abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:01:22 #251
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973822
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef appelen het volgende:

[..]

Dit :') toch best jammer hebben ze 10 jaar geleden aan dat programma meegedaan en ze zijn er nog steeds bekend om ;( net als de tokkies
De Wielenpolle hier in Lwd kent iedereen nu ook als tokkiewijk. En het klopt ook nog. _O-
pi_142973826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
pi_142973868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De Wielenpolle hier in Lwd kent iedereen nu ook als tokkiewijk. En het klopt ook nog. _O-
:D ik vind het spijtig dat ze hier niet zijn geweest :P ook behoorlijk wat pauperwijken
pi_142973872
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
-O-

Dan ga ik een collega van Studiotje worden O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:02:43 #255
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973881
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
WcPot draait 100 uur per week (dag en nacht), zelfs Polen willen dat niet ;(
pi_142973890
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef appelen het volgende:

[..]

Dit :') mensen denken dat echt dat ze lekker ruiken maar ze ruiken naar chemische rotzooi
Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel 8-)
pi_142973902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-

Dan ga ik een collega van Studiotje worden O+
:%
pi_142973911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-

Dan ga ik een collega van Studiotje worden O+
Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:03:39 #259
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142973921
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef appelen het volgende:

[..]

Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
Mbo, dat kan je niet studeren noemen :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142973942
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef appelen het volgende:

[..]

Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
;)
pi_142973943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

WcPot draait 100 uur per week (dag en nacht), zelfs Polen willen dat niet ;(
5 euro per uur maakt dan toch 500 euro per week :D
pi_142973950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel 8-)
3 Fylaxsjes :P
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973962
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Starm het volgende:

[..]

Mbo :')
Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen :*
pi_142973969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel 8-)
Jij bij AH? :N
pi_142973970
@ apeldoorn xo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:04:42 #266
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142973974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen :*
Ook waar :Y
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142973977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen :*
Dit
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Starm het volgende:

[..]

Mbo, dat kan je niet studeren noemen :')
Sst
pi_142974013
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
@ apeldoorn xo
Appeldoorn* verder geen neuk gegeven
pi_142974017
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:05:44 #271
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974020
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef appelen het volgende:

[..]

Sst
Jij dan met je hoge niveau :{w
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142974038
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef appelen het volgende:

[..]

Jij bij AH? :N
C1000, hoe leuk het ook is. Is verdomde pauper met het op orde hebben van hun producten. Albert Heijn doet dit stukke beter :)
pi_142974050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oke WcPot
pi_142974058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Starm het volgende:

[..]

Ook waar :Y
:)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:06:26 #275
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974060
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rutte O+
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')