Niet denken, gewoon doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Dus voor 36,50 kan ik TLOU remastered in de USA store scoren
Niet verkeerd
Eens even over nadenken
Heb het nu 2 keer daar besteld en na de betaling moest ik 10 minuten ofzo wachten tot de betaling was gelukt en dan kreeg ik hem in de mail. Dus niet meteen denken dat je geripped bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
Us store tegoed met iDeal. Nog niet zelf geprobeerd maar las dat je meteen een code in de mail krijgt.
http://m.offgamers.com/store/product_listing/?gm=5329
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:56 schreef tuut-chips het volgende:
Ben benieuwd naar de ps+ games voor augustus
Het gaat om het principequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die moeite voor vijf tot zeven euro. Je hebt toch een goede baan of niet?
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook!
Terwijl ik die van vorige maand niet eens gespeeld heb
Loop al maanden achter bij de + gamesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook!
Terwijl ik die van vorige maand niet eens gespeeld heb
Nog niet eens aangeraakt... Staat wel op mijn PSquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenHell ik moet zelfs Outlast nog steeds eens uitspelen
Ik heb alleen Resogun en stick it to the man gespeeld. Die laatste echt huilend afgezet na 30min. Boh, zo slecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Loop al maanden achter bij de + games
In m'n broek gepoept bij Outlast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenHell ik moet zelfs Outlast nog steeds eens uitspelen
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik nodig soms vriendinnen uit en dan laat ik hun het voor me uitspelen, terwijl ik kijk en lach.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelen
Ben echt een pussy
Ben je gay?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik nodig soms vriendinnen uit en dan laat ik hun het voor me uitspelen, terwijl ik kijk en lach.
Nope, gewoon een vriend en vriendin ofzo en dan zeg ik dat ik een tof spel voor ze heb. Maar heb het al met mijn maten gespeeld en die durven ook niet. Maar ook horrorfilms met een chick kijken is puur vermaak.quote:
Ik moet nog steeds GTA V een keer uitspelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Outlast wel uitgespeeld, nu bezig met een PS3 backlog![]()
Ps4 al een kleine 2 maanden niet meer aangehad volgens mij
In Utrecht lag hij nog niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
Lag TLOU al bij mediamarkt te koop of is dat morgen pas ?
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelen
Ben echt een pussy
Mijn hart kan dat niet aan denk ik. Wil niet dood gevonden worden met een dualshock.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doen
Ik heb zo'n schurfthekel aan schrikmomenten
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doen
Ik heb zo'n schurfthekel aan schrikmomenten
Ik ook, ik vond er geen zak aan overigens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds GTA V een keer uitspelen![]()
Waarschijnlijk waarom ik hem niet uitgespeeld hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook, ik vond er geen zak aan overigens.
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat wordt er met 'backlog' bedoeld?m.a.w. Wat houdt dat in?
Volgens het krantje is ie de 29ste verkrijgbaar.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat wordt er met 'backlog' bedoeld?m.a.w. Wat houdt dat in?
en als je een neger bent dan heet het een blacklogquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebt![]()
huequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en als je een neger bent dan heet het een blacklog![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en als je een neger bent dan heet het een blacklog![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Friday12 het volgende:
Nou ook leuk!
Bol is lief en geeft mij een Last of Us promotiecode... Ik dat ding inwisselen is die niet geldig
Wat een klootjes. Ik heb nog 50 euro in m'n portemonnee, zal ik zo ergens langsrijden? Ik wil eigenlijk eerst Watch_Dogs nog even platinum voordat ik verderga...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja man dat Survival Pack is erg handig
oh zoiets heb ik dus ook. heb ca 40 PS4 games waarvan ik 35 nog niet gespeeld hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebt![]()
Ja maar dan speel je WD sneller zodat je dit kan spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een klootjes. Ik heb nog 50 euro in m'n portemonnee, zal ik zo ergens langsrijden? Ik wil eigenlijk eerst Watch_Dogs nog even platinum voordat ik verderga...
Dat is waarschijnlijk waarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan speel je WD sneller zodat je dit kan spelen
Je trophies man, je trophies!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Cikx het volgende:
Verdomme, loop ik een deur door kan ik niet meer terug. Kan niet tegen het idee dat ik loot mis.
haha, same here!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Friday12 het volgende:
Nou ook leuk!
Bol is lief en geeft mij een Last of Us promotiecode... Ik dat ding inwisselen is die niet geldig
Doe een stuk op normal voor controls en dan meteen naar grounded.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:25 schreef Sodapoppin het volgende:
ik zit te twijfelen of ik TLOU op hard of op normal zal spelen alvorens ik 'm op ground mode wil uitspelen.
Normal is misschien te makkelijk en hard heeft misschien iets meer uitdaging maar blijf je alles van het spel nog wel volgen zonder 100x dood te gaan etc.
Wat raden jullie aan ?
Ik ben er vanmorgen geweest. Uurtje of 11:30. Toen lag hij er nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
hmm hoop dat mediamarkt alexander em wel al levert, hoor veel verschillende verhalen
Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 juli 2014.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Misschien pas later actief ofzo.. Of US codes
Zou me niet te druk maken, staat als release date van vandaag ook gewoon in de MM folder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
hmm hoop dat mediamarkt alexander em wel al levert, hoor veel verschillende verhalen
The Last of Us?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:50 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand hem al en is het een vette game?
Ja en ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:50 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand hem al en is het een vette game?
40 ps4 games in je bezit?!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
oh zoiets heb ik dus ook. heb ca 40 PS4 games waarvan ik 35 nog niet gespeeld heb![]()
Soz, volgens mij bibliotheek op ps4 heb ik er 42 waaronder 2 BETA's (bf hardline, destiny alpha) en netflix. Dus in totaal 39 games.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe alleen maar dead nation veel gespeeld (eerste game) en heel veel BF4. Voor de rest child of light een kwartiertje, trials fusion kwartiertje, watch dogs en infamous 2 uitgespeeld.
De rest moet ik nog openen en spelen
Op 5 titels na, alles gekocht uit de storeMaar vanavond eerst the last of us als eerst helemaal uitspelen en voor platinum gaan
![]()
Ja ik ook, spelletjes als Doki Doki etc vind ik echt geen neuk aanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik flikker alles wat ik niet (meer) speel er gelijk af.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef Sodapoppin het volgende:
Sodemieter waar haal je het geld vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe alleen maar dead nation veel gespeeld (eerste game) en heel veel BF4. Voor de rest child of light een kwartiertje, trials fusion kwartiertje, watch dogs en infamous 2 uitgespeeld.
De rest moet ik nog openen en spelen
Op 5 titels na, alles gekocht uit de storeMaar vanavond eerst the last of us als eerst helemaal uitspelen en voor platinum gaan
![]()
![]()
Ik heb zoveel moeite altijd met kiezen tussen fysieke versie en PSN versie. Ik heb om één of andere reden altijd het gevoel dat ik een game niet echt bezit als ik hem download ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef Bolters het volgende:
Ik heb The Last of Us voor 42 euro bij MediaMarkt gekocht. Is dan mss wel 7 euro duurder dan de US Store, maar de boxed edition kun je iig nog doorverkopen na een tijdje. Dus die game kost me nu maximaal 20 euro
Want?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef wolfrolf het volgende:
lastpost en sodapoppin wonen nog bij papa en mama
Ik heb er inderdaad erg veel geld aan uitgegeven moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sodemieter waar haal je het geld vandaan
Ik ben gewoon jelly.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad erg veel geld aan uitgegeven moet ik toegeven.
Oke het was meer als een lolletje bedoeld, mijn excusensquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Want?dat baseer je op mijn game collectie omdat ik het leuk vind om een collectie op te bouwen?
of dacht je dat mijn 'pappie en mammie' dit allemaal betaald hebben? Sorry to burst your bubble, maar ik heb verder een goed betaalde job en heb elk spel zelf betaald. Nou gr gr
Geen probleem hoor, sorry voor mijn uitvalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke het was meer als een lolletje bedoeld, mijn excusens
Ik heb ook een idiote backlog van games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dood ben mag je mijn account wel hebben. slechts 5 spellen zijn hard copy's de rest uit de store voor de volle mepquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, sorry voor mijn uitval
In ieder geval voor mensen die het niet willen gelovenIk wil een hoop van die games ook, maar ik wacht tot ze met flinke korting in de store staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde, ik koop daarom vrijwel altijd de fysieke versie. Overigens is dat met de prijzen van de PSN Store vaak ook het beste, want het scheelt best veel geld. En dan kun je hem ook nog eens doorverkopen in tegenstelling tot de digitale versiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zoveel moeite altijd met kiezen tussen fysieke versie en PSN versie. Ik heb om één of andere reden altijd het gevoel dat ik een game niet echt bezit als ik hem download ofzo.
belde net, hij is binnen en er ligt er een voor mequote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ik ben er vanmorgen geweest. Uurtje of 11:30. Toen lag hij er nog niet
thanksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou me niet te druk maken, staat als release date van vandaag ook gewoon in de MM folder.
[ afbeelding ]
Zonder lullig te zijn, maar waarom koop je al die games in de store? De prijzen in de winkels zijn vaak (veel) lagerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Als ik dood ben mag je mijn account wel hebben. slechts 5 spellen zijn hard copy's de rest uit de store voor de volle mep![]()
ik ookquote:
Mwah $60 is ¤42 ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zelfde, ik koop daarom vrijwel altijd de fysieke versie. Overigens is dat met de prijzen van de PSN Store vaak ook het beste, want het scheelt best veel geld. En dan kun je hem ook nog eens doorverkopen in tegenstelling tot de digitale versie
usa store gok ik ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zonder lullig te zijn, maar waarom koop je al die games in de store? De prijzen in de winkels zijn vaak (veel) lager
Zou jammer zijn als hij om die reden nooit plus zou worden. Ik hoop ook heel erg dat Knack (ooit) nog eens voorbij komt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook
maar die mist de metacritic score
lijkt me nogsteeds een leukere game dan al die kut indies die nu online staanquote:
Kutgames zoals Knack speel ik sowieso niet... indie of niet. Van mij mag octadad in de plusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lijkt me nogsteeds een leukere game dan al die kut indies die nu online staan
Liever AAA kut, dan een indie kutgame
Resogun en Awesomenauts zijn geweldigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lijkt me nogsteeds een leukere game dan al die kut indies die nu online staan
Liever AAA kut, dan een indie kutgame
maar woon je nou wel of niet nog thuis?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Want?dat baseer je op mijn game collectie omdat ik het leuk vind om een collectie op te bouwen?
of dacht je dat mijn 'pappie en mammie' dit allemaal betaald hebben? Sorry to burst your bubble, maar ik heb verder een goed betaalde job en heb elk spel zelf betaald. Nou gr gr
Ja, US Store is natuurlijk wel goedkoper dan de EU Store. Daar zie ik soms belachelijke prijzen, games van 70 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah $60 is ¤42 ofzo.
Dan is de 50 pound van Amazon te gortig.
Ik verkoop dan ook nooit games door
Ja, dat denk ik dan ook inderdaad, dat scheelt dan nog wel!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
usa store gok ik ?
Stuk goedkoper, injustice was laatst 6eur omgerekend
Okido! Mooie log iig, maar veel geldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:55 schreef Sodapoppin het volgende:
ja de games heb ik uit de US store gehaald
Thanks, ik hou altijd van een mooie game collectie. Heb een hele verzameling, niet alleen voor de ps4.quote:
Ik haal hem morgen op bij mm, zin in!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Thanks, ik hou altijd van een mooie game collectie. Heb een hele verzameling, niet alleen voor de ps4.
Ik zit nu te wachten op the last of us.. heb 'm al pre-loaded en geinstalleerd maar hij is pas om 01:00 vannacht speelbaarterwijl het spel gister al verkocht werd
ga ik ook als eerst uitspelen alvorens ik verder ga met bf4 multiplayerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik haal hem morgen op bij mm, zin in!
Verwacht het maar de woensdag erop. De store krijgt altijd op die dag de updates binnen (laat in de middag)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:04 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ga ik ook als eerst uitspelen alvorens ik verder ga met bf4 multiplayer
Weet iemand overigens wanneer de nieuwe ps+ games weer komen? Is dit de 1e (vrijdag) ?
Als je per se de game digitaal wilt hebben, ga ervoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
Uncharted 4 is te pre orderen in de USA store voor $59,99
Zal ik het doen of niet
is maar 45 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
Uncharted 4 is te pre orderen in de USA store voor $59,99
Zal ik het doen of niet
Uncharted. Nee die is 59 of 69quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dus maakt niks uit, ook op de EU-store toch?
wist ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Fuck, ik keek niet goed. Dacht nog steeds dat het over TLOU ging
Eeeh nee, die is gewoon ¤70 euro in de NL Playstation Store straks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dus maakt niks uit, ook op de EU-store toch?
Hotline Miami. Ben benieuwd met de controller, speelde 1 met een trackpadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:47 schreef Sodapoppin het volgende:
kan trouwens ook niet wachten tot hotline miami 2 in de store komt![]()
ik las gister dat HM2 in het 3e gedeelte van 2014 zou uitkomen in de store.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Hotline Miami. Ben benieuwd met de controller, speelde 1 met een trackpad
Die komt morgen niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:50 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik las gister dat HM2 in het 3e gedeelte van 2014 zou uitkomen in de store.
Ik hoop heel erg stiekem komende woensdag maar dat zal wel niet[ afbeelding ]
Alles komt in het derde gedeeltequote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:50 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik las gister dat HM2 in het 3e gedeelte van 2014 zou uitkomen in de store.
Ik hoop heel erg stiekem komende woensdag maar dat zal wel niet[ afbeelding ]
Ook nietquote:
Dan toch maar TLOU ;-)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
Al die hipsterspellen voor de PS4echt next-gen..
Nee inderdaad beter Assassins Creed voor de ultieme game-ervaringquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
Nou, dan wacht je lekker op je jaarlijkse FIFA, Assassin's Creed en Call of Duty, en dat soort mainstream zakenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Nee inderdaad beter Assassins Creed voor de ultieme game-ervaring
Standaardreactiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan wacht je lekker op je jaarlijkse FIFA, Assassin's Creed en Call of Duty, en dat soort mainstream zaken
Ik speel momenteel ook alleen BF4, Fez ook zo nu en dan. Verder is het wachten geblazen. BF4 is ook niet echt next-gen maar ach, genoeg destructie en chaos dus niks te klagenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee.
BF4 is het enige wat ik nu speel. Maar er zijn echt veel te veel hipsterspellen op dit moment. Dus al die argumenten die indielovers gebruiken zijn onzinnig.
Dat komt omdat het ook een standaard klacht is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Standaardreactie
Waarom ga je niet op de Atari spelen dan?![]()
Overigens speel ik geen enkele spel van wat je noemde. Hekel aan alle drie.
liev dagboekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Toch maar UC4 nog niet pre orderen
Je kan zo te zien niet cancellen (waarom zou ik dat doen, geen flauw idee) maar wat ik vooral vervelend vind is dat ik het geld al moet uitgeven aan tegoedkaarten, terwijl ik liever pas betaal bij "verzending"
Nou dat.
/dagboek
Ja, want dat zijn de enige triple A games inderdaad. Jij geeft elke keer dezelfde kortzichtige en bekrompen antwoorden als het hierover gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook een standaard klacht is.
Dan heb je weinig te zoeken op PS4 als je 'triple A' én indies niet leuk vindt
Zijn toch ook een hele berg troep-AAA games. Kaf en koren, al met al zijn er niet zo veel games die echt de moeite zijn en dan heb je ook nog dat genres je soms niet liggen al is het verder een topspel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige triple A games inderdaad. Jij geeft elke keer dezelfde kortzichtige en bekrompen antwoorden als het hierover gaat.
Er zijn ook wel leuke indiegames, maar de markt wordt ermee overspoeld. Gevalletje: "pussy plummeted on the nasdaq, gold is up 10 points."
Daarom zei ik ook:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige triple A games inderdaad. Jij geeft elke keer dezelfde kortzichtige en bekrompen antwoorden als het hierover gaat.
Er zijn ook wel leuke indiegames, maar de markt wordt ermee overspoeld. Gevalletje: "pussy plummeted on the nasdaq, gold is up 10 points."
Voor de rest noem je me bekrompen terwijl je 'hipstergames' over een kam scheert. Oke.quote:en dat soort mainstream zaken
Smaken verschillen idd. Mij zul je niet snel voor de lol FIFA zien spelen, terwijl het wss de voetbalgame is op console en pc. Ik ben meer van de JRPG's, terwijl dat juist weer niche is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Zijn toch ook een hele berg troep-AAA games. Kaf en koren, al met al zijn er niet zo veel games die echt de moeite zijn en dan heb je ook nog dat genres je soms niet liggen al is het verder een topspel.
Ik heb 'm uit de US store gedownload, morgen staat ie pas in de EU store... hij speelt fucking awesome @ de ps4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:18 schreef Sodapoppin het volgende:
volgens http://www.ign.com/games/upcoming/ps4?filter=latest is vandaag rogue legacy uitgekomen. Ik zie 'm alleen niet in de store ?
Oeh, dan kijk ik ff mee. Heb wel interesse in dat spelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als mensen me willen zien falen @ rogue legacy
http://www.twitch.tv/weert_gilders
Gameplay >>>>>>>>>> Graphicsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Een ps4 om zo'n spel te spelen????????? wtfbbqsaus
PS4 gekocht voor Minecraft (en voornamelijk PS exclusives)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
De Beta is voorbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Destiny Beta nou nog te spelen, gister waren servers ofzo offline.
Fuck yes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Vroeg in augustus is ergens ooit gezegd, maar een exacte datum is er niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Minecraft staat voor augustus, maar nog steeds geen release datum bekend. Weet iemand meer?
5de toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Minecraft staat voor augustus, maar nog steeds geen release datum bekend. Weet iemand meer?
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
5e heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
5de toch?
Of haal ik nu dingen door de war?
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoendequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoende
heb geen pc en zit liever on de woonkamer achter de tv en online ken ik alleen mensen met een consolequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.
precies, lean back. En de ps4 versie wordt net als de pc versie behalve modden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoende
laptopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef n8n het volgende:
[..]
heb geen pc en zit liever on de woonkamer achter de tv en online ken ik alleen mensen met een console
Ook geen plugins? Wat kut danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:25 schreef n8n het volgende:
[..]
precies, lean back. En de ps4 versie wordt net als de pc versie behalve modden.
smaken verschillenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook geen plugins? Wat kut dan
En geen snapshots neem ik aan? Dat is ook jammer. Plus dat met console het gewoon kutter speelt dan met je muis en toetsenboard.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, sorry voor mijn uitval
In ieder geval voor mensen die het niet willen gelovenLijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij mij ook, maar als je dat ding helemaal achteraan pakt 'Bibliotheek' dan krijg je zo'n tegelmuur te zienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaar
Zal mij niks verbazen als dat die klei game is. Ook nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:15 schreef Pheno het volgende:
Maar van mij mag Sony wel eens met daadwerkelijk iets nieuws komen. Bloodborn is al een leuk begin en er komt nog iets onaangekondigd op gamescom voor ps4. Maar ik hoop niet dat we constant remakes gaan zien van bv een Beyond Two Souls, en nog meer uit Sony's ps3-stal.
Omdat ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Media Molecule is daar nog mee bezig. En die is al aangekondigdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als dat die klei game is. Ook nooit meer wat van gehoord
Oh kan je de library editten? Kan je ook nog op je frontpage dingen verwijderen (downloaded games staan nu bijv. allemaal op een rijtje.) Ik had gehoopt op een customizable front, dat maakt het leven makkelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaar
Klopt maar er gingen volgens mij geruchten dit dit de onaangekondigde game ging worden (ja is krom). Misschien hebben ze een nieuwe naam voor die titel of zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Media Molecule is daar nog mee bezig. En die is al aangekondigd
Het ding staat hier bijna dagelijks aan, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Massief het volgende:
Snap echt niet dat iedereen hier blij is met die pauper plus games. We zijn een jaar verder en er is gewoon jack shit qua games. Niet aankomen met je dat wist je toen je hem kocht want er zijn ook wat titels uitgesteld.
Gewoon een dikke faal tot nu toe.
En wat speel je dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ding staat hier bijna dagelijks aan, dus geen idee waar je het over hebt.
Oh natuurlijk, jij wist het al idd. Kan je mij dit vertellen? Is het moeilijk om het (God of War: The Last Thief, of Us) voor jezelf te houdenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Geloof me, het is het nietMeer over twee weken.
Ik ben het op zich wel met je eens, daarom heb ik ook net pas een PS4 gekocht. Als je niet van indiegames houdt komt er sowieso niet veel nieuws uit (gelukkig doe ik dat wel).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Massief het volgende:
Snap echt niet dat iedereen hier blij is met die pauper plus games. We zijn een jaar verder en er is gewoon jack shit qua games. Niet aankomen met je dat wist je toen je hem kocht want er zijn ook wat titels uitgesteld.
NBA (ja, nog steeds), The Last of Us, FF XIV, Transistor, Awesomenauts, Resogun, Flower (rustgevend na zo'n werkdag die iedereen wel eens heeft). Valiant Hearts, Child of Light, Trine 2 en zit nu te denkn aan Guacamelee en MLb The Show. Gewoon omdat het kan. Aan de andere kant heb ik over een maandje gamescom en Tales of Xillia (PS3), dus ik denk dat ik augustus en ver in september wel uitzing tot oktober, wanneer er van alles tegelijkertijd uitkomtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Massief het volgende:
[..]
En wat speel je dan?
Bij mij staat die nu srs een half jaar uit bijna.
quote:
Ben je de donderdag nog op de Gamesco? Kunnen we een pilsje doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
NBA (ja, nog steeds), The Last of Us, FF XIV, Transistor, Awesomenauts, Resogun, Flower (rustgevend na zo'n werkdag die iedereen wel eens heeft). Valiant Hearts, Child of Light, Trine 2 en zit nu te denkn aan Guacamelee en MLb The Show. Gewoon omdat het kan. Aan de andere kant heb ik over een maandje gamescom en Tales of Xillia (PS3), dus ik denk dat ik augustus en ver in september wel uitzing tot oktober, wanneer er van alles tegelijkertijd uitkomt
Dit idd (behalve als het een Nintendo-AAA titel isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het scheelt denk ik ook dat ik over het algemeen meer plezier haal uit een goede indie dan uit een zogenaamde AAA titel.
pfffftquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oddworld
Heerlijk om een scheet te laten en dat dan het hele zooitje slaven dat je bij je hebt gaat lachen
Mwah, ben ik mee eens. Vond het zeker geen 9+ waard (zowel PS3 als PS4). Beetje overdreven scores.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
Zucht, TLOU had ik me toch meer van voorgesteld.
Zal hem zeker uitspelen, maar na alle recensies en goede verhalen had ik er toch meer van verwacht.
eigenlijk voel ik me nu net als na de ps3 demo die ik toen probeerde... Deze game had ik best kunnen missen.
#onpopulaire mening
Ik heb het puur over minecraft. Niet over andere spellen.. drivers updates en pc update is bs voor minecraftquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik
a. op de bank wil zitten
b. niet iedere keer drivers wil moeten installeren voor iets werkt
c. geen zin heb iedere 3 jaar mijn pc te updaten
d. omdat een console gewoon veel makkelijker is
Ik snap je idee, ik dacht het vroeger ook. Ik heb echt jarenlang in clans gespeeld, lanparty's afgeweest, aan matches meegedaan (COD2/4) en ik kon die consolehoeren toen ook niet begrijpen.
Echter, als je werkt, een vriendin hebt en andere verplichtingen is het gewoon lekker als je op de bank kan crashen om een uurtje of twee op je gemak te gamen
Hoe vind je deze game en was het je geld 100% waard ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Rogue legacy speelt trouwens heeerlijk op de ps4.
Probeer ook met pijn en moeite de story uit te spelen. Die game is echt fakking repetitief. Moet toch lukken voordat ik opnieuw met TLOU ga beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Watch Dogs al een tijdje, maar heb nauwelijks zin om verder te spelen, heb net 5 missies gedaan ofzo
Ik speel geen TLoU. Is gecensureerd. No buy.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat gehaat hier op mainstream en AAA games is vrij droevig trouwens![]()
En wel allemaal TLoU spelen.
Hipster!!1quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel geen TLoU. Is gecensureerd. No buy.
hoe lang had je de game gespeeld toen je deze post plaatste?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
Zucht, TLOU had ik me toch meer van voorgesteld.
Zal hem zeker uitspelen, maar na alle recensies en goede verhalen had ik er toch meer van verwacht.
eigenlijk voel ik me nu net als na de ps3 demo die ik toen probeerde... Deze game had ik best kunnen missen.
#onpopulaire mening
TLoU is gewoon een bazengame. De eerste game in jaren die me echt geraakt heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
ja een cutscenequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:56 schreef Jimbo het volgende:
toch wel mooi die game trouwens
[ afbeelding ]
zonder enige twijfel een must have. ik ga em weer kopen wanneer ik een ps4 haalquote:
/careeeeequote:Op woensdag 30 juli 2014 02:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet. USA versie importeren of via US PSN downloaden. Die is ongecensureerd.
Alleen de mp is gecensureerd zo ver ik weet...quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet. USA versie importeren of via US PSN downloaden. Die is ongecensureerd.
We gaan donderdag weer pleitos, maar wat blijven hangen is vast mogelijk. Ik zit nog te denken om met de auto te gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je de donderdag nog op de Gamesco? Kunnen we een pilsje doen
Dat klopt. Je ziet geen uit elkaar spattende hoofden in multiplayer, wel in singleplayer. That's it. Nobody behalve Yi-Long cares.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen de mp is gecensureerd zo ver ik weet...
Niet mee eens, iets waarbij je niet lui achterover op de bank liggend kunt spelen speelt per definitie al kutterquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook geen plugins? Wat kut dan
En geen snapshots neem ik aan? Dat is ook jammer. Plus dat met console het gewoon kutter speelt dan met je muis en toetsenboard.
Voor jou misschien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Massief het volgende:
http://www.uniquecustomgaming.com/PS4_c_13.htmlquote:Op woensdag 30 juli 2014 02:32 schreef defokkingfoker het volgende:
yoo,
Ik ben van plan om ook een ps4 te halen. Eerst wou ik wachten op die witte versie, Maar laatst zag ik hier een site voorbij komen met custum cases die er veel mooier uitzien dan die witte versie (leer, kunstof, enz) maar kan die site niet meer terugvindenKan iemand de naam van die site ff posten?
Dit is voor houten skins trouwens. Skins van leer heb ik nog nooit gezien, behalve voor de DS4 maar die zijn meestal toch te duur/te lelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:32 schreef defokkingfoker het volgende:
yoo,
Ik ben van plan om ook een ps4 te halen. Eerst wou ik wachten op die witte versie, Maar laatst zag ik hier een site voorbij komen met custum cases die er veel mooier uitzien dan die witte versie (leer, kunstof, enz) maar kan die site niet meer terugvindenKan iemand de naam van die site ff posten?
Nee het gehaat op 'indiehipstergames' niet wou je zeggenquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb 'm al kapotgespeeld @ steam en hij is samen met Spelunky m'n favouriete indie roguelike dus dat hij het geld waard zou zijn wist ik al. Ik heb er al minstens 100 speel uren in zitten. Check anders eens wat reviews:quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:34 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Hoe vind je deze game en was het je geld 100% waard ?
Ik lig zo vaak lui achter over. laptop op de bank op de punt zetten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 06:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Niet mee eens, iets waarbij je niet lui achterover op de bank liggend kunt spelen speelt per definitie al kutter
Black flag is wel echt tofquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
Watch_Dogs leek me opzich wel leuk, maar was geen absolute must-have voor me. Stad zag er al een beetje saai en eentonig uit, hoofdpersonage spreekt me niet aan, gameplay leek me toen al redelijk snel eentonig, etc etc.
De bedoeling was dus om te wachten op een complete versie voor 30 euro ofzo, maar ik denk dat ik hem helemaal nooit meer zal halen.
Assassin's Creed 4 Black Flag lijkt me wel nog steeds tof, en Tomb Raider zit ik een beetje te wachten tot ie naar 20 euro gaat, en dan haal ik hem.
Ik heb geen PS3 gehad dus ben niet met de eerste playthrough bezigquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
TLoU is gewoon een bazengame. De eerste game in jaren die me echt geraakt heeft.
Dat de versie beter is dat kan, maar dat zei je nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik lig zo vaak lui achter over. laptop op de bank op de punt zetten.
En de pc versie is gewoon 10x beter. Dan kan je echt niet onderuit. Dat je het fijner zou vinden zitten op de bank dan achter je pc of laptop kan. Maar toch blijft de pc versie echt gewoon beter![]()
Naja je beweegt gewoon fijner en sneller. Daar had ik het over. Niet of je fijner zitquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat de versie beter is dat kan, maar dat zei je niet
Je zei dat ie fijner speelde en daar ben ik het niet mee eens. Ben blij dat ik mijn pc lang geleden verkocht heb en alleen nog maar met een controller hoef te werken
Ga hem vanmiddag halenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een spel \0/ TLOU.Alleen het begin al.Graphics zijn mooi
.... ik betaal toch ook voor die MP?quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen de mp is gecensureerd zo ver ik weet...
zeiksnorretje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... ik betaal toch ook voor die MP?
Als die toch waardeloos is, dan had ik liever gezien dat ik alleen de SP kon kopen voor 20 euro.
Moet je eens nagaan aan het einde van de PS4 cyclus, wat ze dan wel niet op het scherm kunnen toverenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een spel \0/ TLOU.Alleen het begin al.Graphics zijn mooi
Dat zijn geen cases maar stickers, wat ontzettend lelijk is in mijn ogen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:32 schreef defokkingfoker het volgende:
yoo,
Wordt de MP van TLOU niet gespeeld?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
zeiksnorretje.![]()
Niemand speelt de MP. dus nobody give a fuck, alleen jij
Vast wel. Op het begin wel altijd maar het wordt steeds minder.quote:
Nope, helemaal mee eens. Maar ik was wel van plan rustig de tijd te nemen voor de SP om dan over een maandje te beginnen aan de MP namelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vast wel. Op het begin wel altijd maar het wordt steeds minder.
Een Naughty Dog game speel je sowieso niet voor de MP. (lijkt mij dan)
Prima, verkoop die game dan lekker zonder MP, verkoop die MP los voor diegenen die het wel willen spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mwoh, ik heb Uncharted 2 MP echt heel erg veel gespeeld en de servers stonden altijd vol.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het rellen om het rellenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima, verkoop die game dan lekker zonder MP, verkoop die MP los voor diegenen die het wel willen spelen.
Eensch!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima, verkoop die game dan lekker zonder MP, verkoop die MP los voor diegenen die het wel willen spelen.
Vind je? Ik vind het niet zo'n slecht idee hoor. Iedereen die de MP wilt spelen, kan hem dan los aanschaffen. Diegenen die hem niet willen spelen, hebben dan een voordeel. Iedereen blij, toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het rellen om het rellenHou gewoon op man
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe lang had je de game gespeeld toen je deze post plaatste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat eigenlijk al ver of begint t nu pas ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
ja een kut scene was t wel jaquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]begint nu pas, na de heftige intro was er ff een dip, daarna gaat het losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat eigenlijk al ver of begint t nu pas ?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
huuuuh uncharted 4quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Maakt niet uit waar ik kijk, overal is de fysieke kopie van Uncharted 4 minimaal ¤20 duurder dan de USA PSN download.
En Amazon USA shipped de game niet naar nederland.
Fock it, tenzij er tegen de release aan ineens een vette actie is ga ik em gewoon downloaden @ PS store USA
MP wordt toegevoegd om een game een langere houdbaarheid te geven, zodat deze niet binnen een week massaal tweedehands wordt aangeboden. Het is in het belang van de ontwikkelaar om een gamer zo lang mogelijk geboeid te houden, om meer geld te verdienen dor DLC verkopen of puur door het schaars houden van games via de tweedehands markt. Zo wordt bijvoorbeeld FIFA het hele jaar door goed verkocht, puur omdat iedereen online speelt en een tweedehands exemplaar zelfs 2 maanden voor lancering van de volgende game nog 50-75% van de nieuwwaarde kost.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet zo'n slecht idee hoor. Iedereen die de MP wilt spelen, kan hem dan los aanschaffen. Diegenen die hem niet willen spelen, hebben dan een voordeel. Iedereen blij, toch?
ah ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
begint nu pas, na de heftige intro was er ff een dip, daarna gaat het los
waarmee ?quote:
wacht gewoon ff af, hij zal bij MM ook weer 42-49 eur kosten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Maakt niet uit waar ik kijk, overal is de fysieke kopie van Uncharted 4 minimaal ¤20 duurder dan de USA PSN download.
En Amazon USA shipped de game niet naar nederland.
Fock it, tenzij er tegen de release aan ineens een vette actie is ga ik em gewoon downloaden @ PS store USA
tijd dat ze die MP er eens af flikkerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MP wordt toegevoegd om een game een langere houdbaarheid te geven, zodat deze niet binnen een week massaal tweedehands wordt aangeboden. Het is in het belang van de ontwikkelaar om een gamer zo lang mogelijk geboeid te houden, om meer geld te verdienen dor DLC verkopen of puur door het schaars houden van games via de tweedehands markt. Zo wordt bijvoorbeeld FIFA het hele jaar door goed verkocht, puur omdat iedereen online speelt en een tweedehands exemplaar zelfs 2 maanden voor lancering van de volgende game nog 50-75% van de nieuwwaarde kost.
Het is een businessmodel. Ze kunnen ook games verkopen zonder MP, voor minder geld. Maar dan zal er op andere dingen bespaard moeten worden (of zoals Watch_Dogs bijvoorbeeld, wordt het op alle platformen uitgebracht om de verkopen te boosten). Dit komt nooit ten goede van de game.
Maargoed Yi-Long zeikt nu op een MP die hij moet betalen, of omdat een game niet "compleet" is omdat er DLC wordt aangeboden, of omdat de game niet voldoet aan zijn verwachtingen omdat hij cross-platform is of whatever.
Ik ben dat eeuwenoude continue gezeik wel beu, vooral omdat meneer geen geld wil uitgeven maar wel het beste van het beste wil.
Ik heb gewoon een schurfthekel aan van die mensen met een "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten"-mentaliteit. Zeker als ze geen niet rationeel nadenkende rel-puber meer zijn.
/rant
huehuehuequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd dat ze die MP er eens af flikkeren![]()
9/10 games ie ie toch kut van
Ergens in 2015.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh ik wist helemaal niet dat je die al kon pre-orderen in de store. Wanneer is de release?
Ik pre-order idd nog helemaal niksquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef Jimbo het volgende:
wacht gewoon ff af, hij zal bij MM ook weer 42-49 eur kosten.
digitale preorder kan je altijd nog maken
quote:
TLoUquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarmee ?![]()
![]()
[..]
wacht gewoon ff af, hij zal bij MM ook weer 42-49 eur kosten.
digitale preorder kan je altijd nog maken
ik hoorde net dat er nog 2 afgeleverd zijn bij mequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoorde net dat er nog 2 afgeleverd zijn bij me![]()
![]()
had em gister al bij MM gehaald, maar kon niks meer annuleren
Geld zat zo te zienquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoorde net dat er nog 2 afgeleverd zijn bij me![]()
![]()
had em gister al bij MM gehaald, maar kon niks meer annuleren
Ik was vrij duidelijk dacht ik. Ik wil gene onnodige censuur in mijn games. Klaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MP wordt toegevoegd om een game een langere houdbaarheid te geven, zodat deze niet binnen een week massaal tweedehands wordt aangeboden. Het is in het belang van de ontwikkelaar om een gamer zo lang mogelijk geboeid te houden, om meer geld te verdienen dor DLC verkopen of puur door het schaars houden van games via de tweedehands markt. Zo wordt bijvoorbeeld FIFA het hele jaar door goed verkocht, puur omdat iedereen online speelt en een tweedehands exemplaar zelfs 2 maanden voor lancering van de volgende game nog 50-75% van de nieuwwaarde kost.
Het is een businessmodel. Ze kunnen ook games verkopen zonder MP, voor minder geld. Maar dan zal er op andere dingen bespaard moeten worden (of zoals Watch_Dogs bijvoorbeeld, wordt het op alle platformen uitgebracht om de verkopen te boosten). Dit komt nooit ten goede van de game.
Maargoed Yi-Long zeikt nu op een MP die hij moet betalen, of omdat een game niet "compleet" is omdat er DLC wordt aangeboden, of omdat de game niet voldoet aan zijn verwachtingen omdat hij cross-platform is of whatever.
Ik ben dat eeuwenoude continue gezeik wel beu, vooral omdat meneer geen geld wil uitgeven maar wel het beste van het beste wil.
Ik heb gewoon een schurfthekel aan van die mensen met een "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten"-mentaliteit. Zeker als ze geen niet rationeel nadenkende rel-puber meer zijn.
/rant
gewoon terugsturen en acceptgiro's vragen ipv gelijk betalen.quote:
.... oh for fuck's sake... (!)quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Censuur in TLoU? Heb ik wat gemist?
was je de laatstequote:
Alleen MP iets met bloed of zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Censuur in TLoU? Heb ik wat gemist?
Zonde van je tijd om die aan Yi te besteden. Die jankt toch het hele jaar doorquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
/rant
Klink als elke fokkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zonde van je tijd om die aan Yi te besteden. Die jankt toch het hele jaar door
Zoveel klaag ik nietquote:
Ledematen die je eraf knalt, executies, ingewanden die eruit komen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Alleen MP iets met bloed of zo.
Ga zo het spel even halen in mijn pauze
Jij buigt voorover en slikt alles, dus ook full price betalen terwijl ze je een product verkopen dat nutteloos gecensureerd is ... (!)quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoveel klaag ik nietGelukkig niet. Je zult maar op die manier oud worden
Ik koop zelden games op dag van release en ook DLC koop ik zelden. Of ik wacht totdat MS of Sony met de prijzen stunt. Nee ik slik niet alles. Ik klaag er alleen niet nonstop over. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij buigt voorover en slikt alles, dus ook full price betalen terwijl ze je een product verkopen dat nutteloos gecensureerd is ... (!)
Als ze bij de Mac in je milkshake spugen, dan vind je het waarschijnlijk ook prima...
liever dat ze eens nieuwe games maken ipv meuk remasterenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:38 schreef LeaderRoel het volgende:
PS4 is mijn eerste console, dus ik heb wel wat exclusives gemist. Onder andere The Last of Us en Metal Gear Solid 4.
Remastered versions zijn dus geweldige manieren om games die je gemist hebt te kunnen spelen
waar moet ik nu op fappenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ledematen die je eraf knalt, executies, ingewanden die eruit komen...
En toch kopen, die remaster.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever dat ze eens nieuwe games maken ipv meuk remasteren
Het gaat niet om fappen op de gore, maar meer dat het een impact heeft. Als je iemand afschiet en je ziet daadwerkelijk een effect van je actie, dan voelt dat lekkerder dan wanneer het gewoon een simpel plasje bloed is en meer niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar moet ik nu op fappen?
ellie is pas 14 toch ?
nope, heb de overstap van 360 naar PS4 gemaakt en ben dus blij dat ik op die manier games als the last of us alsnog kan spelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever dat ze eens nieuwe games maken ipv meuk remasteren
ja had expres de normale overgeslagen.quote:
dat ligt eraan waar je het rotje in stopt...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gaat niet om fappen op de gore, maar meer dat het een impact heeft. Als je iemand afschiet en je ziet daadwerkelijk een effect van je actie, dan voelt dat lekkerder dan wanneer het gewoon een simpel plasje bloed is en meer niet.
Zie het als vuurwerk: Een grote knal en rondvliegend spul is toffer om te zien dan een rotje.
Ik ben overgestapt van de Wii naar de PS4. Wereld van verschilquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, heb de overstap van 360 naar PS4 gemaakt en ben dus blij dat ik op die manier games als the last of us alsnog kan spelen
of je koopt voor 200 een overcomplete ps3 met alle games erbijquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, heb de overstap van 360 naar PS4 gemaakt en ben dus blij dat ik op die manier games als the last of us alsnog kan spelen
ach, je blijft een vrouwtje hequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van de Wii naar de PS4. Wereld van verschil
Ik ben niet compleet in mijn infoquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je koopt voor 200 een overcomplete ps3 met alle games erbij
En dat voor de prijs van 4 remastered
Ja, maar ik ben nu toch overgestapt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, je blijft een vrouwtje he![]()
![]()
metj e wii
Ben ik het helemaal mee eens. Een game maken kost gewoon een hoop geld. Zeker als het om een kwalitatief goede AAA game gaat. En dat geld moeten ze op een of andere manier terug verdienen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
/rant
en nu word je gespammed door allemaal 13 jarige jongentjes online die met je willen trouwenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu toch overgestapt?(Na 7 jaar
)
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu word je gespammed door allemaal 13 jarige jongentjes online die met je willen trouwen![]()
ik ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij zal wel blij zijn met LBP3 die dit jaar nog uitkomt?
In de destiny beta had ik een female karakter aangemaakt. Ik ben geloof ik door 8 man toegevoegd op PSNquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu word je gespammed door allemaal 13 jarige jongentjes online die met je willen trouwen![]()
Waarom ha je hem niet in de US Store dan? Geen censuur en 37 euro.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was vrij duidelijk dacht ik. Ik wil gene onnodige censuur in mijn games. Klaar.
Was de game niet gecensureerd, dan had ik hem gisteren gewoon meegenomen voor 42 euro. Nu haal ik hem over een poosje wel voor 30 euro ofzo in Hong kong, ALS dat de USA-versie is.
Ik geef trouwens meer dan genoeg geld uit, alleen ik haal voor mijn geld iets later de games, maar dan wel meer games, en completere games.
Zodra ze complete games aanbieden voor 50-60 euro, dan haal ik ze op dag 1. Maar aangezien je steeds vaker ziet dat er dan vanaf dag 1 al weer content online staat die je ook nog moet kopen als je de complete game wilt hebben, besluit ik steeds vaker om dan maar gewoon geduldig te zijn en te wachten.
om te jankenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de destiny beta had ik een female karakter aangemaakt. Ik ben geloof ik door 8 man toegevoegd op PSN
Ik maak ook altijd een female karakter aan, maar dan denken ze juist dat je een man bentquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de destiny beta had ik een female karakter aangemaakt. Ik ben geloof ik door 8 man toegevoegd op PSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |