abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142973272
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

:)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973396
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
pi_142973438
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
-O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef WcPot het volgende:

[..]

-O-
Precies!
pi_142973478
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd :D
pi_142973496
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
Haha woon je in een pauperbuurt?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:54:02 #232
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973507
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
Al de pliesie gebeld? -O-
pi_142973523
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:

[..]

Haha woon je in een pauperbuurt?
Zegt kuch maastricht kuch
pi_142973559
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:

[..]

Haha woon je in een pauperbuurt?
Het is wel een "bijzondere" wijk af en toe :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Al de pliesie gebeld? -O-
Nee, dan stopt het nog sneller :N
pi_142973570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Zegt kuch maastricht kuch
Emiclaer :')
pi_142973585
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Het is wel een "bijzondere" wijk af en toe :')

[..]

Nee, dan stopt het nog sneller :N
Woensel-West _O_
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:57:39 #237
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973647
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef appelen het volgende:

[..]

Woensel-West _O_
Probleemwijken _O_

SBS moet dat weer uitzenden :Y
pi_142973656
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef appelen het volgende:

[..]

Woensel-West _O_
Nee nog veel beter!
pi_142973673
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
pi_142973685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Probleemwijken _O_

SBS moet dat weer uitzenden :Y
Dit :') toch best jammer hebben ze 10 jaar geleden aan dat programma meegedaan en ze zijn er nog steeds bekend om ;( net als de tokkies
pi_142973701
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
sbs begint weer met topshows dan ja
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:59:21 #242
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142973714
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
Dan weer Red mijn vakantie? :o

helaas wel zonder Alberto ;(

maar met Rob _O_
pi_142973727
Ik krijg echt aids van die axe-reclame
pi_142973730
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef appelen het volgende:

[..]

sbs begint weer met topshows dan ja
Wat wordt de knaller?
pi_142973756
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Wat wordt de knaller?
Bonje
pi_142973760
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Wat wordt de knaller?
Red mijn vakantieeee
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:00:08 #247
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142973763
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef appelen het volgende:
Ik krijg echt aids van die axe-reclame
Sws AXE :r
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142973776
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142973783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Starm het volgende:

[..]

Sws AXE :r
sst appelen moet het nog ontdekken
pi_142973809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef Starm het volgende:

[..]

Sws AXE :r
Dit :') mensen denken dat echt dat ze lekker ruiken maar ze ruiken naar chemische rotzooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')