Reken daar maar op ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het frustrerende is ook dat het altijd zo snel misgaat, gelijk de eerste beste wedstrijd (competitie of europa) en bam, verlies op verlies. Straks als we de eerste paar wedstrijden verkloten lopen we weer het hele seizoen achter dezelfde kutfeiten aan.
Als jij nou gewoon even opflikkert kneusje. Het enige wat jij doet is hier zuigenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je komt lichtelijk gefrustreerd over meid
Laat gaan, gewoon een uberslechte troll.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even opflikkert kneusje. Het enige wat jij doet is hier zuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet gebeuren. Feyenoord gaat gewoon weer met Twente en PSV om de tweede/derde plek strijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef abhinnaya het volgende:
Zware druk op Van Geel om nog iets van deze selectie te maken...
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Hazzard het volgende:
Laten we hopen dat dit uiteindelijk een ontzettend belangrijke penalty bleek te zijnhoop is hoop, als 't geluk eens voor de verandering onze kant op valt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaken idem.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer dus beginnen met Manu en Verhoek thuis op de bank zetten. Die gast weet niet eens wie zijn teamgenoten zijn. 90% van de ballen die hij raakt komt bij de tegenstander terecht.
Zelfs al doet Geel goed z'n best, dan nog zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat we dit jaar boven ajax, psv, twente of Vitesse gaan eindigen. Kortom, ik verwacht dat we om de play-offs (5-8) gaan spelen. In vergelijking met 2-3 jaar geleden is de selectie alleen maar smaller geworden, ook als je 2-3 fatsoenlijke spelers er bij haalt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Feyenoord gaat gewoon weer met Twente en PSV om de tweede/derde plek strijden.
Rutten valt ook weer niet heel veel te verwijten, wat moet je met een complete leegloop..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
boulahrouz is wel echt een topaankoop
rutten ook toptrainer
coolsingel alles
Niveautje Van Gaal, die man. Z'n team zo enorm scherp gekregen, en op het geniale idee komen om Schaken rechtsback te zetten en topper Verhoek in de basis te zetten.quote:
nee.. nog een voorronde.. en die komen we natuurlijk weer niet door.. kansloos zooitje..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En als Feyenoord nu niet door gaat? Stromen ze dan in de EL in?
Play-off ronde vgm ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En als Feyenoord nu niet door gaat? Stromen ze dan in de EL in?
Goede grap.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef abhinnaya het volgende:
gelukkig valt volgende week pas de bessssslisssssing
Druk zetten tot snel handelen om spelers aan te trekken natuurlijk. Deze situatie kon je maanden geleden al zien aankomen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Rutten valt ook weer niet heel veel te verwijten, wat moet je met een complete leegloop..
Dit ja, maar goed; er zijn momenteel gewoon amper andere opties. een ding is wel duidelijk; er moet absoluut een spits van niveau komen, hoe v. geel het gaat regelen, geen idee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Voetballend, met vlagen, vond ik het niet eens heel slecht trouwens. Maar Te Vrede kan gewoon echt niet in dit systeem. Houd totaal niets vast, zorgt niet voor aansluiting, is zelf niet dwingend genoeg voor de goal, kan geen man passeren, heeft geen schot uit de tweede lijn. Enige wat ie wel kan is aardig koppen, maar links Boetius waar de voorzet veel te vaak hoog over vliegt, en rechts Pizza Verhoek. Dus ben je aanvallend compleet machteloos, en doet het er geen fuck toe wat je achterin en op 't middenveld hebt.
Maanden geleden is hem deze situatie ook al geschetst he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Druk zetten tot snel handelen om spelers aan te trekken natuurlijk. Deze situatie kon je maanden geleden al zien aankomen...
Nou uhh, mankeert er wat aan je hoofd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
boulahrouz is wel echt een topaankoop
rutten ook toptrainer
coolsingel alles
Dit dus. Al scheelt het ook dat het team nog niet optimaal is ingespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zelfs al doet Geel goed z'n best, dan nog zie ik geen enkele reden om aan te nemen dat we dit jaar boven ajax, psv, twente of Vitesse gaan eindigen. Kortom, ik verwacht dat we om de play-offs (5-8) gaan spelen. In vergelijking met 2-3 jaar geleden is de selectie alleen maar smaller geworden, ook als je 2-3 fatsoenlijke spelers er bij haalt.
En het meest trieste is dan nog: je hebt alsnog amper een derde van je aandelen teruggekocht.
Als jij nou gewoon eens doodval of op z'n minst oppleurtquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:02 schreef hafcfan het volgende:
1-2 valt nog mee met jullie team. Volgende week gaat erger worden
Systeem zonder spits..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
We hebben wat spits betreft 2x op rij flink geluk gehad; Guidetti en Pelle, beiden waren van cruciaal belang en als Dost niet komt, wtf gaan we dan doen?
Makaay in de spitsquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
We hebben wat spits betreft 2x op rij flink geluk gehad; Guidetti en Pelle, beiden waren van cruciaal belang en als Dost niet komt, wtf gaan we dan doen?
welja, dat kan er ook nog wel bij, waarom niet..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef DaMart het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Clasie bij definitief mislopen CL wat harder gaat aandringen op een vertrek...
Lopen hier inderdaad wel wat overdreven af te geven op Rutten nu. Hij had natuurlijk nooit moeten beginnen met Verhoek en Schaken, maar heel veel meer kleuren en smaken hebben we ook niet op voorraad. Hoe dat hem een "angsthaas" zou maken zie ik niet echt, en wat zijn geslis er mee te maken heeft is me ook wel een raadsel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Rutten valt ook weer niet heel veel te verwijten, wat moet je met een complete leegloop..
Hij speelt volgende week dan wel mee toch, Bilal?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef erik013 het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze bij Feyenoord roepen dat dit zo'n belangrijke wedstrijd was, maar vervolgens met dit elftal aan durven komen zetten. Ze hadden 2 maanden de tijd om een schaduwlijst op te stellen en enigszins nog een fatsoenlijke aanvaller te halen. Waarom had die Basaçikoglu bijvoorbeeld niet een week geleden kunnen komen in plaats van vandaag?
In een baggerteam maakt Clasie weinig verschil en kan je hem beter verkopen nu hij nog wat waard isquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
welja, dat kan er ook nog wel bij, waarom niet..
Kan 24 uur voor de wedstrijd nog worden ingeschrevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij speelt volgende week dan wel mee toch, Bilal?
Dat gezeur over z'n geslis is inderdaad flauw en niet relevant, maar Ruttens start beloofd niet veel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lopen hier inderdaad wel wat overdreven af te geven op Rutten nu. Hij had natuurlijk nooit moeten beginnen met Verhoek en Schaken, maar heel veel meer kleuren en smaken hebben we ook niet op voorraad. Hoe dat hem een "angsthaas" zou maken zie ik niet echt, en wat zijn geslis er mee te maken heeft is me ook wel een raadsel.
Ik weet niet hoe lang je van tevoren een speler moet inschrijven voor zo'n wedstrijd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij speelt volgende week dan wel mee toch, Bilal?
Prima, en dan maar achabar op zijn plaats.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In een baggerteam maakt Clasie weinig verschil en kan je hem beter verkopen nu hij nog wat waard is
Ah, daar is m'n antwoord. Afhandelen dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan 24 uur voor de wedstrijd nog worden ingeschreven
Het zou zomaar kunnen. De maand augustus kent meteen behoorlijk wat lastige wedstrijden en het team is nog verre van compleet of ingespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat gezeur over z'n geslis is inderdaad flauw en niet relevant, maar Ruttens start beloofd niet veel.
Het was al niet de gedroomde coach en hij had het tegendeel te bewijzen. Als ie in de competitie ook niet goed start gaat het zwaar voor hem worden.
De teller staat op godverdorie 1 officiele wedstrijd man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat gezeur over z'n geslis is inderdaad flauw en niet relevant, maar Ruttens start beloofd niet veel.
Het was al niet de gedroomde coach en hij had het tegendeel te bewijzen. Als ie in de competitie ook niet goed start gaat het zwaar voor hem worden.
ok man, en nu opflikkerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bilal Bakircoglu kan er geen reet van.
Eerlijk waar.
Nogmaals, ik vind Verhoek en Schaken in de basis een schande voor de club, maar hoe had hij hier in vredesnaam wel kunnen winnen dan? Zelfs van Gaal had zich hier na 10 minuten het liefste moedeloos en met tranen in de ogen teruggetrokken in het materiaalhok.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Slechter dan Verhoek en Schaken zal hij vast niet zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk waar.
Precies. Je kan wel vrolijk blijven roepen dat je geen overhaaste beslissingen wil nemen, maar hoeveel maanden hebben ze gehad om zich voor te bereiden op te maken beslissingen? Te snel toeslaan is riskant, maar te langzaam ook. Natuurlijk heb je te maken met allerlei factoren, maar als bijvoorbeeld Dost daardoor niet gehaald kan worden, moet je in mijn ogen een nummer 2,3 en 4 hebben. Genoeg tijd gehad om die te zoeken, maar volgens mij is jullie scouting dramatisch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. De maand augustus kent meteen behoorlijk wat lastige wedstrijden en het team is nog verre van compleet of ingespeeld.
Van Gaal had in elk geval nog wat jeugdspelers opgesteld. Je kan beter een pion rechtsbuiten neerzetten dan Verhoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind Verhoek en Schaken in de basis een schande voor de club, maar hoe had hij hier in vredesnaam wel kunnen winnen dan? Zelfs van Gaal had zich hier na 10 minuten het liefste moedeloos en met tranen in de ogen teruggetrokken in het materiaalhok.
Schijnbaar niet. Mij werd vanmiddag nog een gebrek aan positiviteit verweten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
toch nog iets positief aan de avond, maar deze zag je natuurlijk al vanaf een aantal kilometers aankomen
Mooi, daar is dan ook geen interesse in. En nu weer achter de frituur jijquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk waar.
1 voordeel: ik denk dat de druk nu wel heel hoog wordt om komende week een paar slagen te gaan slaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
Dank Van Geel! Goede schaduwlijst. Maar in ieder geval is de portemonnee vol.
De portemonnee van Pim Blokland inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
Dank Van Geel! Goede schaduwlijst. Maar in ieder geval is de portemonnee vol.
Vond Verhoek nog niet eens echt slecht. Alleen als je een mongool in de spits hebt staan heb je weinig aan buitenspelers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef erik013 het volgende:
[..]
Van Gaal had in elk geval nog wat jeugdspelers opgesteld. Je kan beter een pion rechtsbuiten neerzetten dan Verhoek.
Natuurlijk scheelt dat. Maar al haal je 2-3 fatsoenlijke spelers (spits, buitenspeler, LB/RB), dan nog is er maar 1 positie in je selectie waarvan je kunt stellen dat je niet significant slechter hoeft te worden als je moet wisselen (Vormer).quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Al scheelt het ook dat het team nog niet optimaal is ingespeeld.
Maar ik had geen beste wedstrijd verwacht, maar dit was nog even een tandje slechter dan ik had verwacht. Mijn god zeg, tegen niet eens een groots spelend Besiktas helemaal niets kunnen creeëren of de bal in de ploeg kunnen houden.
Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Er ging toch nog een gerucht dat Besiktas Ronaldinho wilde aantrekken? dat zou wat zijn zeg, tegen Feyenoord.
Je moet ook niet overdrijven. Een spits en een rechtsbuiten erbij en het kan een wereld van verschil maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Natuurlijk scheelt dat. Maar al haal je 2-3 fatsoenlijke spelers (spits, buitenspeler, LB/RB), dan nog is er maar 1 positie in je selectie waarvan je kunt stellen dat je niet significant slechter hoeft te worden als je moet wisselen (Vormer).
De jeugd is ook véél té onervaren. Vilhena en Boetius zijn nog niet eens stabiel, Kongolo heeft amper een half seizoen gespeeld, jongens als Sleegers, Cabral, Karsdorp, Woudenberg etc. mag je al helemaal niets van verwachten.
De ervaring moet je ook niet halen in de vorm van 39jarigen op krukken, maar ook in jongens die in de kracht van hun leven zijn. De kloof tussen jong en oud is véél te groot waardoor het elftal flink uit balans is.
Kortom, zelfs met goede versterkingen moet Feyenoord heel ver boven zichzelf uitstijgen om de top 4 te halen.
Er was bij mij nog wel een schrijntje positiviteit, Karsdorp rechtsback had ik wel vertrouwen inquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. Mij werd vanmiddag nog een gebrek aan positiviteit verweten.
Dat is precies wat ik al 20 keer aangeef. Verhoek zou nooit meer in ons shirt mogen spelen, tenzij hij zelf shirtjes koopt en met z'n vriendjes gaat spelen. Maar ook met Manu, die ook tekort komt, had je niets klaargemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef erik013 het volgende:
[..]
Van Gaal had in elk geval nog wat jeugdspelers opgesteld. Je kan beter een pion rechtsbuiten neerzetten dan Verhoek.
Tja, de club heeft weer geldquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat doet die Been daar nou
Die durfde toch de kuip niet in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |