Jammer dat al die links naar niet meer bestaande sites linken, of naar de site van de auteur. In wetenschappelijke termen is zo'n site dus 100% waardeloos.quote:
Ohja, die astrale paranormale chipsquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niet chips ... wel met al die rotzooi. Tenminste als je 'netjes' gevaccineerd bent.
ik was op vakantie gestuurdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat als mensen je iets vragen dat je dan een week wegblijft. Je bent echt een van de slechtste, zo niet de slechtste, discussiepartner. Ik hoop dat je begrijpt dat je jezelf daarmee compleet buitenspel zet.
Daar kon Lambiekje in dit geval niets aan doen WWW.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat als mensen je iets vragen dat je dan een week wegblijft. Je bent echt een van de slechtste, zo niet de slechtste, discussiepartner. Ik hoop dat je begrijpt dat je jezelf daarmee compleet buitenspel zet.
achterlijk en kwalijk te gelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
'Crèches weigeren niet-ingeënt kind'
Zeker vijf kinderdagverblijven weigeren kinderen die niet zijn gevaccineerd tegen ziektes als de mazelen en de bof.
Dat blijkt uit een rondgang van RTL Nieuws onder 560 crèches.
Nog eens 118 van de ondervraagde crèches vinden dat ze niet-ingeënte kinderen moeten kunnen weigeren. Ze vinden dat de gezondheid van de andere kinderen en medewerkers gaat boven het recht van ouders om hun kind niet in te enten.
RTL Nieuws benaderde alle 3.193 kinderdagverblijforganisaties. 560 daarvan hebben de vragen over hoe zij omgaan met niet-ingeënte kinderen beantwoord. 94 kinderdagverblijven hebben toestemming gegeven om hun antwoorden openbaar te maken op de site van RTL Nieuws.
Door: ANP
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)et-ingeente-kinderen
Een uitbraak treft de gevaccineerden? Dat is in de biblebelt toch echt niet aan de orde.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
achterlijk en kwalijk te gelijk.
En overduidelijk indicatie dat vaccins niet werken. Want immers je kind is al volgestouwd met de rommel en dus beschermd, niet?. Dus waarom paniek over een kind dat niet geent is. ?! Kortom vaccins werken niet.
Verbaast het je dat als er een uitbraak is dat juist de gevaccineerden getroffen worden?
Het is sowieso vreemd dat creches uberhaupt bestaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een uitbraak treft de gevaccineerden? Dat is in de biblebelt toch echt niet aan de orde.
Wat kinderdagverblijven betreft: daar komen wellicht kinderen die nog niet gevaccineerd zijn tegen de mazelen en de bof. Dat zij geen plaats willen zijn waar deze ziektes verspreid worden, kun je ze niet kwalijk nemen.
Wat heeft dat met het onderwerp te maken?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd dat creches uberhaupt bestaan.
Volgens mij begrijp jij niet helemaal hoe vaccins werken. Ik zou mijn nog niet gevaccineerde kind en mijn gevaccineerde kind niet bloot willen stellen aan een hoger risico dan noodzakelijk voor de ziekten waartegen gevaccineerd wordt. En vind het niet meer dan terecht dat creches dat risico ook niet willen nemen.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
achterlijk en kwalijk te gelijk.
En overduidelijk indicatie dat vaccins niet werken. Want immers je kind is al volgestouwd met de rommel en dus beschermd, niet?. Dus waarom paniek over een kind dat niet geent is. ?! Kortom vaccins werken niet.
Verbaast het je dat als er een uitbraak is dat juist de gevaccineerden getroffen worden?
Als gevaccineerd mens is de kans kleiner dat je het krijgt, maar als de vaccinatiegraad daadwerkelijk te laag is, kan je vooralsnog de ziekte krijgen, al dan niet minder heftig. Zo kreeg ik ooit rubella en was ik heeeeel erg blij dat ik niet zwanger was.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een uitbraak treft de gevaccineerden? Dat is in de biblebelt toch echt niet aan de orde.
Wat kinderdagverblijven betreft: daar komen wellicht kinderen die nog niet gevaccineerd zijn tegen de mazelen en de bof. Dat zij geen plaats willen zijn waar deze ziektes verspreid worden, kun je ze niet kwalijk nemen.
Nee jij begrijpt het niet ...want je bent toch beschermd of niet dan. Als je dus panisch doet geef je indirect aan dat vaccins niet werken.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet helemaal hoe vaccins werken. Ik zou mijn nog niet gevaccineerde kind en mijn gevaccineerde kind niet bloot willen stellen aan een hoger risico dan noodzakelijk voor de ziekten waartegen gevaccineerd wordt. En vind het niet meer dan terecht dat creches dat risico ook niet willen nemen.
Dat is de kwalijk fabel van vaccins. De kans is een enorm veel groter. Plus allerlei bijwerkingen.quote:[..]
Als gevaccineerd mens is de kans kleiner dat je het krijgt,
vaccins is een wapen. Het is het allerlaatste wat badpharma wil is dat we gezond zijn.quote:maar als de vaccinatiegraad daadwerkelijk te laag is, kan je vooralsnog de ziekte krijgen, al dan niet minder heftig. Zo kreeg ik ooit rubella en was ik heeeeel erg blij dat ik niet zwanger was.
En nee Lambiekje.. dat wil niet zeggen dat vaccinaties niet werken!
Lambiekje, je laat hiermee heel mooi zien dat je het inderdaad niet begrijpt.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet ...want je bent toch beschermd of niet dan. Als je dus panisch doet geef je indirect aan dat vaccins niet werken.
[..]
Dat is de kwalijk fabel van vaccins. De kans is een enorm veel groter. Plus allerlei bijwerkingen.
[..]
vaccins is een wapen. Het is het allerlaatste wat badpharma wil is dat we gezond zijn.
je komt er hopelijk wel achter dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje, je laat hiermee heel mooi zien dat je het inderdaad niet begrijpt.
Gaat niet gebeuren gezien de fundamentele fouten die je maakt, en het gebrek aan de wil of de vaardigheden om deze te verbeteren. Het is je al meerdere keren uitgelegt hoe het zit met zaken als kuddebescherming, vaccins die niet 100% van de tijd werken, etc etc.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je komt er hopelijk wel achter dat ik gelijk heb.
Echt niet en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet ...want je bent toch beschermd of niet dan. Als je dus panisch doet geef je indirect aan dat vaccins niet werken.
[..]
Dat is de kwalijk fabel van vaccins. De kans is een enorm veel groter. Plus allerlei bijwerkingen.
[..]
vaccins is een wapen. Het is het allerlaatste wat badpharma wil is dat we gezond zijn.
En dat zal je helaas nog vaker moeten doen. Of het aankomt ? Ik heb mijn twijfels.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren gezien de fundamentele fouten die je maakt, en het gebrek aan de wil of de vaardigheden om deze te verbeteren. Het is je al meerdere keren uitgelegt hoe het zit met zaken als kuddebescherming, vaccins die niet 100% van de tijd werken, etc etc.
Doet het nietquote:Op zondag 4 mei 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat zal je helaas nog vaker moeten doen. Of het aankomt ? Ik heb mijn twijfels.
Dit is eigenlijk het enige discussie waardige in je post. Ik vraag me echt af hoe jij dan verklaart dat de laatste mazelen epidimie toch echt alleen toesloeg in het gebied waar NIET gevaccineerd wordt (de zogenaamde biblebelt). Niet alleen nu, maar keer op keer steken daar ziektes op waartegen we ons kunnen vaccineren terwijl die niet meer voorkomen in de gebieden waar wel wordt gevaccineerd.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Lambiekje het volgende:
Je hebt geen gelijk. Ik vind het eigenlijk tegen het onbeschofte aan hoe jij dit altijd maar weer zegt. Als je niks meer weet te zeggen altijd deze dooddoener van je. Discusieer inhoudelijk of wees gewoon een flinke vent en kom hier niet meer terugquote:Op zondag 4 mei 2014 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je komt er hopelijk wel achter dat ik gelijk heb.
Lees je eens in in KUDDEIMMUNITEIT. Als je dit niet kan begrijpen valt je verder ook niks uit te leggen, aangezien je de capaciteit niet hebt het te kunnen begrijpen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
jij lijkt niet te beseffen dat de medische wetenschap fundamenteel fout is. Wetenschap is tegenwoordig GEEN waarheidsbevinding. Het is falsificeren totdat het het commercieel gewenst resultaat geeft. En daarvoor is echt alles geoorloofd.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren gezien de fundamentele fouten die je maakt, en het gebrek aan de wil of de vaardigheden om deze te verbeteren. Het is je al meerdere keren uitgelegt hoe het zit met zaken als kuddebescherming, vaccins die niet 100% van de tijd werken, etc etc.
Het lijkt niet aan te komen dat medische wetenschap crimineel bedrog en terreur is.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat zal je helaas nog vaker moeten doen. Of het aankomt ? Ik heb mijn twijfels.
quote:Op maandag 5 mei 2014 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt niet aan te komen dat de medische wetenschap crimineel bedrog en terreur is.
Het is een ziekte-industrie. Hoe in vredesnaam kan men nu denken dat vaccins voor je gezondheid is. ongelooflijk.
Maar doorgrond alle racks maar van whale.to. Echt men zou zich de ogen uit kop schamen dat je het opneemt voor deze walgelijke industrie.
Oh er is genoeg mis met de medische wetenschap. Alleen niet op de manier waarop jij dat denkt. Jij mist de basiskennis en weigert die kennis te leren (zie bijv kuddeimmuniteit hierboven). Dan kan je heel lang wachten op mensen die er achter zouden moeten komen dat je toch gelijk had. Je kan nota bene niet eens fatsoenlijk uitleggen wat nou het verschil is tussen het lichaam die een ziekte leert herkennen door de ziekte op te lopen, en het leren van een vaccinquote:Op maandag 5 mei 2014 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij lijkt niet te beseffen dat de medische wetenschap fundamenteel fout is. Wetenschap is tegenwoordig GEEN waarheidsbevinding. Het is falsificeren totdat het het commercieel gewenst resultaat geeft. En daarvoor is echt alles geoorloofd.
maar je komt er wel hopelijk achter dat ik gelijk heb over vaccins en rest van het medische bedrog
Het hangt ook nog even van het volgende af, sommige ziektes ben je volledig immuun voor naar een vaccianatie, maar dit geld niet voor alles, dan word het rissico op besmetting gewoon kleiner, aangezien je lichaam na een vaccinatie er antilichaampjes voor ontwikkeld heeft.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet helemaal hoe vaccins werken. Ik zou mijn nog niet gevaccineerde kind en mijn gevaccineerde kind niet bloot willen stellen aan een hoger risico dan noodzakelijk voor de ziekten waartegen gevaccineerd wordt. En vind het niet meer dan terecht dat creches dat risico ook niet willen nemen.
[..]
Als gevaccineerd mens is de kans kleiner dat je het krijgt, maar als de vaccinatiegraad daadwerkelijk te laag is, kan je vooralsnog de ziekte krijgen, al dan niet minder heftig. Zo kreeg ik ooit rubella en was ik heeeeel erg blij dat ik niet zwanger was.
En nee Lambiekje.. dat wil niet zeggen dat vaccinaties niet werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |