Jij bent vandaag in de rol van Zipportal.quote:
Zipportal is niet zo moeilijk te imiteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent vandaag in de rol van Zipportal.
Jawel hoor, in het zeil van het schip zit heel klein het cirkeltje uit je oude UIquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
UI politie.
Maar van de oude UI zie ik niets terug.
Dit dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zwolle is een mooie stad hoor, blauwvingers aardige lui! Dat Marokkaanse tuig mag opdonderen.
Dat heb ik bij Stefan de Vrij.quote:
Zo heeft Duitsland de oorlog verlorenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Financiën zouden niet moeten meewegen in het opleggen van sancties aan Rusland. Principes zouden voorop moeten staan.
Die mevrouw is wel kunstenares hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten deze lui eens uitnodigen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)inderdagopvang.dhtml
Dood aan kinderen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten deze lui eens uitnodigen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)inderdagopvang.dhtml
Strandje, en dan ben je er.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk aan Marcodej als ik Sybrand Buma een perenijsje zie eten in een zonovergoten parkje.
Zo'n soort onderwerp moet er gewoon elke dag bij zitten, net als toen met die doos die liep te janken over die kinderspeelgoedgidsen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik heb geen raar handje, en geen melkboerenhondenhaar.quote:
Je zult maar een bedrijf hebben met 50 man in dienst dat volledig afhankelijk is van de export naar Rusland. Dan lul je wel anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Financiën zouden niet moeten meewegen in het opleggen van sancties aan Rusland. Principes zouden voorop moeten staan.
En die neus dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb geen raar handje, en geen melkboerenhondenhaar.
Bij jou moet ik altijd aan Hagrid van Harry Potter denken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je bij mij dan?
Straks gewoon beelden van hoe een hertje of zwijn wordt afgeknald, kunnen bepaalde types weer gaan janken op Twitter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Best een flopshow tot nu toe. Tijd voor Irak en Syrië.
Lekker makkelijk praten voor jou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Een soort van Pelle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je bij mij dan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan Hagrid van Harry Potter denken.
Waarom? Het raakt onze economie voor maximaal 7 miljard, ervan uitgaande dat we die export nergens anders weten te sluiten. Dat is ruim 1% BBP. En daar staat 21 miljard aan import tegenover.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |