Mooie vrouwen, gratis drank... Nou dan heb ik dat lidmaatschap er wel voor over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er zitten ook echt alleen maar mooie vrouwen in het publiek bij KvdB, plus gratis drank in de afterparty. Maar je zal wel lid moeten worden van de EO ofzo.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)54fb46023978b1af52e0quote:
Waar is die link dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed dat je de lokquote in dit topic doet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)54fb46023978b1af52e0
Het is donderdag en alors is dronken topicquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)54fb46023978b1af52e0
'Geheelonthouder' at day, alcoholist at night.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is donderdag en alors is dronken topic
Hoe was het in Riga ouwe reus? Nog leuke Letse paardenmeisjes tegengekomen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Geheelonthouder' at day, alcoholist at night.
Zo hier en daar, maar het viel in dat opzicht wel wat tegen, misschien waren er veel Letse paarden ziek en hadden die verzorging nodig. Die meisjes daar zijn over het algemeen wel vrij klein viel mij op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe was het in Riga ouwe reus? Nog leuke Letse paardenmeisjes tegengekomen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is donderdag en alors is dronken topic
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Geheelonthouder' at day, alcoholist at night.
Ik voeg Paul Jambers bij deze toe aan mijn succesvolle imitatiesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:49 schreef alors het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik hoorde even de stem van Jambers 'Overdag is ze geheelonthouder, maar 's nachts..'
WAT GEK. NIETS WIJST EROP DAT DE TT OP HAAR SLAAT. VOORAL NIET DAT ZE LAATST TE GAST WAS.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Bij de TT denk ik trouwens steeds aan Lucille Werner
NOU ZEKER, WAT EEN GROOT TOEVALquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
WAT GEK. NIETS WIJST EROP DAT DE TT OP HAAR SLAAT. VOORAL NIET DAT ZE LAATST TE GAST WAS.
Treurig wereldje lijkt me.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef tralalala het volgende:
Dat programma wat er nu op is.
Zo wil je toch niet leven als je zoveel poen hebt.
Nee wonen in oude stoffige troep wat je dan antiek kunt noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef tralalala het volgende:
Dat programma wat er nu op is.
Zo wil je toch niet leven als je zoveel poen hebt.
Ze zijn er bij KvdB wel bedreven in om gasten aan tafel te zetten met een dubbele pet. Barend kan ook wel wat zeggen over Van Gaal versus Hiddink.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajax-Zwolle voorbeschouwen dus.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Hans Klok ziet er best goed uit voor iemand van 75.
Het kan raar lopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
Hans Klok is twee jaar jonger dan Lucille...
Die is te neuken geen enkel probleem.quote:
Joh.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het blokje van Frits Barend en die imam wordt vast niet gezellig.
Hoeft ook helemaal, laat het maar lekker schuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het blokje van Frits Barend en die imam wordt vast niet gezellig.
Maar Hans is een man en Lucille een vrouw. Dus die vergelijking gaat mank.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
Hans Klok is twee jaar jonger dan Lucille...
Gewoon rellen, ik hoop dat Frits hem op zijn bek slaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal, laat het maar lekker schuren.
of die dat die imam in Frits zijn bek schijt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon rellen, ik hoop dat Frits hem op zijn bek slaat.
De nieuwe Pauw.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Ligt het aan mij, of runt Poephoofd een beetje de show daar?
Jouw UI is een poephoofd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Tijs is zonder meer de meest deskundige van de twee. Hij is ook verdienstelijk radiopresentator, trouwens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Niet iedere allochtoon heeft een "Waz met jou?" accent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat praat hij netjes voor een allochtoon.
Oh, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedere allochtoon heeft een "Waz met jou?" accent.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef empa1010 het volgende:
Vandaag is blauw. De kleur van jouw outfit.
Dan mag niet in dit subforum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook pics van je tieten posten.
Peins er niet over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook pics van je tieten posten.
Carpetbomben wat ik je brom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Die mensen wonen daar uit eigen vrije wil. En ze steunen massaal de bewegingen Hamas en Islamitische Jihad, die allebei hetzelfde willen: totale vernietiging van Israël en vestiging van een islamitische staat.
Ik zie niet in waarom ik daarmee zou moet sympathiseren. Laat Israël nog maar even lekker doorgaan daar.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Die mensen wonen daar uit eigen vrije wil. En ze steunen massaal de bewegingen Hamas en Islamitische Jihad, die allebei hetzelfde willen: totale vernietiging van Israël en vestiging van een islamitische staat.
Ik zie niet in waarom ik daarmee zou moet sympathiseren. Laat Israël nog maar even lekker doorgaan daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |