De Wielenpolle hier in Lwd kent iedereen nu ook als tokkiewijk. En het klopt ook nog.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Dittoch best jammer hebben ze 10 jaar geleden aan dat programma meegedaan en ze zijn er nog steeds bekend om
net als de tokkies
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Wielenpolle hier in Lwd kent iedereen nu ook als tokkiewijk. En het klopt ook nog.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
WcPot draait 100 uur per week (dag en nacht), zelfs Polen willen dat nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef appelen het volgende:
[..]
Ditmensen denken dat echt dat ze lekker ruiken maar ze ruiken naar chemische rotzooi
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik een collega van Studiotje worden
Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik een collega van Studiotje worden
Mbo, dat kan je niet studeren noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef appelen het volgende:
[..]
Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef appelen het volgende:
[..]
Die man heeft kwaliteiten hoor daar moet je wel lang voor studeren
5 euro per uur maakt dan toch 500 euro per weekquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WcPot draait 100 uur per week (dag en nacht), zelfs Polen willen dat niet
3 Fylaxsjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel
Jij bij AH?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Laatst stonden bij de AH 3 jochies Axe op zich zelf te spuiten en daarna stoer weglopen. Die komen er wel
Ook waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen
Ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lekker lang doorstuderen en geen werkervaring opdoen. Sommige dingen leer je niet op scholen
Sstquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Starm het volgende:
[..]
Mbo, dat kan je niet studeren noemen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja wacht maar straks ben jij aan de beurt
C1000, hoe leuk het ook is. Is verdomde pauper met het op orde hebben van hun producten. Albert Heijn doet dit stukke beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |