quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef WcPot het volgende:
Anders ben je morgen nog even reserve chauffeur
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef WcPot het volgende:
Gisteren vroegen ze aan mij of ik zaterdag nog wat te doen had. Had ik niet, dus diepvries AH. Ik vanavond welke trekker en oplegger hoe laat vertrekken en waar naartoe? Moest jij morgen werken dan kreeg ik toen te horen
Dit, vandaag was de planning ook al drie keer veranderd. gisteren kreeg ik te horen morgen (dus vandaag) 06:30u bellen voor hoe en wat. Dus ik bellen kreeg ik te horen 12:00uur vertrekken. Ik dacht echt moet ik daar nu zo vroeg voor bellen. 1.5 uur later weer telefoon kom toch maar om 10:00uur. Nog geen 15 min later ehhhhh kom gelijk deze kant maar opquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Een groot aantal bedrijven falen echt in communicatie
Hebben ze serieus 24 uur per dag mensen in dienst om chauffeurs op de hoogte van hun vertrektijden te houden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef WcPot het volgende:
En ass wie speek. Gaat de telefoon weer.
praat je kont?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:56 schreef WcPot het volgende:
En ass wie speek. Gaat de telefoon weer.
Ja en als de planning naar huis gaat dan neemt iemand de telefoon van de zaak mee naar huisquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:00 schreef Starm het volgende:
[..]
Hebben ze serieus 24 uur per dag mensen in dienst om chauffeurs op de hoogte van hun vertrektijden te houden?
Teringquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja en als de planning naar huis gaat dan neemt iemand de telefoon van de zaak mee naar huis
Daarom is het zo vervelend om reserve chauffeur te zijn ze kunnen je dus ook om 03:00uur wakker bellenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja en als de planning naar huis gaat dan neemt iemand de telefoon van de zaak mee naar huis
Dat is ver uit de richtingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef WcPot het volgende:
Nu is de planning maandag om 08:30u vertrekken en koppelen in Roosendaal
Komt elke week wel een vrachtauto van de Shell om de ondergrondse tank weer aan te vullenquote:
Okequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Komt elke week wel een vrachtauto van de Shell om de ondergrondse tank weer aan te vullen
kijk mij even alles kunnen kopen omdat ik nog lekker bij mijn ouders woon-postquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
* Studiotje heeft weer teveel geshopt online
En misschien ook wel 2x. vanmiddag zag ik hem weer staan. Denk dat er zo'n 100000 euro per week door heen gaat per weekquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef appelen het volgende:
[..]
kijk mij even alles kunnen kopen omdat ik nog lekker bij mijn ouders woon-post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |