SPOILER: pagina 30 VI deze weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
VI mag weer beelden gebruiken in hun uitzending idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:
Goede zaak.
En staat daar linksonder dat ook weer de beelden van de eredivisie naar VI gaan?
Niks mis mee. Evert werd vroeger ook verketterd. De fijnproevers wisten wel beter.quote:
Leuk. Jammer dat het pas over een jaar is. Jammer ook dat Sport7 ooit mislukte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
VI mag weer beelden gebruiken in hun uitzending idd.
VI mag vanaf dit seizoen weer beelden gebruikenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat het pas over een jaar is. Jammer ook dat Sport7 ooit mislukte.
Ok, leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
VI mag vanaf dit seizoen weer beelden gebruiken.
Dat is heel goed nieuws sowieso.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
VI mag weer beelden gebruiken in hun uitzending idd.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef tong80 het volgende:
Niks mis mee. Evert werd vroeger ook verketterd. De fijnproevers wisten wel beter.
Dat doen ze misschien ook welquote:
Hoezo dat? Van vrijwel alle andere sporten die RTL7 uitzend is een stream beschikbaar volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel klote dat de livestreams dan waarschijnlijk verdwijnen
Ik dacht dat de NOS altijd alle wedstrijden kocht en die moest uitzenden omdat zij een publieke omroep zijn. Zodoende nam ik aan dat RTL het op een andere manier gaat uitbaten.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Van vrijwel alle andere sporten die RTL7 uitzend is een stream beschikbaar volgens mij.
NOS had altijd maar één wedstrijd per speeldag/ twee duels per speelronde. De overige wedstrijden waren te zien bij Sport1.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik dacht dat de NOS altijd alle wedstrijden kocht en die moest uitzenden omdat zij een publieke omroep zijn. Zodoende nam ik aan dat RTL het op een andere manier gaat uitbaten.
Ja, maar op de website van de NOS kon je altijd live alle wedstrijden bekijken. Daar ben ik bang voor dat dat verdwijnt.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:45 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS had altijd maar één wedstrijd per speeldag/ twee duels per speelronde. De overige wedstrijden waren te zien bij Sport1.
Verbeek zit nu ook bij de EL wedstrijden en misschien dat ze Koert Westerman wel aantrekken als extra presentator. En je kan ook een overkill aan analisten/presentatoren hebben zoals bij NOS daar zitten ze geloof ik met 4-5 man bij een CL avond.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Meh, maakte mij niet zoveel uit waar het te zien was. Ik neem aan dat Derksen, Gijp en Kieft dan niet de enige analisten blijven als ze 3 dagen achter elkaar uitzenden?
Jack zal nog wel de radio blijven doenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:37 schreef BB-King het volgende:
Johan Derksen en Wilfred Genee aan de kant van het veld en Jack thuis balen?
Sierd doet af en toe ook een EL wedstrijd bij RTL. Echter doet hij ook al CL bij sport 1, dat maakt het wel weer lastig.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat Derksen daar een veto of belangrijke stem in zal hebben als hij niet komt.
Sierd werkt voor Infostrada. De producent van VI, Sport1 en JL. Daarom hoor je hem overal.!quote:Op donderdag 25 september 2014 21:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Sierd doet af en toe ook een EL wedstrijd bij RTL. Echter doet hij ook al CL bij sport 1, dat maakt het wel weer lastig.
Dat kost de staat te veel geldquote:
Weet ik, aan de ene kant begrijp ik je welquote:Op maandag 10 november 2014 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh dat was slechts een mening hoor
Het is allang mooi dat het niet naar Foks gaat achter de decoderquote:Op maandag 10 november 2014 01:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet ik, aan de ene kant begrijp ik je wel
Volgens mij mag de CL niet geheel achter de decoder, er moet minimaal één wedstrijd per speelronde op een niet-betaalzender te zien zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 01:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het is allang mooi dat het niet naar Foks gaat achter de decoder
Dit wist ik niet! Wij hebben dan het geluk dat de Duitser vaak wat anders uit zendt dan de NLer, en som s zelfs de belg.quote:Op maandag 10 november 2014 01:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij mag de CL niet geheel achter de decoder, er moet minimaal één wedstrijd per speelronde op een niet-betaalzender te zien zijn.
Alleen Nederlandse CL-duels en de CL-finale staan op de evenementenlijst. De rest mag achter de decoder.quote:Op maandag 10 november 2014 01:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij mag de CL niet geheel achter de decoder, er moet minimaal één wedstrijd per speelronde op een niet-betaalzender te zien zijn.
Zou echt heel kut zijn als ze alleen de wedstrijden met Nederlandse clubs gaan uitzendenquote:Op maandag 10 november 2014 08:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen Nederlandse CL-duels en de CL-finale staan op de evenementenlijst. De rest mag achter de decoder.
Sporza zend toch geen CL meer uit?quote:Op maandag 10 november 2014 01:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit wist ik niet! Wij hebben dan het geluk dat de Duitser vaak wat anders uit zendt dan de NLer, en som s zelfs de belg.
Kan, eerst geloof ik wel, maar idd niet zeker.quote:Op zondag 23 november 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sporza zend toch geen CL meer uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |