Hoeft ook helemaal, laat het maar lekker schuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het blokje van Frits Barend en die imam wordt vast niet gezellig.
Maar Hans is een man en Lucille een vrouw. Dus die vergelijking gaat mank.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
Hans Klok is twee jaar jonger dan Lucille...
Gewoon rellen, ik hoop dat Frits hem op zijn bek slaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal, laat het maar lekker schuren.
of die dat die imam in Frits zijn bek schijt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon rellen, ik hoop dat Frits hem op zijn bek slaat.
De nieuwe Pauw.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Ligt het aan mij, of runt Poephoofd een beetje de show daar?
Jouw UI is een poephoofd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Tijs is zonder meer de meest deskundige van de twee. Hij is ook verdienstelijk radiopresentator, trouwens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
Niet iedere allochtoon heeft een "Waz met jou?" accent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat praat hij netjes voor een allochtoon.
Oh, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedere allochtoon heeft een "Waz met jou?" accent.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef empa1010 het volgende:
Vandaag is blauw. De kleur van jouw outfit.
Dan mag niet in dit subforum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook pics van je tieten posten.
Peins er niet over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook pics van je tieten posten.
Carpetbomben wat ik je brom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Die mensen wonen daar uit eigen vrije wil. En ze steunen massaal de bewegingen Hamas en Islamitische Jihad, die allebei hetzelfde willen: totale vernietiging van Israël en vestiging van een islamitische staat.
Ik zie niet in waarom ik daarmee zou moet sympathiseren. Laat Israël nog maar even lekker doorgaan daar.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Die mensen wonen daar uit eigen vrije wil. En ze steunen massaal de bewegingen Hamas en Islamitische Jihad, die allebei hetzelfde willen: totale vernietiging van Israël en vestiging van een islamitische staat.
Ik zie niet in waarom ik daarmee zou moet sympathiseren. Laat Israël nog maar even lekker doorgaan daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |