Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Met al die tijd die je tot nu toe hebt gehad kan je het geen paniekaankopen meer noemen.
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.
Ja, maar MVG moet en zal natuurlijk weer iemand halen die we niet verwachten, al die usual suspects altijd...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.
Probleem is dat de deadline pas eind augustus is en gewoon dat wij het lastig hebben, omdat alle andere clubs lekker aan het afwachten zijn en wij als uitzondering al snel belangrijke wedstrijden moeten spelen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.
Dan lijkt het me niet dat de aankopen uberhaupt paniekaankopen kunnen zijn.
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Veel inkomsten uit transfers vloeien weg
Met de verkoop van Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi was de kas van Feyenoord al volgestroomd. Deze week komen daar nog eens de euro’s die Feyenoord voor Stefan de Vrij ontvangt bij. Maar al met al zal – zo berekende De Persdienst – ongeveer een derde van het bedrag wegvloeien.
Opleidingsvergoedingen en solidariteitsbijdragen slokken zo’n 5 procent van de totale transfersom op. Ze gaan naar de clubs waar de verkochte speler zijn jeugd én eerste profjaren doorbracht. Zo ontvingen ADO Den Haag en SC Heerenveen respectievelijk 100.000 en 150.000 euro voor de overgang van Daryl Janmaat van Feyenoord naar Newcastle United.
BTW
Dan eisen zaakwaarnemers hun portie op van de transfersom, als vergoeding voor hun diensten. Doorgaans gaat het ook om zo’n 5 procent. Bovendien is er in Nederland natuurlijk nog altijd de BTW-afdracht (21%). Soms zijn er ook nog deals met anderen. Zo zijn er – in het specifieke geval van Feyenoord – ook nog investeerders die handenwrijvend de huidige transferperiode volgen.
Investeerders
Van de transfers van De Vrij en Bruno Martins Indi – zo’n 16 miljoen euro in totaal – vloeit dus ruim 3 miljoen weg. Dat de club destijds absoluut geen geld had voor investeringen, komt Van Geel nu duur te staan. Omdat er ook nog andere gaten uit het verleden moeten worden gedicht, heeft de technisch directeur nu amper 10 miljoen voor transfers te besteden.
Ik las het ja, De Gelderlander, voelt een beetje als halve infoquote:
BTW? Dat hoor ik nu echt voor het eerst.quote:
Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongoloquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boulahrouz - Van Beek -Kongolo- Nelom ?
of Boulah - Van Beek - Mathijsen - Kongolo ?
Maar misbruik je Karsdorp en Kongolo dan niet ? Wat ik zo lees is Karsdorp een geweldig talent op het middenveld.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongolo
5-3-2quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan is het toch al beslistquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef arjan1112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/680(...)rd-live-bij-nos.html
Geen van beiden. Combi tussen 532 en 442 in met Nelom, Mathijssen, Boularouz en Van Beek achterin en Kongolo voor de defensie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord-Besiktas niet dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef arjan1112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/680(...)rd-live-bij-nos.html
Ken Karsdorp niet goed genoeg, bedoelde meer dat dit het zou worden. Kongolo misbruik je zeker niet op links, dat kan die veeeel beter dan Martins Indi, heeft veel meer loopvermogen en aanvallende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar misbruik je Karsdorp en Kongolo dan niet ? Wat ik zo lees is Karsdorp een geweldig talent op het middenveld.
Prima hoor, maar totale onzin.quote:
Even kwalificeren jongens.quote:Als een club zich meldt voor hem, een club van Champions League-niveau, en zij leggen het juiste bedrag op tafel dan weet Bony dat we daar met hem over zullen praten", zegt Jenkins. "Daar zijn we heel open in. Dat moeten we ook zijn. Hoe graag we ook willen dat bepaalde spelers bij ons blijven, zullen we ook realistisch moeten zijn. Het is aan ons om weer goede opvolgers naar de club te halen."
Ach jullie hebben de knjb, Twente heeft ome joop en Psv de gemeente,quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Sweet Jesus betaalt zijn salaris wel [ afbeelding ]
Wij hebben de oppotmethode.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach jullie hebben de knjb, Twente heeft ome joop en Psv de gemeente,
Laat Jezus ons dan maar een beetje helpen.
Ah, naar zoiets zocht ik inderdaad. Dus dat BTW verhaal is inderdaad onzin. Maar in het verleden dus wel BTWquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Prima hoor, maar totale onzin.
[ afbeelding ]
waar komt dit uit?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Prima hoor, maar totale onzin.
[ afbeelding ]
quote:Boulahrouz fit voor één helft tegen Besiktas
Feyenoord-trainer Fred Rutten verwacht dat Khalid Boulahrouz fit genoeg is om woensdag een helft te spelen tegen Besiktas in de derde voorronde van de Champions League.
Boulahrouz fit voor één helft tegen Besiktas
Foto: ProShots
De deze zomer aangetrokken verdediger viel vorige week in het oefenduel met Real Sociedad al in.
"Hij is klaar voor 45 minuten", aldus Rutten dinsdag op een persconferentie.
Alsof hij een belangrijke basis speler is die het verschil gaat maken.quote:
zou hem dan sowieso lekker op de bank zetten. Anders ben je 1 zekere wissel kwijt. En na Argentinie weten we allemaal wat dat kan kosten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof hij een belangrijke basis speler is die het verschil gaat maken.
Ja, maar dat had toen netto ook geen effect: de 'nota' was hoger, maar de kopende club kon dat geld weer terugvorderen, dus het had geen invloed op het nettobedrag dat de verkopende club ontving.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, naar zoiets zocht ik inderdaad. Dus dat BTW verhaal is inderdaad onzin. Maar in het verleden dus wel BTW
'Sport en fiscus' (2009).quote:
Die jongen is nog maar 17 hè.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Slabbekoorn nog niet bij de selectie zit, Of is Sleegers beter.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:32 schreef Lastpost het volgende:
Achahbar gaat het gewoon doen in de VCL.
dank jequote:
Oh ja, toen hadden we bijna net zo'n magere selectie om ons visitekaartje af te geven in Europa als op dit moment.quote:
Ik hoop dat ie de knop om kan zetten en op trainingen volle bak gaat geven en mentaal ijzersterk wordt want voetballen kan ie zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart dat hij opeens weer in genade is aangenomen. Toen hij verhuurd aan een Duitse club dacht ik echt dat het einde verhaal was.
Nu is het nog veel ergerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, toen hadden we bijna net zo'n magere selectie om ons visitekaartje af te geven in Europa als op dit moment.
Blijft wel een prachtig shirt. Zo ongeveer het enige dan ook aan die club.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:13 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Hij oefent al op het 'Di Canio gezicht'
Zaakwaarnemers zijn echt de tumor van de voetbalwereldquote:Zaakwaarnemer: 'er moet gewoon een marktconform bedrag gevraagd worden voor Clasie'
De zaakwaarnemer van Jordy Clasie stelt tegenover Fox Sports dat zijn pupil de ambities heeft voor een stap omhoog. Feyenoord wil de aanvoerder na het vertrek van diverse basisspelers niet meer laten gaan. "Maar dat verandert niets aan Clasies ambities", aldus Weezenberg. "We moeten nu niet ineens boeken gaan dichtgooien, omdat Feyenoord andere spelers heeft verkocht. Zo vind ik ook dat Feyenoord de vraagprijs voor Jordy niet moet aanpassen, omdat er al vier jongens zijn vertrokken. Het lijkt mij dat er gewoon een marktconforme prijs voor Clasie gevraagd moet worden."
Feyenoord Netwerk
Weezenberg stelt te verwachten dat naast Porto ook andere clubs zich zullen gaan melden.
Hebben ze net als veel dingen gemeen met de Nazi's, die hadden ook prachtige uniforms.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Blijft wel een prachtig shirt. Zo ongeveer het enige dan ook aan die club.
Absoluut, liever drie keer voor 8 miljoen over de toonbank dan één keer voor twaalf voor die gasten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers zijn echt de tumor van de voetbalwereld
Hugo Boss toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hebben ze net als veel dingen gemeen met de Nazi's, die hadden ook prachtige uniforms.
Wat is een realistische prijs voor Clasie dan? Ik denk dat Feyenoord bij een bod van 8/9 miljoen toch echt serieus gaat nadenken over een transfer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Absoluut, liever drie keer voor 8 miljoen over de toonbank dan één keer voor twaalf voor die gasten.
Aan de andere kant, als Feyenoord zich echt onrealistisch opstelt (en zoveel praatjes kunnen ze nou ook weer niet hebben), is dat wel weer kut voor je toekomstige onderhandelingen. Geen speler die dan langdurig gaat tekenen, als-ie weet dat dat eigenlijk alleen zijn eigen carrière kan schaden.
8/9 lijkt mij ook prima, maar geen idee hoe de club er over denkt. Van Geel roept in ieder geval een hoop over "alleen exorbitante bedragen". Kan natuurlijk ook grootspraak zijn (en terecht).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat is een realistische prijs voor Clasie dan? Ik denk dat Feyenoord bij een bod van 8/9 miljoen toch echt serieus gaat nadenken over een transfer.
Ja, snap eigenlijk niet dat Lazio er zo makkelijk mee wegkomt met al die ultra rechtse spandoeken elke wedstrijdquote:
Wel terecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:09 schreef Caland het volgende:
Turken mogen morgen blijkbaar niet het centrum in. Lijkt me vrijwel onmogelijk
[ afbeelding ]
Ik moest werken in het centrum van Enschede tijdens Fc -Twente - fenerbahce dat was ook een grote teringzooi, Turken die in Nederland wonen pakken dat soort wedstrijden gewoon aan om te gaan rellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was gedoemd om mis te gaan natuurlijk.
`quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest werken in het centrum van Enschede tijdens Fc -Twente - fenerbahce dat was ook een grote teringzooi, Turken die in Nederland wonen pakken dat soort wedstrijden gewoon aan om te gaan rellen.
Nee een collega van mij was turk en ging anders nooit naar voetbal maar ging voor deze wedstrijd naar het stadion om te ouwehoeren en met hem veel anderen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
`
Was dat niet omdat Twente die Turken aanviel?
Natuurlijk wisten ze dat. Ik dank dat gewoon heel veel niet haalbaar is met geringe budgetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.
Dan lijkt het me niet dat de aankopen uberhaupt paniekaankopen kunnen zijn.
Toen hadden ze al contact kunnen leggen met haalbare opties natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wisten ze dat. Ik dank dat gewoon heel veel niet haalbaar is met geringe budget
Er zijn wel meer clubs die azen op goedkope versterkingen. De concurrentie kon meteen handelen, feijenoord moest eerst verkopen. Ik ben ook teleurgesteld maar ik verwacht niet dat van Geel veel te verwijten valt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen hadden ze al contact kunnen leggen met haalbare opties natuurlijk.
Van Geel had beter moeten anticiperen. Hij heeft zich maanden kunnen voorbereiden op het vertrek van Pelle en de internationals.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef exile79 het volgende:
Ik wordt een beetje moe van die betweterigheid hier. Iedereen gaat er maar vanuit dat van Geel de boel verprutst en iedereen 'weet' dat ze 'waarschijnlijk' al lang iemand hadden kunnen binnenhalen 'natuurlijk'. Lekker suggestief allemaal. Feyenoord zal vast dit topic doorzoeken voor een nieuwe TD. Aanbod en kennis genoeg.
Bij Bas Dost kwamen ze er nadat Pelle al weg was pas achter dat Wolfsburg eerst een nieuwe spits wilde halen voordat ze hem laten gaan. En dat Dost daar bijna 2 miljoen verdient. Dat is zwaar amateuristisch, want dat had je al lang kunnen weten dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Hazzard het volgende:
Hoe weet jij dat van Geel niet al maanden contacten aan het leggen is? Dat iets onmogelijk blijkt te zijn hoeft niet te liggen aan dat er niet genoeg moeite in gestopt is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij Bas Dost kwamen ze er nadat Pelle al weg was pas achter dat Wolfsburg eerst een nieuwe spits wilde halen voordat ze hem laten gaan. En dat Dost daar bijna 2 miljoen verdient. Dat is zwaar amateuristisch, want dat had je al lang kunnen weten dus.
Bas Dost niet haalbaar? Oke volgende optie. Guidetti niet fit? Oke volgende optie. Jelle Vossen te duur? Oke volgende optie.
Je speelt wel de voorronde van de CL he? Lucratiefste toernooi ter wereld. Dan moet er dus gewoon een spits zijn die goals kan maken.
Alle mediaberichten op één hoop gooien en dan je theorie vormen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Hazzard het volgende:
Hoe weet jij dat van Geel niet al maanden contacten aan het leggen is? Dat iets onmogelijk blijkt te zijn hoeft niet te liggen aan dat er niet genoeg moeite in gestopt is.
Sterke reactie wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is echt het enige wat ik er op te zeggen heb.
Hoe weet je of Feyenoord pas nadat Pellè was vertrokken erachter kwam dat Wolfsburg eerst nog een vervanger wilde aantrekken voordat ze Bas Dost zouden laten gaan en dat hij daar 2 miljoen verdient?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij Bas Dost kwamen ze er nadat Pelle al weg was pas achter dat Wolfsburg eerst een nieuwe spits wilde halen voordat ze hem laten gaan. En dat Dost daar bijna 2 miljoen verdient. Dat is zwaar amateuristisch, want dat had je al lang kunnen weten dus.
Bas Dost niet haalbaar? Oke volgende optie. Guidetti niet fit? Oke volgende optie. Jelle Vossen te duur? Oke volgende optie.
Je speelt wel de voorronde van de CL he? Lucratiefste toernooi ter wereld. Dan moet er dus gewoon een spits zijn die goals kan maken.
Denk je nou echt dat van Geel geen idee had wat Dost verdiend daar? Die heeft daar echt wel een beeld van en verder mag je als club zijnde toch pas officieel met een speler praten als de andere club daar toestemming voor heeft gegeven? Waarom zouden ze dat in godsnaam in zo'n vroeg stadium al doen. Dan blokkeer je jezelf als club zijnde voor andere clubs lijkt me. Ik denk echt wel dat van Geel zijn interesse kenbaar heeft gemaakt en dat dat genoteerd is en hij verder weinig kon doen behalve wachten tot de transfermarkt openging.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja hij is toch het lijstje afgegaan? Zij wisten op voorhand niet dat Dost op zeker niet haalbaar was, dus hebben ze dat nog geprobeerd (en daar zijn ze zelfs nog steeds mee bezig) en zijn ze daarna de rest afgegaan (waar ze, in het geval van Guidetti sowieso want dat heeft van Geel meermaals kenbaar gemaakt, ook echt wel dicht op zijn blijven zitten de hele tijd). Vergeet ook niet dat er tegenwoordig weinig meer uitlekt he. Boula kwam ook als totale verrassing bijvoorbeeld, dus misschien zijn ze nog wel op de achtergrond met hele andere spelers bezig of zijn ze er al veeeeel langer mee bezig dan wij denken.quote:Bas Dost niet haalbaar? Oke volgende optie. Guidetti niet fit? Oke volgende optie. Jelle Vossen te duur? Oke volgende optie.
Ja toch? Een spits moet doelpunten maken toch, als de ene niet lukt pak je toch gewoon een andere, profielschetsen zijn echt overbodig, gewoon vragen of je moet mag hebben, zo niet? Door. Onderhandelen? Onzin, je betaalt toch gewoon wat ze vragen, ja toch, geld zat toch? En anders stromen die miljoenen dalijk wel weer binnen met die CL, ja, zo niet nee, met die stomme Van Geelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Talentenpools waren afgekocht, de beloftenpools niet, dus ja, bij sommigen gaat er inderdaad nog zo een 18-19% naar de poolquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Hazzard het volgende:
Overigens lees ik al een aantal keer in nieuwsberichten omtrent verkochte spelers dat er een gedeelte naar de investeerders in de beloftenpool moet, maar ik dacht dat dit was afgekocht en daar dus geen sprake meer van was?
Is helaas nog steeds zo. Van het totale bedrag dat we hebben gekregen wordt ook ongeveer 10 miljoen herinvesteert.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Hazzard het volgende:
Overigens lees ik al een aantal keer in nieuwsberichten omtrent verkochte spelers dat er een gedeelte naar de investeerders in de beloftenpool moet, maar ik dacht dat dit was afgekocht en daar dus geen sprake meer van was?
Martijn Krabbendam meldde dit in VI radio.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe weet je of Feyenoord pas nadat Pellè was vertrokken erachter kwam dat Wolfsburg eerst nog een vervanger wilde aantrekken voordat ze Bas Dost zouden laten gaan en dat hij daar 2 miljoen verdient?
Oh maar die neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Martijn Krabbendam meldde dit in VI radio.
Feiten zijn wel dat we morgen starten met de volgende voorhoede:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat van Geel geen idee had wat Dost verdiend daar? Die heeft daar echt wel een beeld van en verder mag je als club zijnde toch pas officieel met een speler praten als de andere club daar toestemming voor heeft gegeven? Waarom zouden ze dat in godsnaam in zo'n vroeg stadium al doen. Dan blokkeer je jezelf als club zijnde voor andere clubs lijkt me. Ik denk echt wel dat van Geel zijn interesse kenbaar heeft gemaakt en dat dat genoteerd is en hij verder weinig kon doen behalve wachten tot de transfermarkt openging.
[..]
Ja hij is toch het lijstje afgegaan? Zij wisten op voorhand niet dat Dost op zeker niet haalbaar was, dus hebben ze dat nog geprobeerd (en daar zijn ze zelfs nog steeds mee bezig) en zijn ze daarna de rest afgegaan (waar ze, in het geval van Guidetti sowieso want dat heeft van Geel meermaals kenbaar gemaakt, ook echt wel dicht op zijn blijven zitten de hele tijd). Vergeet ook niet dat er tegenwoordig weinig meer uitlekt he. Boula kwam ook als totale verrassing bijvoorbeeld, dus misschien zijn ze nog wel op de achtergrond met hele andere spelers bezig of zijn ze er al veeeeel langer mee bezig dan wij denken.
En nog iets dat ik wilde toevoegen. De CL is inderdaad een ontzettend lucratief toernooi, maar als Feyenoord zijnde moet je gewoon een Expected Value berekening maken. Wat is de verwachtingswaarde in het toernooi met de huidige selectie en wat wordt die met bijv. een Dost in de selectie en valt aan de hand daarvan een extra anderhalf miljoen te verantwoorden door hem nu binnen te halen ipv langer af te wachten (ik noem maar iets qua cijfers, maar ik bedoel aan te geven dat het niet zo is "ja met Dost halen we misschien deze ronde en dan heeft hij z'n extra investering alweer opgeleverd". Nee zo werkt het niet en dat moet je echt berekenen op de lange termijn.
Wat een achterlijke reactie. Van Geel is een fantastische verkoper en ik heb er alle vertrouwen in dat er op 1 september een Feyenoordwaardige selectie staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja toch? Een spits moet doelpunten maken toch, als de ene niet lukt pak je toch gewoon een andere, profielschetsen zijn echt overbodig, gewoon vragen of je moet mag hebben, zo niet? Door. Onderhandelen? Onzin, je betaalt toch gewoon wat ze vragen, ja toch, geld zat toch? En anders stromen die miljoenen dalijk wel weer binnen met die CL, ja, zo niet nee, met die stomme Van Geel![]()
En dan had je de hoofdprijs betaald, flikker je er de volgende ronde uit en zit je in de EL. Als je nu een spits kunt vinden in een paar weken heb je ws geplaatste status voor de vEL en doet die spits alsnog mee, scheelt je wel 2 miljoen inkomsten (mocht ie het verschil kunnen maken tegen Besiktas) maar wellicht ook wel 2 miljoen in vraagprijs, omdat je je dus niet hebt laten opjagen.. Zou zomaar een reden kunnen zijn; dit een kleinere gok noemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feiten zijn wel dat we morgen starten met de volgende voorhoede:
Boetius: Fantastische speler.
Te Vrede: Stond zelfs bij Excelsior weinig in de basis. Heeft Pelle aardig vervangen, maar is niet goed genoeg voor de basis.
Manu: Deed het leuk bij Cambuur. Heeft talent, maar goed genoeg voor Feyenoord?
Dit is toch geen voorhoede waarmee we in Europa potten gaan breken? Een goede spits erbij had echt een wezenlijk verschil gemaakt.
Ja en mijn Feyenoordhart vind dat ook niet leuk (ik wil nou ook weleens echt Europees voetbal) maar mijn hoofd zegt dat er goed over nagedacht is en dat dit de beste beslissing is voor Feyenoord op de lange termijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feiten zijn wel dat we morgen starten met de volgende voorhoede:
Boetius: Fantastische speler.
Te Vrede: Stond zelfs bij Excelsior weinig in de basis. Heeft Pelle aardig vervangen, maar is niet goed genoeg voor de basis.
Manu: Deed het leuk bij Cambuur. Heeft talent, maar goed genoeg voor Feyenoord?
Dit is toch geen voorhoede waarmee we in Europa potten gaan breken? Een goede spits erbij had echt een wezenlijk verschil gemaakt.
Zo MAG je dit gewoon niet zien. Je moet het als volgt zienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan had je de hoofdprijs betaald, flikker je er de volgende ronde uit en zit je in de EL. Als je nu een spits kunt vinden in een paar weken heb je ws geplaatste status voor de vEL en doet die spits alsnog mee, scheelt je wel 2 miljoen inkomsten (mocht ie het verschil kunnen maken tegen Besiktas) maar wellicht ook wel 2 miljoen in vraagprijs, omdat je je dus niet hebt laten opjagen.. Zou zomaar een reden kunnen zijn; dit een kleinere gok noemen.
Binnen een paar weken genoegen nemen met twee miljoen minder voor een speler? Lijkt me niet. Misschien net voordat de transfermarkt sluit, dan wel ja ..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan had je de hoofdprijs betaald, flikker je er de volgende ronde uit en zit je in de EL. Als je nu een spits kunt vinden in een paar weken heb je ws geplaatste status voor de vEL en doet die spits alsnog mee, scheelt je wel 2 miljoen inkomsten (mocht ie het verschil kunnen maken tegen Besiktas) maar wellicht ook wel 2 miljoen in vraagprijs, omdat je je dus niet hebt laten opjagen.. Zou zomaar een reden kunnen zijn; dit een kleinere gok noemen.
Janken om het "janken". Constructieve reactiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:20 schreef Luni het volgende:
Ben blij als het 1 september is, wat een gejank hier!
Kan me gewoon niet voorstellen dat het onmogelijk geweest zou zijn om een spits klaar te hebben staan op het moment dat Pelle vertrekt. Maar daar zijn we het dus niet over eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ja en mijn Feyenoordhart vind dat ook niet leuk (ik wil nou ook weleens echt Europees voetbal) maar mijn hoofd zegt dat er goed over nagedacht is en dat dit de beste beslissing is voor Feyenoord op de lange termijn.
Je zegt overigens nu dat dit geen voorhoede is waarmee je potten gaat breken in Europa. Ik denk dat dit ook niet de ideale voorhoede is voor van Geel, maar je gaat niet echt in op de redenen die ik hiervoor geef. Ik denk niet dat dit van Geel is aan te rekenen (te laat handelen oid).
Ik snap de frustratie echt wel, maar ik denk gewoon niet dat het van Geel kwalijk te nemen is en om eerlijk te zijn vind ik het eigenlijk een beetje te makkelijk om het toch op hem af te schuiven. Soms zijn dingen, hoe graag je ze ook wilt, gewoon niet op een verantwoorde manier mogelijk of zijn er betere opties die niet stroken met ons onderbuikgevoel (zoals het "snel spits halen, NU!" gevoel, terwijl dit puur afgaand op EV berekeningen dus gewoon echt niet het beste is).
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop echt dat hij het maakt daar
Ja, ik verwoordde het niet goed nee, maar mijn punt was eigenlijk dat zelfs al zou die kans van 10% naar 90% gaan oid dat het voornaamste verschil dan in die 2 mln bonus zit, want je eindigt (mocht er alsnog een spits komen) toch waarschijnlijk (of hopelijk) in de EL.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Zo MAG je dit gewoon niet zien. Je moet het als volgt zien
Zonder Dost hebben we 45% kans door te gaan wat op de lange termijn dus 9 ton zou opleveren. Met Dost zouden we denk ik zo'n 55% kans hebben en dus op de lange termijn 1,1 miljoen verdienen. Het verschil met Dost in de selectie of niet is dus 2 ton en niet misschien wel of misschien niet 2 miljoen.
Ja beter hou je op met je onzin inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef PIETR het volgende:
Van Geel had beter moeten anticiperen. Hij heeft zich maanden kunnen voorbereiden op het vertrek van Pelle en de internationals.
Nu stuurt hij ons de belangrijkste wedstrijden van het seizoen in, met een uitgedunde selectie en één veteraan die maar 45 minuten kan spelen. Dan doe je iets gewoon niet goed.
Maar goed, ik val in herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |