Ja, jij ook? Geenstijl heeft er net een mooie samenvatting van gemaakt, leesvoer voor je, ben je gelijk helemaal bijgepraat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je alles gevolgd wat-ie heeft gezegd?
Dat er geen grenzen zijn overschreden, dat klopt toch? Hij mag alleen in bepaalde gevallen ingrijpen, als bijv. de openbare orde in het geding is. Wordt die grens niet overscrhreden, mag hij ook niet ingrijpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Geenstijl heeft er net een mooie samenvatting van gemaakt, leesvoer voor je, ben je gelijk helemaal bijgepraat.
Ja, die staat er dus niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Kanjer het volgende:
Dit is de verklaring van deze burgemeester via zijn eigen woordvoerder, direct na de demonstratie.
Volgens hem zijn er duidelijke grenzen afgesproken door het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente. Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden. Burgemeester Van Aartsen wil verder geen toelichting geven.
Waar staat precies die scherpe veroordeling waar ie zich nu op beroept?
Die heeft-ie eerder in een overleg met een Joodse organisatie geuit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Kanjer het volgende:
Dit is de verklaring van deze burgemeester via zijn eigen woordvoerder, direct na de demonstratie.
Volgens hem zijn er duidelijke grenzen afgesproken door het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente. Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden. Burgemeester Van Aartsen wil verder geen toelichting geven.
Waar staat precies die scherpe veroordeling waar ie zich nu op beroept?
Nou, bedankt...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die staat er dus niet.
En dat hij geen toelichting wilde geven is ook een gemiste kans om het 'scherp te veroordelen in niet mis te verstane zinnen'![]()
Jokkebrok die van Aartsen.
Zo hee, dat mensen met dat soort cirkelredeneringen weg kunnen komen is al erg, maar dat de burgemeester van de 3e stad van het land dat mag, is wel wat ernstiger...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Kanjer het volgende:
Dit is de verklaring van deze burgemeester via zijn eigen woordvoerder:
Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden.
Dat is zeker ernstig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo hee, dat mensen met dat soort cirkelredeneringen weg kunnen komen is al erg, maar dat de burgemeester van de 3e stad van het land dat mag, is wel wat ernstiger...
Als vantevoren al een duidelijk kader is geschetst door het OM en de politie en ook de woordvoerder van de politie bevestigt dat de geschetste kaders niet zijn overschreden, dan klopt dat toch gewoon?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo hee, dat mensen met dat soort cirkelredeneringen weg kunnen komen is al erg, maar dat de burgemeester van de 3e stad van het land dat mag, is wel wat ernstiger...
Lees de zinnetjes van de woordvoerder nog eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als vantevoren al een duidelijk kader is geschetst door het OM en de politie en ook de woordvoerder van de politie bevestigt dat de geschetste kaders niet zijn overschreden, dan klopt dat toch gewoon?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees de zinnetjes van de woordvoerder nog eens.
quote:Volgens hem zijn er duidelijke grenzen afgesproken door het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente. Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden. Burgemeester Van Aartsen wil verder geen toelichting geven.
quote:Maar volgens een woordvoerder van de politie waren de bedreigingen niet van dusdanige aard dat er meteen iemand is aangehouden.
Dit staat er letterlijk. Dat is de boel omdraaien, dat zie je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn geen arrestaties verricht en dus zijn er volgens de woordvoerder geen strafbare grenzen overschreden.
True, true. Niet erg handig inderdaad om zich daar over uit te wijden. Maar hoe dan ook geen enkele reden om dan maar voor ontslag te willen pleiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit staat er letterlijk. Dat is de boel omdraaien, dat zie je?
Wat erna staat maakt niet uit, deze quote gaat het om.
Wat mij betreft mogen die amoebes dat roepen, maar als Wilders vervolgens veroordeeld zou worden, hebben we wel een lichtelijk scheve rechtspraak, dat ben je met me eens?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
True, true. Niet erg handig inderdaad om zich daar over uit te wijden. Maar hoe dan ook geen enkele reden om dan maar voor ontslag te willen pleiten.
Ik vind Wilders als politicus meer verantwoordelijkheid hebben dan een stel randfiguren eigenlijk. Maar goed, het zou wel ietwat scheef zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen die amoebes dat roepen, maar als Wilders vervolgens veroordeeld zou worden, hebben we wel een lichtelijk scheve rechtspraak, dat ben je met me eens?
Hoe en waarin is Van Aartsen in godsnaam incapabel?quote:Je zou niet voor ontslag hoeven pleiten als er een gekozen burgemeester was geweest. Dan hadden incapabele figuren als Van Aartsen, Wolfsen en Broertjes gewoon weggestemd kunnen worden...
Vraag dat die duizenden protesteerders uit de OP.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef Xa1pt het volgende:
Hoe en waarin is Van Aartsen in godsnaam incapabel?
Jij noemt Van Aartsen in één zin met Wolfsen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vraag dat die duizenden protesteerders uit de OP.
Van Aartsen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij noemt Van Aartsen in één zin met Wolfsen...
Beiden kunnen (dit topic) en konden nou niet bepaald bouwen op massale steun onder de bevolking. Wat je met een gekozen burgemeester in ieder geval nog "democratisch" oplost. Niet dat ik zo heilig geloof in democratie, maar het zou wel een beter middel zijn om controle over je macht uit te oefenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij noemt Van Aartsen in één zin met Wolfsen...
Ach, die 5100 tegenover de rest van de Hagenezen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beiden kunnen (dit topic) en konden nou niet bepaald bouwen op massale steun onder de bevolking.
Gelukkig maar, dat voorkomt dit soort wanstaltige paniekvoetbal waarbij alles op een weegschaal moet worden gelegd en er alleen maar naar de waan van de dag gekeken kan worden.quote:In dat opzicht heeft het volk weinig te zeggen.
For the record: Wolfsen wás verkozen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen die amoebes dat roepen, maar als Wilders vervolgens veroordeeld zou worden, hebben we wel een lichtelijk scheve rechtspraak, dat ben je met me eens?
Je zou niet voor ontslag hoeven pleiten als er een gekozen burgemeester was geweest. Dan hadden incapabele figuren als Van Aartsen, Wolfsen en Broertjes gewoon weggestemd kunnen worden...
Ja, in een Noord-Koreaanse "verkiezing".quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
For the record: Wolfsen wás verkozen.
Dat de wijze van verkiezing jou (of mij) niet bevalt doet niets af aan het feit dat hij verkozen is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, in een Noord-Koreaanse "verkiezing".of eigenlijk
Toch niet helemaal waar ik op doelde, maar goed, jij wil muggenziften.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat de wijze van verkiezing jou (of mij) niet bevalt doet niets af aan het feit dat hij verkozen is.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch niet helemaal waar ik op doelde, maar goed, jij wil muggenziften.
Heel Utrecht stond achter die man, want hij was in een open verkiezing met meerdere kandidaten van verschillende politieke kleuren verkozen. Daarom moeten we niet zeiken, we hebben dit zelf gewild.
Die in Eindhoven ook toch? Ook al zo'n prachtige Noord-Koreaanse verkiezing tussen een PvdA'er en... nog een PvdA'er.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik.
Maar een flapdrol was het zeker.
Ik vond het vooral 'apart' dat je de enige Nederlandse gekozen burgemeester ooit noemt in een pleidooi voor gekozen burgemeesters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die in Eindhoven ook toch? Ook al zo'n prachtige Noord-Koreaanse verkiezing tussen een PvdA'er en... nog een PvdA'er.
Ik noemde Wolfsen vooral omdat ie bekend is en nogal wat dingetjes op zijn strafblad had staan.Nu je het zegt, van Gijzel ook inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |