaccinaties gehad)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja die ken ik![]()
zeker ook van alles mis mee, maare hoeveel mensen ken je die overleden zijn na vaccinaties of nog steeds ziek zijn na vaccinaties of iemand anders hier die lambiekje's verhaal kan bevestigen dat iemand ernstig ziek is geworden of een prikje niet heeft overleefd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef theguyver het volgende:
[..].. ja door ons te laten vaccinerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry heel flauw![]()
![]()
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
natuurlijk is dat mogelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik vraag me af of Lambiekje ook bekend is met het feit dat sites zoals vactruth.org worden gehost en gemaakt door reli-gekkies (sorry voor de naamgeving) die vaak andere belangen (geestelijke) hebben om niet te vaccineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |