SPOILER: pagina 30 VI deze weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
VI mag weer beelden gebruiken in hun uitzending idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:07 schreef Dingflofbips het volgende:
Goede zaak.
En staat daar linksonder dat ook weer de beelden van de eredivisie naar VI gaan?
Niks mis mee. Evert werd vroeger ook verketterd. De fijnproevers wisten wel beter.quote:
Leuk. Jammer dat het pas over een jaar is. Jammer ook dat Sport7 ooit mislukte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
VI mag weer beelden gebruiken in hun uitzending idd.
VI mag vanaf dit seizoen weer beelden gebruikenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat het pas over een jaar is. Jammer ook dat Sport7 ooit mislukte.
Ok, leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
VI mag vanaf dit seizoen weer beelden gebruiken.
Dat is heel goed nieuws sowieso.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
VI mag weer beelden gebruiken in hun uitzending idd.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef tong80 het volgende:
Niks mis mee. Evert werd vroeger ook verketterd. De fijnproevers wisten wel beter.
Dat doen ze misschien ook welquote:
Hoezo dat? Van vrijwel alle andere sporten die RTL7 uitzend is een stream beschikbaar volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel klote dat de livestreams dan waarschijnlijk verdwijnen
Ik dacht dat de NOS altijd alle wedstrijden kocht en die moest uitzenden omdat zij een publieke omroep zijn. Zodoende nam ik aan dat RTL het op een andere manier gaat uitbaten.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo dat? Van vrijwel alle andere sporten die RTL7 uitzend is een stream beschikbaar volgens mij.
NOS had altijd maar één wedstrijd per speeldag/ twee duels per speelronde. De overige wedstrijden waren te zien bij Sport1.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik dacht dat de NOS altijd alle wedstrijden kocht en die moest uitzenden omdat zij een publieke omroep zijn. Zodoende nam ik aan dat RTL het op een andere manier gaat uitbaten.
Ja, maar op de website van de NOS kon je altijd live alle wedstrijden bekijken. Daar ben ik bang voor dat dat verdwijnt.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:45 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS had altijd maar één wedstrijd per speeldag/ twee duels per speelronde. De overige wedstrijden waren te zien bij Sport1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |