Reken daar maar op ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het frustrerende is ook dat het altijd zo snel misgaat, gelijk de eerste beste wedstrijd (competitie of europa) en bam, verlies op verlies. Straks als we de eerste paar wedstrijden verkloten lopen we weer het hele seizoen achter dezelfde kutfeiten aan.
Als jij nou gewoon even opflikkert kneusje. Het enige wat jij doet is hier zuigenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je komt lichtelijk gefrustreerd over meid
Laat gaan, gewoon een uberslechte troll.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even opflikkert kneusje. Het enige wat jij doet is hier zuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet gebeuren. Feyenoord gaat gewoon weer met Twente en PSV om de tweede/derde plek strijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
Zware druk op Van Geel om nog iets van deze selectie te maken...
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Hazzard het volgende:
Laten we hopen dat dit uiteindelijk een ontzettend belangrijke penalty bleek te zijnhoop is hoop, als 't geluk eens voor de verandering onze kant op valt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaken idem.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer dus beginnen met Manu en Verhoek thuis op de bank zetten. Die gast weet niet eens wie zijn teamgenoten zijn. 90% van de ballen die hij raakt komt bij de tegenstander terecht.
Zelfs al doet Geel goed z'n best, dan nog zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat we dit jaar boven ajax, psv, twente of Vitesse gaan eindigen. Kortom, ik verwacht dat we om de play-offs (5-8) gaan spelen. In vergelijking met 2-3 jaar geleden is de selectie alleen maar smaller geworden, ook als je 2-3 fatsoenlijke spelers er bij haalt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Feyenoord gaat gewoon weer met Twente en PSV om de tweede/derde plek strijden.
Rutten valt ook weer niet heel veel te verwijten, wat moet je met een complete leegloop..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
boulahrouz is wel echt een topaankoop
rutten ook toptrainer
coolsingel alles
Niveautje Van Gaal, die man. Z'n team zo enorm scherp gekregen, en op het geniale idee komen om Schaken rechtsback te zetten en topper Verhoek in de basis te zetten.quote:
nee.. nog een voorronde.. en die komen we natuurlijk weer niet door.. kansloos zooitje..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En als Feyenoord nu niet door gaat? Stromen ze dan in de EL in?
Play-off ronde vgm ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En als Feyenoord nu niet door gaat? Stromen ze dan in de EL in?
Goede grap.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef abhinnaya het volgende:
gelukkig valt volgende week pas de bessssslisssssing
Druk zetten tot snel handelen om spelers aan te trekken natuurlijk. Deze situatie kon je maanden geleden al zien aankomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Rutten valt ook weer niet heel veel te verwijten, wat moet je met een complete leegloop..
Dit ja, maar goed; er zijn momenteel gewoon amper andere opties. een ding is wel duidelijk; er moet absoluut een spits van niveau komen, hoe v. geel het gaat regelen, geen idee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Voetballend, met vlagen, vond ik het niet eens heel slecht trouwens. Maar Te Vrede kan gewoon echt niet in dit systeem. Houd totaal niets vast, zorgt niet voor aansluiting, is zelf niet dwingend genoeg voor de goal, kan geen man passeren, heeft geen schot uit de tweede lijn. Enige wat ie wel kan is aardig koppen, maar links Boetius waar de voorzet veel te vaak hoog over vliegt, en rechts Pizza Verhoek. Dus ben je aanvallend compleet machteloos, en doet het er geen fuck toe wat je achterin en op 't middenveld hebt.
Maanden geleden is hem deze situatie ook al geschetst he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Druk zetten tot snel handelen om spelers aan te trekken natuurlijk. Deze situatie kon je maanden geleden al zien aankomen...
Nou uhh, mankeert er wat aan je hoofd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
boulahrouz is wel echt een topaankoop
rutten ook toptrainer
coolsingel alles
Dit dus. Al scheelt het ook dat het team nog niet optimaal is ingespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zelfs al doet Geel goed z'n best, dan nog zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat we dit jaar boven ajax, psv, twente of Vitesse gaan eindigen. Kortom, ik verwacht dat we om de play-offs (5-8) gaan spelen. In vergelijking met 2-3 jaar geleden is de selectie alleen maar smaller geworden, ook als je 2-3 fatsoenlijke spelers er bij haalt.
En het meest trieste is dan nog: je hebt alsnog amper een derde van je aandelen teruggekocht.
Als jij nou gewoon eens doodval of op z'n minst oppleurtquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:02 schreef hafcfan het volgende:
1-2 valt nog mee met jullie team. Volgende week gaat erger worden
Systeem zonder spits..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
We hebben wat spits betreft 2x op rij flink geluk gehad; Guidetti en Pelle, beiden waren van cruciaal belang en als Dost niet komt, wtf gaan we dan doen?
Makaay in de spitsquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
We hebben wat spits betreft 2x op rij flink geluk gehad; Guidetti en Pelle, beiden waren van cruciaal belang en als Dost niet komt, wtf gaan we dan doen?
welja, dat kan er ook nog wel bij, waarom niet..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef DaMart het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Clasie bij definitief mislopen CL wat harder gaat aandringen op een vertrek...
Lopen hier inderdaad wel wat overdreven af te geven op Rutten nu. Hij had natuurlijk nooit moeten beginnen met Verhoek en Schaken, maar heel veel meer kleuren en smaken hebben we ook niet op voorraad. Hoe dat hem een "angsthaas" zou maken zie ik niet echt, en wat zijn geslis er mee te maken heeft is me ook wel een raadsel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Rutten valt ook weer niet heel veel te verwijten, wat moet je met een complete leegloop..
Hij speelt volgende week dan wel mee toch, Bilal?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef erik013 het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze bij Feyenoord roepen dat dit zo'n belangrijke wedstrijd was, maar vervolgens met dit elftal aan durven komen zetten. Ze hadden 2 maanden de tijd om een schaduwlijst op te stellen en enigszins nog een fatsoenlijke aanvaller te halen. Waarom had die Basaçikoglu bijvoorbeeld niet een week geleden kunnen komen in plaats van vandaag?
In een baggerteam maakt Clasie weinig verschil en kan je hem beter verkopen nu hij nog wat waard isquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
welja, dat kan er ook nog wel bij, waarom niet..
Kan 24 uur voor de wedstrijd nog worden ingeschrevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij speelt volgende week dan wel mee toch, Bilal?
Dat gezeur over z'n geslis is inderdaad flauw en niet relevant, maar Ruttens start beloofd niet veel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lopen hier inderdaad wel wat overdreven af te geven op Rutten nu. Hij had natuurlijk nooit moeten beginnen met Verhoek en Schaken, maar heel veel meer kleuren en smaken hebben we ook niet op voorraad. Hoe dat hem een "angsthaas" zou maken zie ik niet echt, en wat zijn geslis er mee te maken heeft is me ook wel een raadsel.
Ik weet niet hoe lang je van tevoren een speler moet inschrijven voor zo'n wedstrijd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij speelt volgende week dan wel mee toch, Bilal?
Prima, en dan maar achabar op zijn plaats.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In een baggerteam maakt Clasie weinig verschil en kan je hem beter verkopen nu hij nog wat waard is
Ah, daar is m'n antwoord. Afhandelen dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan 24 uur voor de wedstrijd nog worden ingeschreven
Het zou zomaar kunnen. De maand augustus kent meteen behoorlijk wat lastige wedstrijden en het team is nog verre van compleet of ingespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat gezeur over z'n geslis is inderdaad flauw en niet relevant, maar Ruttens start beloofd niet veel.
Het was al niet de gedroomde coach en hij had het tegendeel te bewijzen. Als ie in de competitie ook niet goed start gaat het zwaar voor hem worden.
De teller staat op godverdorie 1 officiele wedstrijd man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat gezeur over z'n geslis is inderdaad flauw en niet relevant, maar Ruttens start beloofd niet veel.
Het was al niet de gedroomde coach en hij had het tegendeel te bewijzen. Als ie in de competitie ook niet goed start gaat het zwaar voor hem worden.
ok man, en nu opflikkerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bilal Bakircoglu kan er geen reet van.
Eerlijk waar.
Nogmaals, ik vind Verhoek en Schaken in de basis een schande voor de club, maar hoe had hij hier in vredesnaam wel kunnen winnen dan? Zelfs van Gaal had zich hier na 10 minuten het liefste moedeloos en met tranen in de ogen teruggetrokken in het materiaalhok.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Slechter dan Verhoek en Schaken zal hij vast niet zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk waar.
Precies. Je kan wel vrolijk blijven roepen dat je geen overhaaste beslissingen wil nemen, maar hoeveel maanden hebben ze gehad om zich voor te bereiden op te maken beslissingen? Te snel toeslaan is riskant, maar te langzaam ook. Natuurlijk heb je te maken met allerlei factoren, maar als bijvoorbeeld Dost daardoor niet gehaald kan worden, moet je in mijn ogen een nummer 2,3 en 4 hebben. Genoeg tijd gehad om die te zoeken, maar volgens mij is jullie scouting dramatisch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. De maand augustus kent meteen behoorlijk wat lastige wedstrijden en het team is nog verre van compleet of ingespeeld.
Van Gaal had in elk geval nog wat jeugdspelers opgesteld. Je kan beter een pion rechtsbuiten neerzetten dan Verhoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind Verhoek en Schaken in de basis een schande voor de club, maar hoe had hij hier in vredesnaam wel kunnen winnen dan? Zelfs van Gaal had zich hier na 10 minuten het liefste moedeloos en met tranen in de ogen teruggetrokken in het materiaalhok.
Schijnbaar niet. Mij werd vanmiddag nog een gebrek aan positiviteit verweten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
toch nog iets positief aan de avond, maar deze zag je natuurlijk al vanaf een aantal kilometers aankomen
Mooi, daar is dan ook geen interesse in. En nu weer achter de frituur jijquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk waar.
1 voordeel: ik denk dat de druk nu wel heel hoog wordt om komende week een paar slagen te gaan slaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
Dank Van Geel! Goede schaduwlijst. Maar in ieder geval is de portemonnee vol.
De portemonnee van Pim Blokland inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
Dank Van Geel! Goede schaduwlijst. Maar in ieder geval is de portemonnee vol.
Vond Verhoek nog niet eens echt slecht. Alleen als je een mongool in de spits hebt staan heb je weinig aan buitenspelers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef erik013 het volgende:
[..]
Van Gaal had in elk geval nog wat jeugdspelers opgesteld. Je kan beter een pion rechtsbuiten neerzetten dan Verhoek.
Natuurlijk scheelt dat. Maar al haal je 2-3 fatsoenlijke spelers (spits, buitenspeler, LB/RB), dan nog is er maar 1 positie in je selectie waarvan je kunt stellen dat je niet significant slechter hoeft te worden als je moet wisselen (Vormer).quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Al scheelt het ook dat het team nog niet optimaal is ingespeeld.
Maar ik had geen beste wedstrijd verwacht, maar dit was nog even een tandje slechter dan ik had verwacht. Mijn god zeg, tegen niet eens een groots spelend Besiktas helemaal niets kunnen creeëren of de bal in de ploeg kunnen houden.
Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Er ging toch nog een gerucht dat Besiktas Ronaldinho wilde aantrekken? dat zou wat zijn zeg, tegen Feyenoord.
Je moet ook niet overdrijven. Een spits en een rechtsbuiten erbij en het kan een wereld van verschil maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt dat. Maar al haal je 2-3 fatsoenlijke spelers (spits, buitenspeler, LB/RB), dan nog is er maar 1 positie in je selectie waarvan je kunt stellen dat je niet significant slechter hoeft te worden als je moet wisselen (Vormer).
De jeugd is ook véél té onervaren. Vilhena en Boetius zijn nog niet eens stabiel, Kongolo heeft amper een half seizoen gespeeld, jongens als Sleegers, Cabral, Karsdorp, Woudenberg etc. mag je al helemaal niets van verwachten.
De ervaring moet je ook niet halen in de vorm van 39jarigen op krukken, maar ook in jongens die in de kracht van hun leven zijn. De kloof tussen jong en oud is véél te groot waardoor het elftal flink uit balans is.
Kortom, zelfs met goede versterkingen moet Feyenoord heel ver boven zichzelf uitstijgen om de top 4 te halen.
Er was bij mij nog wel een schrijntje positiviteit, Karsdorp rechtsback had ik wel vertrouwen inquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. Mij werd vanmiddag nog een gebrek aan positiviteit verweten.
Dat is precies wat ik al 20 keer aangeef. Verhoek zou nooit meer in ons shirt mogen spelen, tenzij hij zelf shirtjes koopt en met z'n vriendjes gaat spelen. Maar ook met Manu, die ook tekort komt, had je niets klaargemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef erik013 het volgende:
[..]
Van Gaal had in elk geval nog wat jeugdspelers opgesteld. Je kan beter een pion rechtsbuiten neerzetten dan Verhoek.
Tja, de club heeft weer geldquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat doet die Been daar nou
Die durfde toch de kuip niet in..
Ja, ik had er te veel van verwacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. Mij werd vanmiddag nog een gebrek aan positiviteit verweten.
Geen kwaliteit.. een jaar of 3 terug vreesde ik al voor een drama maar toen kwam Guidetti ons redden.. een jaar later kwam Pelle.. en wie redt ons nu?quote:
Nee hoor.quote:
Ik las dat Janko nog transfervrij is. Kan van Geel die miljoenen nog lekker in de knip houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen kwaliteit.. een jaar of 3 terug vreesde ik al voor een drama maar toen kwam Guidetti ons redden.. een jaar later kwam Pelle.. en wie redt ons nu?
Die helikoper zit vast vol nieuwe spelers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef rouletteking het volgende:
Aan de rondcirkelende helikopter te horen is het weer 'gezellig' rond het stadion.
In de basis ja. Haal je er 3 spelers bij én breken er een paar jeugdspelers door, dan heb je alsnog amper 15 man van niveau.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je moet ook niet overdrijven. Een spits en een rechtsbuiten erbij en het kan een wereld van verschil maken.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die helikoper zit vast vol nieuwe spelers.
Tsja, die vraagt zich ook af waarom hij nog daar zit. Vergelijkbare situatie met Southampton. Iedereen gaat weg en jij blijft met een ander over die de middelmaat ontstijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
Beste sneer van Clasie naar van Geel na de wedstrijd. Ik denk dat hij gaat vertrekken.
bijna 20 jaar geleden was ik bij mijn club in het Olympisch tegen Besiktas. Was een chaos. Niet gevaarlijk ofzo, maar gewoon een bende.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef rouletteking het volgende:
Aan de rondcirkelende helikopter te horen is het weer 'gezellig' rond het stadion.
Lijkt me niet meer dan logisch. Voor zo'n speler moet dat toch ontzettend frustrerend zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
Beste sneer van Clasie naar van Geel na de wedstrijd. Ik denk dat hij gaat vertrekken.
Wat zei hij?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
Who cares.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Schaken is ook boos over zijn positie vandaag.
Dat wordt weer stemmenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Schaken moet z'n mond houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schaken moet z'n mond houden en wegwezen.
Boos? Na zijn wanprestatie van vorig seizoen mag hij godverdomme blij zijn dat ie überhaupt nog bij de selectie zit. Had zelfs een basisplaats.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Die gast mag echt blij zijn dat hij nog mee mag doen met dat salaris van hemquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
quote:
quote:Jordy Clasie vindt dat Feyenoord erg onder de maat heeft gepresteerd tijdens de 1-2-nederlaag tegen Besiktas. Door het verlies is de Champions League erg ver weg voor de Rotterdammers. "We hebben eigenlijk geen kans weten te creëren", aldus een realistische Clasie tegenover FOXSports.
"We hebben het leuk gedaan tot de eindfase, maar daar hield het wel op. Het draait op dit niveau om de details en daar gaat het mis." Daarbij wees Clasie naar de eerste goal uit een spelhervatting. "We hebben duidelijke afspraken bij de corners. Toch geven we zomaar een goal weg en dan wordt het wel heel erg lastig."
Besiktas vond Clasie dan ook een stuk beter. "We kunnen heel veel van ze leren. Vooral hoe ze staan en niets weggeven." Clasie zag veel sterkhouders vertrekken. "Het is heel jammer dat er niet op tijd nieuwe spelers zijn om de Champions League te halen. Ik ben hier al vier jaar en wil graag hoger spelen. Mocht de Champions League niet halen, maar daarna is de Europa League ook belangrijk.
Jouw grammatica voorspelde niet veel goeds en toen ik verder las werd dat bevestigd. Wat een debiel ben jij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Vind ik nog heel lief en aardig eigenlijk.quote:
Die mag blij zijn dat hij bij de selectie zit die kneus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Inderdaad, van Geel roept 300x dat hij schaduwlijstjes heeft, maar intussen komt er niks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch. Voor zo'n speler moet dat toch ontzettend frustrerend zijn.
Zo speel je de halve finale van het WK, en maak je met een team vol jeugdspelers, manken, bejaarden en gehandicapten geen enkele kans tegen een ontzettend matig kluitje knoflookvreters.
Er zit volgens mij niet 1 speler in de selectie waar Clasie nog wat van kan leren. Zo krijg je natuurlijk ook niet echt kans om te groeien.
Dat zeker. Daarnaast ook heel dom om je trainer al na de eerste wedstrijd zo aan te vallen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Rubentje Schaken heeft het wel erg hoog in zijn bol gekregen, hé.
Het enige wat bevestigd is, is dat de gemiddelde kleuter nog beter werkwoorden kan vervoegen dan jij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef erik013 het volgende:
Ruttenhad de schijn al tegen natuurlijk, maar nu bevestigd hij het alleen maar.
Ja, want Verhoek en Schaken zijn top?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef macca728 het volgende:
ook raar als Feyenoord nu eerst die buitenspeler van Heerenveen gaat halen.
Eerst een goede spits en verdedigers.
Dat zou al heel wat zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Feyenoord gaat gewoon weer met Twente en PSV om de tweede/derde plek strijden.
Anderzijds is het ook haast een onmogelijke taak om met zo weinig geld een goede aankoop te doen die ook nog eens de hoge verwachtingen van de supporters waarmaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad, van Geel roept 300x dat hij schaduwlijstjes heeft, maar intussen komt er niks.
Hij was niet echt boos, meer verontwaardigd dat hij op die positie speelde. 'Je bent in loondienst, dus hij doet wat z'n werkgever zegt', zei die.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zeker. Daarnaast ook heel dom om je trainer al na de eerste wedstrijd zo aan te vallen.
Misschien probeert hij een vertrek te forceren.. bij Koeman zou hij dit in ieder geval niet hebben geflikt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zeker. Daarnaast ook heel dom om je trainer al na de eerste wedstrijd zo aan te vallen.
Waarom? Feijenoord werkt volledig mee bij een vertrek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien probeert hij een vertrek te forceren.. bij Koeman zou hij dit in ieder geval niet hebben geflikt.
Hoe moeilijk kan het zijn om een betere spits dan te vrede te vinden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef eight het volgende:
[..]
Anderzijds is het ook haast een onmogelijke taak om met zo weinig geld een goede aankoop te doen die ook nog eens de hoge verwachtingen van de supporters waarmaakt.
Transferperiode sluit pas over een maand he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad, van Geel roept 300x dat hij schaduwlijstjes heeft, maar intussen komt er niks.
Eens. Vilhena was ook verschrikkelijk matig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:57 schreef satecl het volgende:
Tjah, wat moet je hiervan zeggen. Ik had eigenlijk niet anders verwacht. Het viel me wel positief op dat de jongen jongens achterin(van Beek en Kongolo) zich erg goed staande hielden. Daar kunnen we weer op bouwen de aankomende jaren.
Maar voorin is het toch echt om te janken zeg. Boetius nog nooit zo slecht zien spelen. Tevrede is gewoon niet goed genoeg en over de rechtsbuiten positie wil ik het niet eens over hebben. Ook Manu viel ontzettend slecht in zeg.
Dit wordt gewoon een seizoen afzien... Het resultaat van jaren wanbeleid(2004 tot 2011).
In welke wereld staat 'schaduwlijst' gelijk aan 'snel handelen'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om een betere spits dan te vrede te vinden?hij roept zelf dat hij een schaduwlijst heeft, dan verwacht je snelle reacties om verkopen.
Ja, die Mulderquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef Muto het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Maar had niet anders verwacht. Jammer, want met een sterkere selectie had je dit Besiktas opgerold. Tevens vind ik het een schande dat Mulder zoveel wedstrijden voor Feyenoord heeft kunnen spelen.
Vermeer zou ten opzichte van Mulder een topaankoop zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die Mulderal jaren ook gewoon. Kunnen we die Vermeer niet halen?
Zit net te denken dat hij zich als rechtsback niet in de kijker kan spelen van nieuwe clubs.. misschien speelt dat ook een rolquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:54 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom? Feijenoord werkt volledig mee bij een vertrek.
Alsof Dost meer had kunnen doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om een betere spits dan te vrede te vinden?hij roept zelf dat hij een schaduwlijst heeft, dan verwacht je snelle reacties om verkopen.
Ja, eerst had je nog Pelle die elke bal wegwerkte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
Mulder had die 0-1 gewoon moeten hebben. Ken hij met die kutkop van hem wel weer naar anderen gaan wijzen...
Die gast had álle kopballen achterin én voorin, echt bizarquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, eerst had je nog Pelle die elke bal wegwerkte.
Een betere spits dan Te Vrede vinden mag dan wellicht niet zo moeilijk zijn. Een Feyenoord waardige spits vinden is dat wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is Koevermans écht gestopt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een betere spits dan Te Vrede vinden mag dan wellicht niet zo moeilijk zijn. Een Feyenoord waardige spits vinden is dat wel.
Er zit nog een verschil tussen het vinden van een spits die beter is dan Te Vrede en het vinden van een potentiele topscorder of aanvalsleider.
Ik neem aan dat er niet alleen wat namen op staan, dat kan iedereen. Volgens mij moeten er ook contacten mrt spelers en clubs zijn en enige kennis van voorwaarden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
In welke wereld staat 'schaduwlijst' gelijk aan 'snel handelen'?
Nou ja, het zij zo, laat hem maar boos zijn, als we een rechtsbuiten halen is het toch de bedoeling dat hij vertrekt. Ik maak me meer zorgen om Clasie die mogelijk ook nog wil vertrekken. Hij klonk heel anders dan toen hij laatst zei alle vertrouwen te hebben in de leiding/in de club dat er versterkingen komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
2 100%quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef eight het volgende:
[..]
Alsof Dost meer had kunnen doenZoveel bruikbare ballen kreeg te vrede ook niet maar sommigen doen hier net alsof hij kans op kans mist
Van Geel is gewoon overgeil van Bas Dost. Al jaren. Nu ziet hij weer kans, dus moet en zal hij hem krijgen. Al is het pas 31 augustus. Feyenoord zit nou eenmaal niet in de positie om die 'even' te halen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een betere spits dan Te Vrede vinden mag dan wellicht niet zo moeilijk zijn. Een Feyenoord waardige spits vinden is dat wel.
Er zit nog een verschil tussen het vinden van een spits die beter is dan Te Vrede en het vinden van een potentiele topscorder of aanvalsleider.
Die jongen kan nog geen bal goed aannemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
Te Vrede was inderdaad niet best, maar we moeten niet vergeten dat hij een speler is die het van de zijkanten moet hebben. Goede voorzetten etc. Vertel mij één moment in de wedstrijd dat er een goede voorzet van de zijkanten kwam.
Klopt. Maar als keeper mag je ook wel wat uitstralen met corners, voorla in je eigen 5-meter gebied. Dat heeft Mulder nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die eerste goal was meer de schuld van Mathijsen dan van Mulder. Als er vanaf 5 meter wordt gekopt ben je zo goed als kansloos. Oké, hij stond er als een zoutzak, maar was absoluut niet zijn schuld. Mathijsen was zijn man helemaal kwijt.
Dat klinkt plausibel. Vraag me af hoe Rutten nu tegen dit experiment aankijkt. Toch absurd om dit tijdens een kwalificatie wedstrijd te doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zit net te denken dat hij zich als rechtsback niet in de kijker kan spelen van nieuwe clubs.. misschien speelt dat ook een rol
Mee eens, maar er is op dit moment niks beters. Of Hahn, maar als Rutten de voorkeur aan Mulder geeft zegt dat denk ik genoeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar als keeper mag je ook wel wat uitstralen met corners, voorla in je eigen 5-meter gebied. Dat heeft Mulder nog nooit gedaan.
van Geel laat hem echt niet gaan en een superbod lijkt mij onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, het zij zo, laat hem maar boos zijn, als we een rechtsbuiten halen is het toch de bedoeling dat hij vertrekt. Ik maak me meer zorgen om Clasie die mogelijk ook nog wil vertrekken. Hij klonk heel anders dan toen hij laatst zei alle vertrouwen te hebben in de leiding/in de club dat er versterkingen komen.
Rutten is een copycat.. wilde gewoon Van Gaal nadoen. Vind dat geen bijster intelligente zet eerlijk gezegd. Zou me niet verbazen als we dit fenomeen vaker gaan zien in de eredivisie.. dat een linksbuiten opeens rechtsback komt te staan etc.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef eight het volgende:
[..]
Dat klinkt plausibel. Vraag me af hoe Rutten nu tegen dit experiment aankijkt. Toch absurd om dit tijdens een kwalificatie wedstrijd te doen
Het zou juist slecht zijn als hij dit niet zou vinden . Hij heeft tenminste sportieve ambities, dat kunne we van ons bestuur niet zeggenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
Kom net thuis en zie die reactie van Clasie, onbegrijpelijk zeg beter rot hij snel op.
Hij vindt dat Feyenoord beter had moeten anticiperen door eerder spelers te kopen, terwijl de meeste deals nauwelijks rond zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef eight het volgende:
[..]
Het zou juist slecht zijn als hij dit niet zou vinden . Hij heeft tenminste sportieve ambities, dat kunne we van ons bestuur niet zeggen
Wat is er mis met Basacikoglu?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie achterlijk reageren op een opmerking over een speler die er ECHT niets van kan, die jullie blijkbaar graag willen hebben.
Nouja met Verhoek en Schaken begrijp ik dat.
Indi was tijdens het WK al rond. Pelle ook al ruim 2 weken terug, net als Janmaat. Nee, van Geel heeft zeker niet snel gereageerd hierop. Maar ik denk dat hij er helemaal niet op gaat reageren. Eigen jeugd etc.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vindt dat Feyenoord beter had moeten anticiperen door eerder spelers te kopen, terwijl de meeste deals nauwelijks rond zijn.
Als kind van de crisis (2010) had hij daar toch wel iets meer respect en begrip voor mogen opbrengen.
Daar geloof ik dus helemaal niks van.. zulke bedragen betaalt Feyenoord niet meer voor spelers. Ik zag ergens anders een bedrag van 1 miljoen voorbij komen. Dat lijkt me een stuk logischer.quote:Heerenveen bevestigt: Transfer Bilal bijna rond
Feyenoord lijkt op korte termijn de tweede versterking van het seizoen te kunnen verwelkomen. Eerder vandaag meldden wij al dat de transfer van Basaçikoglu slechts een kwestie van tijd is en dit is nu ook bevestigd door SC Heerenveen.
De Friezen laten bij monde van Hans Vonk weten dat de transfer bijna rond is. "Het klopt dat we in gesprek zijn met Feyenoord over Bilal. En die verlopen goed. We zijn in een vergevorderd stadium aanbeland,'' aldus de technisch manager tegenover Fox Sports. Volgens Fox moet Feyenoord 5 miljoen euro betalen voor de vleugelspeler.
Die 1 miljoen kwam ook van Fox vandaan. Dat hebben ze dus al zelf gewijzigd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van.. zulke bedragen betaalt Feyenoord niet meer voor spelers. Ik zag ergens anders een bedrag van 1 miljoen voorbij komen. Dat lijkt me een stuk logischer.
Het is natuurlijk vooral een typische opmerking uit teleurstelling en frustratie na een verloren wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vindt dat Feyenoord beter had moeten anticiperen door eerder spelers te kopen, terwijl de meeste deals nauwelijks rond zijn.
Als kind van de crisis (2010) had hij daar toch wel iets meer respect en begrip voor mogen opbrengen.
Geen bijzondere speler.quote:
Mail van Geel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen bijzondere speler.
Ik kan wel een aantal betere buitenspelers opnoemen
Had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit Feyenoord is zo goed, dat het zal moeten knokken voor de Europa League.
Echt fantastisch, zo'n leegloop.
En dan hebben wij ook nog een leegloop meegemaakt en Besiktas heeft zich kunnen versterken. Wat een schande..quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht?
Besiktas 106 miljoen begroting, onze gesnavelde vrienden doen er wel lacherig over dat we niet kunnen winnen van die gasten maar dat is bijna 40 miljoen meer dan ajax en 3x onze begroting of zo?????
Ach, Ajax ligt gewoon weer te stoken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Die 1 miljoen kwam ook van Fox vandaan. Dat hebben ze dus al zelf gewijzigd.
leuk altijd die begrotingsverhalen maar zo goed was Besiktas nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Besiktas 106 miljoen begroting, onze gesnavelde vrienden doen er wel lacherig over dat we niet kunnen winnen van die gasten maar dat is bijna 40 miljoen meer dan ajax en 3x onze begroting of zo?????
Dit wel jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een tering lelijk shirt hebben jullie dit seizoen, godverdomme
Ik zeg niet dat ik iets anders had verwacht. Wat ik wel had verwacht is dat Feyenoord het niveau zou hebben om, ondanks dat ze waarschijnlijk in pot 2 zullen belangden, EL te halen. Daar ben ik na vandaag wel aan gaan twijfelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
En daarom is het doodzonde dat je op dit moment zo'n leegloop moet meemaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk altijd die begrotingsverhalen maar zo goed was Besiktas niet
Door dat witte vlak op de achterkant? Moet van de UEFAquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een tering lelijk shirt hebben jullie dit seizoen, godverdomme
Verschil tussen begroting Feyenoord en Besiktas is groter dan bijvoorbeeld Ajax en Milan, maar daar lulde niemand over want Milan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn de meeste ploegen nog niet zo vroeg in het seizoenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boulahrouz had er vandaag al vanaf het begin in moeten staan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou er serieus over nadenken om volgende week te beginnen met Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Nelom. Boulahrouz en Mathijsen hebben het vandaag zó laten afweten.
Boulahrouz was niet fit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Boulahrouz had er vandaag al vanaf het begin in moeten staan.
Wat bezielde Fredje nou weer met zijn schaken?
Boulahrouz kon maar 45 minuten spelen, dus heb je sws al één wissel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Boulahrouz had er vandaag al vanaf het begin in moeten staan.
Wat bezielde Fredje nou weer met zijn schaken?
Keeper was wel aardig i.t.t. Mulder hopen dat die Hahn wat kan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:25 schreef satecl het volgende:
Dit Besiktas was zo slecht, dat ik bijna zelfs hoop krijg dat we volgende week gewoon winnen van die gasten.
Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:
Was een aparte keuze, maar hij heeft niet gefaald op die positie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet meegekregen.
Dan nog vind ik Schaken een vrij aparte keuze en lijkt me dat er wel betere opties voor de hand lagen.
Schaken was ook helemaal boos net dat hij niet op deze positie misbruikt wenst te worden op structurele basis.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet meegekregen.
Dan nog vind ik Schaken een vrij aparte keuze en lijkt me dat er wel betere opties voor de hand lagen.
Dat heb ik gezien ja. Totaal geen verrassing overigens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Schaken was ook helemaal boos net dat hij niet op deze positie misbruikt wenst te worden op structurele basis.
Ajax zit ook rond de 100 miljoen begroting, dacht ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
65 miljoenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax zit ook rond de 100 miljoen begroting, dacht ik
Ben ik dan in de war met de inkomsten? Die lagen vorig seizoen rond de 100 miljoen.. maar goed, ben geen 020-deskundigequote:
Mooi. Houden zoquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben ik dan in de war met de inkomsten? Die lagen vorig seizoen rond de 100 miljoen.. maar goed, ben geen 020-deskundige
Of Dost.. daarom geloof ik het ook nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef H.FR het volgende:
5 miljoen, wat?? Dat zou echt bizar zijn, 1mln is een mooi bedrag voor zo'n speler, voor 5 mln had je de jong kunnen kopen
Op tijd...
Hoezo dat dan? Shirt lijkt rechtstreeks uit competitie van Bolivia te komen ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Door dat witte vlak op de achterkant? Moet van de UEFA
Volgens mij moeten de rugnummers op 1 effen vlak staan ofzo? Bij Feyenoord staan ze natuurlijk gedeeltelijk op het witte en het rode gedeelte van het shirt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Shirt lijkt rechtstreeks uit competitie van Bolivia te komen ofzo
Volgens mij heeft te maken met het feit dat volgens de UEFA de rugnummer niet duidelijk genoeg is. Die moet zeg maar op één vlak van dezelfde kleur zitten. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar goed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Shirt lijkt rechtstreeks uit competitie van Bolivia te komen ofzo
Nu ook kansen gehad voor goede voorzetten. Niet gegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Muto het volgende:
Schaken mag trouwens ook opdonderen na dat interview. "Ik kan op de rechtsbuiten positie van waarde zijn met mijn snelheid en voorzetten op Te Vrede"
Man, man, man.
inkomsten is wat anders dan begrotingquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben ik dan in de war met de inkomsten? Die lagen vorig seizoen rond de 100 miljoen.. maar goed, ben geen 020-deskundige
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Muto het volgende:
Schaken mag trouwens ook opdonderen na dat interview. "Ik kan op de rechtsbuiten positie van waarde zijn met mijn snelheid en voorzetten op Te Vrede"
Man, man, man.
Klopt.. daarom zei ik ook dat ik in de war was. Ach lekker boeiend.. veel plezier met jullie extra inkomsten dit jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
inkomsten is wat anders dan begroting
Daar zat ik me ook over te verbazen iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Muto het volgende:
Trouwens wel slim gedaan van Feyenoord. Aan een zijde een groot buffervak, aan de andere kant helemaal niks
Die is volgens mij wel aangepakt door mede-supporters, ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook over te verbazen idd
Die vent die die fakkel op het veld gooide werd trouwens ook meteen verrot gescholden geloof ik
En terecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Die is volgens mij wel aangepakt door mede-supporters, ja.
De nachtmerrie van elke supporterquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Muto het volgende:
Man, man, man.
Jezus Christus. Wat hebben we in godsnaam binnen gehaald?quote:De teleurstelling bij trainer Fred Rutten van Feyenoord was groot na de thuisnederlaag tegen Besiktas (1-2) in de derde voorronde van de Champions League. 'De wedstrijd was volgens mij in evenwicht, maar in één moment slaan zij toe. Dat zijn de wetten van Europees voetbal', zei de coach tegen FOX Sports.
Rutten had gemengde gevoelens over het optreden van zijn onthoofde elftal. 'Het viel me niet mee, maar het viel me ook niet tegen. Je weet dat dit kan gebeuren. Gelukkig hebben we nog de 1-2 kunnen maken. Daar hebben we natuurlijk nog wat aan, maar het wordt een moeilijk verhaal om de Champions League te halen.
Eigenlijk kan Te Vrede gewoon helemaal niks. In die paar potjes dat hij meedeed heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken wat nou zijn sterke punten zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:55 schreef Collide het volgende:
Hoop wel dat Feyenoord even snel wat versterking gaat halen. Zeker een spits die kan scoren is nodig.
Een trainer die alle clichés die in de voetballerij bestaan ook daadwerkelijk zo vaak mogelijk uit zijn strot laat komen.. die man zegt werkelijk nooit iets boeiends. Maar als mens schijnt hij fantastisch te zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Jezus Christus. Wat hebben we in godsnaam binnen gehaald?
Je kan moeilijk Fredsj de schuld geven, al was Boulahrouz wel een typische wissel voor hem. Waaromquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een trainer die alle clichés die in de voetballerij bestaan ook daadwerkelijk zo vaak mogelijk uit zijn strot laat komen.. die man zegt werkelijk nooit iets boeiends. Maar als mens schijnt hij fantastisch te zijn.
Die begreep ik ook niet.. als je iets wil forceren breng je niet Boulahrouz in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan moeilijk Fredsj de schuld geven, al was Boulahrouz wel een typische wissel voor hem. Waarom
Lexiequote:Volgens Lex Immers deed Feyenoord niet veel onder voor Besiktas tijdens de voorronde Champions League-wedstrijd van woensdag in De Kuip (1-2). "Die eerste tegentreffer was een klote goal en die tweede een kut goal", was de conclusie van de middenvelder tegenover RTV Rijnmond.
Was ergens ook een frustratiewissel na de zoveelste kutpass van Schaken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan moeilijk Fredsj de schuld geven, al was Boulahrouz wel een typische wissel voor hem. Waarom
Alles beter dan verhoek. Desnoods zet je Boula in de spitsquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die begreep ik ook niet.. als je iets wil forceren breng je niet Boulahrouz in.
Bron?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:56 schreef Maastoren het volgende:
De komst van Basacikoglu is helemaal rond overigens.
Dan kan in ieder geval Verhoek terug naar de A'tjes, even oefenenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:56 schreef Maastoren het volgende:
Grappigste was nog dat de ME begin tweede helft maar de noordzijde afsloot, al pepperspray spuitend. Uh, ok.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef Maastoren het volgende:
Lekker begin zo. Dramatische wedstrijd, vechtpartijen in en rond het stadion en spelers die de directie afzeiken.
Ekte ekte inside informatie.quote:
Aboutaleb & co waren weer minstens zo de weg kwijt als de 11 nietsnutten op het veld.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappigste was nog dat de ME begin tweede helft maar de noordzijde afsloot, al pepperspray spuitend. Uh, ok.
Verhoek moet gewoon lekker terug naar ADO.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dan kan in ieder geval Verhoek terug naar de A'tjes, even oefenen
Ben er niet zo boos om, had al wel vrede met een tussenjaar + eindelijk af van die schuld. Hoort dit erbij, maar blijft klote om mee te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Schandalig. Waarom doe je dan al die moeite om Europees voetbal te halen?
Voor welk bedrag dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:56 schreef Maastoren het volgende:
Je bent nog lang niet af van je schuld. De VvF zijn nog niet afbetaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben er niet zo boos om, had al wel vrede met een tussenjaar + eindelijk af van die schuld. Hoort dit erbij, maar blijft klote om mee te maken.
Bovendien loopt Feyenoord 16 miljoen euro mis als ze de CL niet halen. Maar goed het kan nog.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je bent nog lang niet af van je schuld. De VvF zijn nog niet afbetaald.
Alsof er ook maar iemand op rekende dat Feyenoord 2 voorrondes zou overlevenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bovendien loopt Feyenoord 16 miljoen euro mis als ze de CL niet halen. Maar goed het kan nog.
Waarom niet? Als je een beetje redelijk loot kan het toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand op rekende dat Feyenoord 2 voorrondes zou overleven
En dan kom je in de 4e voorronde te spelen tegen een Arsenal of Napoli. Enough said.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een beetje redelijk loot kan het toch?
Besiktas maakte echt geen goede indruk vandaag, maar Feyenoord speelde meer tegen zich zelf dan tegen die ploeg uit Turkije.
quote:Bilic: 'Feyenoord heeft toch wel een gevaarlijke ploeg'
Deze wedstrijd komt wellicht nog te vroeg voor Feyenoord, in dit seizoen. Ben benieuwd in hoeverre Fredje zijn stempel kan drukken op het elftalquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En dan kom je in de 4e voorronde te spelen tegen een Arsenal of Napoli. Enough said.
Als je niet van dit Besiktas kan winnen moet je je ook gewoon diep schamen.
Met de aanval die er op dit moment staat hoeft dat niet. Besiktas speelde vanuit een goede organisatie en wij hebben niet de kwaliteit om hen kapot te spelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En dan kom je in de 4e voorronde te spelen tegen een Arsenal of Napoli. Enough said.
Als je niet van dit Besiktas kan winnen moet je je ook gewoon diep schamen.
"Laat dat duidelijk zijn".quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:42 schreef Henrys het volgende:
Clasie gaat straks een transfer forceren
bel jij Kiprich/Obiku of Henke ff dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? 2 doelpunten maken daar en het is geregeld.
Die zijn te oud maar je weet het nooit in zo'n uit wedstrijd wat er komt bovendrijven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
bel jij Kiprich/Obiku of Henke ff dan.
ondanks hun leeftijd zouden ze beter spelen dan sommige andere die wel speelde.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn te oud maar je weet het nooit in zo'n uit wedstrijd wat er komt bovendrijven.
Een beetje vertrouwen moet er zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ondanks hun leeftijd zouden ze beter spelen dan sommige andere die wel speelde.
in de Boet, Tony,Clasie, Kongolo en Van Beek heb ik alle vertrouwen. Maar de rest.....ok in Immers, die kan ook veel beter dan gisteren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen moet er zijn.
Eens. Al ben ik al blij dat het geen 5 is..quote:
Altijd weer wat te klagen hebben, hè...quote:
In Afrika lopen nog wat niet ontdekte talenten rond maar Piet zit er al bovenop dus je moet snel zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd weer wat te klagen hebben, hè...
Wat voor een speler kan je tegenwoordig nog halen voor een schijntje? Zeker iemand van Heerenveen? Geen. Of je moet liever iemand uit Zuid-Ossetië hebben.
zal nog wel een staartje krijgen ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Cara het volgende:
Achahbar, Boulahrouz en die Bilal zullen gisteren wel in hun nopjes zijn geweest met het Feyenoord publiek trouwens
Volgens mij scandeerden ze kanker turken als ik het goed heb gehoordquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:20 schreef Cara het volgende:
Achahbar, Boulahrouz en die Bilal zullen gisteren wel in hun nopjes zijn geweest met het Feyenoord publiek trouwens
Allah, allah, je moeder is een hoer. Zoiets was het. Ontzettend droevig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:28 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Volgens mij scandeerden ze kanker turken als ik het goed heb gehoord
Nog triester dan ik dacht dus, hersenlozequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Allah, allah, je moeder is een hoer. Zoiets was het. Ontzettend droevig.
Ach het eredivisie seizoen gaat weer beginnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:28 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Volgens mij scandeerden ze kanker turken als ik het goed heb gehoord
ik hoop toch wel minimaal Europa League.. CL is een utopie sinds Gullit Feyenoord verziekt heeft met zn aankopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach het eredivisie seizoen gaat weer beginnen.
Had er iemand iets verwacht van Europees avontuur?
Als Feyenoord met twee doelpunten verschil wint in Turkije, snap ik niets meer van voetbal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? 2 doelpunten maken daar en het is geregeld.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:33 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
ik hoop toch wel minimaal Europa League.. CL is een utopie sinds Gullit Bosz Feyenoord verziekt heeft met zn aankopen
Toen het nog gewoon 0-0 stond was het gewoon tweezijdig sfeervol, als je langzaam het beetje hoop weg ziet glijden omdat er op het veld blijkt dat je daadwerkelijk de nodige kwaliteit mist neemt de sfeer aan onze zijde natuurlijk wel af ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:26 schreef Thunder0x het volgende:
Op alle fronten overklast deze wedstrijd. Best triest door zo'n matige ploeg die amper gevaarlijk is geweest.
Ze hadden meer strijd, stonden tactisch goed en zelfs hun supporters overtroffen die van ons...
Een aanvallende middenvelder die zijn debuut buiten oefenwedstrijden volgens mij nog moet maken, die zou jij (of Koeman zelfs!) op RB gezet hebben? Dat Schaken tekort kwam is wel waar, maar had dan Van Beek naar RB geschoven en dan Nelom op de plaats van Kongoloquote:Schaken op rechtsback is gewoon een kansloze beslissing. Rutten zijn uitleg getuigd gewoon van een laffe hond die niets durft. Koeman had deze opstelling nooit gebruikt, hij had gewoon Karsdorp op rechts moeten zetten en van beek met kongolo in t centrum en Nelom op links.
Immers deed het echt niet zo slecht hoor. Ik vond eigenlijk juist dat Clasie kon zijn stempel niet echt kon drukkenquote:Het middenveld was ook wat onwennig, Vilhena veroverde prima wat ballen maar bracht gewoon niet genoeg. Clasie speelde degelijk maar kan het ook niet allemaal alleen. En Immers tja.. genoeg inzet maar daar houd het weer op zoals gewoonlijk.
Die komen gewoon tekort ja. Te Vrede kan tegen een ploeg uit het rechterrijtje nog wel presteren denk ik, Verhoek zou geen betaald voetbal moeten mogen spelen.quote:Dan de voorhoede![]()
![]()
Verhoek heeft misschien zoals Rutten zei in de voorbereiding degelijk gespeeld en zijn taak uitgevoerd maar volgens mij snapt die pipo niet dat dit tegen amateurclubs waren. Tegen Sociadad was Verhoek ook al dramatisch, gewoon niet goed genoeg punt
Tevrede was vaak niet aanspeelbaar, kopte ballen door naar niemandsland vanuit ingooien. Simpele kaatsen gingen fout, we zijn echt verwend door Graziano.
Boetius had het inderdaad moeilijk met zijn man, maar speelde best ok, goed leerproces voor hem denk ik. En ja, als je de enige angel bent in de aanval, voetbalt dat wel lastig ja.quote:Tja en Boetius beetje ongelukkig, gleed een paar keer uit kreeg ook dubbele dekking en wou steeds binnendoor aangezien hij buitenom er niet langs kwam omdat hij gewoon te langzaam was t.o.v. zijn verdediger.
Je kan met deze selectie wel mee in de top5 hoor, zeker met Basicikoglu erbij. Verdedigend zou iemand erbij geen kwaad kunnen, maar ik hoop vooral op nog een spits. Dan kun je misschien daadwerkelijk wat gevaar stichten. Middenveld zou ik niemand halenquote:Al met al moet je in elke linie wel een speler erbij hebben denk ik anders worden we gewoon weer 5e. Overigens ben ik wel zeer content met Basacikoglu kan een leuke speler worden.
Ik ga het natuurlijk wel kijken, maar ik heb er weinig op 'het wonder van Istanbul'quote:Istanbul here we come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |