abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142900882


Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt :( Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!! O+


liv.giftux.jpg2eyut8g.jpgandre.jpghera.jpgphpKvSDcX_c2PM.jpgFoKicon.pngbttf50kb.gifwcpotfokavatar.jpg28vb034.pngfok.gifKeen.gifNaamloos.pnggame_928.gif2qp30.giffok%20kwiwi%20klein.PNGspaghetti.png353aloc.gifavatar100-2-1.jpgVictoria.jpegMrB4.png32373.gifddd.jpg2m4wvlt.jpgfok.gifFOKUI.pngbild2.jpgTiger_Lick_Fok.png


Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.

• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!



Vorige delen en statistiekjes O+



SPOILER: linkjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een keurmerk van Rob!


SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt!

En hier weer verder:


Alberto klust graag wat bij.


Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!


En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.


WcPot had bijna een EMG te pakken van onze Antwannet.


En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt :D

SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrr

Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142900901
fipo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142900908
Hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:14:21 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142900931
Ik zie echt geen bal met die sirene de hele tijd }:|
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142900963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef Maraca het volgende:
Ik zie echt geen bal met die sirene de hele tijd }:|
_O-

Ik heb een nieuwe auto :D
pi_142900989
dan ga ik maar fifa spelen op de oldskool ps3 :')
pi_142900993
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef Studiotje het volgende:

[..]

_O-

Ik heb een nieuwe auto :D
pics/caps :9~
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:15:49 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142901002
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef Studiotje het volgende:

[..]

_O-

Ik heb een nieuwe auto :D
Ik ga even naar racer mode :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142901009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef Studiotje het volgende:

[..]

_O-

Ik heb een nieuwe auto :D
Ik heb een nieuwe uitlaat...

En nieuwe dikke wielen!
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_142901044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe uitlaat...

En nieuwe dikke wielen!
Vet man 8-)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142901051
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ga even naar racer mode :P
*O*
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe uitlaat...

En nieuwe dikke wielen!
:D!

Stel nerds zijn we toch.

En dat terwijl ik net Last of Us binnen heb :{ :P
pi_142901094
Ik ga jullie weer verlaten :Z :z
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:20:46 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142901248
:D :@

Sorry Studio _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:21:34 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142901281
:(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142901318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef Maraca het volgende:
:D :@

Sorry Studio _O-
Hahaha wtf gebeurde er? Ik knal tegen een boom en jij bent wrecked? :')
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:23:37 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142901369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hahaha wtf gebeurde er? Ik knal tegen een boom en jij bent wrecked? :')
Ik zag twee auto's op me afkomen en ik had al kritieke schade :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142901405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik zag twee auto's op me afkomen en ik had al kritieke schade :')
:')_

Ik vind het even genoeg geweest :@

Win teveel O-)
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:27:07 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142901531
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:')_

Ik vind het even genoeg geweest :@

Win teveel O-)
Hoer. Mijn tijd, wat doe je?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142901570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoer. Mijn tijd, wat doe je?
HOER? :(

Ik ben een slet ja :{w veel verschil
pi_142901597
Nu ben ik alleen :(
Ga wel last of us spelen
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:29:26 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142901630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

HOER? :(

Ik ben een slet ja :{w veel verschil
Je bent een hoerige slet :6

:*

Ik ga breaking bad afkijken *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142901636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Nu ben ik alleen :(
Ga wel last of us spelen
Dat dus :@

hihi
pi_142901666
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Nu ben ik alleen :(
Ga wel last of us spelen
is toch veel leuker
pi_142901686
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je bent een hoerige slet :6

:*

Ik ga breaking bad afkijken *O*
Spoileralert. Walt krijgt kanker.
pi_142902616
Ik hoorde trouwens net iemand kreunen tijdens NFS :o
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:20:21 #26
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142904268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik hoorde trouwens net iemand kreunen tijdens NFS :o
_O-
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142904701
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik hoorde trouwens net iemand kreunen tijdens NFS :o
Maraca dus :o

Ik had geen headsletje aan :@
pi_142905198
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Maraca dus :o

Ik had geen headsletje aan :@
Ja, omdat ze ons niet kon verslaan :@
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_142905348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Ja, omdat ze ons niet kon verslaan :@
Idd, zo slecht.

Ze kan ons alleen verslaan in dat dans spelletje :@
pi_142905505
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Idd, zo slecht.

Ze kan ons alleen verslaan in dat dans spelletje :@
Ja, maar daar kunnen we ook wel goed in worden :o
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_142907803
Uitgespeeld :D
pi_142908040
Allemaal PS3/4 zeker ipv Xbox? ;(
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:10:06 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142912196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik hoorde trouwens net iemand kreunen tijdens NFS :o
Ik was alleen aan het vloeken :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:10:44 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142912202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Ja, maar daar kunnen we ook wel goed in worden :o
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Idd, zo slecht.

Ze kan ons alleen verslaan in dat dans spelletje :@
Ja, probeer maar eens politie te zijn. Is lastig hoor :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:15:12 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142912253
Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden *O*

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142913417
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden *O*

[ afbeelding ]
gefeliciteeerd!!!!!
pi_142913508
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden *O*

[ afbeelding ]
Taart!!
pi_142913520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef tralalala het volgende:
Allemaal PS3/4 zeker ipv Xbox? ;(
:Y

Heb ook een 360 hoor :@
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:43:38 #39
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142913608
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Taart!!
Heb puddingvlaai :9 Maar dat is voor het bezoek straks

quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:34 schreef Rijst het volgende:

[..]

gefeliciteeerd!!!!!
Dankje! *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142916589
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb puddingvlaai :9 Maar dat is voor het bezoek straks

[..]

Dankje! *O*
pudding kruimel vlaai _O_
pi_142917417
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb puddingvlaai :9 Maar dat is voor het bezoek straks
Geen eens een uitnodiging. ;(
pi_142917830
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden *O*

[ afbeelding ]
MARACA GEFELICITEERD GR GR RIA EN DE KIDS EN EEN POOT VAN DE HONT

:D
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:03:06 #43
111843 Cassius
Something's fucky
pi_142918585
Ja hoor, gefeliciteerd hoor
pi_142919074
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Cassius het volgende:
Ja hoor, gefeliciteerd hoor [ afbeelding ]
nou nou nou
pi_142919508
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Cassius het volgende:
Ja hoor, gefeliciteerd hoor [ afbeelding ]
:D
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:30:31 #46
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142921179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden *O*

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142926817
Bijna weekend.
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:25:41 #48
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142926856
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:24 schreef Studiotje het volgende:
Bijna weekend.
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142926883
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:25 schreef Starm het volgende:

[..]

*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{

Ik wil ook vakantie ;(
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:21:34 #50
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142929956
Wat is het stil :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142930132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:21 schreef Maraca het volgende:
Wat is het stil :o
heb je een kringverjaardag?
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:26:58 #52
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142930170
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef appelen het volgende:

[..]

heb je een kringverjaardag?
Owh god nee, gelukkig niet :') Bezoek is overigens alweer weg. Kan ik weer gaan gamen :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142930243
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Owh god nee, gelukkig niet :') Bezoek is overigens alweer weg. Kan ik weer gaan gamen :9
:D
nerd O+ kom anders eerst curven met ons :P
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:30:21 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142930297
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef appelen het volgende:

[..]

:D
nerd O+ kom anders eerst curven met ons :P
Nee, wil heel graag weer even ffxiv spelen :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142931050
Avond allen :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:51:14 #56
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142931055
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:51 schreef WcPot het volgende:
Avond allen :W
:W
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142931066
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:51 schreef Starm het volgende:

[..]

:W
Snellen reactien :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142931096
toch nog 10 seconden merel gezien :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142931374
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef WcPot het volgende:
toch nog 10 seconden merel gezien :)
Wie?
pi_142931393
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wie?
Die mevrouw van het nieuws O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142931453
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef WcPot het volgende:

[..]

Die mevrouw van het nieuws O+
Oh die
pi_142931472
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh die
Ja ^)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142931511
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:02 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ja ^)
:)
pi_142931766
quote:
Fylax op 19 seconden _O_
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142931836
laatste seconde is wel mooi
pi_142931928
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef appelen het volgende:
laatste seconde is wel mooi
xD
pi_142931939
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:14 schreef Studiotje het volgende:

[..]

xD
Haha xD xD
pi_142933382
merel westrik was het antwoord net op nederland 2 :D
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:53:44 #70
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142933457
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef appelen het volgende:
merel westrik was het antwoord net op nederland 2 :D
Merel Westrik is het antwoord op alles!
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142933465
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef appelen het volgende:
merel westrik was het antwoord net op nederland 2 :D
Wat was de vraag dan :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142933473
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:53 schreef Starm het volgende:

[..]

Merel Westrik is het antwoord op alles!
Dit O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142933551
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:53 schreef Starm het volgende:

[..]

Merel Westrik is het antwoord op alles!
Wie is lelijk?

> Merel Westrik

Idd zeg :P
pi_142933571
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:56 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wie is lelijk?

> Merel Westrik

Idd zeg :P
-O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142933777
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:56 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Wie is lelijk?

> Merel Westrik

Idd zeg :P
Ja
pi_142933791
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja
:6
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142933797
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja
hihi
pi_142933818
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:56 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-
Is er iets?
pi_142933836
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Is er iets?
Nee niks moet alleen een beetje huilen :'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142933848
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:03 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nee niks moet alleen een beetje huilen :'(
Ahw.. vertel eens, wat is het probleem :*
pi_142933875
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:03 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ahw.. vertel eens, wat is het probleem :*
Jullie zitten mijn Merel een beetje belachelijk te maken :'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142933914
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:

[..]

Jullie zitten mijn Merel een beetje belachelijk te maken :'(
Nee, kijk. Hier gaat het mis.

Jij eigent je iets toe, wat niet van jou is. Ja in gedachte en in je rechterhand is ze van je. Maar daar houd het mee op :)

#wijzelesvanStudiotje
pi_142933955
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Nee, kijk. Hier gaat het mis.

Jij eigent je iets toe, wat niet van jou is. Ja in gedachte en in je rechterhand is ze van je. Maar daar houd het mee op :)

#wijzelesvanStudiotje
Soms denk ik echt dat ze bij mij is. :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142933982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:06 schreef WcPot het volgende:

[..]

Soms denk ik echt dat ze bij mij is. :@
En dan wil je haar hand schudden? Blijkt het je eigen hand te zijn die je over je pener haalt.

Jahahaha. Gekkert.
pi_142934026
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:07 schreef Studiotje het volgende:

[..]

En dan wil je haar hand schudden? Blijkt het je eigen hand te zijn die je over je pener haalt.

Jahahaha. Gekkert.
Hoe weet jij dat :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142934064
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat :@
Rechts achter je, staat een speelgoed truck. Daar zit iets in. Open het niet! Anders gaat er ergens in Nederland iemand dooooooooooooooood.
pi_142934168
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:09 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Rechts achter je, staat een speelgoed truck. Daar zit iets in. Open het niet! Anders gaat er ergens in Nederland iemand dooooooooooooooood.
Speelgoed truck kan niet open heb ik even geluk :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142934337
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef WcPot het volgende:

[..]

Speelgoed truck kan niet open heb ik even geluk :)
Daarom ook.

Je keek wel lief :@

183.148.33.22:8334/webcam/wcpot/live.html?stream=true&merel=lelijk
pi_142934425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Daarom ook.

Je keek wel lief :@

183.148.33.22:8334/webcam/wcpot/live.html?stream=true&merel=lelijk
:D
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:42:37 #90
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142935513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Daarom ook.

Je keek wel lief :@

183.148.33.22:8334/webcam/wcpot/live.html?stream=true&merel=lelijk
:D
Chinees ip adres voor WcPot zijn webcam....
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142935707
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:42 schreef Starm het volgende:

[..]

:D
Chinees ip adres voor WcPot zijn webcam....
Zal wel een kloontje zijn :+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:51:34 #92
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142935847
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:48 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zal wel een kloontje zijn :+
Idd de echte WcPot bevindt zich op 175.45.177.217 :P
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142936028
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:51 schreef Starm het volgende:

[..]

Idd de echte WcPot bevindt zich op 175.45.177.217 :P
:@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142936145
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:51 schreef Starm het volgende:

[..]

Idd de echte WcPot bevindt zich op 175.45.177.217 :P
:D
pi_142936596
rustig hier
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142936599
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

[..]

Ja, probeer maar eens politie te zijn. Is lastig hoor :P
Haha ik de hele tijd omkeren, en weg was je :D

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden *O*

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd *O*

Vooruit dan maar, vandaag laat ik je winnen :@
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_142936664
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende:
Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden *O*

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag :*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142936973
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:41:30 #100
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142940570
quote:
Ziet er wel gaaf/leuk uit
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142943931
meh
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:13:06 #104
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142951323
Goedemiddag *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:21:04 #105
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142951618
Middag :W
Augustus alweer :{
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142952747
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef Maraca het volgende:
Goedemiddag *O*
Bijna jarig he
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:00:25 #107
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142953102
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef appelen het volgende:

[..]

Bijna jarig he
Nog 364 dagen :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142953744
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef Starm het volgende:
Middag :W
Augustus alweer :{
Dichter bij november *O*
pi_142955598
quote:
swag
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:10:12 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142955766
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dichter bij nmovember *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142961215
FMT staat ver boven TVSC :N
Schande
Ze smelten de kazen!
pi_142961226
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:42 schreef Stickertje het volgende:
FMT staat ver boven TVSC :N
Schande
STICKER
pi_142961240
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:42 schreef appelen het volgende:

[..]

STICKER
appelenflap :W :*
Ze smelten de kazen!
pi_142961245
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:42 schreef Stickertje het volgende:

[..]

appelenflap :W :*
Waar ben je geweest :@
pi_142961260
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:43 schreef appelen het volgende:

[..]

Waar ben je geweest :@
Had geen zin om te Fokken :@
Ze smelten de kazen!
pi_142961284
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:43 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Had geen zin om te Fokken :@
Man man man dat dit kan in de Nedderlands
17 augustus weer nieuwe RMV *O*
pi_142961308
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:44 schreef appelen het volgende:

[..]

Man man man dat dit kan in de Nedderlands
17 augustus weer nieuwe RMV *O*
zag ik al met de reclame *O*
wordt weer epische tv _O_
Ze smelten de kazen!
pi_142961321
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Stickertje het volgende:

[..]

zag ik al met de reclame *O*
wordt weer epische tv _O_
Nee want :') Thijs :')
pi_142961350
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:46 schreef appelen het volgende:

[..]

Nee want :') Thijs :')
:(
wie ging er ook alweer weg? rob of alberto?
Ze smelten de kazen!
pi_142961382
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:

[..]

:(
wie ging er ook alweer weg? rob of alberto?
Albertnoes
pi_142961485
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef tralalala het volgende:

[..]

Albertnoes
thijs is de sbs versie van alberto
thijs is een goedkoop aftreksel van alberto -O-
Ze smelten de kazen!
pi_142961495
Ik heb Boeven in de Bouw echt nog nooit gezien, dus misschien vind ik Thijs wel helemaal baas. Van die vrouw heb ik alleen een foto gezien en ik vind haar nu al irritant.
pi_142961505
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:51 schreef Stickertje het volgende:

[..]

thijs is de sbs versie van alberto
thijs is een goedkoop aftreksel van alberto -O-
dit
bonje met de buren ook op 6 :D
pi_142961513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef tralalala het volgende:
Ik heb Boeven in de Bouw echt nog nooit gezien, dus misschien vind ik Thijs wel helemaal baas. Van die vrouw heb ik alleen een foto gezien en ik vind haar nu al irritant.
welke vrouw?
pi_142961526
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef appelen het volgende:

[..]

dit
bonje met de buren ook op 6 :D
Met :') Paty :') Brard :') toch?
pi_142961536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef tralalala het volgende:

[..]

Met :') Paty :') Brard :') toch?
en jochem :')
Ze smelten de kazen!
pi_142961586
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef appelen het volgende:

[..]

welke vrouw?
Eef van Opdorp
pi_142961602
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142961610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Eef van Opdorp
wat doet zij dan
pi_142961622
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:55 schreef appelen het volgende:

[..]

wat doet zij dan
Je bent niet helemaal up-to-date of wel? ;(
Zij doet ook gezellig mee met RmV. :'(
pi_142961653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:55 schreef tralalala het volgende:

[..]

Je bent niet helemaal up-to-date of wel? ;(
Zij doet ook gezellig mee met RmV. :'(
Echt? :')_! wauw ze hebben hun beste programma helemaal verneukt ;(
pi_142961685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:55 schreef tralalala het volgende:

[..]

Je bent niet helemaal up-to-date of wel? ;(
Zij doet ook gezellig mee met RmV. :'(
alberto was zo goed dat ze 2 vervangers nodig hebben
Ze smelten de kazen!
pi_142961693
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:57 schreef Stickertje het volgende:

[..]

alberto was zo goed dat ze 2 vervangers nodig hebben
dit :D _O_
pi_142961834

Ach, hopelijk nog wel wat topfragmenten met Rob _O_
pi_142961850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:02 schreef tralalala het volgende:

Ach, hopelijk nog wel wat topfragmenten met Rob _O_
en restaurantruzies _O_
pi_142961857
"Rob neemt de dames mee naar de slaapkamer" _O-
pi_142962794
hoyhoy
pi_142963030
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef Rijst het volgende:
hoyhoy
pics van je kapsel
pi_142963044
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:43 schreef appelen het volgende:

[..]

pics van je kapsel
neeeeeej
pi_142963098
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:44 schreef Rijst het volgende:

[..]

neeeeeej
ja :(
pi_142963240
bohh
pi_142964936
daar ben ik weer
(she/her)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:01:23 #143
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142965335
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef Fylax het volgende:
daar ben ik weer
:W
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142965354
Lang niet gesproken jullie
(she/her)
pi_142966202
* WcPot Zet RTL 4 weer aan O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142967205
Geile sletjes ahoy! :W
pi_142967277
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
Geile sletjes ahoy! :W
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142967328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
Geile sletjes ahoy! :W
hoy hoy
(she/her)
pi_142967355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:06 schreef Fylax het volgende:

[..]

hoy hoy
Fylax _O_
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142967367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:06 schreef WcPot het volgende:

[..]

Fylax _O_
:D
(she/her)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:07:22 #151
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142967375
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Studiotje het volgende:
Geile sletjes ahoy! :W
Hai hoy lekker ding >:)
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142967503
Hoe is het met iedereen ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142967565
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef WcPot het volgende:
Hoe is het met iedereen ?
Goed hoor
(she/her)
pi_142967601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Goed hoor
mooi
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142967733
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Goed hoor
Luxafylax
pi_142967743
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef appelen het volgende:

[..]

Luxafylax
heuj
(she/her)
pi_142967988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

heuj
hoy hoy ik krijg een nieuwe uitlaat
pi_142968008
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef appelen het volgende:

[..]

hoy hoy ik krijg een nieuwe uitlaat
uitlaat?
(she/her)
pi_142968015
en 'nieuwe dikke wielen
pi_142968038
ben jij geen 14 :o
(she/her)
pi_142968044
ben ik straks.. de machoman
pi_142968059
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef appelen het volgende:

[..]

hoy hoy ik krijg een nieuwe uitlaat
pics :9~
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142968068
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
ben jij geen 14 :o
Ik ben 12 :+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142968082
het kon er van af want door van autoverzekering te switchen op hoyhoy.nl, had ik zo een paar honderd euro verdiend
pi_142968084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik ben 12 :+
niet
(she/her)
pi_142968095
en uitgegeven, hoyhoy
pi_142968102
jaja... duuuh
pi_142968103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:

[..]

niet
Heul wel
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142968112
hoyhoy!
pi_142968125
yohyoh
(she/her)
pi_142968131
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef appelen het volgende:

[..]

hoy hoy ik krijg een nieuwe uitlaat
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef appelen het volgende:
en 'nieuwe dikke wielen
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef appelen het volgende:
ben ik straks.. de machoman
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef appelen het volgende:
het kon er van af want door van autoverzekering te switchen op hoyhoy.nl, had ik zo een paar honderd euro verdiend
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef appelen het volgende:
en uitgegeven, hoyhoy
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef appelen het volgende:
jaja... duuuh
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef appelen het volgende:
hoyhoy!
pi_142968278
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:26 schreef appelen het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Kleine baas
pi_142968420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Kleine baas
aart?
pi_142968764
Anders ben je morgen nog even reserve chauffeur -O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:41:52 #175
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142968790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef WcPot het volgende:
Anders ben je morgen nog even reserve chauffeur -O-
:{
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142968817
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef WcPot het volgende:
Anders ben je morgen nog even reserve chauffeur -O-
:D
pi_142968934
Gisteren vroegen ze aan mij of ik zaterdag nog wat te doen had. Had ik niet, dus diepvries AH. Ik vanavond welke trekker en oplegger hoe laat vertrekken en waar naartoe? Moest jij morgen werken dan kreeg ik toen te horen :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142968955
Nu kan ik tot morgen 09:00uur de telefoon bij de hand houden -O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:46:44 #179
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142968984
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef WcPot het volgende:
Gisteren vroegen ze aan mij of ik zaterdag nog wat te doen had. Had ik niet, dus diepvries AH. Ik vanavond welke trekker en oplegger hoe laat vertrekken en waar naartoe? Moest jij morgen werken dan kreeg ik toen te horen :')
:')
Een groot aantal bedrijven falen echt in communicatie :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142969105
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Starm het volgende:

[..]

:')
Een groot aantal bedrijven falen echt in communicatie :')
Dit, vandaag was de planning ook al drie keer veranderd. gisteren kreeg ik te horen morgen (dus vandaag) 06:30u bellen voor hoe en wat. Dus ik bellen kreeg ik te horen 12:00uur vertrekken. Ik dacht echt moet ik daar nu zo vroeg voor bellen. 1.5 uur later weer telefoon kom toch maar om 10:00uur. Nog geen 15 min later ehhhhh kom gelijk deze kant maar op :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142969337
En ass wie speek. Gaat de telefoon weer. :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:00:53 #182
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142969446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef WcPot het volgende:
En ass wie speek. Gaat de telefoon weer. :D
Hebben ze serieus 24 uur per dag mensen in dienst om chauffeurs op de hoogte van hun vertrektijden te houden?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142969487
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef WcPot het volgende:
En ass wie speek. Gaat de telefoon weer. :D
praat je kont?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:02:38 #184
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142969505
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef appelen het volgende:

[..]

praat je kont?
Geil :9
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142969530
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef appelen het volgende:

[..]

praat je kont?
:9~
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142969560
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef appelen het volgende:

[..]

praat je kont?
Bipsen :9~
pi_142969571
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:00 schreef Starm het volgende:

[..]

Hebben ze serieus 24 uur per dag mensen in dienst om chauffeurs op de hoogte van hun vertrektijden te houden?
Ja en als de planning naar huis gaat dan neemt iemand de telefoon van de zaak mee naar huis :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142969677
Nu is de planning maandag om 08:30u vertrekken en koppelen in Roosendaal
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142969680
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ja en als de planning naar huis gaat dan neemt iemand de telefoon van de zaak mee naar huis :Y
Tering :')
pi_142969704
* Studiotje heeft weer teveel geshopt online :@
pi_142969716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Tering :')
Daarom is het zo vervelend om reserve chauffeur te zijn ze kunnen je dus ook om 03:00uur wakker bellen
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:11:15 #192
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142969770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ja en als de planning naar huis gaat dan neemt iemand de telefoon van de zaak mee naar huis :Y
:o

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef WcPot het volgende:
Nu is de planning maandag om 08:30u vertrekken en koppelen in Roosendaal
Dat is ver uit de richting :D
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142969839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:11 schreef Starm het volgende:

[..]

:o

[..]

Dat is ver uit de richting :D
Goed voor de Shell :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142969852
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:13 schreef WcPot het volgende:

[..]

Goed voor de Shell :D
Shell die wil dat wel
pi_142969908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:14 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Shell die wil dat wel
Komt elke week wel een vrachtauto van de Shell om de ondergrondse tank weer aan te vullen 8-)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142970099
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef WcPot het volgende:

[..]

Komt elke week wel een vrachtauto van de Shell om de ondergrondse tank weer aan te vullen 8-)
Oke
pi_142970153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
* Studiotje heeft weer teveel geshopt online :@
kijk mij even alles kunnen kopen omdat ik nog lekker bij mijn ouders woon-post :D
pi_142970159
breaking news studio poept nu
pi_142970163
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:22 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oke
En misschien ook wel 2x. vanmiddag zag ik hem weer staan. Denk dat er zo'n 100000 euro per week door heen gaat per week
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142970194
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef appelen het volgende:

[..]

kijk mij even alles kunnen kopen omdat ik nog lekker bij mijn ouders woon-post :D
:{

Je bent ook echt een dom kortzichtig lulletje soms :')
pi_142970408
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:25 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:{

Je bent ook echt een dom kortzichtig lulletje soms :')
nee hoor :*
pi_142970616
rustig hier
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142970822
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef WcPot het volgende:
rustig hier
Houden zo :*
pi_142970894
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Houden zo :*
Is toch heul niet gezellie -O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142971019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Houden zo :*
:o
pi_142971102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef WcPot het volgende:

[..]

Is toch heul niet gezellie -O-
Dat is het de afgelopen tijd toch niet echt? Zomertijd ;(
pi_142971148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dat is het de afgelopen tijd toch niet echt? Zomertijd ;(
Je aanwezigheid is al O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142971228
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef WcPot het volgende:

[..]

Je aanwezigheid is al O+
:)
pi_142971258
Hoi :W
pi_142971286
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef MrChocolademelk het volgende:
Hoi :W
Hallon
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142971358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:55 schreef WcPot het volgende:

[..]

Hallon
Heb jij ook een luchtballon gezien vandaag?
pi_142971473
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:58 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Heb jij ook een luchtballon gezien vandaag?
:N -O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142971494
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef WcPot het volgende:

[..]

:N -O-
Ik heb er wel een paar gezien.
Maar geen mooie. Allemaal saai.
pi_142971499
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef WcPot het volgende:

[..]

:N -O-
Hallon luchtballon
pi_142971618
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:02 schreef appelen het volgende:

[..]

Hallon luchtballon
Hallo

pi_142971634
Zeg studiotje wil je nog een kek filmpje zien van een man die voor een bus springt met het hoofd onder het achterwiel :9~
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142971659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:
Zeg studiotje wil je nog een kek filmpje zien van een man die voor een bus springt met het hoofd onder het achterwiel :9~
Say What?

Linkje O-)

Edit: niet voor mij, weet ik.
pi_142971740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:
Zeg studiotje wil je nog een kek filmpje zien van een man die voor een bus springt met het hoofd onder het achterwiel :9~
Die staat te wachten ergens op straat en er dan gewoon onder gaat liggen? :D
pi_142971777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:09 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Die staat te wachten ergens op straat en er dan gewoon onder gaat liggen? :D
Bohh jij hebt ook echt alles al gezien he boefje :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142971781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende:
Zeg studiotje wil je nog een kek filmpje zien van een man die voor een bus springt met het hoofd onder het achterwiel :9~
Dm staat open
pi_142971807
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:10 schreef WcPot het volgende:

[..]

Bohh jij hebt ook echt alles al gezien he boefje :D
Ja :@
pi_142973063
Roestik hier
pi_142973099
Wmb op veronica
pi_142973149
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:43 schreef appelen het volgende:
Roestik hier
-O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:45 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-
pi_142973272
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

:)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973396
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
pi_142973438
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
-O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-
Precies!
pi_142973478
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd :D
pi_142973496
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
Haha woon je in een pauperbuurt?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:54:02 #232
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973507
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
Al de pliesie gebeld? -O-
pi_142973523
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:

[..]

Haha woon je in een pauperbuurt?
Zegt kuch maastricht kuch
pi_142973559
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:

[..]

Haha woon je in een pauperbuurt?
Het is wel een "bijzondere" wijk af en toe :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Al de pliesie gebeld? -O-
Nee, dan stopt het nog sneller :N
pi_142973570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Zegt kuch maastricht kuch
Emiclaer :')
pi_142973585
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Het is wel een "bijzondere" wijk af en toe :')

[..]

Nee, dan stopt het nog sneller :N
Woensel-West _O_
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:57:39 #237
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973647
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef appelen het volgende:

[..]

Woensel-West _O_
Probleemwijken _O_

SBS moet dat weer uitzenden :Y
pi_142973656
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef appelen het volgende:

[..]

Woensel-West _O_
Nee nog veel beter!
pi_142973673
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
pi_142973685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Probleemwijken _O_

SBS moet dat weer uitzenden :Y
Dit :') toch best jammer hebben ze 10 jaar geleden aan dat programma meegedaan en ze zijn er nog steeds bekend om ;( net als de tokkies
pi_142973701
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
sbs begint weer met topshows dan ja
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:59:21 #242
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973714
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
Dan weer Red mijn vakantie? :o

helaas wel zonder Alberto ;(

maar met Rob _O_
pi_142973727
Ik krijg echt aids van die axe-reclame
pi_142973730
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef appelen het volgende:

[..]

sbs begint weer met topshows dan ja
Wat wordt de knaller?
pi_142973756
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Wat wordt de knaller?
Bonje
pi_142973760
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Wat wordt de knaller?
Red mijn vakantieeee
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:00:08 #247
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142973763
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef appelen het volgende:
Ik krijg echt aids van die axe-reclame
Sws AXE :r
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142973776
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Starm het volgende:

[..]

Sws AXE :r
sst appelen moet het nog ontdekken
pi_142973809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Starm het volgende:

[..]

Sws AXE :r
Dit :') mensen denken dat echt dat ze lekker ruiken maar ze ruiken naar chemische rotzooi
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:01:22 #251
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973822
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef appelen het volgende:

[..]

Dit :') toch best jammer hebben ze 10 jaar geleden aan dat programma meegedaan en ze zijn er nog steeds bekend om ;( net als de tokkies
De Wielenpolle hier in Lwd kent iedereen nu ook als tokkiewijk. En het klopt ook nog. _O-
pi_142973826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
pi_142973868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De Wielenpolle hier in Lwd kent iedereen nu ook als tokkiewijk. En het klopt ook nog. _O-
:D ik vind het spijtig dat ze hier niet zijn geweest :P ook behoorlijk wat pauperwijken
pi_142973872
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
-O-

Dan ga ik een collega van Studiotje worden O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:02:43 #255
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973881
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
WcPot draait 100 uur per week (dag en nacht), zelfs Polen willen dat niet ;(
pi_142973890
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef appelen het volgende:

[..]

Dit :') mensen denken dat echt dat ze lekker ruiken maar ze ruiken naar chemische rotzooi
Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel 8-)
pi_142973902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-

Dan ga ik een collega van Studiotje worden O+
:%
pi_142973911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-

Dan ga ik een collega van Studiotje worden O+
Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:03:39 #259
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142973921
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef appelen het volgende:

[..]

Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
Mbo, dat kan je niet studeren noemen :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142973942
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef appelen het volgende:

[..]

Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
;)
pi_142973943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

WcPot draait 100 uur per week (dag en nacht), zelfs Polen willen dat niet ;(
5 euro per uur maakt dan toch 500 euro per week :D
pi_142973950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel 8-)
3 Fylaxsjes :P
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973962
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Starm het volgende:

[..]

Mbo :')
Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen :*
pi_142973969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel 8-)
Jij bij AH? :N
pi_142973970
@ apeldoorn xo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:04:42 #266
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142973974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen :*
Ook waar :Y
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142973977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen :*
Dit
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Starm het volgende:

[..]

Mbo, dat kan je niet studeren noemen :')
Sst
pi_142974013
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
@ apeldoorn xo
Appeldoorn* verder geen neuk gegeven
pi_142974017
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:05:44 #271
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974020
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef appelen het volgende:

[..]

Sst
Jij dan met je hoge niveau :{w
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142974038
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef appelen het volgende:

[..]

Jij bij AH? :N
C1000, hoe leuk het ook is. Is verdomde pauper met het op orde hebben van hun producten. Albert Heijn doet dit stukke beter :)
pi_142974050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oke WcPot
pi_142974058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Starm het volgende:

[..]

Ook waar :Y
:)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:06:26 #275
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974060
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rutte O+
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142974069
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:

[..]

Oke WcPot
Genoeg :D ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974073
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
@ apeldoorn xo
Rij je swift tegen een monument
pi_142974078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

C1000, hoe leuk het ook is. Is verdomde pauper met het op orde hebben van hun producten. Albert Heijn doet dit stukke beter :)
Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan :')
pi_142974108
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan :')
Lidl BBQ ribbel chips :9~
Lidl aardbei banaan yoghurt drink :9~

Voor de rest eens, maar ze hebben wel eens lekkere dingen hoor.
pi_142974140
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef appelen het volgende:

[..]

Appeldoorn* verder geen neuk gegeven
Fb neuk gegeven
pi_142974142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Lidl BBQ ribbel chips :9~
Lidl aardbei banaan yoghurt drink :9~

Voor de rest eens, maar ze hebben wel eens lekkere dingen hoor.
En die chocolade is wel lekker
pi_142974151
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974156
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Fb neuk gegeven
Even kijken
pi_142974163
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef appelen het volgende:

[..]

En die chocolade is wel lekker
Ook ook. Daar houd het echt wel bij op.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:08:45 #285
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974179
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan :')
Oostblok toestanden daar idd. :')

Maargoed, het is wel lekker goedkoop daar. :7
pi_142974188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hou op
pi_142974192
Wat gaan wij snel hier :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vooral die eerste 2 woorden. En dan "met die plaatjes" er achter
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:09:50 #289
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974223
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef WcPot het volgende:
Wat gaan wij snel hier :D
En dat voor een vrijdagavond :o
pi_142974247
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef appelen het volgende:

[..]

hou op
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En dat voor een vrijdagavond :o
Man man man, je zou bijna denken dat het zondagavondje weer gaat beginnen
pi_142974254
KOOOOSSSS
pi_142974264
Bijna een vol topic
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:10:57 #294
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Man man man, je zou bijna denken dat het zondagavondje weer gaat beginnen
Nog twee nachtjes slapen :Y O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:11:00 #295
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974279
Lapo
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142974288
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Komt dit soms van de truckers facebook page? Gierend van het lachen houden ze hun dikke buiken vast terwijl ze een broodje bal naar binnen werken vers van de pomp.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:11:10 #297
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974294
Bijna Lapo
pi_142974298
nu wel echt bijna vol
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:11:20 #299
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974303
3
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142974304
Wc hunt in 3.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:11:31 #301
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974311
Auf wiedersehen
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')