quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
Haha woon je in een pauperbuurt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
Al de pliesie gebeld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
IK hoopte op een ruzie bij de buren, maar het is na een klap en een schreeuw opgehouden.
Woensel-Westquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Het is wel een "bijzondere" wijk af en toe
[..]
Nee, dan stopt het nog sneller
Ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Probleemwijken![]()
SBS moet dat weer uitzenden
sbs begint weer met topshows dan jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
Dan weer Red mijn vakantie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
nog twee weken tot het nieuwe tv-seizoen toch?
Wat wordt de knaller?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef appelen het volgende:
[..]
sbs begint weer met topshows dan ja
Sws AXEquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef appelen het volgende:
Ik krijg echt aids van die axe-reclame
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |