Goed idee. Anders moeten onze kinderen met hoofddoek naar school.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:38 schreef Kanjer het volgende:
Zullen we anders maar gelijk douaneposten zetten om de "islamitische staat de schilderswijk" ?
Tot zover het vertrouwen in Nederland.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:40 schreef Prospos het volgende:
[..]
Goed idee. Anders moeten onze kinderen met hoofddoek naar school.
Inderdaad. Moslims willen niets anders dan ons landje innemen en er dan een islamitische staat van maken. En wij laten het nog toe ook. Multiculti noemen ze datquote:
Klopt. Ze communiceren met de Taliban middels een ouderwetse radio op zolder en bespreken dan snode plannetjes om langzaam in onze samenleving te infiltereren. Met Van Aartsen is het al gelukt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef Prospos het volgende:
[..]
Inderdaad. Moslims willen niets anders dan ons landje innemen en er dan een islamitische staat van maken.
Ik ga dit meteen melden bij de overheid! Dank je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt. Ze communiceren met de Taliban middels een ouderwetse radio op zolder en bespreken dan snode plannetjes om langzaam in onze samenleving te infiltereren. Met Van Aartsen is het al gelukt.
Vraag maar eens na waar Van Aartsen echt op vakantie was, en wat-ie daar precies uitspookte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ik ga dit meteen melden bij de overheid! Dank je.
Dat is toch allang bekend dat hij een passie heeft voor luchtafweergeschut...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vraag maar eens na waar Van Aartsen echt op vakantie was, en wat-ie daar precies uitspookte.
Klopt, maar dat maskeert die door naar musea te gaan. Het wordt tijd dat we wakker worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:52 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend dat hij een passie heeft voor luchtafweergeschut...
QFTquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef Prospos het volgende:
[..]
Inderdaad. Moslims willen niets anders dan ons landje innemen en er dan een islamitische staat van maken. En wij laten het nog toe ook. Multiculti noemen ze dat.
Hmja, of we houden op met cynisch doen en gooien die lui gewoon in een psychiatrische instelling. Zodra ze geestelijk weer in orde zijn kunnen ze herintegreren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:38 schreef Kanjer het volgende:
Zullen we anders maar gelijk douaneposten zetten om de "islamitische staat de schilderswijk" ?
Het is niet eens cynisch, zoek er maar eens op op fb.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, of we houden op met cynisch doen en gooien die lui gewoon in een psychiatrische instelling. Zodra ze geestelijk weer in orde zijn kunnen ze herintegreren.
Iedereen moet maar de religie aanhangen die hem of haar tof lijkt, maar wat daar te zien is, is simpelweg gestoord gedrag. Ik zie geen enkele reden om het niet ook zo te behandelen.
Als autochtoon wordt je opgepakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:59 schreef Jigzoz het volgende:
Sterker nog: als ik zou weten dat ik ooit hossend met een nazivlag in mijn handen heb staan schreeuwen dat alle joden dood moeten, dan zou ik het de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg ernstig kwalijk nemen dat ze niet hebben ingegrepen.
Tering...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is niet eens cynisch, zoek er maar eens op op fb.
Ik heb hem al gerapporteerd.
Met carnaval blijft het ook altijd angstvallig rustig vanuit die hoek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:59 schreef Jigzoz het volgende:
Sterker nog: als ik zou weten dat ik ooit hossend met een nazivlag in mijn handen heb staan schreeuwen dat alle joden dood moeten, dan zou ik het de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg ernstig kwalijk nemen dat ze niet hebben ingegrepen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:53 schreef DroogDok het volgende:
Kunnen we concluderen dat de rest van de inwoners van Den Haag Van Aartsen niet weg wil hebben?
We kunnen zelfs niet helemaal uitsluiten dat er mensen zijn die eerst nadenken over de implicaties voor de vrijheid van meningsuiting. Het is vergezocht, ik weet het, maar helemaal uitsluiten is wat prematuur.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee.
Dat ze om uiteenlopende redenen nog niet de mogelijkheid hebben gehad de petitie te ondertekenen of er nog niet bekend mee zijn.
Vrijheid van meningsuiting heeft een grens, volgens sommigen ligt dat bij de vraag: minder, minder, minder?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We kunnen zelfs niet helemaal uitsluiten dat er mensen zijn die eerst nadenken over de implicaties voor de vrijheid van meningsuiting. Het is vergezocht, ik weet het, maar helemaal uitsluiten is wat prematuur.
De vrijheid van meningsuiting heeft zelfs meerdere grenzen. Een ten aanzien van de openbare orde, en de ander ten aanzien van haatzaaien/belediging etc. De burgermeester gaat slechts over de openbare orde, justitie gaat over die andere en daar zou best nog wel eens een vervolging uit kunnen komen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting heeft een grens, volgens sommigen ligt dat bij de vraag: minder, minder, minder?
Volgens de meerderheid ligt die grens dichtbij hun eigen mening, en daar kunnen we dus geen rekening mee houden aangezien die mensen het helemaal niet over de vrijheid van meningsuiting hebben maar over hun eigen mening.quote:Volgens meerderen ligt dat welzeker bij "dood alle joden" ,journalisten bedreigen, hakenkruizen en de hitlergroet.
Te weinig en te laat van de burgemeester, er had direct ingegrepen moeten worden, maar angst regeert.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting heeft zelfs meerdere grenzen. Een ten aanzien van de openbare orde, en de ander ten aanzien van haatzaaien/belediging etc. De burgermeester gaat slechts over de openbare orde, justitie gaat over die andere en daar zou best nog wel eens een vervolging uit kunnen komen.
[..]
Volgens de meerderheid ligt die grens dichtbij hun eigen mening, en daar kunnen we dus geen rekening mee houden aangezien die mensen het helemaal niet over de vrijheid van meningsuiting hebben maar over hun eigen mening.
Maar een burgermeester gaat dus niet over fatsoensnormen. Als die gaat ingrijpen als er fatsoensregels met voeten getreden worden dan krijgen we leuke toestanden met boeken, korte rokjes en vloeken op de Veluwe. Maar het concept rechtsstaat is kennelijk niet aan jou besteed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Te weinig en te laat van de burgemeester, er had direct ingegrepen moeten worden, maar angst regeert.
Het heeft met een eigen menig hebben niets te maken! Er zijn fatsoensnormen met voeten getreden, het is common sence dat o.a. "alle joden moeten dood" absoluut niet aanvaardbaar is en er had direct ingegrepen moeten worden.
Dat kan geen enkele burgemeester.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef flicked het volgende:
klopt , ik was erbij aanwezig , hij kan geen orde in zijn stad garanderen , hij kan beter weg.
Ja, laten we een korte broek gelijkstellen met alle joden moeten dood.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar een burgermeester gaat dus niet over fatsoensnormen. Als die gaat ingrijpen als er fatsoensregels met voeten getreden worden dan krijgen we leuke toestanden met boeken, korte rokjes en vloeken op de Veluwe. Maar het concept rechtsstaat is kennelijk niet aan jou besteed.
Het is niet aan de burgemeester om te beoordelen of dit strafbaar is of niet. Dat is aan het OM.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, laten we een korte broek gelijkstellen met alle joden moeten dood.
Succes verder.
toch kan hij beter weggaan , hij heeft het niet eens geprobeerd , hij heeft ISIS toegelaten in zijn stad. ISIS aanhangers zitten in de Haagse Gemeenteraad. Wist jij dit?quote:
Ik vind dat we Willem-Alexander ook moeten ontslaan. Er zitten ISIS-leden in ons land.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef flicked het volgende:
[..]
toch kan hij beter weggaan , hij heeft het niet eens geprobeerd , hij heeft ISIS toegelaten in zijn stad. ISIS aanhangers zitten in de Haagse Gemeenteraad. Wist jij dit?
Wat is nou de bedoeling? Dit topic om zeep helpen zodat er minder aandacht voor is?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind dat we Willem-Alexander ook moeten ontslaan. Er zitten ISIS-leden in ons land.
Klopt, ik ben ingehuurd door de Taliban.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat is nou de bedoeling? Dit topic om zeep helpen zodat er minder aandacht voor is?
Ik mis een petitie tegen Willem-Alexander.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef flicked het volgende:
Deze petitie moet aan iedereen worden aangeboden ,dan kan het aantal handtekeningen stijgen. Jihad is het toppunt van Islam-extremisme.
Die teken ik ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik mis een petitie tegen Willem-Alexander.
Wat let je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik mis een petitie tegen Willem-Alexander.
Hij kan het wel, hij kiest ervoor het niet te doen en laf de andere kant op te kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef flicked het volgende:
klopt , ik was erbij aanwezig , hij kan geen orde in zijn stad garanderen , hij kan beter weg.
maar waarom kiest hij hiervoor , hij weet heus dat er kritiek gaat komen en zijn functie ter discussie kan komen, dit vind niemand fijn , ik denk dat hij niet durft te doen wat nodig is ,omdat hiervoor moed nodig is. Je moet er namelijk voor kiezen de confrontatie aan te gaan , fysiek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan het wel, hij kiest ervoor het niet te doen en laf de andere kant op te kijken.
Laf denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:48 schreef flicked het volgende:
[..]
maar waarom kiest hij hiervoor , hij weet heus dat er kritiek gaat komen en zijn functie ter discussie kan komen, dit vind niemand fijn , ik denk dat hij niet durft te doen wat nodig is ,omdat hiervoor moed nodig is. Je moet er namelijk voor kiezen de confrontatie aan te gaan , fysiek.
Verbieden is juist de makkelijkste optie en wellicht laf. Juist in een stad als Den Haag moet de vrijheid van meningsuiting heel hoog in vaandel staan. Mochten er strafbare zaken geroepen worden dan moeten politie en justitie ingrijpen maar verder moet je voor ieder doel kunnen demonstreren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laf denk ik.
Hij beseft niet hoeveel impact zijn niet handelen heeft. Nu staat de deur naar jodenhaat wijd open.
van Aartsen wist helemaal niet hoe die demo ging.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verbieden is juist de makkelijkste optie en wellicht laf. Juist in een stad als Den Haag moet de vrijheid van meningsuiting heel hoog in vaandel staan. Mochten er strafbare zaken geroepen worden dan moeten politie en justitie ingrijpen maar verder moet je voor ieder doel kunnen demonstreren.
niet elke bewindsman is sterk genoeg om te dealen met deze dreiging , brand , dijkdoorbraak , voetbalrelletje daar zijn ze op berekend , niet op dit soort dreiging , dit is iets nieuws voor Nederland , het is nog steeds niet goed misgegaan en geen bewindsman wil het als eerste op zn CV hebben staan denk ik. Ze zijn van Christelijke partijen en geloven in bepaalde idealen ,maar daarmee kan je dit niet bestrijden. Hiervoor is een ander soort aanpak nodig , een aanpak die nog niet uitgevoerd is ,maar wel nodig is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laf denk ik.
Hij beseft niet hoeveel impact zijn niet handelen heeft. Nu staat de deur naar jodenhaat wijd open.
Precies. We wonen hier godzijdank niet in e.o.a. dictatuur.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verbieden is juist de makkelijkste optie en wellicht laf. Juist in een stad als Den Haag moet de vrijheid van meningsuiting heel hoog in vaandel staan. Mochten er strafbare zaken geroepen worden dan moeten politie en justitie ingrijpen maar verder moet je voor ieder doel kunnen demonstreren.
van Aartsen is een VVD'erquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef flicked het volgende:
[..]
niet elke bewindsman is sterk genoeg om te dealen met deze dreiging , brand , dijkdoorbraak , voetbalrelletje daar zijn ze op berekend , niet op dit soort dreiging , dit is iets nieuws voor Nederland , het is nog steeds niet goed misgegaan en geen bewindsman wil het als eerste op zn CV hebben staan denk ik. Ze zijn van Christelijke partijen en geloven in bepaalde idealen ,maar daarmee kan je dit niet bestrijden. Hiervoor is een ander soort aanpak nodig , een aanpak die nog niet uitgevoerd is ,maar wel nodig is.
http://www.omroepwest.nl/(...)en-bij-demonstratiesquote:De Haagse burgemeester Van Aartsen wil dat het Openbaar Ministerie meer ruimte krijgt om tijdens demonstraties op te treden tegen moreel verwerpelijke leuzen en symbolen. Hij heeft het OM verzocht om de regels voor getoonde vlaggen en geuite teksten nog eens te bekijken.
Van Aartsen antwoordt dat op vragen van de gemeenteraad over een demonstratie waarbij hakenkruizen waren te zien en anti-Joodse leuzen werden gescandeerd.
Naar aanleiding van de demonstratie is er een online-petitie gestart, waarin om het aftreden van Van Aartsen wordt gevraagd. Dit omdat Van Aartsen niet zou hebben ingegrepen.
De burgemeester zegt 'diep geraakt te zijn door de onheuse en onterechte aantijgingen'. Eerder verklaarde een woordvoerder tegenover Omroep West dat er tijdens de demonstratie geen grenzen zijn overschreden.
In een persverklaring schrijft Van Aartsen nu dat hij nooit over 'morele' grenzen heeft gesproken.
Van Aartsen zou de anti-semitische uitingen juist in 'niet mis te verstane zinnen' hebben veroordeeld. Verder hebben de gemeente, politie en justitie al meerdere malen gesproken over strenger optreden tegen 'weerzinwekkende teksten en verwerpelijk vlagvertoon'
Waar staan die 'niet mis te verstane zinnen' dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)en-bij-demonstraties
Wat jij doet is juist laf. Beetje tegen beter weten in dom lopen brallen dat de man ontslagen moet worden en wat dies meer zij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan het wel, hij kiest ervoor het niet te doen en laf de andere kant op te kijken.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat jij doet is juist laf. Beetje tegen beter weten in dom lopen brallen dat de man ontslagen moet worden en wat dies meer zij.
Het valt niet onder de bevoegdheid van een burgemeester om te beoordelen of dit strafrechtelijk vervolgd moet worden. Maar hey, de tokkies willen koppen zien rollen.quote:
Dan moet hij er ook niks over roepen, een half uur na de demonstratie, clown dat het er is. Over dom brallen gesproken, jij kan er ook wat van nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het valt niet onder de bevoegdheid van een burgemeester om te beoordelen of dit strafrechtelijk vervolgd moet worden. Maar hey, de tokkies willen koppen zien rollen.
Laat ik nou toch gehoord hebben dat de koppen van de joden moesten rollen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het valt niet onder de bevoegdheid van een burgemeester om te beoordelen of dit strafrechtelijk vervolgd moet worden. Maar hey, de tokkies willen koppen zien rollen.
Goeie poging de aandacht te verleggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik nou toch gehoord hebben dat de koppen van de joden moesten rollen?
Hij doet niet anders, troll, gewoon negeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet hij er ook niks over roepen, een half uur na de demonstratie, clown dat het er is. Over dom brallen gesproken, jij kan er ook wat van nu.
Heb je alles gevolgd wat-ie heeft gezegd?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet hij er ook niks over roepen, een half uur na de demonstratie, clown dat het er is. Over dom brallen gesproken, jij kan er ook wat van nu.
Ja, jij ook? Geenstijl heeft er net een mooie samenvatting van gemaakt, leesvoer voor je, ben je gelijk helemaal bijgepraat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je alles gevolgd wat-ie heeft gezegd?
Dat er geen grenzen zijn overschreden, dat klopt toch? Hij mag alleen in bepaalde gevallen ingrijpen, als bijv. de openbare orde in het geding is. Wordt die grens niet overscrhreden, mag hij ook niet ingrijpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Geenstijl heeft er net een mooie samenvatting van gemaakt, leesvoer voor je, ben je gelijk helemaal bijgepraat.
Ja, die staat er dus niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Kanjer het volgende:
Dit is de verklaring van deze burgemeester via zijn eigen woordvoerder, direct na de demonstratie.
Volgens hem zijn er duidelijke grenzen afgesproken door het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente. Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden. Burgemeester Van Aartsen wil verder geen toelichting geven.
Waar staat precies die scherpe veroordeling waar ie zich nu op beroept?
Die heeft-ie eerder in een overleg met een Joodse organisatie geuit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Kanjer het volgende:
Dit is de verklaring van deze burgemeester via zijn eigen woordvoerder, direct na de demonstratie.
Volgens hem zijn er duidelijke grenzen afgesproken door het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente. Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden. Burgemeester Van Aartsen wil verder geen toelichting geven.
Waar staat precies die scherpe veroordeling waar ie zich nu op beroept?
Nou, bedankt...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die staat er dus niet.
En dat hij geen toelichting wilde geven is ook een gemiste kans om het 'scherp te veroordelen in niet mis te verstane zinnen'![]()
Jokkebrok die van Aartsen.
Zo hee, dat mensen met dat soort cirkelredeneringen weg kunnen komen is al erg, maar dat de burgemeester van de 3e stad van het land dat mag, is wel wat ernstiger...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Kanjer het volgende:
Dit is de verklaring van deze burgemeester via zijn eigen woordvoerder:
Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden.
Dat is zeker ernstig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo hee, dat mensen met dat soort cirkelredeneringen weg kunnen komen is al erg, maar dat de burgemeester van de 3e stad van het land dat mag, is wel wat ernstiger...
Als vantevoren al een duidelijk kader is geschetst door het OM en de politie en ook de woordvoerder van de politie bevestigt dat de geschetste kaders niet zijn overschreden, dan klopt dat toch gewoon?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo hee, dat mensen met dat soort cirkelredeneringen weg kunnen komen is al erg, maar dat de burgemeester van de 3e stad van het land dat mag, is wel wat ernstiger...
Lees de zinnetjes van de woordvoerder nog eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als vantevoren al een duidelijk kader is geschetst door het OM en de politie en ook de woordvoerder van de politie bevestigt dat de geschetste kaders niet zijn overschreden, dan klopt dat toch gewoon?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees de zinnetjes van de woordvoerder nog eens.
quote:Volgens hem zijn er duidelijke grenzen afgesproken door het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente. Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden. Burgemeester Van Aartsen wil verder geen toelichting geven.
quote:Maar volgens een woordvoerder van de politie waren de bedreigingen niet van dusdanige aard dat er meteen iemand is aangehouden.
Dit staat er letterlijk. Dat is de boel omdraaien, dat zie je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden.
True, true. Niet erg handig inderdaad om zich daar over uit te wijden. Maar hoe dan ook geen enkele reden om dan maar voor ontslag te willen pleiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit staat er letterlijk. Dat is de boel omdraaien, dat zie je?
Wat erna staat maakt niet uit, deze quote gaat het om.
Wat mij betreft mogen die amoebes dat roepen, maar als Wilders vervolgens veroordeeld zou worden, hebben we wel een lichtelijk scheve rechtspraak, dat ben je met me eens?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
True, true. Niet erg handig inderdaad om zich daar over uit te wijden. Maar hoe dan ook geen enkele reden om dan maar voor ontslag te willen pleiten.
Ik vind Wilders als politicus meer verantwoordelijkheid hebben dan een stel randfiguren eigenlijk. Maar goed, het zou wel ietwat scheef zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen die amoebes dat roepen, maar als Wilders vervolgens veroordeeld zou worden, hebben we wel een lichtelijk scheve rechtspraak, dat ben je met me eens?
Hoe en waarin is Van Aartsen in godsnaam incapabel?quote:Je zou niet voor ontslag hoeven pleiten als er een gekozen burgemeester was geweest. Dan hadden incapabele figuren als Van Aartsen, Wolfsen en Broertjes gewoon weggestemd kunnen worden...
Vraag dat die duizenden protesteerders uit de OP.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef Xa1pt het volgende:
Hoe en waarin is Van Aartsen in godsnaam incapabel?
Jij noemt Van Aartsen in één zin met Wolfsen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vraag dat die duizenden protesteerders uit de OP.
Van Aartsen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij noemt Van Aartsen in één zin met Wolfsen...
Beiden kunnen (dit topic) en konden nou niet bepaald bouwen op massale steun onder de bevolking. Wat je met een gekozen burgemeester in ieder geval nog "democratisch" oplost. Niet dat ik zo heilig geloof in democratie, maar het zou wel een beter middel zijn om controle over je macht uit te oefenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij noemt Van Aartsen in één zin met Wolfsen...
Ach, die 5100 tegenover de rest van de Hagenezen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beiden kunnen (dit topic) en konden nou niet bepaald bouwen op massale steun onder de bevolking.
Gelukkig maar, dat voorkomt dit soort wanstaltige paniekvoetbal waarbij alles op een weegschaal moet worden gelegd en er alleen maar naar de waan van de dag gekeken kan worden.quote:In dat opzicht heeft het volk weinig te zeggen.
For the record: Wolfsen wás verkozen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen die amoebes dat roepen, maar als Wilders vervolgens veroordeeld zou worden, hebben we wel een lichtelijk scheve rechtspraak, dat ben je met me eens?
Je zou niet voor ontslag hoeven pleiten als er een gekozen burgemeester was geweest. Dan hadden incapabele figuren als Van Aartsen, Wolfsen en Broertjes gewoon weggestemd kunnen worden...
Ja, in een Noord-Koreaanse "verkiezing".quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
For the record: Wolfsen wás verkozen.
Dat de wijze van verkiezing jou (of mij) niet bevalt doet niets af aan het feit dat hij verkozen is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, in een Noord-Koreaanse "verkiezing".of eigenlijk
Toch niet helemaal waar ik op doelde, maar goed, jij wil muggenziften.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat de wijze van verkiezing jou (of mij) niet bevalt doet niets af aan het feit dat hij verkozen is.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch niet helemaal waar ik op doelde, maar goed, jij wil muggenziften.
Heel Utrecht stond achter die man, want hij was in een open verkiezing met meerdere kandidaten van verschillende politieke kleuren verkozen. Daarom moeten we niet zeiken, we hebben dit zelf gewild.
Die in Eindhoven ook toch? Ook al zo'n prachtige Noord-Koreaanse verkiezing tussen een PvdA'er en... nog een PvdA'er.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik.
Maar een flapdrol was het zeker.
Ik vond het vooral 'apart' dat je de enige Nederlandse gekozen burgemeester ooit noemt in een pleidooi voor gekozen burgemeesters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die in Eindhoven ook toch? Ook al zo'n prachtige Noord-Koreaanse verkiezing tussen een PvdA'er en... nog een PvdA'er.
Ik noemde Wolfsen vooral omdat ie bekend is en nogal wat dingetjes op zijn strafblad had staan.Nu je het zegt, van Gijzel ook inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |