Nouja nieuwtje ... Dat gerucht plaatsten we hier 10 dagen geleden ook al.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Krabby heeft een nieuwtje, o ho ho ho ho. Krabby heeft een nieuwtje.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 30-07-2014 om 15:29:44#Feyenoord wil Basacikoglu snel overnemen van SC Heerenveen. Volgens Friese bronnen bevinden gesprekken zich in afrondende fase. Zie vi.nl reageer retweet
Niettemin hopen dat het klopt, 2 toptalenten op de vleugels.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:19 schreef Lastpost het volgende:
Komt ineens weer een gerucht voorbij ...twitter:MJvdHeuvel twitterde op zondag 20-07-2014 om 15:47:31Is de transfer van Bilal Başakçıoğlu naar Feyenoord al officieel? #SCHeerenveen #Feyenoord reageer retweet
Wat zijn de kwaliteiten eigenlijk van Bilal? Sterke voorzet? Goeie passeerbeweging? Snel? Ik heb hem echt nog nooit zien spelen live. (Ziyech wel, en zie ik ook graag komen)quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke bezetting op de flanken en nog concurrentie ook![]()
Dan kan je het wellicht nog wel af met een Te Vrede in de spits. Als je dan ook nog een Dost binnenhengelt heb je wel een echt gevaarlijke voorhoede
Gewoon een stukje pauper journalistiek (zoals zo vaak). Is een pure interpretatie van die reporter en niet een directe citaat van Gudde. Gudde heeft nergens gezegd dat ze buiten de spitspositie niks zullen aantrekken. Alleen dat ze de hand vooral op de knip houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was Gudde ipv van Geel
Zie ook:
http://nos.nl/artikel/680(...)lledig-op-jeugd.html
Hand op de knip
Gudde: "Voor de rest zullen we zeer zorgvuldig met ons geld omgaan. Dat betekent dat we de ploeg op onderdelen waar we dat niet met de jeugd kunnen doen, ook blijven versterken. Een voorbeeld is Khalid Boulahrouz. We mikken nadrukkelijk op transfervrije spelers die kwaliteit en ervaring met zich meebrengen."
Feyenoord zal misschien nog een nieuwe spits halen, als opvolger van Pellè, maar verder houdt de club uit Rotterdam-Zuid de hand op de knip. Gudde: "Dat is de truc, ondanks de druk van de eerstvolgende wedstrijd. We moeten niet op basis van een nederlaag of een keer iets negatiefs van het beleid afwijken."
Hij is erg compleet. Heeft een actie, is snel, heeft een voorzet en kan ook nog scoren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat zijn de kwaliteiten eigenlijk van Bilal? Sterke voorzet? Goeie passeerbeweging? Snel? Ik heb hem echt nog nooit zien spelen live. (Ziyech wel, en zie ik ook graag komen)
Een beetje net als Messi dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is erg compleet. Heeft een actie, is snel, heeft een voorzet en kan ook nog scoren.
Ze zoeken nog steeds een spitsquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef Kerftminister het volgende:
Lukaku níet naar Wolfsburg, maar naar Everton, dus dat wordt geen Dost.
Manu krijgt gerust wel de kans om zich te bewijzen(hopelijk vanavond). Maar een seizoen op hem hopen terwijl hij nog niets heeft laten zien bij Feyenoord is ook natuurlijk niet slim.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef Cara het volgende:
Profielschets was kennelijk jonge, snelle, talentvolle rechtsbuiten ook naar Villalba kijkend.
Kennelijk zien ze dat dus niet in Manu.
En terecht. Leuke buitenspeler/spits voor clubs als Excelsior, Cambuur, PEC etc. Als ze maar ruimte krijgen op de counter.quote:
Dat vind ik dan weel interessant.quote:Bilal: jongste speler ooit met +25 geslaagde dribbels in 1 seizoen
Juist.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En terecht. Leuke buitenspeler/spits voor clubs als Excelsior, Cambuur, PEC etc. Als ze maar ruimte krijgen op de counter.
Dat lukte Bakkali dus niet. Terwijl die toch minstens 20 dribbels per wedstrijd maakte.quote:
Komt alleen wel vaak naar binnen volgens mij, wat hem iets minder een ekte ekte flankspeler maaktquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is erg compleet. Heeft een actie, is snel, heeft een voorzet en kan ook nog scoren.
Bakkaliquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lukte Bakkali dus niet. Terwijl die toch minstens 20 dribbels per wedstrijd maakte.
Efficiënte dribbels
Toch is het wel een lekkere speler om erbij te hebben op de bank. Type Peter van Vossen. Als je een goal nodig hebt gooi je hem er nog in. Vol met power, publiek beetje opnaaien en doelgericht. Liever dat dan Goossens of Bakkalquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En terecht. Leuke buitenspeler/spits voor clubs als Excelsior, Cambuur, PEC etc. Als ze maar ruimte krijgen op de counter.
Buitenkansjes moet je nooit laten liggen. In de jeugd zit er volgens mij ook geen aan te komen voor die positie. Rechtsbuitens zijn schaars in Nederland.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Cara het volgende:
Toch vind ik het opvallend dat je voor miljoenen een 19 jarige speler haalt die er welgeteld 1 leuk seizoen op heeft zitten. Ik klaag absoluut niet, die jongen heeft zeker talent, maar we hebben al zoveel van die jonge gastjes.
Ook buitenspelers die er direct al kunnen staan, en het niveau aankunnen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Cara het volgende:
Toch vind ik het opvallend dat je voor miljoenen een 19 jarige speler haalt die er welgeteld 1 leuk seizoen op heeft zitten. Ik klaag absoluut niet, die jongen heeft zeker talent, maar we hebben al zoveel van die jonge gastjes.
Is er al een transferprijs bekend dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Cara het volgende:
http://foxsports.nl/nieuws/221580-.htmlquote:Feyenoord mag dan wat spelers kwijt geraakt zijn, een nieuwe aanwinst zal zich zeer binnenkort in De Kuip melden. Bilal Basaçikoglu van sc Heerenveen maakt waarschijnlijk snel de overstap naar Rotterdam.
Dat beide partijen een akkoord naderen, bevestigt technisch directeur Hans Vonk van de Friezen tegenover FOX Sports. ,,Het klopt dat we in gesprek zijn met Feyenoord over Bilal. En die verlopen goed. We zijn in een vergevorderd stadium aanbeland.''
Basaçikoglu heeft nog een tweejarig contract in Friesland en heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn verbintenis staan. sc Heerenveen kan dus vragen voor de speler wat het wil. Naar verluidt moet Feyenoord rond de 1 miljoen euro betalen voor de aanvaller.
Basaçikoglu maakte in 2011 de overstap naar SC Heerenveen. Voor die club speelde hij vorig seizoen 25 wedstrijden, waarin hij zes keer scoorde, waaronder deze fraaie tegen PSV.
Inderdaad, en niet een klein beetje uit de context gerukt ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Gewoon een stukje pauper journalistiek (zoals zo vaak). Is een pure interpretatie van die reporter en niet een directe citaat van Gudde. Gudde heeft nergens gezegd dat ze buiten de spitspositie niks zullen aantrekken. Alleen dat ze de hand vooral op de knip houden.
Mooi juist, kunnen we een meer voetballende speelstijl hanteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Komt alleen wel vaak naar binnen volgens mij, wat hem iets minder een ekte ekte flankspeler maakt
Slechts 1 miljoen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/nieuws/221580-.html
Dat zou zo'n goede deal zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Slechts 1 miljoen?
Schatte hem in op ongeveer 3 miljoen.
Ja, Verhoek wordt betrokken in de ruildealquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou zo'n goede deal zijn![]()
Of weet Heerenveen meer...
Doel je met dat laatste op een blessure? Volgens mij mag je dat niet eens achterhouden als je dat weet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou zo'n goede deal zijn![]()
Of weet Heerenveen meer...
Graag voor vanavond nog ruilen graag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, Verhoek wordt betrokken in de ruildeal
1 miljoen, jezus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er al een transferprijs bekend dan?
Vanavond schiet hij er 1 in en hoeven we nog maar 750k te betalenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Graag voor vanavond nog ruilen graag.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nooit te vroeg zijn met conclusies bij van Geelquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
1 miljoen, jezus.
Daar hebben wat clubs liggen slapen, goeie genade
Kan van alles zijn, maar een gelimiteerde transfersom klinkt aannemelijkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Doel je met dat laatste op een blessure? Volgens mij mag je dat niet eens achterhouden als je dat weet.
Klopt, topscorer bij de beloftencompetitiequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:40 schreef SomebodyReal het volgende:
Jongens, dit wordt het seizoen van Wesley Verhoek!
Ja. Dan hebben er echt veel clubs liggen slapen. Goede aankoop zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar een gelimiteerde transfersom klinkt aannemelijker
We worden kampioen door die jongen! Oh, en vanavond trapt die er even 3 inquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt, topscorer bij de beloftencompetitie
Dan krijgt hij weer heimwee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof jullie voor 1 miljoen de nieuwe Messi hebben binnen gehengeldquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
1 miljoen, jezus.
Messi de Faalhaas? Bilal is veel meer dan dat hoorde ik net van iemand. Voorzetjes dribbels goals alles gek!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof jullie voor 1 miljoen de nieuwe Messi hebben binnen gehengeld![]()
Wel complete buitenspelen van net 19 die erg veel potentie heeft om een topper te worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof jullie voor 1 miljoen de nieuwe Messi hebben binnen gehengeld![]()
Die hadden we al. Clasiequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen hebben we gewoon een geweldige aankoop binnen gehengeld die alleen nog maar beter wordt en op z'n 19e al van grote waarde kan gaan zijn voor ons. Logisch dus dat we blij zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kom op, is gewoon een uitstekende flankaanvaller die ook bij Ajax, PSV, Twente niet zou misstaan. Toekomstig Nederlands elftal materiaal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is mijn reden voor vreugde. Nooit meer Goossensquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen hebben we gewoon een geweldige aankoop binnen gehengeld die alleen nog maar beter wordt en op z'n 19e al van grote waarde kan gaan zijn voor ons. Logisch dus dat we blij zijn.
En wat misschien nog wel voor de meeste vreugde zorgt, einde Verhoek, Schaken en Goossens als buitenspeler ... Toch!?
Vooral 2x zo onvoorspelbaar. Nu graag nog een spits en een links en rechtsback.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, is gewoon een uitstekende flankaanvaller die ook bij Ajax, PSV, Twente niet zou misstaan. Toekomstig Nederlands elftal materiaal.
Boetius en Basacikoglu op de flanken maakt je aanval ineens 2x zo sterk.
Nou, één grootverdiener is vertrokken. Nu Schaken nog!quote:Ruben Schaken, Stefan de Vrij en Joris Mathijsen behoren tot de best verdienende Nederlandse sporters van 2012. Dat blijkt uit je de jaarlijkse lijst die NUsport samenstelde. Het drietal ontving samen maar liefst 3.445.000 euro in heel 2012.
Lijkt me toch wel stug, hij heeft nog een contract tot 2016 als ik het goed begrijpquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
1 miljoen, jezus.
Dit soort uitsprakenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor Eredivisie begrippen hebben we gewoon een geweldige aankoop binnen gehengeld die alleen nog maar beter wordt en op z'n 19e al van grote waarde kan gaan zijn voor ons. Logisch dus dat we blij zijn.
En wat misschien nog wel voor de meeste vreugde zorgt, einde Verhoek, Schaken en Goossens als buitenspeler ... Toch!?
Of clubs vinden hem gewoon te licht voor de echte top. Maar goed, voor Feyenoord maakt dat niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
1 miljoen, jezus.
Zou niet spelen bij onsquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, is gewoon een uitstekende flankaanvaller die ook bij Ajax, PSV, Twente niet zou misstaan. Toekomstig Nederlands elftal materiaal.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat soort spelers al snel gehypt. Drie leuke acties, interviewtje op Studio Sport en klaar is Kees. Bij Ajax zou die echt geen basisspeler zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie dan wel? Schöne zeker?quote:
Misschien heel gek, maar zou het zo kunnen zijn dat andere clubs niet liggen te slapen maar hem gewoon niks vinden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
1 miljoen, jezus.
Het is een leuke speler en met Heerenveen gaat het financieel ook niet zo best maar dit lijkt me echt te weinig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien heel gek, maar zou het zo kunnen zijn dat andere clubs niet liggen te slapen maar hem gewoon niks vinden?
Misschien wel 1 miljoen + Verhoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:56 schreef PIETR het volgende:
1 miljoen lijkt me erg onrealistisch. Anders is het echt een koopje.
zondag huilen ze weer omdat Zwolle wint.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:53 schreef Muto het volgende:
Al die kutjoden hier weer. Vanaf zondag kunnen jullie weer lief op teletekst al het voetbal volgen.
Allemaal middelmaat vergeleken met Basacikoglu en Boetius.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben Kishna Fischer Muric en El Ghazi voor op de vleugels, en Schöne inderdaad
quote:Naar verluidt moet Feyenoord rond de 5 miljoen euro betalen voor de aanvaller.
dat klopt beterquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef Lastpost het volgende:
Dat gaat snel @ http://foxsports.nl/nieuws/221580-.html
[..]
Dan niet doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
5 miljoen is weer erg veelquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat Feyenoord daar in mee gaat. Had een geweldige aankoop geweest maar als je slechts een miljoen of 10 te besteden hebt lijkt het me sterk dat we direct de helft investeren. Of betalen we zelf tegenwoordig gespreid over een seizoen of 3?quote:
quote:Dat beide partijen een akkoord naderen, bevestigt technisch directeur Hans Vonk van de Friezen tegenover FOX Sports. ,,Het klopt dat we in gesprek zijn met Feyenoord over Bilal. En die verlopen goed. We zijn in een vergevorderd stadium aanbeland.''
Vreemd, dezelfde bron vermeldde zojuist nog 1 miljoen. Wat wel erg weinig is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
dat ze dat vragen lijkt me vrij logisch, als je dan op 3-3,5 uitkomt is het nog steeds een aardige dealquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
5 miljoen is misschien nog wel onrealistischer dan 1 miljoen.
Ja, dan wel jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
Ziyech er ook graag bij, dan vind ik 5 miljoen wel een mooi bedrag.
Maar wel beginnen met Verhoekquote:Schaken en Verhoek mogen vertrekken uit De Kuip
Geschreven op 2014-07-30 om 17:00:29 | Bekeken: 781 | Reacties: 9 | Foto: Pro Shots | Bron: AD.nl
Bilal Basaçikoglu moet de volgende aankoop van Feyenoord worden. De onderhandelingen van de Rotterdammers met Heerenveen over de transfersom voor de 19-jarige vleugelaanvaller bevinden zich in de afrondende fase. Basaçikoglu heeft nog een tweejarig contract in Friesland.
De Stadionclub wil in elk geval nog een spits binnenhalen. Daarvoor blijft Bas Dost (VfL Wolfsburg) de ideale kandidaat. Ook is technisch directeur Martin van Geel op zoek naar een rechtervleugelverdediger. Ruben Schaken en Wesley Verhoek mogen vertrekken, maar vooralsnog blijkt het niet makkelijk de aanvallers te slijten.
Ik zou ook niet weten waar je ze kwijt zou moeten, zeker niet met hun salarissen (zeker die van Schaken)quote:
Nee, is gewoon een topper in wording.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:
5 miljoen is wel erg veel voor zo'n speler.
Klopt, gaat Feyenoord ook niet neerleggen voor die jongen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:
De enige die eigenlijk achter dit idee staat is Dirk-Kuijt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geloof niet dat Feyenoord een fors deel van het budget (vijf miljoen euro is niet niets) gaat uitgeven aan een jonge speler terwijl er op meer posities versterkingen nodig zijn. Lijkt me ook niet dat Gudde en Van Geel dit een goed plan leken.
Zomaar 5 miljoen neerleggen en in verregaande onderhandelingen zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige die eigenlijk achter dit idee staat is Dirk-Kuijt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zomaar 5 miljoen neerleggen en in verregaande onderhandelingen zijn. Denk gewoon dat het bedrag veel lager ligt.
Ja, lijkt me ook niet iets voorVan Geel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zomaar 5 miljoen neerleggen en in verregaande onderhandelingen zijn. Denk gewoon dat het bedrag veel lager ligt.
Die 5 miljoen lijkt me volledig uit de lucht gegrepen, maar ben toch benieuwd hoe dat nou in zijn werk gaat bij Fox.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef Akilla het volgende:
Ik denk ook dat het rond de 2,5/3 miljoen is van geel kennende. Van geel is ook niet gek en gaat echt niet 5 miljoen betalen voor hem, dat is de helft van het vermoedelijke transfer budget..
Zou me ook niks verbazen als er nu geen spits komt en we gewoon met te vrede doorgaan, wat opzich nog best succesvol kan zijn met 2 goede buitenspelers..
Die lezen gewoon lekker mee op Fok. Hey jongens, op Fok denken ze dat 1 miljoen te laag is!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Die 5 miljoen lijkt me volledig uit de lucht gegrepen, maar ben toch benieuwd hoe dat nou in zijn werk gaat bij Fox.
Jongens, vul maar in, het gaat om en nabij om 1 miljoen.
Eh, Henk, pas het even aan, het is toch 5 miljoen euro.
nee 20 haha xDquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:39 schreef Herqules het volgende:
5 miljoen te weinig joh, die man is minimaal 10 miljoen waard! Als feyenoord hem binnenhaalt heeft de rest liggen slapen. Boetius en basitjookloe op de flanken en feyenoord doet weer mee bovenin!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:01 schreef Lastpost het volgende:
Ziyech er ook graag bij, dan vind ik 5 miljoen wel een mooi bedrag.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Allemaal middelmaat vergeleken met Basacikoglu en Boetius.
Nou Besiktas is ook geen wereldploeg natuurlijk. Moet te doen zijn, zeker in de Kuipquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
Al klaar voor weer een pijnlijke Europese avond
Ik hoop het. Heb wel grote vrees dat het zo'n wedstrijd wordt waar je verdedigend best goed staat, maar aanvallend totaal geen vuist kan maken en uiteindelijk met 0-1 verliest in het laatste gedeelte van de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou Besiktas is ook geen wereldploeg natuurlijk. Moet te doen zijn, zeker in de Kuip
Dit dus. Hoeveel goals hebben die gemaakt afgelopen seizoen? 3 gezamenlijk ofzo?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:55 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat hij uiteindelijk voor 3 a 3.5 miljoen verkocht gaat worden aan Feijenoord.
Hiermee kan je als Feijenoord alleen maar d'r op vooruit gaan , als je weet dat je het met een Schaken of met een Verhoek had moeten doen.
Feyenoord heeft een elftal wat op dit moment moeite zal hebben met de gemiddelde JL ploeg. Nee dit gaat over 2 wedstrijden kansloos worden. Misschien vanavond nog een gelijk spelletje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou Besiktas is ook geen wereldploeg natuurlijk. Moet te doen zijn, zeker in de Kuip
Die spelen ze pas vanaf de vierde voorronde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe lang is het wel niet geleden dat de Championsleague hymne in de kuip klonk?
Of spelen ze die niet vanavond?
damn..quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die spelen ze pas vanaf de vierde voorronde.
Meer zullen het er inderdaad niet geweest zijn .quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit dus. Hoeveel goals hebben die gemaakt afgelopen seizoen? 3 gezamenlijk ofzo?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een elftal wat op dit moment moeite zal hebben met de gemiddelde JL ploeg.
Feyenoord heeft een elftal dat in de eredivisie moeiteloos bij de eerste 5 moet kunnen eindigenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een elftal wat op dit moment moeite zal hebben met de gemiddelde JL ploeg. Nee dit gaat over 2 wedstrijden kansloos worden. Misschien vanavond nog een gelijk spelletje.
En als je en kloteaanval hebt, en een verdediging en middenveld wat tot de besten van Nederland behoort, heb je het verstand van een pelpinda als je dan tot de conclusie komt dat Feyenoord een elftal heeft wat moeite heeft met een gemiddeld Jupilerleaugueteam.quote:
Zou idd enorm goed zijn als er weer 2 Nederlandse clubs in elk geval 6 CL-wedstrijden spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:09 schreef Tyron het volgende:
doe het vanavond voor het nederlandse voetbal 1!!!!
Dan mag je nog lang dromen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:33 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou idd enorm goed zijn als er weer 2 Nederlandse clubs in elk geval 6 CL-wedstrijden spelen.
Deze ronde gaat nog wel lukken, maar in de volgende ben je zo goed als kansloosquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:33 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou idd enorm goed zijn als er weer 2 Nederlandse clubs in elk geval 6 CL-wedstrijden spelen.
Met Pellé verlies je dan misschien veel goals, maar de komst van Basaçikoglu en Manu ten opzichte van Schaken/Verhoek maakt al veel goed. Ook zou Boetius als jullie geluk hebben en het een beetje gaat draaien wel eens een hele grote stap kunnen gaan maken en er ook gewoon 15 maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Meer zullen het er inderdaad niet geweest zijn .
Ruben
2013/14 Feyenoord Eredivisie 31 4
Verhoek
2013/14 Feyenoord Eredivisie 6 0
De kans is helaas niet heel groot nee, alleen de club die kampioen wordt zal de komende jaren CL spelen ben ik bang.quote:
Nou ja, we dachten van het Nederlands elftal dit toernooi ook dat ze volledig kansloos waren. Niet té negatiefquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze ronde gaat nog wel lukken, maar in de volgende ben je zo goed als kansloos
Mocht een club tweede worden met een goede coefficiëntie..quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
De kans is helaas niet heel groot nee, alleen de club die kampioen wordt zal de komende jaren CL spelen ben ik bang.
Voor het Nederlandse voetbal zou het dus het beste zijn als Ajax 2e werd en VCL speeldequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht een club tweede worden met een goede coefficiëntie..
verdediging en middenveld tot het beste van Nederland? Volgens mij heb je wat transfers gemist. Waar speel je mee? 2 opa's in het centrum, een linksback die nooit bij Feyenoord hoort te spelen en een rechtsback die eigenlijk een aanvallende middenvelder is. Middenveld kan leuk meedoen inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je en kloteaanval hebt, en een verdediging en middenveld wat tot de besten van Nederland behoort, heb je het verstand van een pelpinda als je dan tot de conclusie komt dat Feyenoord een elftal heeft wat moeite heeft met een gemiddeld Jupilerleaugueteam.
De nul houden moet mogelijk zijn tegen een behoorlijk matige club als besiktas. Ik heb er dus sowieso vertrouwen in dat we niet verliezen. En als je geluk hebt valt er zelfs per ongeluk eentje in.
Misschien heeft Verhoek zijn eerstgeborene wel aan de duivel verkocht voor vanavond.
5 miljoen is inderdaad een fors bedragquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef nostra het volgende:
5 miljoen voor een spelert die bij Ajax is weggetrapt en vervolgens afgeleed naar de amateurs via de eerste divisie, je kan ook wel weer overdrijven natuurlijk.
Ajax heeft miljoenen spelers weggetrapt die later uitstekende voetballers bleken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef nostra het volgende:
5 miljoen voor een spelert die bij Ajax is weggetrapt en vervolgens afgeleed naar de amateurs via de eerste divisie, je kan ook wel weer overdrijven natuurlijk.
Zeg ook niet dat dat niet kan gebeuren, alleen dat 5 miljoen wel erg daarop vooruit loopt na een leuk seizoen bij Heerenveen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft miljoenen spelers weggetrapt die later uitstekende voetballers bleken.
Wel een leuk spelertje. En op zich prima te betalen als de VVF wil investerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef nostra het volgende:
quote:
Uitstekend valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft miljoenen spelers weggetrapt die later uitstekende voetballers bleken.
Alsnog moet je erna tegen de Napoli's, Arsenals van deze wereld. Maar die teams hebben in elk geval EL. Feyenoord kan zomaar weer niets hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht een club tweede worden met een goede coefficiëntie..
Je beseft dat hij ook tot tweemaal jeugdspeler is geweest he? Die tweede keer weggestuurd worden zit overigens nog redelijk diep bij hem.quote:
Doe maar Schaken. Die krijgt bijna 1M per jaarquote:
Gaat niet lukken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat meen je nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef eight het volgende:
[..]
Doe maar Schaken. Die krijgt bijna 1M per jaar
Jij ziet kansen voor Feyenoord tegen een Besiktas in deze formatie nota bene? Ik denk dat je één van de weinige bent die teleurgesteld gaat zijn om vanavond.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
WTFquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
FEYENOORD: Mulder; Schaken, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Te Vrede, Boëtius.
Schaken rechtsback.
[ afbeelding ]
Het komt goed. Ik heb er verrtouwen inquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet kansen voor Feyenoord tegen een Besiktas in deze formatie nota bene? Ik denk dat je één van de weinige bent die teleurgesteld gaat zijn om vanavond.
Nee man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef eight het volgende:
[..]
WTFEerste wedstrijd gaat dus meteen een hoop ergernis opleveren
Helaas wel. Zit rond de 9 ton. Echt een absurd contract, zowel qua salaris als qua duurquote:
Welke debiel geeft zoveel salaris aan zo'n matige speler.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef eight het volgende:
[..]
Helaas wel. Zit rond de 9 ton. Echt een absurd contract, zowel qua salaris als qua duur
De enige die nu blij zijn, zijn onze ballenjongensquote:
Dit is het laatste jaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke debiel geeft zoveel salaris aan zo'n matige speler.
Mag voor jullie hopen dat je die gozer nog weet te slijten dan. Tot hoelang loopt het contract nog?
Die raak je, vrees ik, niet meer kwijtquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke debiel geeft zoveel salaris aan zo'n matige speler.
Mag voor jullie hopen dat je die gozer nog weet te slijten dan. Tot hoelang loopt het contract nog?
Met geld toe misschienquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:19 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Die raak je, vrees ik, niet meer kwijt
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:24 schreef Henrys het volgende:
Schaken is nog zo slecht nog niet om erbij te hebben. Geeft vaak instructies aan de jonge jongens en is zowel binnen en buiten het veld erg net en welbesproken. Jammer dat hij vaak zijn tweelingbroer laat spelen want er zijn genoeg wedstrijden waar hij echt geweldig speelde
Ja toen hadden we ook 4 miljoen voor Cisse betaalt,quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso 9 ton per jaar betalen voor een speler ''om erbij te hebben''![]()
Feyenoord is de club in Nederland die symbool staat voor wanbeleid.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja toen hadden we ook 4 miljoen voor Cisse betaalt,
snap sowieso niet hoe je een speler van VVV 9 ton gaat bieden. Had waarschijnlijk genoegen genomen voor veel minder
Gelukkig hebben we nu Van Geel. Snap niet dat Gudde nooit ter verantwoording is geroepenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is de club in Nederland die symbool staat voor wanbeleid.
Dat kreeg ie pas na contractverlenging.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja toen hadden we ook 4 miljoen voor Cisse betaalt,
snap sowieso niet hoe je een speler van VVV 9 ton gaat bieden. Had waarschijnlijk genoegen genomen voor veel minder
Met Van Geel is het iets beter geworden inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Van Geel. Snap niet dat Gudde nooit ter verantwoording is geroepen
Dat zal hij heus niet in zijn eerste jaar gekregen hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat zijn de odds?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef Cara het volgende:
Waarom nou uitgerekend Schaken als back? Dat is wel de allerlaatste die een beetje kan verdedigen.
Hier hoor je het alvast, binnen 20 minuten heeft ie geel.
Beetje sneu dit. Als hij vanavond wint is hij opeens een topcoach zeker?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:45 schreef De_Pel het volgende:
Bij deze zeg ik per direct al mijn vertrouwen in Dhr. F. Rutten op.
Schaken én Verhoek, in 1 team, in de basis opstellen, dan kan je net zo goed gewoon niet op komen dagen en een reglementaire 0-3 pakken.
Zeg het niet graag, maar je hebt hier wel gelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu dit. Als hij vanavond wint is hij opeens een topcoach zeker?
Als heb je wat aan gebeurt toch nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard een beetje gechargeerd, maar of ze nu winnen of niet, ik vind het een slechte, zelfs onbegrijpelijke keuze.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:13 schreef DaMart het volgende:
Typisch weer... eerste de beste corner kans is meteen een doelpunt tegen.
Dit ja, we gaan weer vrolijk door met die standaarsituatiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:13 schreef DaMart het volgende:
Typisch weer... eerste de beste corner is meteen een doelpunt tegen.
Pelle is er niet meer om ze allemaal weer weg te koppenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit ja, we gaan weer vrolijk door met die standaarsituaties
Kut Saushamptonquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Pelle is er niet meer om ze allemaal weer weg te koppen
Het is echt om gek van te worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:13 schreef DaMart het volgende:
Typisch weer... eerste de beste corner is meteen een doelpunt tegen.
Meestal zien de vogeltjes zijn ballen.quote:
gelukkig zijn Schaken en Verhoek in vorm.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Boetius de meest dreigende van allemaal.
ja alleen maakte die meteen een overtreding.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Als Feyenoord zich niet versterkt dan is plek 10 t/m 14 het hoogst haalbare.
Ze hebben nog een éénzijdige optie om tot 2018 te verlengen. Gewoon een normale prijs, voor minder moet Heerenveen het echt niet doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:
En dat alleen omdat Twente en PSV voor debiele prijzen talenten als Wijnaldum en Fer hebben gekocht. Voor 5 miljoen verwacht ik een speler die zich al in de Eredivisie heeft bewezen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben nog een éénzijdige optie om tot 2018 te verlengen. Gewoon een normale prijs, voor minder moet Heerenveen het echt niet doen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:51 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
En dat alleen omdat Twente en PSV voor debiele prijzen talenten als Wijnaldum en Fer hebben gekocht. Voor 5 miljoen verwacht ik een speler die zich al in de Eredivisie heeft bewezen.
Het valt ook niet te verantwoorden, want je verkoopt alleen je beste talenten die zich op het een of andere platform hebben bewezen voor 8-10 miljoen. Ajax is de enige club die spelers voor meer dan 10 miljoen lijkt te kunnen verkopen, mede omdat ze elk jaar kampioen worden en zich laten zien in de Champions League.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja wou het er eerst nog bij zeggen. Sinds de koopzomer van Brands in 2011 is dit de nieuwe standaard.
Boetius naar rechts.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die barachocoloco dinges is een linksbuiten hoor ik net, Daar hebben we nou juist niemand nodig,
Hij kan ook op rechts, anders Boetius naar rechtsquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die barachocoloco dinges is een linksbuiten hoor ik net, Daar hebben we nou juist niemand nodig,
Aan de andere kant gaat van Geel nooit 5 miljoen neerleggen voor een speler als bikal. Dat ligt totaal niet in lijn met het verleden, met alle statements in de aanloop naar deze transferperiode en met de uitspraken van paar dagen terug over hand op de knip.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja wou het er eerst nog bij zeggen. Sinds de koopzomer van Brands in 2011 is dit de nieuwe standaard.
Je betaalt in feite een voorschot op een eventuele toptransfer, terwijl het altijd maar de vraag is of 1) de speler gaat slagen en 2) die transfer er wel komt. Ik zie PSV de bedragen niet terugverdienen..quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat van Geel nooit 5 miljoen neerleggen voor een speler als bikal. Dat ligt totaal niet in lijn met het verleden, met alle statements in de aanloop naar deze transferperiode en met de uitspraken van paar dagen terug over hand op de knip.
Als Heerenveen dan aangeeft in een ver gevorderd stadium te zitten is die 5 miljoen al een stuk omlaag.
stel je voor dat het shirt vies wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:52 schreef Slobeend het volgende:
Mulder blijft ook weer staan bij die kopbal
Doorverkoop percentage denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat van Geel nooit 5 miljoen neerleggen voor een speler als bikal. Dat ligt totaal niet in lijn met het verleden, met alle statements in de aanloop naar deze transferperiode en met de uitspraken van paar dagen terug over hand op de knip.
Als Heerenveen dan aangeeft in een ver gevorderd stadium te zitten is die 5 miljoen al een stuk omlaag.
Besiktas stelt ook echt helemaal niets voor. Maar ook daar speel je zo niks tegen klaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Godverdomme wat een teringzooi op het veld
Klasse pass van Clasie was dat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Cara het volgende:
Als te Vrede daar een iets betere techniek heeft is het een goal
Al zoveelste jaar dat ze pas na de eerste maand klaar zijn. Althans hoop dat ze dan klaar zijn dit x.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef DaMart het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat Feyenoord weer niet klaar is voor het seizoen....
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef rubbereend het volgende:
Is Feyenoord voor de EL-play offs wel geplaatst?
Maakt dat uit dan met dit elftal?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef rubbereend het volgende:
Is Feyenoord voor de EL-play offs wel geplaatst?
ik denk omdat het niet makkelijk is voor weinig geld kwaliteit op te pikken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef macca728 het volgende:
Waarom heeft Feyenoord niet 3 weken gewacht met het verkopen van 4 belangrijke spelers ?
Fredje laat gelijk zijn kwaliteiten zienquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Ontzettend dom om Boulahrouz in te brengen die al een tijd geen wedstrijd op niveau heeft gespeeld.
Het frustrerende is ook dat het altijd zo snel misgaat, gelijk de eerste beste wedstrijd (competitie of europa) en bam, verlies op verlies. Straks als we de eerste paar wedstrijden verkloten lopen we weer het hele seizoen achter dezelfde kutfeiten aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef De_Pel het volgende:
Goed beleid dit dat. Dubbeltje eerste rang, goedkoop duurkoop.
Dag premies, recettes, tv-gelden, exposure, ervaring, uitstraling.
Op naar weer een jaar zelfkastijding.
12%quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ok, CL is dus verloren maar wat zijn de kansen om op zn minst in de groepsfase van de EL te komen?
Poulefase bereiken was wel vrij realistisch ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
startpremie cl alweer volledig naar 020
dat ging hij sowieso al, je bedoelt de marketingpotquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen pelle of guidetti, dit keer. Van Geel gaat door de mand.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef De_Pel het volgende:
Goed beleid dit dat. Dubbeltje eerste rang, goedkoop duurkoop.
Dag premies, recettes, tv-gelden, exposure, ervaring, uitstraling.
Op naar weer een jaar zelfkastijding.
fuck it dan maar, en maar klagen de neuzen als 't ff niet goed loopt, je zal maar iets te maken hebben met die kutclub.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Klopt ja, daarom onbegrijpelijk dat je geen spelers hebt gehaald of al heb laten gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het frustrerende is ook dat het altijd zo snel misgaat, gelijk de eerste beste wedstrijd (competitie of europa) en bam, verlies op verlies. Straks als we de eerste paar wedstrijden verkloten lopen we weer het hele seizoen achter dezelfde kutfeiten aan.
over wonderen gesprokenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk komt er deze week nog een scorende spits bij die er volgende week 3 inschiet... of mag die dan niet spelen?
neequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk komt er deze week nog een scorende spits bij die er volgende week 3 inschiet... of mag die dan niet spelen?
wat dacht je dan, fucking schaken op rechtsbackquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Fredje laat gelijk zijn kwaliteiten zien
Ja in de competitiequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |