Wat had Riis.quote:
Wat is er mis met König?quote:
Dan kom je uit een mooie familie. Graag even pics in US plaatsen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Jij lijkt teveel op mijn broer zag ik in US
Die verneukt mijn pooltje.quote:
Wat een dopelijst joh...quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
34:38.![]()
![]()
http://www.climbing-recor(...)-or-go-home.html?m=1
P4 zelfs, 2 seconden achter Peraud.quote:
Wat een verschillen.quote:
Daar stond ie alquote:
Nibali zelfde tijd als Cobo en Piepoliquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
34:38.![]()
![]()
http://www.climbing-recor(...)-or-go-home.html?m=1
Vooruitziende blikquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
Procyclingstats had Nibali alvast uit de uitslag gehaald![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ten Dam ook maar voor het gemakquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze finishten in dezelfde tijd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. LTD op 7 Mollema op 8.
Na gisteren stond Mollema al 7equote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik zo'n dooddoener. De rest probeert dat niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Mooie renner wel, die Pinot. Gewoon vol voor het hoogst haalbare gaan
Je hebt ook van die mensen die dat niet doen omdat ze toch niet meer kunnen winnen. Zo van, het is geel of niks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vind ik zo'n dooddoener. De rest probeert dat niet?
Misschien moet Mollema dat volgend jaar ook eens proberen!Dit is echt in de categorie Michael Rogers-advies: 'als je niet meer bang bent teruggepakt te worden, kan je winnen!'
Wel netjes even snel als EpoCobo en PiEpoli.quote:
Omdat je dan zag dat LtD ongeveer 1 seconde na Mollema finishte en dus nooit 20 sec kan hebben gepaktquote:
Nog op zijn fiets.quote:
Nog een dag en hij had bij Gr. Pinot gezetenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste dag.. Als dit het is.. Tsja..
Betere uitleg.quote:
Kun je wel zeggen, een Majka met zijn dopehoofd en Riis als ploegleider. Dat Riis nog in deze sport mag werken in volstrekt absurd en weinig goed voor het imago.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef meneerfiets het volgende:
Morgen alweer laatste maal klimmen.
Wat dan met Vinoquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen, een Majka met zijn dopehoofd en Riis als ploegleider. Dat Riis nog in deze sport mag werken in volstrekt absurd en weinig goed voor het imago.
Het zit er alweer bijna op helaasquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef meneerfiets het volgende:
Vind ik altijd wel meevallen. Het is een kwestie van kunnen, niet van willen in mijn ogen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen die dat niet doen omdat ze toch niet meer kunnen winnen. Zo van, het is geel of niks.
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat heuveltje van 4e categorie noem je klimmen?
Morgen gewoon vlak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:27 schreef meneerfiets het volgende:
Dat duurt nog wel 20 minuten, hij loste al op de Tourmalet toen er nog minstens 80 man in het peloton zatenquote:
Same. Beide verwijderen uit deze sport. Deze hele tour is zo discutabel. Zelfs Froome vorig jaar was geloofwaardiger.quote:
Maar goed, ik vind Pinot nog steeds een mooie renner.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel meevallen. Het is een kwestie van kunnen, niet van willen in mijn ogen.
Je hebt er een paar bij rond plek 10-20 die vrij makkelijk laten lopen en niet de Monfort-aanhaak methode proberen de hele ronde, maar iedereen in deze top-10 gaat echt wel voor het hoogst haalbare...
Die foto van Vino in uniform.
Komt omdat Vroem en señior zero zero zero zero zero zero zero zero cinco zijn gevallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Nibali zonder druppel zweet de tour winnen...Tja..
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zubeldia gewoon weer top tien na vandaag?
Mollema is een waardige opvolger.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zubeldia gewoon weer top tien na vandaag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |