Ik snap wat je bedoelt jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets mannelijks, wat Lieke van Lexmond ook heeft.
Kaaklijn denk ik.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Lieke zou zomaar een omgebouwde man kunnen zijn. Een baard erbij en het is Conchita.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef marcodej het volgende:
Was dit het snelste KVDB-topicje ooit?
Deze baas kan daar vast antwoord op geven.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen leuk, afgeven op andere vrouwen. Vind Lucille niet mannelijk.
Ik denk dat de Johan topics sneller zijn gegaan, met half VBL erbijquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Deze baas kan daar vast antwoord op geven.
Miauw! Wijvennijd! Claws out!quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:10 schreef alors het volgende:
[..]Ik zeg net dat ik haar mooi vind en voor haar leeftijd ziet ze er supergoed uit, en dan zeg je dit
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat de Johan topics sneller zijn gegaan, met half VBL erbij
Die TT's ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1237
Het is al goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:10 schreef alors het volgende:
[..]Ik zeg net dat ik haar mooi vind en voor haar leeftijd ziet ze er supergoed uit, en dan zeg je dit
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1237quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef marcodej het volgende:
Was dit het snelste KVDB-topicje ooit?
Even goed gekeken. Nu je dit zegt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, in het zeil van het schip zit heel klein het cirkeltje uit je oude UI
[..]
quote:Pieter Omtzigt en Attiya Gamri
ISIS is in opmars in Syrië en Irak. De christelijke minderheid vlucht massaal weg uit het gebied. CDA-kamerlid Pieter Omtzigt vindt dat de wereld in actie moet komen.
De radicale islamitische organisatie ISIS veroverde de afgelopen tijd grote delen van Syrië en Irak. Minderheden in het machtsgebied van ISIS moeten vrezen voor hun leven. Een miljoen mensen is op de vlucht geslagen en vele kerken en eeuwenoude kloosters worden afgebrand.
Attiya Gamri komt zelf uit de christelijke gemeenschap uit het Midden-Oosten en bezocht recent het gebied. Ze vertelt wat mensen nu meemaken.
Niet zoveel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:50 schreef Elfletterig het volgende:
Minder kijkers gisteren: 618.000 (marktaandeel 20,5)
Halloquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Plaatje in de OP doet mij johannes missen, wanneer komt die mongolenbeffer weer terug?
Ik was niet in Tallinn maar misschien was dit een neveneffect van mijn aanwezigheid in Riga.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes heeft de bieromzet in Tallinn fors doen stijgen.
Ik neem wat vochtige doekjes mee de bioscoop in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef tralalala het volgende:
Nu er over Johannes wordt gesproken, hebben jullie deze al gezien? Inclusief een hoop Alba.![]()
quote:Sabine Uitslag en Robbert de Vos
‚Participatiesamenleving’ is een mond vol, maar hoe maak je zo’n samenleving eigenlijk? Knevel en Van den Brink vragen deze zomer aan BN’ers een halve dag vrijwilligerswerk te doen. Oud-politica en rockzangeres Sabine Uitslag gaat vandaag muziek maken met kinderen in een ziekenhuis. Vanavond vertelt ze over haar ervaringen.
Muziek betekent veel voor Sabine: „Muziek betekent voor mij verbinding maken tussen mensen. Het heeft iets spiritueels dat verder gaat dan taal. Muziek is de taal van het hart”.
Muziekids in het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg heeft een muziekstudio voor kinderen in het ziekenhuis, waar ze terecht kunnen om muziek te maken of ernaar te luisteren, en om weer even helemaal kind te zijn. Het gaat om ernstig zieke kinderen, maar ook om kinderen die voor een poliklinische behandeling komen, of zelfs kinderen van wie een ouder in het ziekenhuis ligt. Muziekids is de eerste in zijn soort in Nederland, is eind mei geopend, en is helemaal betaald met giften.
Initiatiefnemer en directeur Robbert de Vos is naar eigen zeggen een ‚doener’. „Je ziet kinderen zoveel plezier hebben, en de mensen er omheen ook.”
Christel van der Bruggen is studioleider. Ze ziet zieke kinderen opleven en hun ziekte even vergeten. „Het voornaamste is dat er een hoop blije gezichtjes zijn.”
Welkom terug Alba. We hebben je gemist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ik was niet in Tallinn maar misschien was dit een neveneffect van mijn aanwezigheid in Riga.
[..]
Ik neem wat vochtige doekjes mee de bioscoop in.
Ik jullie ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welkom terug Alba. We hebben je gemist.
Dat kan ik mij goed voorstellen ja. Ik heb geprobeerd om deze taak tijdelijk van je over te nemen,quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jullie ook
Bovendien viel het mij erg zwaar, 7 dagen lang geen plaatjes van Alba posten.
Het Zlata materiaal vind ik genoegelijk, alleen vind ik dat er te weinig Alba's in het topic zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen ja. Ik heb geprobeerd om deze taak tijdelijk van je over te nemen,
kijk eens hier: KLB / De stem van Nicki Minaj
Alors vindt dit ook een goed topic denk ik.
Ze zingen graag onder de douche.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag: wat hebben Pieter Omtzigt en Sabine Uitslag met elkaar gemeen, los van het feit dat ze beiden CDA-politici zijn?
Sabine zingt sowieso graag, dat is zeker. Maar dit is niet het antwoord dat ik zochtquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zingen graag onder de douche.
Zlata1234 filmpje is meer waard dan 1000 Alba plaatjes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Zlata materiaal vind ik genoegelijk, alleen vind ik dat er te weinig Alba's in het topic zijn.
Daar heb je wel een goed punt, alhoewel ik 1000 Alba plaatjes ook heel veel waard vind.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zlata1234 filmpje is meer waard dan 1000 Alba plaatjes.
Neequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn kandidaten geweest bij vinger aan de pols.
Neequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sabine had huidproblemen en Pieter een visuele beperking.
Heerlijk man, heb je nog vrouwtjes lastiggevallen daar?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sabine had huidproblemen en Pieter een visuele beperking.
[..]
Alles kids ouwe pik?
Ik waande mij Mitchell de Manager, en gelukkig heb ik veel fame dus met de bitches zat het wel goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk man, heb je nog vrouwtjes lastiggevallen daar?
Ik ben bij de tijdrit trouwens vergeten Tony Martin op te stellen, hoe vind je die?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een lastige, ik kom er nog op terug.
Ik kon hem niet vinden omdat ik zocht op Panzerwagen haha!quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben bij de tijdrit trouwens vergeten Tony Martin op te stellen, hoe vind je die?
Tsja, als ze zo veel in het nieuws komen, waarom niet. Maar goed, dan zie ik K&VdB nog steeds alleen maar onzinvragen stellen over jodenhaat en niets over waarom zelfs de Taliban niets met ISIS te maken wil hebben en of die ISIS-steun niet voort komt uit een soort van simpele broedertrouw waarin Nederlandse moslims achter iedere moslim-organisatie gaan staan, hoe achterlijk ook...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze zouden zo'n ISIS aanhanger moeten uitnodigen. Dan ben je verzekerd van een topshow.
Of gewoon allemaal, ook leuk.
Nee. Elke beetje kenner had Navardauskas opgesteldquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden omdat ik zocht op Panzerwagen haha!
Ik geloof dat ik wat ben afgezakt, omdat ik al mijn voorspellingen dagen van tevoren had gedaan. Er zaten ook zulke rare dingen tussen, als je van tevoren voorspelt dat Navardauskas wint word je afgevoerd naar het gesticht, waar of niet?
Ik had hem al eerder opgesteld en toen sprintte hij niet eens mee. Zulk soort idioten wil ik er niet bij hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee. Elke beetje kenner had Navardauskas opgesteld
Maar zie nu al weer uit naar Alba vanavond![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]Ik was nog geen dag weg of het lekken was alweer begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post het gewoon hier als dat mag.
Sorry ik vond dat de rest van dit forum het ook mocht weten, maar kwam je Roger Moore nog tegen in die kliniek in Riga?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was nog geen dag weg of het lekken was alweer begonnen.
Ik post het gewoon hier als dat mag.
En Catherine Deneuve ook! Wat is die oud geworden zeg, Jezus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik vond dat de rest van dit forum het ook mocht weten, maar kwam je Roger Moore nog tegen in die kliniek in Riga?
Jezus nu heb ik alweer 10 tabbladen openstaan omdat ik dat filmpje met Roger Moore in de sauna terug wilde kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Catherine Deneuve ook! Wat is die oud geworden zeg, Jezus.
You know what they say: love is blind.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus nu heb ik alweer 10 tabbladen openstaan omdat ik dat filmpje met Roger Moore in de sauna terug wilde kijken.
Allebei met voorkeurstemmen verkozen in de Kamer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag: wat hebben Pieter Omtzigt en Sabine Uitslag met elkaar gemeen, los van het feit dat ze beiden CDA-politici zijn?
Bingo!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Allebei met voorkeurstemmen verkozen in de Kamer.
Ook gifje op je instagram?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik ga douchen, ik verwacht het vuurwerk deze aflevering in de tweede helft van de show.
Oh zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee meer zoals in het Miranda Kerr gifje
Tweede Kamer bevat in totaal 11 letters.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben geen CDA-fan, maar Omtzigt vind ik geweldig. De manier waarop hij zich de Tweede Kamer weer in heeft gevochten, maar ook zijn kennis en zijn scherpte in politieke debatten.
Hoeveel Alba-gifjes heb je op je HD staan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh zo
[ afbeelding ]
Nu ga ik dus echt douchen.
Lekker bij Miranda in bad?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh zo
[ afbeelding ]
Nu ga ik dus echt douchen.
Elke keer bij het zien van Miranda Kerr moet ik aan iemand denken, apart.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker bij Miranda in bad?
[ afbeelding ]
Die andere man (geen idee naam) had wel een goed verhaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alsof de vs ene neuk om Omtzigt geeft.
Christ KlepGod?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Die andere man (geen idee naam) had wel een goed verhaal.
Thijs vd Brink?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Die andere man (geen idee naam) had wel een goed verhaal.
Wat heb jij te verbergen? Kindervriend misschien?quote:
Zwaar gelovigenquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef empa1010 het volgende:
Wie noemt z'n kind nou Chris met een t
Beetje originaliteit, niks mis mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef empa1010 het volgende:
Zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef empa1010 het volgende:
Wil je een lolly?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heb jij te verbergen? Kindervriend misschien?
Dat zou ik ook zeggen als ik Alors heet.quote:
Ja, laten we jou maar in de gaten houden dan.quote:
xDquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, laten we jou maar in de gaten houden dan.
Oh ik kende wel iemand die ook zo heette, maar dan met een naam ervoor nog.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:26 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk raar. Maar ja.
lolquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik kende wel iemand die ook zo heette, maar dan met een naam ervoor nog.
Welles.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel Alba-gifjes heb je op je HD staan?
Edit: Dit is dus geen Alba-gifje
Daar zou ik geen nee tegen zeggen, maar ik weet niet zeker of Miranda me ziet zitten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker bij Miranda in bad?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Renske er dit seizoen ook bij?
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Renske er dit seizoen ook bij?
Die ligt al 1,5 jaar bij Pearl in bed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
Renske komt niet meer terug. Die is te groot voor deze show.
Binnenkort komt er wellicht een Renske junior.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Die ligt al 1,5 jaar bij Pearl in bed.
En een sekstape.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort komt er wellicht een Renske junior.
Dat was Israel doet is trouwens net zo ziek als dat van de ISIS. De een is beestachtiger dan de ander.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
Inb4 ISIS-fanatiekelingen die klagen over dat de rol van de Israeliers niet behandeld wordt
Als Hamas stopt, stopt Israel ook. De sleutel ligt bij Hamas.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was Israel doet is trouwens net zo ziek als dat van de ISIS. De een is beestachtiger dan de ander.
1300 op 1,8 miljoen, niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:40 schreef Be-Smart het volgende:
Israël vermoord zo ongeveer elke levend wezen op de gazastrook en KvdB maakt zich druk op een stel fantasten.
... behalve dan als er verkiezingen zijn, dan stelen weer een stuk land dat niet van hen is.. altijd zo geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Hamas stopt, stopt Israel ook. De sleutel ligt bij Hamas.
Omdat dit De Grote Tijs Show is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom zijn het alleen christenen die beschermt moeten worden tegen isis?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Hamas stopt, stopt Israel ook. De sleutel ligt bij Hamas.
Deze stel fantasten vormen wel een gevaar voor heel Irak, Syrië en in de toekomst ook voor Nederland als ze zo blijven groeien. Dus zo raar is het niet dat ze dit behandelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:40 schreef Be-Smart het volgende:
Israël vermoord zo ongeveer elke levend wezen op de gazastrook en KvdB maakt zich druk op een stel fantasten.
Ja, Joden zullen ook hun grootste vrienden niet zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie zegt dat? Ze worden alleen nog meer onderdrukt dan moslims. Ze moeten zich bekeren, meer belasting betalen en hun huizen worden gemarkeerd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit was toch verboden sinds 1945 ?
De koffie staat klaar....quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
.... ook voor Nederland als ze zo blijven groeien. Dus zo raar is het niet dat ze dit behandelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die agent is typisch de conciërge die op de verjaardag steeds moet laten blijken dat hij veel sleutels heeft.
Toen was jij er nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer was die manifestatie precies? Ik geloof dat ik dat heb gemist.
Omdat ze specifiek aandacht vragen en acties willen om de christenen te beschermen. Isis is wreed tegen iedereen. Vechten voor aandacht van je deelbelangengroepje gaat isis niet stoppen te moordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ze worden alleen nog meer onderdrukt dan moslims. Ze moeten zich bekeren, meer belasting betalen en hun huizen worden gemarkeerd.
Minstens één andere man is eerder dan jou op dit idee gekomen. En er kruipen kleine levende wezentjes rond die daar het bewijs van zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ik wil graag participeren in Sabientje.
Wat een talent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wat valt sabientje d'r haar netjes precies over d'r borsten
En tijs zijn das.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:54 schreef alors het volgende:
Ik vind het niet zo mooi dat ze haar lippenstift heeft gematcht met haar jasje
Voor mij dus het eerste showtje, nou, ik geef het een 5,5 voor de moeite.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had wat meer van deze show verwacht, vind het wat matigjes.
Ik ben voor. Heb maar twee potjes gespeeld vandaag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij dus het eerste showtje, nou, ik geef het een 5,5 voor de moeite.
Doen we nog haxball?
Je hebt een waarlijke topshow gemist: Knevel moest op de twitterz excuses maken voor een foute vraag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij dus het eerste showtje, nou, ik geef het een 5,5 voor de moeite.
Doen we nog haxball?
Ik kan het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dat haxball een beetje snel te leren?
Hangt van je aanleg afquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe kan ik meedoen?quote:
Ja, zeer eenvoudigquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vrees alleen dat met mijn verbinding ik niet zo'n goede host ben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben voor. Heb maar twee potjes gespeeld vandaag.
Jammer dat ik dit gemist heb, ik had hem graag lastig gevallen op twitter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt een waarlijke topshow gemist: Knevel moest op de twitterz excuses maken voor een foute vraag.
Er zitten ook echt alleen maar mooie vrouwen in het publiek bij KvdB, plus gratis drank in de afterparty. Maar je zal wel lid moeten worden van de EO ofzo.quote:
Mooie vrouwen, gratis drank... Nou dan heb ik dat lidmaatschap er wel voor over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er zitten ook echt alleen maar mooie vrouwen in het publiek bij KvdB, plus gratis drank in de afterparty. Maar je zal wel lid moeten worden van de EO ofzo.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)54fb46023978b1af52e0quote:
Waar is die link dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed dat je de lokquote in dit topic doet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)54fb46023978b1af52e0
Het is donderdag en alors is dronken topicquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)54fb46023978b1af52e0
'Geheelonthouder' at day, alcoholist at night.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is donderdag en alors is dronken topic
Hoe was het in Riga ouwe reus? Nog leuke Letse paardenmeisjes tegengekomen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Geheelonthouder' at day, alcoholist at night.
Zo hier en daar, maar het viel in dat opzicht wel wat tegen, misschien waren er veel Letse paarden ziek en hadden die verzorging nodig. Die meisjes daar zijn over het algemeen wel vrij klein viel mij op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe was het in Riga ouwe reus? Nog leuke Letse paardenmeisjes tegengekomen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is donderdag en alors is dronken topic
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Geheelonthouder' at day, alcoholist at night.
Ik voeg Paul Jambers bij deze toe aan mijn succesvolle imitatiesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:49 schreef alors het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik hoorde even de stem van Jambers 'Overdag is ze geheelonthouder, maar 's nachts..'
WAT GEK. NIETS WIJST EROP DAT DE TT OP HAAR SLAAT. VOORAL NIET DAT ZE LAATST TE GAST WAS.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Bij de TT denk ik trouwens steeds aan Lucille Werner
NOU ZEKER, WAT EEN GROOT TOEVALquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
WAT GEK. NIETS WIJST EROP DAT DE TT OP HAAR SLAAT. VOORAL NIET DAT ZE LAATST TE GAST WAS.
Treurig wereldje lijkt me.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef tralalala het volgende:
Dat programma wat er nu op is.
Zo wil je toch niet leven als je zoveel poen hebt.
Nee wonen in oude stoffige troep wat je dan antiek kunt noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef tralalala het volgende:
Dat programma wat er nu op is.
Zo wil je toch niet leven als je zoveel poen hebt.
Ze zijn er bij KvdB wel bedreven in om gasten aan tafel te zetten met een dubbele pet. Barend kan ook wel wat zeggen over Van Gaal versus Hiddink.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajax-Zwolle voorbeschouwen dus.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Hans Klok ziet er best goed uit voor iemand van 75.
Het kan raar lopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
Hans Klok is twee jaar jonger dan Lucille...
Die is te neuken geen enkel probleem.quote:
Joh.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het blokje van Frits Barend en die imam wordt vast niet gezellig.
Hoeft ook helemaal, laat het maar lekker schuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het blokje van Frits Barend en die imam wordt vast niet gezellig.
Maar Hans is een man en Lucille een vrouw. Dus die vergelijking gaat mank.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
Hans Klok is twee jaar jonger dan Lucille...
Gewoon rellen, ik hoop dat Frits hem op zijn bek slaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal, laat het maar lekker schuren.
of die dat die imam in Frits zijn bek schijt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon rellen, ik hoop dat Frits hem op zijn bek slaat.
De nieuwe Pauw.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Ligt het aan mij, of runt Poephoofd een beetje de show daar?
Jouw UI is een poephoofd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Tijs is zonder meer de meest deskundige van de twee. Hij is ook verdienstelijk radiopresentator, trouwens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Niet iedere allochtoon heeft een "Waz met jou?" accent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat praat hij netjes voor een allochtoon.
Oh, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedere allochtoon heeft een "Waz met jou?" accent.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef empa1010 het volgende:
Vandaag is blauw. De kleur van jouw outfit.
Dan mag niet in dit subforum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook pics van je tieten posten.
Peins er niet over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook pics van je tieten posten.
Carpetbomben wat ik je brom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Die mensen wonen daar uit eigen vrije wil. En ze steunen massaal de bewegingen Hamas en Islamitische Jihad, die allebei hetzelfde willen: totale vernietiging van Israël en vestiging van een islamitische staat.
Ik zie niet in waarom ik daarmee zou moet sympathiseren. Laat Israël nog maar even lekker doorgaan daar.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Die mensen wonen daar uit eigen vrije wil. En ze steunen massaal de bewegingen Hamas en Islamitische Jihad, die allebei hetzelfde willen: totale vernietiging van Israël en vestiging van een islamitische staat.
Ik zie niet in waarom ik daarmee zou moet sympathiseren. Laat Israël nog maar even lekker doorgaan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |