MP wordt toegevoegd om een game een langere houdbaarheid te geven, zodat deze niet binnen een week massaal tweedehands wordt aangeboden. Het is in het belang van de ontwikkelaar om een gamer zo lang mogelijk geboeid te houden, om meer geld te verdienen dor DLC verkopen of puur door het schaars houden van games via de tweedehands markt. Zo wordt bijvoorbeeld FIFA het hele jaar door goed verkocht, puur omdat iedereen online speelt en een tweedehands exemplaar zelfs 2 maanden voor lancering van de volgende game nog 50-75% van de nieuwwaarde kost.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet zo'n slecht idee hoor. Iedereen die de MP wilt spelen, kan hem dan los aanschaffen. Diegenen die hem niet willen spelen, hebben dan een voordeel. Iedereen blij, toch?
ah ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
begint nu pas, na de heftige intro was er ff een dip, daarna gaat het los
waarmee ?quote:
wacht gewoon ff af, hij zal bij MM ook weer 42-49 eur kosten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Maakt niet uit waar ik kijk, overal is de fysieke kopie van Uncharted 4 minimaal ¤20 duurder dan de USA PSN download.
En Amazon USA shipped de game niet naar nederland.
Fock it, tenzij er tegen de release aan ineens een vette actie is ga ik em gewoon downloaden @ PS store USA
tijd dat ze die MP er eens af flikkerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MP wordt toegevoegd om een game een langere houdbaarheid te geven, zodat deze niet binnen een week massaal tweedehands wordt aangeboden. Het is in het belang van de ontwikkelaar om een gamer zo lang mogelijk geboeid te houden, om meer geld te verdienen dor DLC verkopen of puur door het schaars houden van games via de tweedehands markt. Zo wordt bijvoorbeeld FIFA het hele jaar door goed verkocht, puur omdat iedereen online speelt en een tweedehands exemplaar zelfs 2 maanden voor lancering van de volgende game nog 50-75% van de nieuwwaarde kost.
Het is een businessmodel. Ze kunnen ook games verkopen zonder MP, voor minder geld. Maar dan zal er op andere dingen bespaard moeten worden (of zoals Watch_Dogs bijvoorbeeld, wordt het op alle platformen uitgebracht om de verkopen te boosten). Dit komt nooit ten goede van de game.
Maargoed Yi-Long zeikt nu op een MP die hij moet betalen, of omdat een game niet "compleet" is omdat er DLC wordt aangeboden, of omdat de game niet voldoet aan zijn verwachtingen omdat hij cross-platform is of whatever.
Ik ben dat eeuwenoude continue gezeik wel beu, vooral omdat meneer geen geld wil uitgeven maar wel het beste van het beste wil.
Ik heb gewoon een schurfthekel aan van die mensen met een "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten"-mentaliteit. Zeker als ze geen niet rationeel nadenkende rel-puber meer zijn.
/rant
huehuehuequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd dat ze die MP er eens af flikkeren![]()
9/10 games ie ie toch kut van
Ergens in 2015.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh ik wist helemaal niet dat je die al kon pre-orderen in de store. Wanneer is de release?
Ik pre-order idd nog helemaal niksquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef Jimbo het volgende:
wacht gewoon ff af, hij zal bij MM ook weer 42-49 eur kosten.
digitale preorder kan je altijd nog maken
quote:
TLoUquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarmee ?![]()
![]()
[..]
wacht gewoon ff af, hij zal bij MM ook weer 42-49 eur kosten.
digitale preorder kan je altijd nog maken
ik hoorde net dat er nog 2 afgeleverd zijn bij mequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoorde net dat er nog 2 afgeleverd zijn bij me![]()
![]()
had em gister al bij MM gehaald, maar kon niks meer annuleren
Geld zat zo te zienquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoorde net dat er nog 2 afgeleverd zijn bij me![]()
![]()
had em gister al bij MM gehaald, maar kon niks meer annuleren
Ik was vrij duidelijk dacht ik. Ik wil gene onnodige censuur in mijn games. Klaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MP wordt toegevoegd om een game een langere houdbaarheid te geven, zodat deze niet binnen een week massaal tweedehands wordt aangeboden. Het is in het belang van de ontwikkelaar om een gamer zo lang mogelijk geboeid te houden, om meer geld te verdienen dor DLC verkopen of puur door het schaars houden van games via de tweedehands markt. Zo wordt bijvoorbeeld FIFA het hele jaar door goed verkocht, puur omdat iedereen online speelt en een tweedehands exemplaar zelfs 2 maanden voor lancering van de volgende game nog 50-75% van de nieuwwaarde kost.
Het is een businessmodel. Ze kunnen ook games verkopen zonder MP, voor minder geld. Maar dan zal er op andere dingen bespaard moeten worden (of zoals Watch_Dogs bijvoorbeeld, wordt het op alle platformen uitgebracht om de verkopen te boosten). Dit komt nooit ten goede van de game.
Maargoed Yi-Long zeikt nu op een MP die hij moet betalen, of omdat een game niet "compleet" is omdat er DLC wordt aangeboden, of omdat de game niet voldoet aan zijn verwachtingen omdat hij cross-platform is of whatever.
Ik ben dat eeuwenoude continue gezeik wel beu, vooral omdat meneer geen geld wil uitgeven maar wel het beste van het beste wil.
Ik heb gewoon een schurfthekel aan van die mensen met een "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten"-mentaliteit. Zeker als ze geen niet rationeel nadenkende rel-puber meer zijn.
/rant
gewoon terugsturen en acceptgiro's vragen ipv gelijk betalen.quote:
.... oh for fuck's sake... (!)quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Censuur in TLoU? Heb ik wat gemist?
was je de laatstequote:
Alleen MP iets met bloed of zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Censuur in TLoU? Heb ik wat gemist?
Zonde van je tijd om die aan Yi te besteden. Die jankt toch het hele jaar doorquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
/rant
Klink als elke fokkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zonde van je tijd om die aan Yi te besteden. Die jankt toch het hele jaar door
Zoveel klaag ik nietquote:
Ledematen die je eraf knalt, executies, ingewanden die eruit komen...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Alleen MP iets met bloed of zo.
Ga zo het spel even halen in mijn pauze
Jij buigt voorover en slikt alles, dus ook full price betalen terwijl ze je een product verkopen dat nutteloos gecensureerd is ... (!)quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoveel klaag ik nietGelukkig niet. Je zult maar op die manier oud worden
Ik koop zelden games op dag van release en ook DLC koop ik zelden. Of ik wacht totdat MS of Sony met de prijzen stunt. Nee ik slik niet alles. Ik klaag er alleen niet nonstop over. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij buigt voorover en slikt alles, dus ook full price betalen terwijl ze je een product verkopen dat nutteloos gecensureerd is ... (!)
Als ze bij de Mac in je milkshake spugen, dan vind je het waarschijnlijk ook prima...
liever dat ze eens nieuwe games maken ipv meuk remasterenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:38 schreef LeaderRoel het volgende:
PS4 is mijn eerste console, dus ik heb wel wat exclusives gemist. Onder andere The Last of Us en Metal Gear Solid 4.
Remastered versions zijn dus geweldige manieren om games die je gemist hebt te kunnen spelen
waar moet ik nu op fappenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ledematen die je eraf knalt, executies, ingewanden die eruit komen...
En toch kopen, die remaster.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever dat ze eens nieuwe games maken ipv meuk remasteren
Het gaat niet om fappen op de gore, maar meer dat het een impact heeft. Als je iemand afschiet en je ziet daadwerkelijk een effect van je actie, dan voelt dat lekkerder dan wanneer het gewoon een simpel plasje bloed is en meer niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar moet ik nu op fappen?
ellie is pas 14 toch ?
nope, heb de overstap van 360 naar PS4 gemaakt en ben dus blij dat ik op die manier games als the last of us alsnog kan spelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever dat ze eens nieuwe games maken ipv meuk remasteren
ja had expres de normale overgeslagen.quote:
dat ligt eraan waar je het rotje in stopt...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gaat niet om fappen op de gore, maar meer dat het een impact heeft. Als je iemand afschiet en je ziet daadwerkelijk een effect van je actie, dan voelt dat lekkerder dan wanneer het gewoon een simpel plasje bloed is en meer niet.
Zie het als vuurwerk: Een grote knal en rondvliegend spul is toffer om te zien dan een rotje.
Ik ben overgestapt van de Wii naar de PS4. Wereld van verschilquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, heb de overstap van 360 naar PS4 gemaakt en ben dus blij dat ik op die manier games als the last of us alsnog kan spelen
of je koopt voor 200 een overcomplete ps3 met alle games erbijquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, heb de overstap van 360 naar PS4 gemaakt en ben dus blij dat ik op die manier games als the last of us alsnog kan spelen
ach, je blijft een vrouwtje hequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt van de Wii naar de PS4. Wereld van verschil
Ik ben niet compleet in mijn infoquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je koopt voor 200 een overcomplete ps3 met alle games erbij
En dat voor de prijs van 4 remastered
Ja, maar ik ben nu toch overgestapt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, je blijft een vrouwtje he![]()
![]()
metj e wii
Ben ik het helemaal mee eens. Een game maken kost gewoon een hoop geld. Zeker als het om een kwalitatief goede AAA game gaat. En dat geld moeten ze op een of andere manier terug verdienen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
/rant
en nu word je gespammed door allemaal 13 jarige jongentjes online die met je willen trouwenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu toch overgestapt?(Na 7 jaar
)
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu word je gespammed door allemaal 13 jarige jongentjes online die met je willen trouwen![]()
ik ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij zal wel blij zijn met LBP3 die dit jaar nog uitkomt?
In de destiny beta had ik een female karakter aangemaakt. Ik ben geloof ik door 8 man toegevoegd op PSNquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nu word je gespammed door allemaal 13 jarige jongentjes online die met je willen trouwen![]()
Waarom ha je hem niet in de US Store dan? Geen censuur en 37 euro.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was vrij duidelijk dacht ik. Ik wil gene onnodige censuur in mijn games. Klaar.
Was de game niet gecensureerd, dan had ik hem gisteren gewoon meegenomen voor 42 euro. Nu haal ik hem over een poosje wel voor 30 euro ofzo in Hong kong, ALS dat de USA-versie is.
Ik geef trouwens meer dan genoeg geld uit, alleen ik haal voor mijn geld iets later de games, maar dan wel meer games, en completere games.
Zodra ze complete games aanbieden voor 50-60 euro, dan haal ik ze op dag 1. Maar aangezien je steeds vaker ziet dat er dan vanaf dag 1 al weer content online staat die je ook nog moet kopen als je de complete game wilt hebben, besluit ik steeds vaker om dan maar gewoon geduldig te zijn en te wachten.
om te jankenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de destiny beta had ik een female karakter aangemaakt. Ik ben geloof ik door 8 man toegevoegd op PSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |