Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt! En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
WcPot had bijna een EMG te pakken van onze Antwannet.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende: Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden
Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende: Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden
Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende: Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden
Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende: Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden
Ja, probeer maar eens politie te zijn. Is lastig hoor
Haha ik de hele tijd omkeren, en weg was je
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende: Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden
Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef Maraca het volgende: Maar ik vind wel dat jullie vandaag lief tegen mij moeten zijn, want ik ben lvl 26 geworden
Ik heb Boeven in de Bouw echt nog nooit gezien, dus misschien vind ik Thijs wel helemaal baas. Van die vrouw heb ik alleen een foto gezien en ik vind haar nu al irritant.
Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef tralalala het volgende: Ik heb Boeven in de Bouw echt nog nooit gezien, dus misschien vind ik Thijs wel helemaal baas. Van die vrouw heb ik alleen een foto gezien en ik vind haar nu al irritant.
Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef appelen het volgende: het kon er van af want door van autoverzekering te switchen op hoyhoy.nl, had ik zo een paar honderd euro verdiend
Gisteren vroegen ze aan mij of ik zaterdag nog wat te doen had. Had ik niet, dus diepvries AH. Ik vanavond welke trekker en oplegger hoe laat vertrekken en waar naartoe? Moest jij morgen werken dan kreeg ik toen te horen
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef WcPot het volgende: Gisteren vroegen ze aan mij of ik zaterdag nog wat te doen had. Had ik niet, dus diepvries AH. Ik vanavond welke trekker en oplegger hoe laat vertrekken en waar naartoe? Moest jij morgen werken dan kreeg ik toen te horen
Een groot aantal bedrijven falen echt in communicatie
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Een groot aantal bedrijven falen echt in communicatie
Dit, vandaag was de planning ook al drie keer veranderd. gisteren kreeg ik te horen morgen (dus vandaag) 06:30u bellen voor hoe en wat. Dus ik bellen kreeg ik te horen 12:00uur vertrekken. Ik dacht echt moet ik daar nu zo vroeg voor bellen. 1.5 uur later weer telefoon kom toch maar om 10:00uur. Nog geen 15 min later ehhhhh kom gelijk deze kant maar op
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende: Zeg studiotje wil je nog een kek filmpje zien van een man die voor een bus springt met het hoofd onder het achterwiel
Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende: Zeg studiotje wil je nog een kek filmpje zien van een man die voor een bus springt met het hoofd onder het achterwiel
Die staat te wachten ergens op straat en er dan gewoon onder gaat liggen?
Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef WcPot het volgende: Zeg studiotje wil je nog een kek filmpje zien van een man die voor een bus springt met het hoofd onder het achterwiel
Komt dit soms van de truckers facebook page? Gierend van het lachen houden ze hun dikke buiken vast terwijl ze een broodje bal naar binnen werken vers van de pomp.