Dat de versie beter is dat kan, maar dat zei je nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik lig zo vaak lui achter over. laptop op de bank op de punt zetten.
En de pc versie is gewoon 10x beter. Dan kan je echt niet onderuit. Dat je het fijner zou vinden zitten op de bank dan achter je pc of laptop kan. Maar toch blijft de pc versie echt gewoon beter![]()
Naja je beweegt gewoon fijner en sneller. Daar had ik het over. Niet of je fijner zitquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat de versie beter is dat kan, maar dat zei je niet
Je zei dat ie fijner speelde en daar ben ik het niet mee eens. Ben blij dat ik mijn pc lang geleden verkocht heb en alleen nog maar met een controller hoef te werken
Ga hem vanmiddag halenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een spel \0/ TLOU.Alleen het begin al.Graphics zijn mooi
.... ik betaal toch ook voor die MP?quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen de mp is gecensureerd zo ver ik weet...
zeiksnorretje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... ik betaal toch ook voor die MP?
Als die toch waardeloos is, dan had ik liever gezien dat ik alleen de SP kon kopen voor 20 euro.
Moet je eens nagaan aan het einde van de PS4 cyclus, wat ze dan wel niet op het scherm kunnen toverenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een spel \0/ TLOU.Alleen het begin al.Graphics zijn mooi
Dat zijn geen cases maar stickers, wat ontzettend lelijk is in mijn ogen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:32 schreef defokkingfoker het volgende:
yoo,
Ik ben van plan om ook een ps4 te halen. Eerst wou ik wachten op die witte versie, Maar laatst zag ik hier een site voorbij komen met custum cases die er veel mooier uitzien dan die witte versie (leer, kunstof, enz) maar kan die site niet meer terugvindenKan iemand de naam van die site ff posten?
Wordt de MP van TLOU niet gespeeld?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
zeiksnorretje.![]()
Niemand speelt de MP. dus nobody give a fuck, alleen jij
Vast wel. Op het begin wel altijd maar het wordt steeds minder.quote:
Nope, helemaal mee eens. Maar ik was wel van plan rustig de tijd te nemen voor de SP om dan over een maandje te beginnen aan de MP namelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vast wel. Op het begin wel altijd maar het wordt steeds minder.
Een Naughty Dog game speel je sowieso niet voor de MP. (lijkt mij dan)
Prima, verkoop die game dan lekker zonder MP, verkoop die MP los voor diegenen die het wel willen spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mwoh, ik heb Uncharted 2 MP echt heel erg veel gespeeld en de servers stonden altijd vol.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het rellen om het rellenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima, verkoop die game dan lekker zonder MP, verkoop die MP los voor diegenen die het wel willen spelen.
Eensch!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima, verkoop die game dan lekker zonder MP, verkoop die MP los voor diegenen die het wel willen spelen.
Vind je? Ik vind het niet zo'n slecht idee hoor. Iedereen die de MP wilt spelen, kan hem dan los aanschaffen. Diegenen die hem niet willen spelen, hebben dan een voordeel. Iedereen blij, toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het rellen om het rellenHou gewoon op man
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe lang had je de game gespeeld toen je deze post plaatste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat eigenlijk al ver of begint t nu pas ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
ja een kut scene was t wel jaquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]begint nu pas, na de heftige intro was er ff een dip, daarna gaat het losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat eigenlijk al ver of begint t nu pas ?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
huuuuh uncharted 4quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Maakt niet uit waar ik kijk, overal is de fysieke kopie van Uncharted 4 minimaal ¤20 duurder dan de USA PSN download.
En Amazon USA shipped de game niet naar nederland.
Fock it, tenzij er tegen de release aan ineens een vette actie is ga ik em gewoon downloaden @ PS store USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |