Vooruitziende blikquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
Procyclingstats had Nibali alvast uit de uitslag gehaald![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ten Dam ook maar voor het gemakquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze finishten in dezelfde tijd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. LTD op 7 Mollema op 8.
Na gisteren stond Mollema al 7equote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik zo'n dooddoener. De rest probeert dat niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Mooie renner wel, die Pinot. Gewoon vol voor het hoogst haalbare gaan
Je hebt ook van die mensen die dat niet doen omdat ze toch niet meer kunnen winnen. Zo van, het is geel of niks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vind ik zo'n dooddoener. De rest probeert dat niet?
Misschien moet Mollema dat volgend jaar ook eens proberen!Dit is echt in de categorie Michael Rogers-advies: 'als je niet meer bang bent teruggepakt te worden, kan je winnen!'
Wel netjes even snel als EpoCobo en PiEpoli.quote:
Omdat je dan zag dat LtD ongeveer 1 seconde na Mollema finishte en dus nooit 20 sec kan hebben gepaktquote:
Nog op zijn fiets.quote:
Nog een dag en hij had bij Gr. Pinot gezetenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste dag.. Als dit het is.. Tsja..
Betere uitleg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |