Nee, maar die gaan wel sneller heb ik het idee. Hoeveel paupers met kapotte beeldschermen ik al heb gezienquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want alleen iphone beeldschermen kunnen kapot gaan.
Sowieso.. Iphone beeldschermen zijn bij eerste de beste aanraking al kapotquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar die gaan wel sneller heb ik het idee. Hoeveel paupers met kapotte beeldschermen ik al heb gezien
Wie ben je dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Virtueel sta ik tweede in de eindstand op 9 puntjes. Nummer 1 heeft Konig, en ik niet.
Kruiswijk is een diesel, die kan nog een maand door joh!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Slobeend het volgende:
Voor de Belkin's had de Tour nog een week langer moeten duren.
ik heb ook genoeg mensen met een gebarsten samsung gezienquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar die gaan wel sneller heb ik het idee. Hoeveel paupers met kapotte beeldschermen ik al heb gezien
Spannend hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Virtueel sta ik tweede in de eindstand op 9 puntjes. Nummer 1 heeft Konig, en ik niet.
Onzin, heb mijn iPhone zo vaak laten vallen zonder hoesje en het scherm is nog nooit gebroken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso.. Iphone beeldschermen zijn bij eerste de beste aanraking al kapot
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg mensen met een gebarsten samsung gezien
Butthurt Apple fanboy gespot oh oh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg mensen met een gebarsten samsung gezien
Dan heb je gewoon geluk gehad, want over t algemeen zijn ze meteen kapot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Onzin, heb mijn iPhone zo vaak laten vallen zonder hoesje en het scherm is nog nooit gebroken.
Bestwel. Gaat om keiharde knaken.quote:
Dan ben je de eerstequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Onzin, heb mijn iPhone zo vaak laten vallen zonder hoesje en het scherm is nog nooit gebroken.
Best wel dom om Koning Leopold niet te hebben.quote:
Zeer dom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best wel dom om Koning Leopold niet te hebben.
Ik had Talansky.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best wel dom om Koning Leopold niet te hebben.
Ik mis Pinot, dat nekt mequote:
Pinot is wel een knappe jongen ja.quote:
Die zat daar altijd al.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zubeldia bij LtD en BM gekomen. Die gaan lekker vooruit dus.
Had een heel zwak voorseizoen.quote:
Niet. Zubeldia is eerder al gelost met Schleck en Kruijswijk.quote:
Prono?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had een heel zwak voorseizoen.
Niet in Tourcoach he
Daar zit die de hele tijd alquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zubeldia bij LtD en BM gekomen. Die gaan lekker vooruit dus.
kurto blijft in de eredivisie keepenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had een heel zwak voorseizoen.
Niet in Tourcoach he
Hij zit daar nu al een kwartier, kwam samen met Valverde weer aansluitenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet. Zubeldia is eerder al gelost met Schleck en Kruijswijk.
Prutsers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef DeeBee het volgende:
Wordt maar een matige tijd, beetje Piepoli / Cobo niveau...
Vinoquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe heet deze nieuwe, niet te detecteren doping?
Daar scoor ik wel ok denk ikquote:
waar?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kurto blijft in de eredivisie keepen
Persoonlijk blijft Kittel wel de knapste.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dumoulin is helemaal niet zo knap. Het is geen Blind, Hummels of Pelle.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef marcodej het volgende:
johannes is wel de grote ontbrekende user deze Tour. Wat is er met die jongen aan de hand?
Hij is in Rigaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef marcodej het volgende:
johannes is wel de grote ontbrekende user deze Tour. Wat is er met die jongen aan de hand?
Op vakantie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef marcodej het volgende:
Het is geen lr of dven neequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mag jij hebben. Ik snap zijn charme niet al helpt zijn accent ook niet mee.
vakantiequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef marcodej het volgende:
aan de krommedijkquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef marcodej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Heeft wel een goed kapsel die Kittel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Persoonlijk blijft Kittel wel de knapste.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Witte broekjesquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft wel een goed kapsel die Kittel.
Ik heb geen vriend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou je je vriend opgeven voor Dumoulin?
How you doin'quote:
Vraag maar aan Olegquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar haalt Majka dit dan weer vandaanManmanman
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je als je iedere zaterdagavond braaf MOTD gaat kijken he.
Wat had Riis.quote:
Wat is er mis met König?quote:
Dan kom je uit een mooie familie. Graag even pics in US plaatsen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Jij lijkt teveel op mijn broer zag ik in US
Die verneukt mijn pooltje.quote:
Wat een dopelijst joh...quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
34:38.![]()
![]()
http://www.climbing-recor(...)-or-go-home.html?m=1
P4 zelfs, 2 seconden achter Peraud.quote:
Wat een verschillen.quote:
Daar stond ie alquote:
Nibali zelfde tijd als Cobo en Piepoliquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
34:38.![]()
![]()
http://www.climbing-recor(...)-or-go-home.html?m=1
Vooruitziende blikquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
Procyclingstats had Nibali alvast uit de uitslag gehaald![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ten Dam ook maar voor het gemakquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze finishten in dezelfde tijd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. LTD op 7 Mollema op 8.
Na gisteren stond Mollema al 7equote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik zo'n dooddoener. De rest probeert dat niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Mooie renner wel, die Pinot. Gewoon vol voor het hoogst haalbare gaan
Je hebt ook van die mensen die dat niet doen omdat ze toch niet meer kunnen winnen. Zo van, het is geel of niks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vind ik zo'n dooddoener. De rest probeert dat niet?
Misschien moet Mollema dat volgend jaar ook eens proberen!Dit is echt in de categorie Michael Rogers-advies: 'als je niet meer bang bent teruggepakt te worden, kan je winnen!'
Wel netjes even snel als EpoCobo en PiEpoli.quote:
Omdat je dan zag dat LtD ongeveer 1 seconde na Mollema finishte en dus nooit 20 sec kan hebben gepaktquote:
Nog op zijn fiets.quote:
Nog een dag en hij had bij Gr. Pinot gezetenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste dag.. Als dit het is.. Tsja..
Betere uitleg.quote:
Kun je wel zeggen, een Majka met zijn dopehoofd en Riis als ploegleider. Dat Riis nog in deze sport mag werken in volstrekt absurd en weinig goed voor het imago.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef meneerfiets het volgende:
Morgen alweer laatste maal klimmen.
Wat dan met Vinoquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen, een Majka met zijn dopehoofd en Riis als ploegleider. Dat Riis nog in deze sport mag werken in volstrekt absurd en weinig goed voor het imago.
Het zit er alweer bijna op helaasquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef meneerfiets het volgende:
Vind ik altijd wel meevallen. Het is een kwestie van kunnen, niet van willen in mijn ogen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen die dat niet doen omdat ze toch niet meer kunnen winnen. Zo van, het is geel of niks.
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat heuveltje van 4e categorie noem je klimmen?
Morgen gewoon vlak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef meneerfiets het volgende:
Dat duurt nog wel 20 minuten, hij loste al op de Tourmalet toen er nog minstens 80 man in het peloton zatenquote:
Same. Beide verwijderen uit deze sport. Deze hele tour is zo discutabel. Zelfs Froome vorig jaar was geloofwaardiger.quote:
Maar goed, ik vind Pinot nog steeds een mooie renner.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel meevallen. Het is een kwestie van kunnen, niet van willen in mijn ogen.
Je hebt er een paar bij rond plek 10-20 die vrij makkelijk laten lopen en niet de Monfort-aanhaak methode proberen de hele ronde, maar iedereen in deze top-10 gaat echt wel voor het hoogst haalbare...
Die foto van Vino in uniform.
Komt omdat Vroem en señior zero zero zero zero zero zero zero zero cinco zijn gevallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Nibali zonder druppel zweet de tour winnen...Tja..
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zubeldia gewoon weer top tien na vandaag?
Mollema is een waardige opvolger.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zubeldia gewoon weer top tien na vandaag?
Dan is Kruisgod 13equote:Op donderdag 24 juli 2014 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
vdb2 komt echt op 20 minuten ofzo
Op zijn bek in een bocht in de tijdrit ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niballi die nu nog valt en dan uit moet stappen zou deze tour wel onvergetelijk maken.
Na de tijdrit dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:31 schreef Ericr het volgende:
Kruiswijk de sluipmoordenaar, vierde week wordt het gewoon netjes top 10.
Een Rasmussen-tijdritquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niballi die nu nog valt en dan uit moet stappen zou deze tour wel onvergetelijk maken.
Zoiets ja. En dan net twee bochten voor de finish.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op zijn bek in een bocht in de tijdrit ofzo?
Mhaw, dat geloof ik dus niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt omdat Vroem en señior zero zero zero zero zero zero zero zero cinco zijn gevallen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Same. Beide verwijderen uit deze sport. Deze hele tour is zo discutabel. Zelfs Froome vorig jaar was geloofwaardiger.
Haha ohjaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Of a la Westra opgeven op de Champs
Qwa stijl of uitzicht?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind Pinot nog steeds een mooie renner.
Of hij verliest de tour omdat hij gaat schijten in een camper.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Of a la Westra opgeven op de Champs
14 toch. Rolland zal ie niet voorbijgaanquote:
quote:
quote:
Neem dan een foto waar het broekje mee opstaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah, qua uitzicht valt het ook niet tegen nee.
15e zelfsquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nja zal nog wel 14e in het klassement zijn dan
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:34 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Neem dan een foto waar het broekje mee opstaat.
6 minuten bedoel je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
VDB2 heeft maar 2 minuten verloren vanaf de top van de Tourmalet.
Hij lijkt wel wat op Tom Dumoulin.quote:
8 minuten op Nibali op de top van de Tourmalet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
12 minuten op de top van de Tourmalet, 13:50 aan de finish.
Bedanktquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind Pinot nog steeds een mooie renner.
Waar die 8 minuten vandaan komen weet ik niet, maar die 12 minuten komen van Carl Berteele die tot aan de top bij de groep heeft gezeten. Dat lijkt me vrij betrouwbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
8 minuten op Nibali op de top van de Tourmalet.
14 minuten op Nibali aan de finish.
=>
14 - 8 = 6.
Nibali had 4 minuten achterstand op Nieve.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar die 8 minuten vandaan komen weet ik niet, maar die 12 minuten komen van Carl Berteele die tot aan de top bij de groep heeft gezeten. Dat lijkt me vrij betrouwbaar.
Die Carl vergeet de kopgroep waarschijnlijk, daar zat JvdB 12 minuten achter, op Nibali 8 minutenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar die 8 minuten vandaan komen weet ik niet, maar die 12 minuten komen van Carl Berteele die tot aan de top bij de groep heeft gezeten. Dat lijkt me vrij betrouwbaar.
Ambrosius had het niet over Nibali. Maar moet zeggen dat ik daar eerlijk gezegd wel aan dachtquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nibali had 4 minuten achterstand op Nieve.
Nee, dat denkt hij niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Wuyts denkt dus dat Krek morgen wint
Mollema kan het ook heel behoorlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Konig is een betere tijdrijder dan Bau en Lau, kan dus nog 7e worden.
Wat is de tijdslimiet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:49 schreef Roceco het volgende:
94. NEDTIMMER Albert 108 TEAM GIANT-SHIMANO 04h 33' 36'' + 29' 19''
Laatste tot nu toe
Denk eigenlijk dat Ten Dam voor Mollema eindigt...vorig jaar bij dat Bassie& Adriaan kasteel gaf hij nauwelijks iets op Bau toe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij mag 41 seconden verliezen, is wel te doen ja. Voor Ten Dam wordt het moeilijk.
Dan gaat Leopold ze allebei voorbijquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Ten Dam voor Mollema eindigt...vorig jaar bij dat Bassie& Adriaan kasteel gaf hij nauwelijks iets op Bau toe.
Zijn pas 2 giants binnenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:53 schreef Roceco het volgende:
151. ITATRENTIN Matteo 79 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 04h 36' 20'' + 32' 03''
Hoppa, busje binnen, nog een stuk of 10 MIA.
7. leoquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaat Leopold ze allebei voorbij
Ik denk het niet, maar ik heb ook geen glazen bol.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Ten Dam voor Mollema eindigt...vorig jaar bij dat Bassie& Adriaan kasteel gaf hij nauwelijks iets op Bau toe.
Kwiat is aan het tanken voor de tijdrit.quote:
Mollema kan ook een goede tijdrit rijden, vorig jaar in ieder geval 2x heel goed in de Tour, in de Vuelta waar hij 4de werd, reed hij ook een goede tijdrit. Alleen de tijdrit in Zwitserland was wel vrij beroerd..quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:47 schreef Slobeend het volgende:
Konig is een betere tijdrijder dan Bau en Lau, kan dus nog 7e worden.
Hij rijdt nu niet meer op een Giant.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mollema kan ook een goede tijdrit rijden, vorig jaar in ieder geval 2x heel goed in de Tour, in de Vuelta waar hij 4de werd, reed hij ook een goede tijdrit. Alleen de tijdrit in Zwitserland was wel vrij beroerd..
Het bewijs dat Nibali hier niet full retard bovenmenselijk iedereen naar huis rijdt...hij heeft gewoon geluk dat Vroem en Bertje zijn afgehaakt en de rest pure middelmaat is.quote:
Dat zou verschil kunnen maken inderdaad, maar denk niet dat hij zomaar voorbij wordt gereden door König eigenlijk. Ten Dam misschien wel, al is die ook nogal wisselvallig in tijdritten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij rijdt nu niet meer op een Giant.
Alvast aan het oefenen voor zondag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:56 schreef Roceco het volgende:
153. GERDEGENKOLB John 104 TEAM GIANT-SHIMANO 04h 36' 20'' + 32' 03''
154. NEDDE KORT Koen 103 TEAM GIANT-SHIMANO 04h 36' 21'' + 32' 04''
155. NEDVEELERS Tom 109 TEAM GIANT-SHIMANO 04h 36' 21'' + 32' 04''
156. GERKITTEL Marcel 101 TEAM GIANT-SHIMANO 04h 36' 21'' + 32' 04''
161. CHNJI Cheng 107 TEAM GIANT-SHIMANO 04h 36' 21'' + 32' 04''
Giant treintje, met Ji Chenggod.
De Champs Elysees heeft ook nog een gemeen stukje vals platquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef meneerfiets het volgende:
Klopt. Op de Bianchi Oltre moet het nog een stuk sneller gaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij rijdt nu niet meer op een Giant.
Verwijder de tijden van voor de 50% limiet en alleen Armstrong is sneller, en hij had ook nog tegenwind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het bewijs dat Nibali hier niet full retard bovenmenselijk iedereen naar huis rijdt...hij heeft gewoon geluk dat Vroem en Bertje zijn afgehaakt en de rest pure middelmaat is.
Die is dit jaar nog niet heel snel gebleken bij Belkin..quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef kibo het volgende:
[..]
Klopt. Op de Bianchi Oltre moet het nog een stuk sneller gaan
Hij rijdt wel sneller dan de dopers van 2008 die etappe was aardig vergelijkbaar (als was het in 2008 eerder in de tour 10e etappe).quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het bewijs dat Nibali hier niet full retard bovenmenselijk iedereen naar huis rijdt...hij heeft gewoon geluk dat Vroem en Bertje zijn afgehaakt en de rest pure middelmaat is.
Nou ja, sneller dan Piepoli, Ricco, Kohl, Menchov, Schleck, Cobo, in de tijd dat CERA niet op te sporen was, dat is toch helemaal niet vreemd? Moet allemaal kunnen joh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij rijdt wel sneller dan de dopers van 2008 die etappe was aardig vergelijkbaar (als was het in 2008 eerder in de tour 10e etappe).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |