Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
C1000, hoe leuk het ook is. Is verdomde pauper met het op orde hebben van hun producten. Albert Heijn doet dit stukke beter
Lidl BBQ ribbel chipsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan
Fb neuk gegevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef appelen het volgende:
[..]
Appeldoorn* verder geen neuk gegeven
En die chocolade is wel lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lidl BBQ ribbel chips![]()
Lidl aardbei banaan yoghurt drink
Voor de rest eens, maar ze hebben wel eens lekkere dingen hoor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd
Oostblok toestanden daar idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan
Nog twee nachtjes slapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Man man man, je zou bijna denken dat het zondagavondje weer gaat beginnen
Komt dit soms van de truckers facebook page? Gierend van het lachen houden ze hun dikke buiken vast terwijl ze een broodje bal naar binnen werken vers van de pomp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |