zag ik al met de reclamequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:44 schreef appelen het volgende:
[..]
Man man man dat dit kan in de Nedderlands
17 augustus weer nieuwe RMV
Nee wantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zag ik al met de reclame![]()
wordt weer epische tv
Albertnoesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
wie ging er ook alweer weg? rob of alberto?
thijs is de sbs versie van albertoquote:
ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
thijs is de sbs versie van alberto
thijs is een goedkoop aftreksel van alberto
welke vrouw?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef tralalala het volgende:
Ik heb Boeven in de Bouw echt nog nooit gezien, dus misschien vind ik Thijs wel helemaal baas. Van die vrouw heb ik alleen een foto gezien en ik vind haar nu al irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |