Wat een talent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wat valt sabientje d'r haar netjes precies over d'r borsten
En tijs zijn das.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:54 schreef alors het volgende:
Ik vind het niet zo mooi dat ze haar lippenstift heeft gematcht met haar jasje
Voor mij dus het eerste showtje, nou, ik geef het een 5,5 voor de moeite.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had wat meer van deze show verwacht, vind het wat matigjes.
Ik ben voor. Heb maar twee potjes gespeeld vandaag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij dus het eerste showtje, nou, ik geef het een 5,5 voor de moeite.
Doen we nog haxball?
Je hebt een waarlijke topshow gemist: Knevel moest op de twitterz excuses maken voor een foute vraag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij dus het eerste showtje, nou, ik geef het een 5,5 voor de moeite.
Doen we nog haxball?
Ik kan het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dat haxball een beetje snel te leren?
Hangt van je aanleg afquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ja, zeer eenvoudigquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vrees alleen dat met mijn verbinding ik niet zo'n goede host ben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben voor. Heb maar twee potjes gespeeld vandaag.
Jammer dat ik dit gemist heb, ik had hem graag lastig gevallen op twitter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt een waarlijke topshow gemist: Knevel moest op de twitterz excuses maken voor een foute vraag.
Er zitten ook echt alleen maar mooie vrouwen in het publiek bij KvdB, plus gratis drank in de afterparty. Maar je zal wel lid moeten worden van de EO ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |