Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Met al die tijd die je tot nu toe hebt gehad kan je het geen paniekaankopen meer noemen.
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.
Ja, maar MVG moet en zal natuurlijk weer iemand halen die we niet verwachten, al die usual suspects altijd...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.
Probleem is dat de deadline pas eind augustus is en gewoon dat wij het lastig hebben, omdat alle andere clubs lekker aan het afwachten zijn en wij als uitzondering al snel belangrijke wedstrijden moeten spelen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.
Dan lijkt het me niet dat de aankopen uberhaupt paniekaankopen kunnen zijn.
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Veel inkomsten uit transfers vloeien weg
Met de verkoop van Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi was de kas van Feyenoord al volgestroomd. Deze week komen daar nog eens de euro’s die Feyenoord voor Stefan de Vrij ontvangt bij. Maar al met al zal – zo berekende De Persdienst – ongeveer een derde van het bedrag wegvloeien.
Opleidingsvergoedingen en solidariteitsbijdragen slokken zo’n 5 procent van de totale transfersom op. Ze gaan naar de clubs waar de verkochte speler zijn jeugd én eerste profjaren doorbracht. Zo ontvingen ADO Den Haag en SC Heerenveen respectievelijk 100.000 en 150.000 euro voor de overgang van Daryl Janmaat van Feyenoord naar Newcastle United.
BTW
Dan eisen zaakwaarnemers hun portie op van de transfersom, als vergoeding voor hun diensten. Doorgaans gaat het ook om zo’n 5 procent. Bovendien is er in Nederland natuurlijk nog altijd de BTW-afdracht (21%). Soms zijn er ook nog deals met anderen. Zo zijn er – in het specifieke geval van Feyenoord – ook nog investeerders die handenwrijvend de huidige transferperiode volgen.
Investeerders
Van de transfers van De Vrij en Bruno Martins Indi – zo’n 16 miljoen euro in totaal – vloeit dus ruim 3 miljoen weg. Dat de club destijds absoluut geen geld had voor investeringen, komt Van Geel nu duur te staan. Omdat er ook nog andere gaten uit het verleden moeten worden gedicht, heeft de technisch directeur nu amper 10 miljoen voor transfers te besteden.
Ik las het ja, De Gelderlander, voelt een beetje als halve infoquote:
BTW? Dat hoor ik nu echt voor het eerst.quote:
Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongoloquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boulahrouz - Van Beek -Kongolo- Nelom ?
of Boulah - Van Beek - Mathijsen - Kongolo ?
Maar misbruik je Karsdorp en Kongolo dan niet ? Wat ik zo lees is Karsdorp een geweldig talent op het middenveld.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongolo
5-3-2quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan is het toch al beslistquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef arjan1112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/680(...)rd-live-bij-nos.html
Geen van beiden. Combi tussen 532 en 442 in met Nelom, Mathijssen, Boularouz en Van Beek achterin en Kongolo voor de defensie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord-Besiktas niet dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef arjan1112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/680(...)rd-live-bij-nos.html
Ken Karsdorp niet goed genoeg, bedoelde meer dat dit het zou worden. Kongolo misbruik je zeker niet op links, dat kan die veeeel beter dan Martins Indi, heeft veel meer loopvermogen en aanvallende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar misbruik je Karsdorp en Kongolo dan niet ? Wat ik zo lees is Karsdorp een geweldig talent op het middenveld.
Prima hoor, maar totale onzin.quote:
Even kwalificeren jongens.quote:Als een club zich meldt voor hem, een club van Champions League-niveau, en zij leggen het juiste bedrag op tafel dan weet Bony dat we daar met hem over zullen praten", zegt Jenkins. "Daar zijn we heel open in. Dat moeten we ook zijn. Hoe graag we ook willen dat bepaalde spelers bij ons blijven, zullen we ook realistisch moeten zijn. Het is aan ons om weer goede opvolgers naar de club te halen."
Ach jullie hebben de knjb, Twente heeft ome joop en Psv de gemeente,quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Sweet Jesus betaalt zijn salaris wel [ afbeelding ]
Wij hebben de oppotmethode.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach jullie hebben de knjb, Twente heeft ome joop en Psv de gemeente,
Laat Jezus ons dan maar een beetje helpen.
Ah, naar zoiets zocht ik inderdaad. Dus dat BTW verhaal is inderdaad onzin. Maar in het verleden dus wel BTWquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Prima hoor, maar totale onzin.
[ afbeelding ]
waar komt dit uit?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Prima hoor, maar totale onzin.
[ afbeelding ]
quote:Boulahrouz fit voor één helft tegen Besiktas
Feyenoord-trainer Fred Rutten verwacht dat Khalid Boulahrouz fit genoeg is om woensdag een helft te spelen tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League.
Boulahrouz fit voor één helft tegen Besiktas
Foto: ProShots
De deze zomer aangetrokken verdediger viel vorige week in het oefenduel met Real Sociedad al in.
"Hij is klaar voor 45 minuten", aldus Rutten dinsdag op een persconferentie.
Alsof hij een belangrijke basis speler is die het verschil gaat maken.quote:
zou hem dan sowieso lekker op de bank zetten. Anders ben je 1 zekere wissel kwijt. En na Argentinie weten we allemaal wat dat kan kosten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof hij een belangrijke basis speler is die het verschil gaat maken.
Ja, maar dat had toen netto ook geen effect: de 'nota' was hoger, maar de kopende club kon dat geld weer terugvorderen, dus het had geen invloed op het nettobedrag dat de verkopende club ontving.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, naar zoiets zocht ik inderdaad. Dus dat BTW verhaal is inderdaad onzin. Maar in het verleden dus wel BTW
'Sport en fiscus' (2009).quote:
Die jongen is nog maar 17 hè.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Slabbekoorn nog niet bij de selectie zit, Of is Sleegers beter.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:32 schreef Lastpost het volgende:
Achahbar gaat het gewoon doen in de VCL.
dank jequote:
Oh ja, toen hadden we bijna net zo'n magere selectie om ons visitekaartje af te geven in Europa als op dit moment.quote:
Ik hoop dat ie de knop om kan zetten en op trainingen volle bak gaat geven en mentaal ijzersterk wordt want voetballen kan ie zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart dat hij opeens weer in genade is aangenomen. Toen hij verhuurd aan een Duitse club dacht ik echt dat het einde verhaal was.
Nu is het nog veel ergerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, toen hadden we bijna net zo'n magere selectie om ons visitekaartje af te geven in Europa als op dit moment.
Blijft wel een prachtig shirt. Zo ongeveer het enige dan ook aan die club.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:13 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Hij oefent al op het 'Di Canio gezicht'
Zaakwaarnemers zijn echt de tumor van de voetbalwereldquote:Zaakwaarnemer: 'er moet gewoon een marktconform bedrag gevraagd worden voor Clasie'
De zaakwaarnemer van Jordy Clasie stelt tegenover Fox Sports dat zijn pupil de ambities heeft voor een stap omhoog. Feyenoord wil de aanvoerder na het vertrek van diverse basisspelers niet meer laten gaan. "Maar dat verandert niets aan Clasies ambities", aldus Weezenberg. "We moeten nu niet ineens boeken gaan dichtgooien, omdat Feyenoord andere spelers heeft verkocht. Zo vind ik ook dat Feyenoord de vraagprijs voor Jordy niet moet aanpassen, omdat er al vier jongens zijn vertrokken. Het lijkt mij dat er gewoon een marktconforme prijs voor Clasie gevraagd moet worden."
Feyenoord Netwerk
Weezenberg stelt te verwachten dat naast Porto ook andere clubs zich zullen gaan melden.
Hebben ze net als veel dingen gemeen met de Nazi's, die hadden ook prachtige uniforms.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Blijft wel een prachtig shirt. Zo ongeveer het enige dan ook aan die club.
Absoluut, liever drie keer voor 8 miljoen over de toonbank dan één keer voor twaalf voor die gasten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers zijn echt de tumor van de voetbalwereld
Hugo Boss toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hebben ze net als veel dingen gemeen met de Nazi's, die hadden ook prachtige uniforms.
Wat is een realistische prijs voor Clasie dan? Ik denk dat Feyenoord bij een bod van 8/9 miljoen toch echt serieus gaat nadenken over een transfer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Absoluut, liever drie keer voor 8 miljoen over de toonbank dan één keer voor twaalf voor die gasten.
Aan de andere kant, als Feyenoord zich echt onrealistisch opstelt (en zoveel praatjes kunnen ze nou ook weer niet hebben), is dat wel weer kut voor je toekomstige onderhandelingen. Geen speler die dan langdurig gaat tekenen, als-ie weet dat dat eigenlijk alleen zijn eigen carrière kan schaden.
8/9 lijkt mij ook prima, maar geen idee hoe de club er over denkt. Van Geel roept in ieder geval een hoop over "alleen exorbitante bedragen". Kan natuurlijk ook grootspraak zijn (en terecht).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is een realistische prijs voor Clasie dan? Ik denk dat Feyenoord bij een bod van 8/9 miljoen toch echt serieus gaat nadenken over een transfer.
Ja, snap eigenlijk niet dat Lazio er zo makkelijk mee wegkomt met al die ultra rechtse spandoeken elke wedstrijdquote:
Wel terecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:09 schreef Caland het volgende:
Turken mogen morgen blijkbaar niet het centrum in. Lijkt me vrijwel onmogelijk
[ afbeelding ]
Ik moest werken in het centrum van Enschede tijdens Fc -Twente - fenerbahce dat was ook een grote teringzooi, Turken die in Nederland wonen pakken dat soort wedstrijden gewoon aan om te gaan rellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was gedoemd om mis te gaan natuurlijk.
`quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest werken in het centrum van Enschede tijdens Fc -Twente - fenerbahce dat was ook een grote teringzooi, Turken die in Nederland wonen pakken dat soort wedstrijden gewoon aan om te gaan rellen.
Nee een collega van mij was turk en ging anders nooit naar voetbal maar ging voor deze wedstrijd naar het stadion om te ouwehoeren en met hem veel anderen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
`
Was dat niet omdat Twente die Turken aanviel?
Natuurlijk wisten ze dat. Ik dank dat gewoon heel veel niet haalbaar is met geringe budgetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.
Dan lijkt het me niet dat de aankopen uberhaupt paniekaankopen kunnen zijn.
Toen hadden ze al contact kunnen leggen met haalbare opties natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wisten ze dat. Ik dank dat gewoon heel veel niet haalbaar is met geringe budget
Er zijn wel meer clubs die azen op goedkope versterkingen. De concurrentie kon meteen handelen, feijenoord moest eerst verkopen. Ik ben ook teleurgesteld maar ik verwacht niet dat van Geel veel te verwijten valt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen hadden ze al contact kunnen leggen met haalbare opties natuurlijk.
Van Geel had beter moeten anticiperen. Hij heeft zich maanden kunnen voorbereiden op het vertrek van Pelle en de internationals.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef exile79 het volgende:
Ik wordt een beetje moe van die betweterigheid hier. Iedereen gaat er maar vanuit dat van Geel de boel verprutst en iedereen 'weet' dat ze 'waarschijnlijk' al lang iemand hadden kunnen binnenhalen 'natuurlijk'. Lekker suggestief allemaal. Feyenoord zal vast dit topic doorzoeken voor een nieuwe TD. Aanbod en kennis genoeg.
Bij Bas Dost kwamen ze er nadat Pelle al weg was pas achter dat Wolfsburg eerst een nieuwe spits wilde halen voordat ze hem laten gaan. En dat Dost daar bijna 2 miljoen verdient. Dat is zwaar amateuristisch, want dat had je al lang kunnen weten dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Hazzard het volgende:
Hoe weet jij dat van Geel niet al maanden contacten aan het leggen is? Dat iets onmogelijk blijkt te zijn hoeft niet te liggen aan dat er niet genoeg moeite in gestopt is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij Bas Dost kwamen ze er nadat Pelle al weg was pas achter dat Wolfsburg eerst een nieuwe spits wilde halen voordat ze hem laten gaan. En dat Dost daar bijna 2 miljoen verdient. Dat is zwaar amateuristisch, want dat had je al lang kunnen weten dus.
Bas Dost niet haalbaar? Oke volgende optie. Guidetti niet fit? Oke volgende optie. Jelle Vossen te duur? Oke volgende optie.
Je speelt wel de voorronde van de CL he? Lucratiefste toernooi ter wereld. Dan moet er dus gewoon een spits zijn die goals kan maken.
Alle mediaberichten op één hoop gooien en dan je theorie vormen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Hazzard het volgende:
Hoe weet jij dat van Geel niet al maanden contacten aan het leggen is? Dat iets onmogelijk blijkt te zijn hoeft niet te liggen aan dat er niet genoeg moeite in gestopt is.
Sterke reactie wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is echt het enige wat ik er op te zeggen heb.
Hoe weet je of Feyenoord pas nadat Pellè was vertrokken erachter kwam dat Wolfsburg eerst nog een vervanger wilde aantrekken voordat ze Bas Dost zouden laten gaan en dat hij daar 2 miljoen verdient?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij Bas Dost kwamen ze er nadat Pelle al weg was pas achter dat Wolfsburg eerst een nieuwe spits wilde halen voordat ze hem laten gaan. En dat Dost daar bijna 2 miljoen verdient. Dat is zwaar amateuristisch, want dat had je al lang kunnen weten dus.
Bas Dost niet haalbaar? Oke volgende optie. Guidetti niet fit? Oke volgende optie. Jelle Vossen te duur? Oke volgende optie.
Je speelt wel de voorronde van de CL he? Lucratiefste toernooi ter wereld. Dan moet er dus gewoon een spits zijn die goals kan maken.
Denk je nou echt dat van Geel geen idee had wat Dost verdiend daar? Die heeft daar echt wel een beeld van en verder mag je als club zijnde toch pas officieel met een speler praten als de andere club daar toestemming voor heeft gegeven? Waarom zouden ze dat in godsnaam in zo'n vroeg stadium al doen. Dan blokkeer je jezelf als club zijnde voor andere clubs lijkt me. Ik denk echt wel dat van Geel zijn interesse kenbaar heeft gemaakt en dat dat genoteerd is en hij verder weinig kon doen behalve wachten tot de transfermarkt openging.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja hij is toch het lijstje afgegaan? Zij wisten op voorhand niet dat Dost op zeker niet haalbaar was, dus hebben ze dat nog geprobeerd (en daar zijn ze zelfs nog steeds mee bezig) en zijn ze daarna de rest afgegaan (waar ze, in het geval van Guidetti sowieso want dat heeft van Geel meermaals kenbaar gemaakt, ook echt wel dicht op zijn blijven zitten de hele tijd). Vergeet ook niet dat er tegenwoordig weinig meer uitlekt he. Boula kwam ook als totale verrassing bijvoorbeeld, dus misschien zijn ze nog wel op de achtergrond met hele andere spelers bezig of zijn ze er al veeeeel langer mee bezig dan wij denken.quote:Bas Dost niet haalbaar? Oke volgende optie. Guidetti niet fit? Oke volgende optie. Jelle Vossen te duur? Oke volgende optie.
Ja toch? Een spits moet doelpunten maken toch, als de ene niet lukt pak je toch gewoon een andere, profielschetsen zijn echt overbodig, gewoon vragen of je moet mag hebben, zo niet? Door. Onderhandelen? Onzin, je betaalt toch gewoon wat ze vragen, ja toch, geld zat toch? En anders stromen die miljoenen dalijk wel weer binnen met die CL, ja, zo niet nee, met die stomme Van Geelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Talentenpools waren afgekocht, de beloftenpools niet, dus ja, bij sommigen gaat er inderdaad nog zo een 18-19% naar de poolquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Hazzard het volgende:
Overigens lees ik al een aantal keer in nieuwsberichten omtrent verkochte spelers dat er een gedeelte naar de investeerders in de beloftenpool moet, maar ik dacht dat dit was afgekocht en daar dus geen sprake meer van was?
Is helaas nog steeds zo. Van het totale bedrag dat we hebben gekregen wordt ook ongeveer 10 miljoen herinvesteert.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Hazzard het volgende:
Overigens lees ik al een aantal keer in nieuwsberichten omtrent verkochte spelers dat er een gedeelte naar de investeerders in de beloftenpool moet, maar ik dacht dat dit was afgekocht en daar dus geen sprake meer van was?
Martijn Krabbendam meldde dit in VI radio.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe weet je of Feyenoord pas nadat Pellè was vertrokken erachter kwam dat Wolfsburg eerst nog een vervanger wilde aantrekken voordat ze Bas Dost zouden laten gaan en dat hij daar 2 miljoen verdient?
Oh maar die neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Martijn Krabbendam meldde dit in VI radio.
Feiten zijn wel dat we morgen starten met de volgende voorhoede:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat van Geel geen idee had wat Dost verdiend daar? Die heeft daar echt wel een beeld van en verder mag je als club zijnde toch pas officieel met een speler praten als de andere club daar toestemming voor heeft gegeven? Waarom zouden ze dat in godsnaam in zo'n vroeg stadium al doen. Dan blokkeer je jezelf als club zijnde voor andere clubs lijkt me. Ik denk echt wel dat van Geel zijn interesse kenbaar heeft gemaakt en dat dat genoteerd is en hij verder weinig kon doen behalve wachten tot de transfermarkt openging.
[..]
Ja hij is toch het lijstje afgegaan? Zij wisten op voorhand niet dat Dost op zeker niet haalbaar was, dus hebben ze dat nog geprobeerd (en daar zijn ze zelfs nog steeds mee bezig) en zijn ze daarna de rest afgegaan (waar ze, in het geval van Guidetti sowieso want dat heeft van Geel meermaals kenbaar gemaakt, ook echt wel dicht op zijn blijven zitten de hele tijd). Vergeet ook niet dat er tegenwoordig weinig meer uitlekt he. Boula kwam ook als totale verrassing bijvoorbeeld, dus misschien zijn ze nog wel op de achtergrond met hele andere spelers bezig of zijn ze er al veeeeel langer mee bezig dan wij denken.
En nog iets dat ik wilde toevoegen. De CL is inderdaad een ontzettend lucratief toernooi, maar als Feyenoord zijnde moet je gewoon een Expected Value berekening maken. Wat is de verwachtingswaarde in het toernooi met de huidige selectie en wat wordt die met bijv. een Dost in de selectie en valt aan de hand daarvan een extra anderhalf miljoen te verantwoorden door hem nu binnen te halen ipv langer af te wachten (ik noem maar iets qua cijfers, maar ik bedoel aan te geven dat het niet zo is "ja met Dost halen we misschien deze ronde en dan heeft hij z'n extra investering alweer opgeleverd". Nee zo werkt het niet en dat moet je echt berekenen op de lange termijn.
Wat een achterlijke reactie. Van Geel is een fantastische verkoper en ik heb er alle vertrouwen in dat er op 1 september een Feyenoordwaardige selectie staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja toch? Een spits moet doelpunten maken toch, als de ene niet lukt pak je toch gewoon een andere, profielschetsen zijn echt overbodig, gewoon vragen of je moet mag hebben, zo niet? Door. Onderhandelen? Onzin, je betaalt toch gewoon wat ze vragen, ja toch, geld zat toch? En anders stromen die miljoenen dalijk wel weer binnen met die CL, ja, zo niet nee, met die stomme Van Geel![]()
En dan had je de hoofdprijs betaald, flikker je er de volgende ronde uit en zit je in de EL. Als je nu een spits kunt vinden in een paar weken heb je ws geplaatste status voor de vEL en doet die spits alsnog mee, scheelt je wel 2 miljoen inkomsten (mocht ie het verschil kunnen maken tegen Besiktas) maar wellicht ook wel 2 miljoen in vraagprijs, omdat je je dus niet hebt laten opjagen.. Zou zomaar een reden kunnen zijn; dit een kleinere gok noemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feiten zijn wel dat we morgen starten met de volgende voorhoede:
Boetius: Fantastische speler.
Te Vrede: Stond zelfs bij Excelsior weinig in de basis. Heeft Pelle aardig vervangen, maar is niet goed genoeg voor de basis.
Manu: Deed het leuk bij Cambuur. Heeft talent, maar goed genoeg voor Feyenoord?
Dit is toch geen voorhoede waarmee we in Europa potten gaan breken? Een goede spits erbij had echt een wezenlijk verschil gemaakt.
Ja en mijn Feyenoordhart vind dat ook niet leuk (ik wil nou ook weleens echt Europees voetbal) maar mijn hoofd zegt dat er goed over nagedacht is en dat dit de beste beslissing is voor Feyenoord op de lange termijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feiten zijn wel dat we morgen starten met de volgende voorhoede:
Boetius: Fantastische speler.
Te Vrede: Stond zelfs bij Excelsior weinig in de basis. Heeft Pelle aardig vervangen, maar is niet goed genoeg voor de basis.
Manu: Deed het leuk bij Cambuur. Heeft talent, maar goed genoeg voor Feyenoord?
Dit is toch geen voorhoede waarmee we in Europa potten gaan breken? Een goede spits erbij had echt een wezenlijk verschil gemaakt.
Zo MAG je dit gewoon niet zien. Je moet het als volgt zienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan had je de hoofdprijs betaald, flikker je er de volgende ronde uit en zit je in de EL. Als je nu een spits kunt vinden in een paar weken heb je ws geplaatste status voor de vEL en doet die spits alsnog mee, scheelt je wel 2 miljoen inkomsten (mocht ie het verschil kunnen maken tegen Besiktas) maar wellicht ook wel 2 miljoen in vraagprijs, omdat je je dus niet hebt laten opjagen.. Zou zomaar een reden kunnen zijn; dit een kleinere gok noemen.
Binnen een paar weken genoegen nemen met twee miljoen minder voor een speler? Lijkt me niet. Misschien net voordat de transfermarkt sluit, dan wel ja ..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan had je de hoofdprijs betaald, flikker je er de volgende ronde uit en zit je in de EL. Als je nu een spits kunt vinden in een paar weken heb je ws geplaatste status voor de vEL en doet die spits alsnog mee, scheelt je wel 2 miljoen inkomsten (mocht ie het verschil kunnen maken tegen Besiktas) maar wellicht ook wel 2 miljoen in vraagprijs, omdat je je dus niet hebt laten opjagen.. Zou zomaar een reden kunnen zijn; dit een kleinere gok noemen.
Janken om het "janken". Constructieve reactiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:20 schreef Luni het volgende:
Ben blij als het 1 september is, wat een gejank hier!
Kan me gewoon niet voorstellen dat het onmogelijk geweest zou zijn om een spits klaar te hebben staan op het moment dat Pelle vertrekt. Maar daar zijn we het dus niet over eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ja en mijn Feyenoordhart vind dat ook niet leuk (ik wil nou ook weleens echt Europees voetbal) maar mijn hoofd zegt dat er goed over nagedacht is en dat dit de beste beslissing is voor Feyenoord op de lange termijn.
Je zegt overigens nu dat dit geen voorhoede is waarmee je potten gaat breken in Europa. Ik denk dat dit ook niet de ideale voorhoede is voor van Geel, maar je gaat niet echt in op de redenen die ik hiervoor geef. Ik denk niet dat dit van Geel is aan te rekenen (te laat handelen oid).
Ik snap de frustratie echt wel, maar ik denk gewoon niet dat het van Geel kwalijk te nemen is en om eerlijk te zijn vind ik het eigenlijk een beetje te makkelijk om het toch op hem af te schuiven. Soms zijn dingen, hoe graag je ze ook wilt, gewoon niet op een verantwoorde manier mogelijk of zijn er betere opties die niet stroken met ons onderbuikgevoel (zoals het "snel spits halen, NU!" gevoel, terwijl dit puur afgaand op EV berekeningen dus gewoon echt niet het beste is).
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop echt dat hij het maakt daar
Ja, ik verwoordde het niet goed nee, maar mijn punt was eigenlijk dat zelfs al zou die kans van 10% naar 90% gaan oid dat het voornaamste verschil dan in die 2 mln bonus zit, want je eindigt (mocht er alsnog een spits komen) toch waarschijnlijk (of hopelijk) in de EL.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Zo MAG je dit gewoon niet zien. Je moet het als volgt zien
Zonder Dost hebben we 45% kans door te gaan wat op de lange termijn dus 9 ton zou opleveren. Met Dost zouden we denk ik zo'n 55% kans hebben en dus op de lange termijn 1,1 miljoen verdienen. Het verschil met Dost in de selectie of niet is dus 2 ton en niet misschien wel of misschien niet 2 miljoen.
Ja beter hou je op met je onzin inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef PIETR het volgende:
Van Geel had beter moeten anticiperen. Hij heeft zich maanden kunnen voorbereiden op het vertrek van Pelle en de internationals.
Nu stuurt hij ons de belangrijkste wedstrijden van het seizoen in, met een uitgedunde selectie en één veteraan die maar 45 minuten kan spelen. Dan doe je iets gewoon niet goed.
Maar goed, ik val in herhaling.
Er zijn echt nog wel meer opties achter de hand.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:12 schreef macca728 het volgende:
Nou Feyenoord had wel een spits aan kunnen trekken ja, je weet dat Pelle weggaat en blijkbaar is alleen Dost een optie en evt Guidetti.
Waarom niet Luuk de Jong polsen bv in mei ofzo.
Niet alleen voor Europees maar straks verspeel je weer de titel in het begin.
Nou anders ga je toch niet 2 maanden op Dost wachten ? En die zou ook best 4/5 miljoen kosten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn echt nog wel meer opties achter de hand.
Luuk de Jong was uiteraard geen optie - of welke andere spits dan ook - omdat Feyenoord sowieso pas kon handelen als ze zelf geld binnen hadden dmv transfers. Daarnaast blijft dan nog steeds 5 miljoen uitgeven voor Feyenoord een flinke smak geld.
Jij hebt dus geen enkel idee ivan de financiële situatie waar Feyenoord in zit/zat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:12 schreef macca728 het volgende:
Waarom niet Luuk de Jong polsen bv in mei ofzo.
Craig Bellamy is al met pensioenquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:21 schreef elCholo het volgende:
[..]
Of wil je weer terug naar het Roy Makaay, Tim de Cler, enz tijdperk?
Kerel, ik volg Feyenoord op de voet, lees/kijk alles wat met Feyenoord te maken heeft. Tuurlijk snap ik dat het, rationeel gezien, voor Feyenoord beter is om af te wachten als spelers daardoor goedkoper worden. Maar zo kan ik het maar moeilijk bekijken. Feyenoord is nou eenmaal emotie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ja beter hou je op met je onzin inderdaad.
Ik vraag me echt af onder welke steen sommigen hebben geleefd de afgelopen jaren.
Je kan best informeren en toeslaan als spelers verkocht zijn. Pelle ging al vroeg, Janmaat en Indi ook, daarna had je gelijk kunnen toeslaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:21 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen enkel idee ivan de financiële situatie waar Feyenoord in zit/zat.
Feyenoord had geen geld en was afhankelijk van uitgaande transfers. Het stomste wat je in zo een situatie kan doen is geld uitgeven wat je nog niet hebt. Stel dat er niemand had geboden op Pelle/hij geblesseerd was geraakt. Daarnaast wordt dat geld meerendeels gebruikt om af te lossen, en wat je overhoud is gewoon niet genoeg om even direct een spits aan te trekken van een vergelijkbaar niveau. Feyenoord moet nog steeds creatief zijn op de transfermarkt wil het het kwalitatief goede spelers aantrekken, en dat vergt nou eenmaal geduld. Of wil je weer terug naar het Roy Makaay, Tim de Cler, enz tijdperk?
Ik snap echt niet dat mensen dat niet kunnen inzien.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:32 schreef macca728 het volgende:
Wat denk je dat Pelle verdiende ?? Veel minder dan namen als De Jong of Dost ?
Dan kunnen we net zo goed meteen de punten aan Besiktas geven.quote:
quote:
Er is geen alternatief.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Ik snap het echt niet, hij zal wel indruk maken op trainingen of zo, want hij bleef ook geregeld kansen krijgen van Koeman, nu weer vertrouwen van Rutten, terwijl zijn veldprestaties dit totaal niet rechtvaardigen.
Ik zou veel liever ofwel Achahbar danwel Manu zien spelen. Kunnen misschien kwalitatief ook wel tekortkomen(?), maar die vielen wel aardig in, Achahbar stichtte in 5 minuten meer gevaar dan Verhoek in zijn 75 minuten... Manu (die in 30 min ook al meer liet zien) kan nog wel eens per ongeluk een 16 indribbelen, en heeft ook nog een voorzet.quote:
Achahbar zijn conditie is niet op pijl. Hij heeft meegedaan met de ramadan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou veel liever ofwel Achahbar danwel Manu zien spelen. Kunnen misschien kwalitatief ook wel tekortkomen(?), maar die vielen wel aardig in, Achahbar stichtte in 5 minuten meer gevaar dan Verhoek in zijn 75 minuten... Manu (die in 30 min ook al meer liet zien) kan nog wel eens per ongeluk een 16 indribbelen, en heeft ook nog een voorzet.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Achahbar zijn conditie is niet op pijl. Hij heeft meegedaan met de ramadan.
Tot zo ver het schaduwlijstje dat in Februari al klaar stondquote:In paniek is Van Geel zeker niet, geeft hij woensdagochtend aan in het Algemeen Dagblad. “We wisten dat dit kon gebeuren, gezien de ontwikkeling van een aantal spelers. Zoals je eveneens met tal van zaken te maken hebt, om zelf een speler te kunnen halen”, aldus de directeur. Hij benadrukt dat Feyenoord zich op de transfermarkt niet laat leiden door opportunisme: het wil doordachte aankopen doen.
“Als we een speler halen, dan moeten we ervan overtuigd zijn dat hij daadwerkelijk een versterking is. Dat vergt soms geduld”, weet ook Van Geel. Feyenoord wordt sinds zaterdag in verband gebracht met Héctor Villalba, vleugelaanvaller van San Lorenzo in Argentinië.
Dit valt heel goed uit te leggen met een schaduwlijstje hoor...quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Tot zo ver het schaduwlijstje dat in Februari al klaar stond
Slechte mentaliteit die jongen moet in zijn handjes knijpen dat Fredje hem een kans wil geven dan moet hij fit zijn niet meedoen aan religie onzin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Achahbar zijn conditie is niet op pijl. Hij heeft meegedaan met de ramadan.
Tja, die leven voor hun religie (en de smatjes) en niet voor de sport. Kun je ze niet echt kwalijk nemen maar je moet daar ook gewoon rekening mee houden bij opleiding. Je kunt beter jongens als Bruno, Stefan, Jordy e.d. klaarstomen. Daar heb je nog profijt van.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte mentaliteit die jongen moet in zijn handjes knijpen dat Fredje hem een kans wil geven dan moet hij fit zijn niet meedoen aan religie onzin.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
... niet meedoen aan religie onzin.
Godskolere. Wat een achterlijke post.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte mentaliteit die jongen moet in zijn handjes knijpen dat Fredje hem een kans wil geven dan moet hij fit zijn niet meedoen aan religie onzin.
Helemaal niet die boy krijgt een derde kans bij Feyenoord daar waar hij al bijna eruit gegooid was. En wat doet meneer meedoen aan de ramadan waardoor hij nu niet fit is.. Dan zit er toch een steekje los? Hij hoeft niet mee te doen daar kiest hij zelf voor.. Hij moet het snot voor zijn ogen lopen en keihard zijn best doen om het vertrouwen van fredje terug te betalen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Godskolere. Wat een achterlijke post.
Een steekje los omdat iemand zijn religie wil uitoefenen? Dan verschillen we daarover van meningquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal niet die boy krijgt een derde kans bij Feyenoord daar waar hij al bijna eruit gegooid was. En wat doet meneer meedoen aan de ramadan waardoor hij nu niet fit is.. Dan zit er toch een steekje los? Hij hoeft niet mee te doen daar kiest hij zelf voor.. Hij moet het snot voor zijn ogen lopen en keihard zijn best doen om het vertrouwen van fredje terug te betalen.
Op het woordje religieuze sekte na ben ik het met je eens. Als ik de hele dag niet eet en daardoor fouten maak op mijn werk zal mijn baas ook niet blij zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het tamelijk onprofessioneel als iemand zijn vak niet kan uitoefenen omdat diegene ervoor gekozen heeft om de regeltjes van een of andere religieuze sekte tot op de letter nauwkeurig op te volgen.
Onze Dirk zuigt dit dan ook weer uit zijn grote duim.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik zie die jongen anders gewoon met de groep meetrainen en minuten maken. Een gelovige gaan bashen omdat ie doet wat er van hem verwacht wordt, pfff.
Het is onprofessioneel. Voorwaarde 1 voor een topsporter is dat je ervoor zorgt dat je fit bent en dat je goed voor jezelf zorgt. Als iemand zichzelf vrijwillig uit gaat hongeren omdat hem dat aangepraat is door een of andere sekte dan is diegene ongeschikt voor topsport.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:34 schreef Lastpost het volgende:
Ik zie die jongen anders gewoon met de groep meetrainen en minuten maken. Een gelovige gaan bashen omdat ie doet wat er van hem verwacht wordt, pfff.
Uithongeren? Wist je dat er na zonsondergang ook gegeten mag worden? Het is geen glazen huis waar Achahbar in zit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is onprofessioneel. Voorwaarde 1 voor een topsporter is dat je ervoor zorgt dat je fit bent en dat je goed voor jezelf zorgt. Als iemand zichzelf vrijwillig uit gaat hongeren omdat hem dat aangepraat is door een of andere sekte dan is diegene ongeschikt voor topsport.
Hij is ook fit, anders doet ie niet mee met groepstrainingen en zou ie niet bij de wedstrijdselectie zitten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is onprofessioneel. Voorwaarde 1 voor een topsporter is dat je ervoor zorgt dat je fit bent en dat je goed voor jezelf zorgt. Als iemand zichzelf vrijwillig uit gaat hongeren omdat hem dat aangepraat is door een of andere sekte dan is diegene ongeschikt voor topsport.
Je word zo slap als een vaatdoek als je de hele dag niks in je mik gooit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uithongeren? Wist je dat er na zonsondergang ook gegeten mag worden? Het is geen glazen huis waar Achahbar in zit.
Vertel dat maar aan Algerijntjes die aan het vasten waren tijdens het WK.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je word zo slap als een vaatdoek als je de hele dag niks in je mik gooit.
prachtig geschreven stuk tekstquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:49 schreef Slobeend het volgende:
Stefano de Vrij: http://www.hpdetijd.nl/20(...)-vrij-twee-meningen/
Dom gelul. Echt ongelooflijk dom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als je prof bent dan hoor je gewoon fit te zijn. Boulahrouz kan nog maar 45 minuten spelen van de 90, dat kan gewoon echt niet. Als ik bij mijn baas 40 uur in de week moet werken dan kom ik er ook niet met 20 weg. Je mag best ramadan aanhouden, maar zorg wel gewoon dat je wedstrijd fit bent.quote:
Dat is hij dan ook. Waar gaat dit overquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je mag best ramadan aanhouden, maar zorg wel gewoon dat je wedstrijd fit bent.
Dan is er geen probleem iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is hij dan ook. Waar gaat dit over
Ja door dirk_kuijt die dat ter plekke verzint.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan is er geen probleem idd, maar hier boven word gesuggereerd dat hij dat niet is?
Sterke argumenten.quote:
Uiteraard. Topspits.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:08 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Mitchel Te Vrede spelen vanavond ?
Waarom maak je je druk over Verhoek? Die jongen heeft al Europese ervaring.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:08 schreef satecl het volgende:
Al die ophef over het transferbeleid hierIk ben er juist super blij mee. Lekker geduldig blijven, onze kans komt wel. Jeugd staat weer klaar. Vanavond spelen Manu en Karsdorp een wereldpartij en dan is iedereen weer hosanna! Gewoon de jeugd weer de kans geven. Alleen investeren in echte toppers, en niet van de gekke exotische spelers ala Lazovic.
Het enige waar ik me druk om maak is Verhoek. Die gaat toch echt niet spelen mag ik hopen?
Jij hebt die gozer nog nooit zien spelen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk over Verhoek? Die jongen heeft al Europese ervaring.
Jawel, vaak genoeg. Al die heerlijke voorzetten op Bulykinquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij hebt die gozer nog nooit zien spelen?
Kan je zo'n gast niet gewoon ontslaan vanwege werkweigering ??quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel, vaak genoeg. Al die heerlijke voorzetten op Bulykin
Alleen dus misschien een nieuwe spits als aankoop, verder niks.quote:Feyenoord heeft met de verkoop van Graziano Pellè (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto) en Stefan de Vrij (Lazio) zo'n 33 miljoen euro binnengehaald. Dat betekent echter niet dat de Rotterdammers gaan smijten met geld.
Amper vier jaar geleden was Feyenoord op sterven na dood. De trots van Rotterdam zat tot aan de lippen in de schulden en de sportieve ambities verschoven geruisloos van landstitels naar de bescheiden doelstelling van Europees voetbal.
Een groep gefortuneerde supporters, onder wie Pim Blokland, zag de 10-0 nederlaag tegen PSV in oktober 2010 als de spreekwoordelijke druppel. De vrienden van Feyenoord legden meer dan dertig miljoen euro op tafel in ruil voor 49% van de aandelen.
Koeman
Feyenoord ging noodgedwongen door met de eigen jeugd en langzaamaan kroop de club weer naar de top van de eredivisie. Onder leiding van trainer Ronald Koeman haalde Feyenoord zelfs weer het voorportaal van de Champions League. De bonus van deelname aan het miljoenenbal bleek nog een brug te ver, maar de waarde op het veld steeg met de week. Een succesvol WK met een hoog Feyenoord-gehalte deed de rest. Eindelijk stromen de miljoenen weer via de Maas richting de Kuip.
Dat er nu weer geld is door de verkoop van vier basisspelers, wil niet zeggen dat Feyenoord het beleid gaat aanpassen. "Zorgvuldigheid gaat voor snelheid. Mochten wij in de komende weken van plan zijn toch te gaan investeren, dan zullen we dat in jonge spelers doen die de ploeg beter maken en die in de toekomst een transfersom gaan opleveren", zegt algemeen directeur Eric Gudde daags voor de Champions Leaguewedstrijd tegen Besiktas.
Hand op de knip
Gudde: "Voor de rest zullen we zeer zorgvuldig met ons geld omgaan. Dat betekent dat we de ploeg op onderdelen waar we dat niet met de jeugd kunnen doen, ook blijven versterken. Een voorbeeld is Khalid Boulahrouz. We mikken nadrukkelijk op transfervrije spelers die kwaliteit en ervaring met zich meebrengen."
Feyenoord zal misschien nog een nieuwe spits halen, als opvolger van Pellè, maar verder houdt de club uit Rotterdam-Zuid de hand op de knip. Gudde: "Dat is de truc, ondanks de druk van de eerstvolgende wedstrijd. We moeten niet op basis van een nederlaag of een keer iets negatiefs van het beleid afwijken."
Vervelend nieuws voor Orlando Engelaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/680(...)lledig-op-jeugd.html
[..]
Alleen dus misschien een nieuwe spits als aankoop, verder niks.
Ik denk dat ze ook nog wel op zoek zijn naar een links/rechtsbuiten, het zou mij niet verbazen als ze deze week die Vilalba bijvoorbeeld contracteren (die dan na Besiktas-uit beschikbaar zou zijn).quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Max23 het volgende:
Feyenoord zal misschien nog een nieuwe spits halen, als opvolger van Pellè, maar verder houdt de club uit Rotterdam-Zuid de hand op de knip. Gudde: "Dat is de truc, ondanks de druk van de eerstvolgende wedstrijd. We moeten niet op basis van een nederlaag of een keer iets negatiefs van het beleid afwijken."
Wat mij vooral opviel was dat er veel meer gevoetbald werd vorig jaar als Te Vrede in de spits stond, volgens mij vingen anderen toen de goals van Pelle wel op. Met Te Vrede speel je minder snel de lange bal en probeer je meer de voetballende oplossing te zoeken, tenminste, dat deden ze vorig jaar in ieder geval..quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook nog wel op zoek zijn naar een links/rechtsbuiten, het zou mij niet verbazen als ze deze week die Vilalba bijvoorbeeld contracteren (die dan na Besiktas-uit beschikbaar zou zijn).
Verdediging komt denk ik niets meer bij, genoeg jeugdspelers die aansluiten, en met Bouhla en Mathijsen die de ervaren leermeesters mogen uithangen
Middenveld lijkt me ook goed gevuld, goede mix tussen semi-ervaren en talentvolle jeugd
Voorin is het nu gewoon te te magertjes. Eigenlijk alleen Boetius die het beoogde niveau heeft en Achahbar en Manu die het misschien kunnen gaan halen.
Te Vrede zal heus wel de nodige goaltjes (+-15) meepakken als hij opgesteld blijft worden, maar dat zou elke spits van de eredivisie lukken.
Hij heeft ook nog een keer Leiwakabessy helemaal kleurenblind gespeeld uit bij vvv en hij had natuurlijk een glansrol in die Sinterklaas-filmpjes over de kwijtgeraakte spelersbusquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het enige wat ik me van Verhoek voor de geest kan halen in 2 jaar Feyenoord is het opstootje tegen PSV.
Best een prestatie nog.
Dat is leuk tegen matige teams in de Eredivisie, dan lukt dat nog wel. Maar tegen de betere ploegen in de Eredivisie en zeker Europees zie ik het nogal somber in met deze voorhoede..quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel was dat er veel meer gevoetbald werd vorig jaar als Te Vrede in de spits stond, volgens mij vingen anderen toen de goals van Pelle wel op. Met Te Vrede speel je minder snel de lange bal en probeer je meer de voetballende oplossing te zoeken, tenminste, dat deden ze vorig jaar in ieder geval..
Mee eens, er moet gewoon wat bij. In ieder geval één aanvallende versterking. Wanneer je twee goede flankspelers hebt, die echt een goede individuele actie en schot in huis hebben komt er wel meer vrijheid voor de spits.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is leuk tegen matige teams in de Eredivisie, dan lukt dat nog wel. Maar tegen de betere ploegen in de Eredivisie en zeker Europees zie ik het nogal somber in met deze voorhoede..
werd ook weer tegen gesproken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Is niet meer aan de orde. Is net verkocht aan Atletico
Ok niet echt gevolgd..quote:
Jonathan Reisquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ok niet echt gevolgd..
Ik las daar net wel dat hij maar 2-3 miljoen zou hoeven te kosten, dus qua budget zou het nog wel kunnen, maar ik heb het idee dat hij zich net wat te groot voelt voor wat hij daadwerkelijk presteert/ gepresteerd heeft.
En dan kun je zeggen dat Fredje zo goed met lastige jongens kan omgaan, maar om ze nou doelbewust binnen te gaan hengelen...
Relatief goedkoop mag weg bij psv... Talentvolle speler zo random is het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem anders nog even 86 random spelers.
hutchinson? serieus? die ex-psv?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De opstellingen volgens het AD. Leuk dat Ozyakup speelt.
Ja, Atiba. Al speelt hij wel op het middenveld en dat is zijn beste positie, bij PSV werd hij misbruikt als rechtsback.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:39 schreef Akilla het volgende:
[..]
hutchinson? serieus? die ex-psv?
Is dan ook niet echt een schokkend niveau dit dan..
Ik vrees dat het toch gaat gebeuren, hij stelde hem ook niet voor niets op tegen Sociedadquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat Verhoek gaat spelen, dus ik neem deze opstellingen niet serieus.
Ik kan me dat echt niet voorstellen weet je dat, Manu zat ook in de basis op de training. Die vermoedelijke opstellingen zitten er wel vaker naast weet je.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vrees dat het toch gaat gebeuren, hij stelde hem ook niet voor niets op tegen Sociedad
Hebben we in ieder geval nog wel wissels op de bank zitten die ons sterker maken
Ik vind er echt niks grappigs aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
https://twitter.com/Markla94/status/494401397233053696
quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Een steekje los omdat iemand zijn religie wil uitoefenen? Dan verschillen we daarover van mening
Overigens wil ik wel graag een bron zien van dirk_kuijt, want ik heb het zelf nergens gelezen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Onze Dirk zuigt dit dan ook weer uit zijn grote duim.
Knuppel, kijk anders even de persconferentie van Rutten en Clasie voorafgaande aan de CL wedstrijd op de site van RTV Rijnmond. Daar zegt Rutte dat hij mee heeft gedaan aan de ramadan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja door dirk_kuijt die dat ter plekke verzint.
ik blijf maar thuis vanavondquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
En dat staat gelijk aan niet wedstrijdfit zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
[..]
Knuppel, kijk anders even de persconferentie van Rutten en Clasie voorafgaande aan de CL wedstrijd op de site van RTV Rijnmond. Daar zegt Rutte dat hij mee heeft gedaan aan de ramadan.
Debieltje dat je bent
Ah oke. Het gros van de selectie van Besiktas heeft ook meegedaan aan de ramadan. Appeltje eitje dus, allemaal niet wedstrijdfit dit dat. Knuppelquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
[..]
Knuppel, kijk anders even de persconferentie van Rutten en Clasie voorafgaande aan de CL wedstrijd op de site van RTV Rijnmond. Daar zegt Rutte dat hij mee heeft gedaan aan de ramadan.
Debieltje dat je bent
Is al verhuurd aan ik meen duitse club.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Zeg, die Lucas Piazon van Chelsea die afgelopen seizoen voor Vitesse uitkwam, zou dat geen goede versterking voor de vleugel kunnen zijn? Eventueel op huurbasis.
Frankfurt meen ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al verhuurd aan ik meen duitse club.
Ohja klopt. Helemaal vergetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al verhuurd aan ik meen duitse club.
Dit inderdaad. Heeft zeer goede potjes als middenvelder gespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Atiba. Al speelt hij wel op het middenveld en dat is zijn beste positie, bij PSV werd hij misbruikt als rechtsback.
Dat doet niets af aan het feit dat rutten zegt dat hij door de ramadan niet helemaal fit is knuppel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke. Het gros van de selectie van Besiktas heeft ook meegedaan aan de ramadan. Appeltje eitje dus, allemaal niet wedstrijdfit dit dat. Knuppel
Niet iedere moslim doet mee aan de ramadan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke. Het gros van de selectie van Besiktas heeft ook meegedaan aan de ramadan. Appeltje eitje dus, allemaal niet wedstrijdfit dit dat. Knuppel
Alsof je daarvoor een fundamentalist moet zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Niet iedere moslim doet mee aan de ramadan.![]()
Omdat meneer Achahbar het belangrijker vindt om een goede moslim te zijn i.p.v. een goede voetbal prof wil dat nog niet zeggen dat ze bij Besiktas een selectie vol religieuze fundamentalisten hebben lopen.
Juist. Caland lijkt op zijn besneden pik te zijn getraptquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Niet iedere moslim doet mee aan de ramadan.![]()
Omdat meneer Achahbar het belangrijker vindt om een goede moslim te zijn i.p.v. een goede voetbal prof wil dat nog niet zeggen dat ze bij Besiktas een selectie vol religieuze fundamentalisten hebben lopen.
Niet van de ramadan, maar van een oorontsteking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Sunri5e het volgende:
Achahbar heeft er blijkbaar al vaker last van gehad:
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=19299
Interessant voetbalfeitje: staat in het elftal van de eeuw van FC Kopenhagenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Atiba. Al speelt hij wel op het middenveld en dat is zijn beste positie, bij PSV werd hij misbruikt als rechtsback.
De gemiddelde PVV-stemmer is er niks bij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:39 schreef Kerftminister het volgende:
Jezus wat een wereldvreemd volk hier in dit topic zeg.
Wat heeft dit met de pvv te maken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV-stemmer is er niks bij.
Zou wel goed zijn voor die bolle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geert Wilders doet ook niet mee aan de ramadan.
En dan met het suikerfeest weer flink aankomen zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor die bolle.
Wat denk je er vanavond?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie allemaal je kut scheren, opdonderen en het hier gewoon weer over Feyenoord hebben?
Ik hoop het ook, maar heb er geen vertrouwen in. Het zou al heel wat zijn als ze de gasten op 0-0 kunnen houden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeizaam. Maar ik hoop stiekem op een overwinning.
Ik word een beetje moe van dat indekken en negatieve gelul voordat er ook maar één officiële wedstrijd gespeeld is. Het hele middenveld is nog intact, Kongolo en Mathijsen zijn er nog, en we hebben nog steeds Boetius die bij een goede dag de hele verdediging van Besiktas verrot kan spelen. Zullen we het eerst maar even afwachten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht echt een zaadwedstrijd.
Net zoiets als tegen Real Sociedad dus, maar dan met een tegenstander die wel voluit zal gaan.
Heb er weinig vertrouwen in.
Nu al medelijden met Fred Rutten gezien de selectie waarmee hij deze belangrijke wedstrijden moet werken. Hij wist waar hij aan begon en dat het risico bestond dat veel belangrijke, dragende, krachten zouden vertrekken. Maar ik denk dat hij zijn start bij Feyenoord toch anders had voorgesteld.
Ik noem het realisme, maar goed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat indekken en negatieve gelul voordat er ook maar één officiële wedstrijd gespeeld is. Het hele middenveld is nog intact, Kongolo en Mathijsen zijn er nog, en we hebben nog steeds Boetius die bij een goede dag de hele verdediging van Besiktas verrot kan spelen. Zullen we het eerst maar even afwachten?
Misschien is het een gezonde portie realisme dat het zonder Indi, de Vrij, Pelle en Janmaat niet direct makkelijker is geworden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat indekken en negatieve gelul voordat er ook maar één officiële wedstrijd gespeeld is. Het hele middenveld is nog intact, Kongolo en Mathijsen zijn er nog, en we hebben nog steeds Boetius die bij een goede dag de hele verdediging van Besiktas verrot kan spelen. Zullen we het eerst maar even afwachten?
Mooi, een positieveling! Dat leeft zo veel fijner naar een wedstrijd toequote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdediging en middenveld staan gewoon prima, alleen de aanval is een beetje afwachten. Alle kritiek en negativiteit gaat ook over het feit dat het moeilijk gaat worden om een doelpunt te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mooi, een positieveling! Dat leeft zo veel fijner naar een wedstrijd toe
Ik geloof ook wel dat we (zeker thuis) wel kans maken ja. Ook omdat de Kuip toch iets bijzonders losmaakt op dit soort dagen (als het wat eerder donker is wel wat meer overigens).
Hoe weet je dat nou? We staan met een aanvallende middenvelder zonder ervaring op rechtsback en iemand die pas een handvol potjes heeft meegedaan op hoogste niveau als CV.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Verdediging en middenveld staan gewoon prima
Van Beek komt op mij over als een degelijke verdediger. En Karsdorp ben ik heel benieuwd naar, heb je wel gelijk. We hebben Kongolo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? We staan met een aanvallende middenvelder zonder ervaring op rechtsback en iemand die pas een handvol potjes heeft meegedaan op hoogste niveau als CV.
Nogal vroeg om te zeggen dus dat de verdediging en het middenveld gewoon prima staan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Van Beek komt op mij over als een degelijke verdediger. En Karsdorp ben ik heel benieuwd naar, heb je wel gelijk. We hebben Kongolo.
Over het middenveld mag je dat toch wel zeggen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogal vroeg om te zeggen dus dat de verdediging en het middenveld gewoon prima staan.
God o God zeg, loopt alles daar achter, of wat? Is de postkoets nog niet langgewenst?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
Kongolo nou al bijgetekend anders moeten we die toch ook deze zomer verkopen?
Nee. Een middenveld functioneert pas goed als de verdediging dat ook doet. Voetballen doe je van achteruit. Bal is rond. 11 tegen 11 dit dat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Over het middenveld mag je dat toch wel zeggen?
die is verkocht aan FC Sydney Unitedquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
Kongolo nou al bijgetekend anders moeten we die toch ook deze zomer verkopen?
Ik kijk nu even naar de poppetjes die er staan, gewoon zelfde als vorig jaar. Hoe de samenwerking met andere linies is kan je nu niks over zeggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Een middenveld functioneert pas goed als de verdediging dat ook doet. Voetballen doe je van achteruit. Bal is rond. 11 tegen 11 dit dat.
Voor ¤200.000,- toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is verkocht aan FC Sydney United
Tja Hoeksche Waard he post komt maar 1x per week internet via inbellen etcquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
God o God zeg, loopt alles daar achter, of wat? Is de postkoets nog niet langgewenst?
Precies. En daarom kan je dus ook niet zeggen dat het middenveld 'gewoon' goed staat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kijk nu even naar de poppetjes die er staan, gewoon zelfde als vorig jaar. Hoe de samenwerking met andere linies is kan je nu niks over zeggen.
Oke, ik geef je gelijk. Maar het is i.i.g. positief dat het middenveld intact blijft. Geeft een goed gevoel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. En daarom kan je dus ook niet zeggen dat het middenveld 'gewoon' goed staat.
Geruild voor Emerton toch.quote:
Van Beekquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel vertrouwen in dit middenveld als je ziet wat voor verdediging we nu hebben staan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oke, ik geef je gelijk. Maar het is i.i.g. positief dat het middenveld intact blijft. Geeft een goed gevoel.
Hoe weet je dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? We staan met een aanvallende middenvelder zonder ervaring op rechtsback en iemand die pas een handvol potjes heeft meegedaan op hoogste niveau als CV.
Veel bier vanavond dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel vertrouwen in dit middenveld als je ziet wat voor verdediging we nu hebben staan.
Ies koeltoer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
Geloof dat ze er zin in hebben. Carsi Berlin
[ afbeelding ]
twitter:TonStrooband twitterde op woensdag 30-07-2014 om 14:30:33Feyenoord verkocht tot dusverre 290 kaarten voor de wedstrijd in Istanbul. Verkoop loopt t/m donderdag. #besFEY reageer retweet
Daar wil je het niet aan de stok mee krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier, zal wel weer uit de hand lopenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze nu meteen oppakken. Zo ga je niet naar een wedstrijd als je alleen maar gaat "kijken".quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze zo niet langs de ME kunnen lopen nee..quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zou ze nu meteen oppakken. Zo ga je niet naar een wedstrijd als je alleen maar gaat "kijken".
Godver ja hoor, ik zie ze al staan bij de ingang, met die honkbalknuppels en verbaasde blikken waarom ze niet naar binnen mogenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zou ze nu meteen oppakken. Zo ga je niet naar een wedstrijd als je alleen maar gaat "kijken".
Aldus een Turkse krant die horode dat Feyenoord geen spits heeft en een nieuw gerucht de wereld in wilt helpen, omtrent deze wedstrijdquote:'Feyenoord denkt aan huur van spits van Champions League-opponent'
Woensdag, 30 juli 2014 om 14:43
Woensdagavond speelt Feyenoord in de eigen Kuip tegen Besiktas, in de derde voorronde van de Champions League. De Rotterdammers beginnen waarschijnlijk met Mitchell te Vrede in de punt van de aanval, omdat er nog geen vervanger voor Graziano Pellè is aangetrokken. Bas Dost geldt nog altijd als de belangrijkste kandidaat en ook de naam van Jelle Vossen wordt genoemd.
In de Turkse media duikt nu het gerucht op dat Feyenoord ook een spits van Besiktas op de korrel heeft. Het gaat om de 24-jarige Ömer Sismanoglu, een in Hamburg geboren speler met de Turkse nationaliteit, die vorig seizoen werd aangetrokken door Besiktas. In zijn eerste jaar bij de club kwam hij echter niet verder dan tien competitiewedstrijden, waarvan slechts een als basisspeler.
Besiktas versterkte zich onlangs met Demba Ba, die werd overgenomen van Chelsea, en dus ziet het er niet naar uit dat Sismanoglu volgend seizoen veel meer zal gaan spelen. De aanvaller is beschikbaar voor een verhuurperiode en na Eskisehirspor en Caykur Rizespor is volgens Habertürk nu ook Feyenoord in beeld om Sismanoglu een seizoen te lenen. Mogelijk wordt hier woensdag wel over gesproken.
Gezellige mensen zijn het ook! Is dit in Rotterdam neem ik aan? Kan nog leuk worden zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze onderweg zijn en de grens niet overkomen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Gezellige mensen zijn het ook! Is dit in Rotterdam neem ik aan? Kan nog leuk worden zo.
Deze is op de NOS de andere op fox.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Is de wedstrijd vanavond alleen maar op Eredivisie Live te zien?
Andersom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze is op de NOS de andere op fox.
Krabby heeft een nieuwtje, o ho ho ho ho. Krabby heeft een nieuwtje.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 30-07-2014 om 15:29:44#Feyenoord wil Basacikoglu snel overnemen van SC Heerenveen. Volgens Friese bronnen bevinden gesprekken zich in afrondende fase. Zie vi.nl reageer retweet
Heel Amsterdam liep er ook vol mee (net nogquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Gezellige mensen zijn het ook! Is dit in Rotterdam neem ik aan? Kan nog leuk worden zo.
Krabbezwatsquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Krabby heeft een nieuwtje, o ho ho ho ho. Krabby heeft een nieuwtje.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 30-07-2014 om 15:29:44#Feyenoord wil Basacikoglu snel overnemen van SC Heerenveen. Volgens Friese bronnen bevinden gesprekken zich in afrondende fase. Zie vi.nl reageer retweet
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)&utm_campaign=nieuwsquote:]Martin van Geel staat op het punt een overeenkomst af te sluiten met SC Heerenveen over de transfer van Bilal Basaçikoglu. Feyenoord wil de negentienjarige vleugelaanvaller voor meerdere jaren vastleggen en de onderhandelingen bevinden zich in de afrondende fase.
Wellicht dat de deal vanavond of morgen al zijn beslag kan krijgen, zo bevestigen bronnen in Friesland tegenover Voetbal International. De Rotterdammers zien in Basaçikoglu een directe versterking en een speler die in de toekomst, bij doorverkoop, geld kan opbrengen.
Feyenoord zal een transfersom moeten overmaken aan SC Heerenveen, waar Basaçikoglu nog twee jaar onder contract staat. Mocht Van Geel de deal afronden, haalt Feyenoord zijn tweede versterking binnen. Eerder kwam Khalid Boulahrouz al transfervrij naar De Kuip.
Goede speler. 19 jaar pas. Potentie. Veel restwaarde. Prima aankoop, mist niet te duur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Feyenoord wil Basaçikoglu snel overnemen van Heerenveen
Martin van Geel staat op het punt een overeenkomst af te sluiten met SC Heerenveen over de transfer van Bilal Basaçikoglu. Feyenoord wil de negentienjarige vleugelaanvaller voor meerdere jaren vastleggen en de onderhandelingen bevinden zich in de afrondende fase.
Wellicht dat de deal vanavond (woensdag) of morgen (donderdag) al zijn beslag kan krijgen, zo bevestigen bronnen in Friesland tegenover Voetbal International. De Rotterdammers zien in Basaçikoglu een directe versterking en een speler die in de toekomst, bij doorverkoop, geld kan opbrengen.
Basaçikoglu is afkomstig uit de jeugd van Ajax, ging daarna naar Haarlem en speelde een seizoen voor de amateurs van Pancratius, voordat hij in 2011 de overstap maakte naar SC Heerenveen. Voor die club speelde hij vorig seizoen 25 wedstrijden, waarin hij zes keer scoorde. Basaçikoglu is ook international van Oranje Onder-19.
Feyenoord zal een transfersom moeten overmaken aan SC Heerenveen, waar Basaçikoglu nog twee jaar onder contract staat. Mocht technisch directeur Van Geel de deal afronden dan haalt Feyenoord zijn derde versterking binnen. Eerder kwamen Khalid Boulahrouz en Warner Hahn al transfervrij naar De Kuip.
Daartegenover staat het vertrek van vier basisspelers: Graziano Pellè (Southampton), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto) en Stefan de Vrij (Lazio Roma), zodat de club verzwakt begint aan de derde voorronde van de Champions League, vanavond om 20.00 uur tegen het Turkse Besiktas.
Volgens Friese bronnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee is rechts.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens Friese bronnen.
Als Feyenoord-watcher het moeten hebben van bronnen buiten Feyenoord om. Dan ben je pas een ekte.
Ik dacht dat die speler een linksbuiten was?
Speelt rechtsbuiten bij Heerenveenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Muto het volgende:
Ik hoop het voor jullie, die 2 kunnen écht niet. Horen zelfs bij Heracles nog op de bank.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou een geweldige aankoop zijn.
Vanavond dan écht de laatste keer ergeren aan die halve kreupelen Verhoek en Schaken?
Van Geel heeft gisteren op tv gezegd dat er alleen nog een spits komt. Onzin dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wauw, was alweer vergeten dat ie al zo'n goede dingen heeft laten zienquote:
Nee man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Geel heeft gisteren op tv gezegd dat er alleen nog een spits komt. Onzin dus.
Lijkt me sterk dat die dat gezegd heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Geel heeft gisteren op tv gezegd dat er alleen nog een spits komt. Onzin dus.
Volgens dat filmpje komt hij ook regelmatig van links hoorquote:
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Dat heb je dan verkeerd geinterpreteerd volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boetius is eigenlijk een rechtsbuitenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens dat filmpje komt hij ook regelmatig van links hoor![]()
Geeft niet, kan ie lekker een beetje van flank wisselen met De Boeet.
Die in het eerste praktisch altijd links speelt. Daarom zeg ik ook dat ze lekker een beetje kunnen wisselen danquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Boetius is eigenlijk een rechtsbuiten
Goed teken juist, betekent dat er zéker geen lek bij ons in de club zit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens Friese bronnen.
Als Feyenoord-watcher het moeten hebben van bronnen buiten Feyenoord om. Dan ben je pas een ekte.
Eerder dat ze Schaken en Verhoek gaan lozen. Manu kan ook nog in de spits, is nog jong en goedkoper. (Schaken is grootverdienerquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef Karelnoord het volgende:
Slecht voor Manu overigens. Wat zullen ze daar mee doen? Weer verhuren of concurrentie aan laten gaan?
Misschien wil Fled Lutten wel van Boetius een 10 maken. Daar speelde hij toch vaak in de voorbereiding?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het met de transfer van Villalba dan? Dat zal dan wel niet meer doorgaan denk ik?
En dan Immers eruit? Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien wil Fled Lutten wel van Boetius een 10 maken. Daar speelde hij toch vaak in de voorbereiding?
Nee, lijkt me niet. Feyenoord is niet in die luxepositie. Ik denk inderdaad dat het bij de aankoop van Basacikoglu blijft en een spits.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien wil Fled Lutten wel van Boetius een 10 maken. Daar speelde hij toch vaak in de voorbereiding?
Het was Gudde ipv van Geelquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die dat gezegd heeft.
bron?
Volgens mij zou Feyenoord volgens de geruchten afgelopen maandag een bod uitbrengen. Wellicht dat daar dus binnenkort ook een overeenkomst is. Maar die speler zou sowieso pas na de return inzetbaar zijn, want moest nog een belangrijke wedstrijd voor zijn huidige cluppie spelen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het met de transfer van Villalba dan? Dat zal dan wel niet meer doorgaan denk ik?
Een fatsoenlijke bezetting op de flanken en nog concurrentie ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef hhh38 het volgende:
Lijkt me toch niet dat die Villalba en Bilal allebei komen, zou geldverspilling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |