Ik heb een andere verklaring voor die rugzak:quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een misdrijf in de vorm van een moord is met de gevonden rugzak echt heel onlogisch.
Oh? Waarom? Waarom zou het niet vinden van een rugzak een misdrijf logisch maken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef Jezus9 het volgende:
Juist door het mee te nemen wisten ze dat iedereen dan zou uitgaan van een misdrijf.
Nee, ze zouden simpelweg ALLE sporen uitwissen. En niet het belangrijkste spoor achterlaten. Als ze met die telefoons hebben lopen kloten kan daar ook een slimme speurder wel iets uithalen.quote:Daarmee zouden ze zichzelf dus in hun schoenen schieten.
Eens. Behalve de daders. Dan zouden het eerder roofdieren zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een andere verklaring voor die rugzak:
Lisanne en Kris zetten hun rugzak op een droge plek neer. Ze gaan zelf bij de rivier zitten of liggen. Waarschijnlijk is het donker want de zonnebrillen zitten in de rugzak. Dan worden ze aangevallen. En de daders zien niet dat er vlakbij een rugzak verstopt is. Het is immers donker.
Het is eigenlijk zoals Domnivoor zegt, ik had dat hier toch al een paar keer gelezen. Niet echt een heel officiële bron dus vrees ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is nieuw? Ik heb de andere vermissingen onderaan in de OP erbij gezet, heb je een bron over dat koppel? Het is niet de Nederlandse vrouw met haar Australische reisgenoot in Costa Rica, bij de grens met Panama? Dat was al 15 jaar geleden, link staat in de OP.
[..]
Het is vreemd en met elke clou lijkt het vreemder en vreemder te worden inderdaad. Welkom hier.
http://www.nltimes.nl/2014/04/08/trace-panama-tourists/quote:Boquete is a small town, and a safe one, Lommers claims. She never has to warn travelers of danger, and people are not robbed on the streets during the day. Two German tourists once got lost in the forests, and “stayed the night with an Indian” before turning back the next day.
Niets valt uit te sluiten maar het lijkt mij persoonlijk heel onlogisch dat eventuele moordenaars zoveel moeite gaan doen. Veel te ingewikkeld en doordacht om zo'n dwaalspoor op te zetten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:23 schreef Jezus9 het volgende:
En daarnaast stel dat ze direct dood waren: wie weet hebben die daders bewust de dagen erna nog dingen op de telefoon gedaan zodat het lijkt alsof ze nog leefde/overkomt als een verdwaling, het was (in dat geval) dus in het belang die telefoon en camera te laten liggen, misschien wilde ze wel dat de politie er informatie op vondt, zodat het lijkt alsof ze nog dagen rondgedoold hebben.
Aangezien die telefoon en camera nog gebruikt zijn... bij een verdwaling hadden ze wel 'een laatste boodschap aan familie-leden' erop gemaakt, dat is er niet op aangetroffen want de vader van Kris heeft het scenario verdwaling uitgesloten en gaat nu juist uit van een misdrijf. En hij heeft meer informatie dan jullie.
Hihi. Ik herinner me nog topics terug, toen jij uitvondt dat die plattegrond-data niet klopte en je 'opeens' overstapte in een misdrijf, en toen zei meneer gewoon 'En dan hebben de daders die spullen dus toch laten liggen ter dwaalspoor' een argument wat je zelf eerder nog voor gek verklaarde, gebruikte je toen opeens zelf, en nu schiet je dat argument weer in de voeten nu je weer terug bent bij je orginele scenario.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:22 schreef El_Matador het volgende:Oh? Waarom? Waarom zou het niet vinden van een rugzak een misdrijf logisch maken? : ?
Daders die dagenlang met een telefoon gaan rondlopen ? echt niet !quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:23 schreef Jezus9 het volgende:
En daarnaast stel dat ze direct dood waren: wie weet hebben die daders bewust de dagen erna nog dingen op de telefoon gedaan zodat het lijkt alsof ze nog leefde/overkomt als een verdwaling, het was (in dat geval) dus in het belang die telefoon en camera te laten liggen, misschien wilde ze wel dat de politie er informatie op vondt, zodat het lijkt alsof ze nog dagen rondgedoold hebben.
Aangezien die telefoon en camera nog gebruikt zijn... bij een verdwaling hadden ze wel 'een laatste boodschap aan familie-leden' erop gemaakt, dat is er niet op aangetroffen want de vader van Kris heeft het scenario verdwaling uitgesloten en gaat nu juist uit van een misdrijf. En hij heeft meer informatie dan jullie.
Nou wordt ie mooi; ik stel jou een vraag om.jouw scenario uit te leggen en dan begin je een of andere persoonlijke aanval over 1 post van mij weken geleden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Hihi. Ik herinner me nog topics terug, toen jij uitvondt dat die plattegrond-data niet klopte en je 'opeens' overstapte in een misdrijf, en toen zei meneer gewoon 'En dan hebben de daders die spullen dus toch laten liggen ter dwaalspoor' een argument wat je zelf eerder nog voor gek verklaarde, gebruikte je toen opeens zelf, en nu schiet je dat argument weer in de voeten nu je weer terug bent bij je orginele scenario.De wind waait zoals het jou uitkomt, niet?
Jij blijft jezelf tegenspreken, het blijft je geloofwaardigheid geen goed doen, jongen.
Jezus wat een aanmatigende post. Je insinueert dat het ene meisje het andere mee heeft getrokken in de dood. Wat walgelijk. Je weet niet hoe het is gegaan. En daarbij ook nog allerlei walgelijke aannames over hoe de familie hiermee omgaat. Bah, je hoeft niet alles op te schrijven wat er in je beperkte brein omhoog popt. Wie wil je hier een plezier mee doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Bij mij welt het idee op, dat de ouders van Lisanne meer met wrok en een schuldvraag zitten. Zelf zijn ze nooit verder gekomen dan Duitsland. Hun dochter zal even bedachtzaam zijn. En dan krijgt ze Kris als collega, die in Peru met haar familie is geweest..
En dan zien de ouders Lisanne vertrekken naar Panama. Iets, waarvoor ze misschien wel is overgehaald. Dan krijgen ze het vreselijke nieuws te horen, maar is het altijd ook: Kris en Lisanne, in één adem. Je merkt nu, dat ze die twee-eenheid niet meer gewild hebben. De website is er nu voor Kris alleen. Ze willen alleen rouwen om hun dochter.
De vader van Kris staat er duidelijk anders in. Hij vindt troost in het feit, dat ze er gelukkig uitzien op de laatste foto's en dat ze het naar hun zin hadden. Die ouders van Lisanne berouwen denkelijk de hele trip, zo kenden zij hun dochter waarschijnlijk niet. Van het Schwarzwald naar de Panamese jungle is wel een grote stap...
slapen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik lees hier pas net mee, maar wat de bh's in de tassen betreft en de korte broek met de dichte knoop.
Kan het niet zijn dat ze daar ergens zijn gaan "zwemmen/ zonnen"?
Als ik op het strand ben en ik doe mijn kleren uit dan doe ik ook weleens de knoop van mijn broek weer dicht (en als ik mijn kleren thuis in de was gooi niet)
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
aanmatigende post.
Je insinueert
Wat walgelijk.
allerlei walgelijke aannames
Bah
Eens.quote:je hoeft niet alles op te schrijven wat er in je beperkte brein omhoog popt.
Ik bedoel dat het de realiteit niet is dat er wordt getwijfeld aan de dood van dat meisje en dat 't niet oké is dat er woorden in de mond van de families worden gelegd dat er wordt getwijfeld aan de dood van 1 van de meiden terwijl dat absoluut nergens door de familieleden is benoemd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:57 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met geen nieuws meer?We zijn hier inderdaad veel aan het twijfelen & speculeren. Ik probeer dat zo respectvol te doen naar de familie en de meiden.
Ik twijfel omdat er veel tegenstrijdige nieuwsberichten zijn, vertaalfouten zijn gemaakt, er in het begin in totaal verkeerde richting is gezocht door autoreiten en daarnaast hebben de ouders van Kris in ieder geval nog geen officiele DNA-bevestiging ontvangen. Helaas is er geen misdaad categorie meer op FOK.
Dat wordt beweerd door Hendrik Jan Korterink, "privedetective". Zie paar pagina's terug.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:27 schreef Yaaar het volgende:
Hoe komen mensen er nu weer bij dat de meiden 8 dagen hebben geleefd? Is het een feit of weer verzonnen door iemand?Ik houd het niet meer bij, hahaha.
Ohja, vreemd dat mensen van dit soort gebeurtenissen gebruik maken en zulke dingen verzinnen.. Maarja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt beweerd door Hendrik Jan Korterink, "privedetective". Zie paar pagina's terug.
Vanaf de zolderkamer, en hij wel informatie, maar de familie mag het niet naar buiten brengen...
Verzinsel dus, lijkt me. Net als die rare meid die beweerde dat Kris en Lisanne "in elkaar verstrengeld" gevonden waren.![]()
Is er iemand op Ouder1 na die dat hier beweert dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef ietjefietje het volgende:
Hoezo kan je niet verdwalen en dan doodgaan
Uhm? Dat klopt echt niet hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef ietjefietje het volgende:
Hoezo kan je niet verdwalen en dan doodgaan, lees dit eens en dit gebeurd\t gewoon in Nieuw Zeeland, een westers land dat zo smal is dat je vanuit het binnenland altijd de zee kunt zien, duzz altijd zou weten welke richting je moet lopen:
24 May 1997 Sudden Valley - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
30 June 1996 Porter Heights - CFP 1 person taken by avalanche.
12 February 1996 Hawdon River - APNP 2 persons drowned whilst crossing flooded river.
21 January 1996 Arthur's Pass 1 person died in helicopter crash.
17 January 1996 Tumbledown Creek - APNP 1 person missing, presumed drowned.
11 November 1995 Bealey River - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
19 August 1995 Temple Basin - APNP 1 person died sliding down steep gully onto rocks below.
24 April 1995 Mount Harper - APNP 1 person died when fell 60m over bluff, 200m down iceslope.
17 December 1994 Mt Rolleston - APNP 1 person died whilst sliding down Goldney Glacier, over 60m cliff.
8 January 1994 Hurunui River (Harper Pass route) 1 person drowned crossing flooded river.
15 May 1993 Taramakau River - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
17 April 1993 Lyell Peak - APNP 1 person died of heart attack.
4 November 1992 Anti-Crow Stream - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
11 August 1992 Broken River Ski field - CFP 1 person taken by avalanche, body found 2 December 1992.
14 March 1992 Mts Philistine/Rolleston 1 person disappeared whilst tramping, presumed dead.
5 April 1991 Arthur's Pass - Mt Cook traverse 1 person disappeared, no body found, presumed dead.
15 February 1991 APNP 1 body found, no other information.
3 February 1991 APNP 1 body found, no other information.
25 April 1990 Edwards Valley - APNP 1 person died of stroke whilst tramping.
10 May 1989 Avalanche Peak - APNP 1 person fell while tramping, remains found 30 October 1993.
15 January 1989 Avalanche Creek - APNP 1 person fell 40m into plunge pool of waterall.
22 February 1988 Mt Cassidy - APNP 1 person fell over bluffs and died.
1988? Craigieburn Forest Park 1 person collapsed and died whilst day tramping.
12 November 1987 Arthur's Pass - APNP 1 person found dead in car.
29 October 1987 Cave Stream Reserve 1 person drowned after falling.
19 September 1987 Broken River Ski Field - CFP 1 person died after sliding into rocky gully.
16 January 1987 Deception River - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
14 September 1986 Mt Hamilton - CFP 1 person died as result of ski fall onto rocks.
28 October 1984 Mt Rolleston - APNP 1 person died after fall from Low Peak.
1 June 1984 Temple Col - APNP 1 person died as result of very high fall.
26 January 1984 Mt Rolleston - APNP 1 person died after fall of 300m into bergschrund.
15 May 1983 Waimakariri Col - APNP 1 person died as a result of 30m + 200m fall.
31 March 1983 Browning Pass - APNP 1 person died from injuries sustained in fall.
30 December 1982 Mt Murchison - APNP 2 persons died as result of summit cornice collapse.
13 July 1982 Avalanche Peak - APNP 1 person died from fall onto rocks.
12 July 1981 Avalanche Peak - APNP 1 person died as result of exposure after 45m fall on snow tussock.
27 April 1980 Waimakariri Falls - APNP 1 person fell 80m from bluff.
13 December 1979 Klondyke Corner - APNP 4 person died as a result of landslip engulfing campsite.
1979 Anti-Crow Stream - APNP 1 person fell onto rocks then into stream - drowned.
13 June 1979 Hawdon River - APNP 1 person fell from track into river and drowned.
23 November 1978 Anti-Crow Stream - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
12 March 1978 Avalanche Peak - APNP 1 person died as result of climbing accident.
26 March 1977 Mt Rolleston - APNP 1 person died as a result of 22m fall on Otira Slide.
8 December 1976 Waimakariri Gorge 1 person drowned in rafting accident.
8 November 1975 Bealey/Mingha River - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
25 August 1975 Temple Basin - APNP 1 person died in avalanche.
27 May 1975 7 Mile Creek - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
25 February 1975 Clough Cableway - APNP 2 person died as result of helicopter crash into cableway.
30 January 1975 White River - APNP 1 person died from heart attack.
16 September 1973 Waimakariri Col - APNP 1 person died from fall down 30m bluff.
12 November 1972 Cora Lyn - Waimak River 1 person drowned as result of rafting accident.
13 May 1972 Mt Rolleston - APNP 2 persons died as result of climbing accident on Otira Slide.
3 April 1972 Mt Rolleston - APNP 1 person died as result of climbing accident on Bealey Slide.
30 March 1971 Avalanche - Rolleston Ridge - APNP 1 person died from exposure caused by medical condition.
2 August 1969 Avalanche Peak - APNP 1 person died in avalanche.
8 April 1967 Mingha River - APNP 2 persons drowned crossing flooded river.
22 March 1967 Mt Rolleston - APNP 1 person died after fall into bergschrund on Otira Slide.
24 June 1966 Mt Rolleston - APNP 4 persons died as a result of a climbing accident on the Otira Face.
24 June 1966 Mt Rolleston - APNP 1 person died as result of avalanche on Otira Slide whilst part of rescue for incident above.
15 November 1965 Otehake River - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
28 March 1964 Mt Rolleston - APNP 1 person died from fall while climbing.
23 August 1960 Bridal Veil Falls - APNP 2 persons died from fall during traverse above waterfall.
13 November 1959 Goat Creek - APNP 1 person died after falling during traverse of bluffs.
26 January 1956 Wilberforce River - APNP 1 person drowned while crossing high river.
31 March 1956 APNP 1 person died from fall off bluff.
31 March 1956 Mt Harper - APNP 1 person died when struck on head by rock whilst climbing.
18 November 1956 APNP 1 person died as result of hunting accident.
4 August 1955 APNP 1 person died in avalanche.
9 July 1955 Bridal Veil Falls - APNP 1 person died after falling over bluff at night - was climbing Mt Cassidy.
15 February 1954 White River - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
22 July 1950 Torlesse Range - TTP 3 persons died when overwhelmed by avalanche.
27 December 1949 Taramakau River - APNP 1 person drowned crossing flooded river.
27 August 1942 Temple Basin - APNP 1 person died when overwhelmed by slab avalanche.
26 December 1935 CFP 2 persons drowned while crossing flooded river.
1 July 1933 Avalanche Peak - APNP 1 person died when overwhelmed by avalanche.
1932 Taipoiti River - APNP 2 persons died, one as result of fall, other from exposure.
August 1926 Waimakariri River - APNP 1 person drowned as result of rafting accident.
Note: this website makes extensive use of Javascript for SPAM protection purposes (email) and more importantly to display "popup windows" for images, notes and feedback forms. Some modern browsers (especially Mozilla Firefox) allow the user to set whether a site has permission to create these windows. If you experience trouble viewing images this is probably the reason, go into your "tools/popup manager" menu and give permission to "www.softrock.co.nz".
Of vallen, of hun kop stoten, of wat dan ook....wat klopt er niet volgens jou?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhm? Dat klopt echt niet hoor
Dat mensen na een verdwaling (kunnen) sterven uiteraard wél.
Dat is onzin. Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:37 schreef ietjefietje het volgende:
in Nieuw Zeeland, een westers land dat zo smal is dat je vanuit het binnenland altijd de zee kunt zien
Geen privedetective maar misdaad-verslaggever/journalist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:
Dat wordt beweerd door Hendrik Jan Korterink, "privedetective". Zie paar pagina's terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |