Zo'n soort onderwerp moet er gewoon elke dag bij zitten, net als toen met die doos die liep te janken over die kinderspeelgoedgidsen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten deze lui eens uitnodigen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)inderdagopvang.dhtml
Ik heb geen raar handje, en geen melkboerenhondenhaar.quote:
Je zult maar een bedrijf hebben met 50 man in dienst dat volledig afhankelijk is van de export naar Rusland. Dan lul je wel anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Financiën zouden niet moeten meewegen in het opleggen van sancties aan Rusland. Principes zouden voorop moeten staan.
En die neus dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb geen raar handje, en geen melkboerenhondenhaar.
Bij jou moet ik altijd aan Hagrid van Harry Potter denken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je bij mij dan?
Straks gewoon beelden van hoe een hertje of zwijn wordt afgeknald, kunnen bepaalde types weer gaan janken op Twitter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Best een flopshow tot nu toe. Tijd voor Irak en Syrië.
Lekker makkelijk praten voor jou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Financiën zouden niet moeten meewegen in het opleggen van sancties aan Rusland. Principes zouden voorop moeten staan.
Een soort van Pelle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je bij mij dan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan Hagrid van Harry Potter denken.
Waarom? Het raakt onze economie voor maximaal 7 miljard, ervan uitgaande dat we die export nergens anders weten te sluiten. Dat is ruim 1% BBP. En daar staat 21 miljard aan import tegenover.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |