De GBA, en waarschijnlijk omdat er nog geen officieel document is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:00 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan dat? En hoe kom je aan deze info?
Mooi zooitje dit hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De schoen van Kris, die er overigens meer uitziet als een strandgympie dan een echte wandelschoen, is volgens mij enkele kilometers stroomopwaarts gevonden.
Met die onderkleding worden de BH's bedoeld.
Ongelooflijk.quote:De GBA, en waarschijnlijk omdat er nog geen officieel document is.
Hoe verklaar je die haar die zowat haaks op haar hoofd staat ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Ik photoshop sinds 2009. Nìèt professioneel.
Maar wel (dènk/vermoed ik) redelijk goed, want ik krijg opdrachten als hobby, gratis, websites maak ik ook.
In de 1ste instantie dacht ik ècht. Dus echt! En dus echt de foto goed bekeken.
Door o.a StaceySinger begon ik te twijfelen (aan mezelf).
De linkerarm als daar ''afgesneden'' was (zoals StacySinger) dan is gewoon de arm te smal dat kan niet! (òòk dat zei een kunstenaar via FB).
En dat dacht ik dus ook al. Dus de linkerhelft klòpt.
Maar..de rèchterhelft, dus de rechterarm, ziet eruit als ''geblurd'' (vervaging). En dat is wat me dwars zit.
Ik zou dat graag willen weten gewoon. Het zou toch wel wat zeggen, of de foto echt is.
Maar....maar..Ikzelf heb foto's van mijzelf ook dat ik zie net zoals de rechtarm als op de foto.
Paar jaar terug andere iets slechtere camera en dat ik zie op me benen of b.v voorhoofd dat het lìjkt alsof het ''geblurd'' is. Dat ik nog dacht ''verdories, leuke foto maar lijkt niet echt''.
Maar dus niet zo is. Alleen door een niet echt goede camera niet ik mooi op de foto staat. Voorhoofd, armen, benen leken geblurd.Werkelijk!
Ik heb via FB vanavond (heb veel kunstenaars in me FB) gevraagd via pb en foto's laten zien wat jullie geplaatst hebben. Antwoord was: echt.
Ik heb toen een foto verzonden naar een kunstenaar van dus zònder Lisanne en de top. Dus alleen wat de achtergrond zou kunnen zijn. Maar slapen ze nu.
Want die foto zou dan toch op de top zijn genomen, Mirador, of niet?
Toch..twijfel ik (door jullie hier...)
[..]
Waarom zou Martin een nep foto op FB plaatsen.
Hij weet echt heus dat meer dan half Nederland, sterker, de halve wereld als je niet uitkijkt ermee bezig is....en dat dan vragen oproept..
Of..zou hij daar maling aan hebben?
Daar zou ik dan geen prettig gevoel bij hebben. Dat jij weet iedereen op de wereld ermee bezig is en hij een nep foto zou plaatsen?
Want je weet de media aandacht...en al die vragen die dat weer oproepen en/of tot verwarring kunnen brengen? Dat zou Martin toch ook weten?
logisch is dan weer wel dat het beide uberhaupt gevonden isquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het hele verhaal zou begrijpelijker worden wanneer zou blijken, bij nader inzien, het bekkenbot toch van Lisanne is en niet van Kris.
Dat het bekkenbot zo ver verwijderd is van de spijkerbroek (waar het bekkenbot immers in gezeten heeft), blijft vreemd.
De meest logische verklaring hiervoor is voor mij: foutje gemaakt bij de DNA test.
Dat over foto's in 'doodsnood' komt niet echt overeen met wat vader van Kris: 'wuivend op de top' noemt. Denk dat dit BS is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:42 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand hier bekend met misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink?
Dit staat vandaag op zijn site:
----------------------------------------------
Ik heb enige tijd geaarzeld of ik dit nu hier moet melden. De gegevens van die telefoons zijn al enige tijd bekend. Ook de ouders van Kris moeten dat weten en erover beschikken, maar om onduidelijke redenen – mogelijk afspraken met Panama? – is besloten deze nog niet officieel naar buiten te brengen. Terwijl er toch echt aardig wat mensen van op de hoogte zijn.
De gegevens van de telefoons zijn hartverscheurend. Er blijkt namelijk uit dat de meisjes nog een week – vermoedelijk acht dagen – in doodsnood en paniek moeten hebben rondgezworven. Wachtend en smekend om hulp. Er is een paar keer geprobeerd het alarmnummer 112 te bereiken. Misschien dachten ze dat het in Panama hetzelfde was. Maar ze konden sowieso niemand bereiken.
Ze hebben geprobeerd foto’s te maken, maar daar stond niets op. Misschien hebben ze geprobeerd de flitser te gebruiken als noodsignaal, of om bij te lichten.
Nu kun je ook hieruit – zoals de ouders van Kris – de conclusie trekken dat ze slachtoffer zijn geworden van een misdrijf. Maar dan zit je op hetzelfde niveau als de ouders van een van de omgekomen slachtoffers van de MH17 die nog denken dat hun kind het wel heeft overleefd en nu ergens wordt opgevangen door rebellen.
Het is ook haast niet te bevatten, dat je kind op zo’n manier om het leven komt. Je hart breekt als je eraan denkt hoe bang en wanhopig Kris en Lisanne moeten zijn geweest.
Dagenlang.
En wrang, om te beseffen dat ze wellicht gered hadden kunnen worden als in Panama meteen uitvoeriger en gerichter was gezocht.
Bron
Bedankt voor posten, Stupidisco!quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:42 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand hier bekend met misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink?
Dit staat vandaag op zijn site:
Bron
Zijn manier van schrijven heb ik ook moeite mee maar van de artikelen die ik van hem heb gelezen 'lijkt' het vaak wel alsof hij veel bronnen heeft in dit wereldje. Geen idee of hij dezelfde bronnen heeft als bijvoorbeeld John van den Heuvel die eerder ook meldde dat Kris en Lisanne nog meerdere dagen na 1 april in leven zijn geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:58 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Bedankt voor posten, Stupidisco!![]()
Ik heb wel paar artikels geprobeerd te lezen, maar ik vond het vrij onsymphatieke berichten en was snel afgehaakt.
Als ik feitelijk op dit bericht af, word ik ook misselijk. Die arme meiden dan... en het noodweer was inmiddels dan ook vermoedelijk uitgebroken...
Ja he, bbrrr. Ik vraag me ook af wat zijn beweegreden is om dit zo te melden op zijn website als dit zo is. Ook respectloos naar de ouders, al hoewel Kris vader er wel graag over wilde praten als het kon volgens interview met 1Vandaag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:01 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zijn manier van schrijven heb ik ook moeite mee maar van de artikelen die ik van hem heb gelezen 'lijkt' het vaak wel alsof hij veel bronnen heeft in dit wereldje. Geen idee of hij dezelfde bronnen heeft als bijvoorbeeld John van den Heuvel die eerder ook meldde dat Kris en Lisanne nog meerdere dagen na 1 april in leven zijn geweest.
Dit dus. Als je alleen langs de rivier zoekt, vind je alleen zaken die langs de rivier liggen, of helemaal niets. Daaruit kun je niet concluderen dat de rivier er iets mee te maken heeft. Misschien liggen er meer resten in de jungle, verspreid rondom de rugzak. Alleen is dat moeilijk begaanbaar terrein.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ervan uitgaande dat de lichamen van Kris en Lisanne grotendeels zijn opgegeten door roofdieren en/of aaseters, is het niet verwonderlijk dat er tot dusver nog maar zo weinig skeletdelen (en kledingresten) zijn gevonden. Men heeft immers alleen langs de rivier gezocht.
Dieren nemen hun buit mee naar een plek waar ze niet gestoord kunnen worden door concurrerende aaseters: de jungle in.
Mijn camera'tje doet hetzelfde: Als de camera denkt dat de belichting niet klopt dan wordt het een blanco foto van 4 kb, vooral in de zon-modus. Erg irritant is dat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef silliegirl het volgende:
Zelfs als dat stuk van die misdaadverslaggever klopt, roept ook dat weer vragen op:
Vraag 1: hoe kun je proberen om foto's te maken waar niks op staat? Het was de eigen camera van die meiden, dus ze wisten hoe ie werkt. Bijlichten kan, maar dan zou er toch nog wel wát op te zien zijn?
Mijn Iphone 4s hooguit een dagquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:18 schreef Q. het volgende:
Doe mij zo'n telefoon die 8 dagen meegaat op een acculading.
Vind ik ook. Ik snap ook niet waarom mensen voor de ouders spreken: ze zijn niet overtuigd van de dood, de ouders van Lisanne kunnen het wel afsluiten. Dat weten wij helemaal niet en dat wordt nergens gezegd. Het enige wat gezegd is, is dat de ouders van Lisanne op de achtergrond aanwezig zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:54 schreef Markeerstift het volgende:
Al die persoonlijkheids analyses over de ouders hier. Lijkt me pijnlijk om te lezen als ik een van de ouders was. De ouders van Lisanne willen (en kunnen) dit hoofdstuk graag afsluiten en dat kan niet als je steeds weer naar boven wordt gehaald in de media, als er een website bestaat waar ze gezocht wordt of als ze nog een online leven op fb heeft. De familie van Kris kan het nog niet afsluiten, hebben nog te veel open eindjes, waaronder zelfs de DNA match. Dat maakt hen imo niet meer ondernemend of krachtiger dan de familie van Lisanne.
Met alle respect verder, maar als je daarover gaat twijfelen, fantaseren en speculeren dan is dat toch geen nieuws meer? Laat staan de realiteit?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:07 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg ik dus ook steeds sterker.
Hoe bedoel je met geen nieuws meer?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:46 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Met alle respect verder, maar als je daarover gaat twijfelen, fantaseren en speculeren dan is dat toch geen nieuws meer? Laat staan de realiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |