Okido! Mooie log iig, maar veel geldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:55 schreef Sodapoppin het volgende:
ja de games heb ik uit de US store gehaald
Thanks, ik hou altijd van een mooie game collectie. Heb een hele verzameling, niet alleen voor de ps4.quote:
Ik haal hem morgen op bij mm, zin in!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Thanks, ik hou altijd van een mooie game collectie. Heb een hele verzameling, niet alleen voor de ps4.
Ik zit nu te wachten op the last of us.. heb 'm al pre-loaded en geinstalleerd maar hij is pas om 01:00 vannacht speelbaarterwijl het spel gister al verkocht werd
ga ik ook als eerst uitspelen alvorens ik verder ga met bf4 multiplayerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik haal hem morgen op bij mm, zin in!
Verwacht het maar de woensdag erop. De store krijgt altijd op die dag de updates binnen (laat in de middag)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:04 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ga ik ook als eerst uitspelen alvorens ik verder ga met bf4 multiplayer
Weet iemand overigens wanneer de nieuwe ps+ games weer komen? Is dit de 1e (vrijdag) ?
Als je per se de game digitaal wilt hebben, ga ervoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
Uncharted 4 is te pre orderen in de USA store voor $59,99
Zal ik het doen of niet
is maar 45 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
Uncharted 4 is te pre orderen in de USA store voor $59,99
Zal ik het doen of niet
Uncharted. Nee die is 59 of 69quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dus maakt niks uit, ook op de EU-store toch?
wist ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Fuck, ik keek niet goed. Dacht nog steeds dat het over TLOU ging
Eeeh nee, die is gewoon ¤70 euro in de NL Playstation Store straks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dus maakt niks uit, ook op de EU-store toch?
Hotline Miami. Ben benieuwd met de controller, speelde 1 met een trackpadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:47 schreef Sodapoppin het volgende:
kan trouwens ook niet wachten tot hotline miami 2 in de store komt![]()
ik las gister dat HM2 in het 3e gedeelte van 2014 zou uitkomen in de store.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Hotline Miami. Ben benieuwd met de controller, speelde 1 met een trackpad
Die komt morgen niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:50 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik las gister dat HM2 in het 3e gedeelte van 2014 zou uitkomen in de store.
Ik hoop heel erg stiekem komende woensdag maar dat zal wel niet[ afbeelding ]
Alles komt in het derde gedeeltequote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:50 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ik las gister dat HM2 in het 3e gedeelte van 2014 zou uitkomen in de store.
Ik hoop heel erg stiekem komende woensdag maar dat zal wel niet[ afbeelding ]
Ook nietquote:
Dan toch maar TLOU ;-)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
Al die hipsterspellen voor de PS4echt next-gen..
Nee inderdaad beter Assassins Creed voor de ultieme game-ervaringquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
Nou, dan wacht je lekker op je jaarlijkse FIFA, Assassin's Creed en Call of Duty, en dat soort mainstream zakenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Nee inderdaad beter Assassins Creed voor de ultieme game-ervaring
Standaardreactiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan wacht je lekker op je jaarlijkse FIFA, Assassin's Creed en Call of Duty, en dat soort mainstream zaken
Ik speel momenteel ook alleen BF4, Fez ook zo nu en dan. Verder is het wachten geblazen. BF4 is ook niet echt next-gen maar ach, genoeg destructie en chaos dus niks te klagenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee.
BF4 is het enige wat ik nu speel. Maar er zijn echt veel te veel hipsterspellen op dit moment. Dus al die argumenten die indielovers gebruiken zijn onzinnig.
Dat komt omdat het ook een standaard klacht is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Standaardreactie
Waarom ga je niet op de Atari spelen dan?![]()
Overigens speel ik geen enkele spel van wat je noemde. Hekel aan alle drie.
liev dagboekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Toch maar UC4 nog niet pre orderen
Je kan zo te zien niet cancellen (waarom zou ik dat doen, geen flauw idee) maar wat ik vooral vervelend vind is dat ik het geld al moet uitgeven aan tegoedkaarten, terwijl ik liever pas betaal bij "verzending"
Nou dat.
/dagboek
Ja, want dat zijn de enige triple A games inderdaad. Jij geeft elke keer dezelfde kortzichtige en bekrompen antwoorden als het hierover gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook een standaard klacht is.
Dan heb je weinig te zoeken op PS4 als je 'triple A' én indies niet leuk vindt
Zijn toch ook een hele berg troep-AAA games. Kaf en koren, al met al zijn er niet zo veel games die echt de moeite zijn en dan heb je ook nog dat genres je soms niet liggen al is het verder een topspel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige triple A games inderdaad. Jij geeft elke keer dezelfde kortzichtige en bekrompen antwoorden als het hierover gaat.
Er zijn ook wel leuke indiegames, maar de markt wordt ermee overspoeld. Gevalletje: "pussy plummeted on the nasdaq, gold is up 10 points."
Daarom zei ik ook:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige triple A games inderdaad. Jij geeft elke keer dezelfde kortzichtige en bekrompen antwoorden als het hierover gaat.
Er zijn ook wel leuke indiegames, maar de markt wordt ermee overspoeld. Gevalletje: "pussy plummeted on the nasdaq, gold is up 10 points."
Voor de rest noem je me bekrompen terwijl je 'hipstergames' over een kam scheert. Oke.quote:en dat soort mainstream zaken
Smaken verschillen idd. Mij zul je niet snel voor de lol FIFA zien spelen, terwijl het wss de voetbalgame is op console en pc. Ik ben meer van de JRPG's, terwijl dat juist weer niche is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Zijn toch ook een hele berg troep-AAA games. Kaf en koren, al met al zijn er niet zo veel games die echt de moeite zijn en dan heb je ook nog dat genres je soms niet liggen al is het verder een topspel.
Ik heb 'm uit de US store gedownload, morgen staat ie pas in de EU store... hij speelt fucking awesome @ de ps4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:18 schreef Sodapoppin het volgende:
volgens http://www.ign.com/games/upcoming/ps4?filter=latest is vandaag rogue legacy uitgekomen. Ik zie 'm alleen niet in de store ?
Oeh, dan kijk ik ff mee. Heb wel interesse in dat spelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als mensen me willen zien falen @ rogue legacy
http://www.twitch.tv/weert_gilders
Gameplay >>>>>>>>>> Graphicsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Een ps4 om zo'n spel te spelen????????? wtfbbqsaus
PS4 gekocht voor Minecraft (en voornamelijk PS exclusives)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Een ps4 om zo'n spel te spelen????????? wtfbbqsaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |