nope. wetenschap is selection biasquote:
nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef Chewie het volgende:
Lambiekje geloof jij nu werkelijk alles wat uit rechts christelijke fundamentalistische hoek komt?
Dat is Dries ook blond begrijp de verarring.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet.
ggghristelijk geloof is verwerpelijk (overigens elk geloof) en kan en wil niet begrijpen waarom gros van de mensheid in die baarlijke nonsens geloofd. Het islambashen wat Wilders doet slaat ook nergens op en doet alleen maar meer de brandhaarden in de wereld oplaaien.
Waar is wilders eigenlijk. Heb nog niets vernomen van hem over MH17. Of zit ie in een gele zwembroek ergens op het strand..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is Dries ook blond begrijp de verarring.
Ik vermaak me hier prima met de waanzin van figuren zoals jij. Tussendoor probeer ik hier en daar nog wat dingen uit te leggen en toe te lichten voor de mensen die daar voor open staan. Dat heeft niets met naief zijn te maken. Dat heeft te maken met aanwezige kennis van zaken en andere capaciteiten om in te zien en aan te wijzen waar mensen zoals jij denkfouten maken en over het algemeen hillarisch de mist in gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam doe jij eigenlijk in BNW. Zelden z'n naief ongeinformeerd persoon tegen gekomen. Net als SP. Wat een ongekende leegheid.
911 geen inside job vinden. Tsssk. Ga je schamen.
fyi: http://www.infowars.com/t(...)mainstream-medicine/
Niet; daarom!quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:27 schreef .SP. het volgende:
Serieus of niet?
Ebola is een buitengewoon ineffiecient virus, laat veel te snel symptomen zien en dood de gastheer veel te snel.
Niet om het een of ander, maarquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:09 schreef Lambiekje het volgende:
de fema-kampen komen van pas. Er is geen zelfbeschikking
http://www.infowars.com/f(...)s-if-ebola-hits-u-s/
Ik ook; maar misschien is de BigPharma wel alleen voor chronisch zieken en is de Illuminatie voor depopulatie en zitten die twee elkaar in de weg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:31 schreef Re het volgende:
EN vraag me af wat je nou precies hebt als BigPharma meet een gedecimeerde maatschappij
Oh?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nope. wetenschap is selection bias
Lieverd, jouw kennis van biologische systemen schittert door afwezigheid. Je aggresiviteit is slechts een wanhopige poging dit te verbloemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je moest eens weten. Hoe onmetelijk leeg je kennis is. Einsteins statement over oneindigheid is niet beter toepasbaar.
Nog maar een keer .. Kijk naar Genetic Roulette.
Lambiekje heeft een uitstekende kennis van biologie en wetenschapstheorie!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lieverd, jouw kennis van biologische systemen schittert door afwezigheid. Je aggresiviteit is slechts een wanhopige poging dit te verbloemen.
Misschien moet je eens een goed potje neuken om je hoofd weer een beetje op te klaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Artsen zijn niet goed snik.quote:This Is How Doctors Improperly and Unnecessarily Label Millions With High Blood Pressure To Prescribe Medication
There are millions of people who are currently being misclassified as having high blood pressure, when in fact findings show that these people are not actually more likely to die prematurely than those with ‘normal’ blood pressure. In addition, what used to be classified as normal or high-normal blood pressure (a systolic pressure of 120-139 mm Hg and diastolic pressure of 80-89 mm Hg) is now categorized as prehypertension.
It’s a little strange. All of a sudden, the experts are telling millions of people who thought they were healthy that they now have this condition called prehypertension.
bron
In Lambiekjes wereld heb je 1 set waarheden, die je in 1 keer goed moet vinden en vervolgens niet meer veranderen. Zoiets als voortschrijdend inzicht is hem totaal vreemd...quote:
Net als zelfreinigend vermogen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In Lambiekjes wereld heb je 1 set waarheden, die je in 1 keer goed moet vinden en vervolgens niet meer veranderen. Zoiets als voortschrijdend inzicht is hem totaal vreemd...
Maar hebben er wel voor gezorgd dat ik kan lopen, toch vreemdquote:
Dat zou ik ook graag willen weten ja, net als de reactie op de diagnose van een goed bigpharma behandelbare chronische aandoening.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net als zelfreinigend vermogen.
Op de vraag welke methode hij voor waarheidsvinding gebruikt heeft hij ook nooit inhoudelijk geantwoord.
Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.quote:
Toch raad ik je aan te stoppen met dit soort idiote en kwalijke uitspraken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee jullie moeten eens beseffen dat artsen er NIET zijn voor je gezondheid.
Hoe weet je dat nou je bent er de afgelopen jaren nooit geweest, het enige wat je er van weet is wat je van het internet plukt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Knul, ga toch fietsen. Het is mooi weer, ga lekker zwemmen ofzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mijn longarts heeft er voor gezorgd dat ik nog leef, maar dat ziet Lambiekje natuurlijk weer als een deel van het complot tegen hemquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou je bent er de afgelopen jaren nooit geweest, het enige wat je er van weet is wat je van het internet plukt.
heb je hier boven gelezen?
Mijn arts heeft er voor gezorgd dat ik weer KAN LOPEN!!!!
plus de rest hier gaat ook wel eens naar een ziekenhuis en ze zijn er allemaal nog!
Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Deze aandoening is prima behandelbaar met medicatie ontwikkeld door bigpharma. Wat doe je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zijn ze er wel dan volgens jou?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Krijg je geen antwoord op...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stel jij wordt gediagnostiseerd met de ziekte van Graves. Deze aandoening is prima behandelbaar met medicatie ontwikkeld door bigpharma. Wat doe je?
Dat laat iig het hypocriete ervan zienquote:
Ik heb hem ooit iets van dezelde strekking gevraagd en toen gaf die aan dat die zich dan wel gewoon liet vaccineren.quote:
OW?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit iets van dezelde strekking gevraagd en toen gaf die aan dat die zich dan wel gewoon liet vaccineren.
Je wilt toch niet zegen dat Lambiekje consequent is? Hij kan vandaag het ene beweren maar post rustig morgen een linkdump die precies het tegenovergestelde beweert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
OW?
Tijdje terug vroeg ik m dat ook en schreef hij dat hij boos was op zijn moeder Daarom, (die er nu spijt van had) zal ff op proberen te zoeken.
Hoe dúrven ze. Schandalig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef .SP. het volgende:
En dit soort dingen dan Biekje, is dit een complot van ziekmakende artsen? Leg eens uit, wat doen ze hier?
Ja, zo was het. Hij is boos dat hij beschermd is tegen allerlei vreselijke ziektesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
OW?
Tijdje terug vroeg ik m dat ook en schreef hij dat hij boos was op zijn moeder Daarom, (die er nu spijt van had) zal ff op proberen te zoeken.
vaccinatie topic deeltje 6quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.
[..]
.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.
http://whale.to/vaccines/measles.html
[..]
het is eerder andersom.
En daarnaast heeft m'n moeder spijt dat ze ons heeft laten vaccineren. Onwetendheid.
Ik wist niet dat er een quotum zat op het aantal beledigingen op één dag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch raad ik je aan te stoppen met dit soort idiote en kwalijke uitspraken.
Je zit al aan je tax voor vandaag. Ruimschoots.
Yepquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen zoals het is. Lambiekje. Jij bent verantwoordelijk voor honderdduizenden doden door je verzinsels. Met ieder bericht dat je post wordt je meer verantwoordelijk.
QFTquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een quotum zat op het aantal beledigingen op één dag?
Mooi!
LambiekjeDoor gedrag van jou jaag je onnodig mensen de dood in. In feite zou zoals jij direct vervolgd worden voor het onthouden van noodzakelijke zorg aan hen die dat nodig hebben.
Geen enkel rationeel argument uit jouw vreetschuur.
Geen enkele inhoudelijke respons op vragen.
Negeert hen die serieus moeite doen je de kans te geven je geblaat te duiden.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat je in deze serie vragen hebt genegeerd en met een nog grotere strontdiarree kwam, had ik niet meer hoeven werken deze maand.
Boerenpaard!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef Worteltjestaart het volgende:
&^@#$%#E@^$&*^$&^%#$&$@^&@$&^$@!!!!
Nee, maar het lucht lekker opquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:38 schreef theguyver het volgende:
Denk je nu echt dat lambiekje er anders van word als jij zo tekeer gaat?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar het lucht lekker op
Dat ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar het lucht lekker op
Oneens. Er is een verschil tussen een complotdenker en een 'lambiekje' (of bijv. Bankfurt). Met de ene is wel een inhoudelijke discussie te voeren, de andere verziekt alleen maar dit forum. Ergo: naar mijn mening dragen 'lambiekjes' niks bij aan BNW.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat ja!
Ik snap dat zonder Lambiekjes het hele BNW niet kan bestaan.
Mee eens, die vent heeft absoluut geen toevevoegde waarde, integendeel hij verpest het doel van dit forum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat ja!
Ik snap dat zonder Lambiekjes het hele BNW niet kan bestaan, maar eigenlijk zou hij gewoon permanent op moeten rotten.
Ik weet niet hoe vaak hij al gewaarschuwd is en hoe vaak hij al een tijdelijke gedwongen vakantie heeft gehad... maar het helpt geen zier.
En dat is heel jammer want zo komen we nooit uit dat 'gekkies-hoekje'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mee eens, die vent heeft absoluut geen toevevoegde waarde, integendeel hij verpest het doel van dit forum.
Staat BNW al in de 'gekkietracker'?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is heel jammer want zo komen we nooit uit dat 'gekkies-hoekje'.
Weet ik niet. Heb je een linkje? Wist niet eens dat dat bestond johquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Staat BNW al in de 'gekkietracker'?
-verkeerd gelezen-quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de schade die hij aanricht door zijn boosaardige leugens eigenlijk kwalijker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |