abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142974069
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:

[..]

Oke WcPot
Genoeg :D ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974073
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
@ apeldoorn xo
Rij je swift tegen een monument
pi_142974078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Studiotje het volgende:

[..]

C1000, hoe leuk het ook is. Is verdomde pauper met het op orde hebben van hun producten. Albert Heijn doet dit stukke beter :)
Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan :')
pi_142974108
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan :')
Lidl BBQ ribbel chips :9~
Lidl aardbei banaan yoghurt drink :9~

Voor de rest eens, maar ze hebben wel eens lekkere dingen hoor.
pi_142974140
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef appelen het volgende:

[..]

Appeldoorn* verder geen neuk gegeven
Fb neuk gegeven
pi_142974142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Lidl BBQ ribbel chips :9~
Lidl aardbei banaan yoghurt drink :9~

Voor de rest eens, maar ze hebben wel eens lekkere dingen hoor.
En die chocolade is wel lekker
pi_142974151
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef appelen het volgende:
Wc heb vandaag een aantal platkoppen ingehuurd :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974156
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Fb neuk gegeven
Even kijken
pi_142974163
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef appelen het volgende:

[..]

En die chocolade is wel lekker
Ook ook. Daar houd het echt wel bij op.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:08:45 #285
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974179
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef appelen het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij Lidl wat is dat een pauperwinkel dan :')
Oostblok toestanden daar idd. :')

Maargoed, het is wel lekker goedkoop daar. :7
pi_142974188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hou op
pi_142974192
Wat gaan wij snel hier :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vooral die eerste 2 woorden. En dan "met die plaatjes" er achter
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:09:50 #289
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974223
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef WcPot het volgende:
Wat gaan wij snel hier :D
En dat voor een vrijdagavond :o
pi_142974247
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef appelen het volgende:

[..]

hou op
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_142974252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En dat voor een vrijdagavond :o
Man man man, je zou bijna denken dat het zondagavondje weer gaat beginnen
pi_142974254
KOOOOSSSS
pi_142974264
Bijna een vol topic
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:10:57 #294
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Man man man, je zou bijna denken dat het zondagavondje weer gaat beginnen
Nog twee nachtjes slapen :Y O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:11:00 #295
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974279
Lapo
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142974288
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Komt dit soms van de truckers facebook page? Gierend van het lachen houden ze hun dikke buiken vast terwijl ze een broodje bal naar binnen werken vers van de pomp.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:11:10 #297
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142974294
Bijna Lapo
pi_142974298
nu wel echt bijna vol
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:11:20 #299
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_142974303
3
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_142974304
Wc hunt in 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')