Niet denken, gewoon doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Dus voor 36,50 kan ik TLOU remastered in de USA store scoren
Niet verkeerd
Eens even over nadenken
Heb het nu 2 keer daar besteld en na de betaling moest ik 10 minuten ofzo wachten tot de betaling was gelukt en dan kreeg ik hem in de mail. Dus niet meteen denken dat je geripped bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
Us store tegoed met iDeal. Nog niet zelf geprobeerd maar las dat je meteen een code in de mail krijgt.
http://m.offgamers.com/store/product_listing/?gm=5329
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:56 schreef tuut-chips het volgende:
Ben benieuwd naar de ps+ games voor augustus
Het gaat om het principequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die moeite voor vijf tot zeven euro. Je hebt toch een goede baan of niet?
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook!
Terwijl ik die van vorige maand niet eens gespeeld heb
Loop al maanden achter bij de + gamesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook!
Terwijl ik die van vorige maand niet eens gespeeld heb
Nog niet eens aangeraakt... Staat wel op mijn PSquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenHell ik moet zelfs Outlast nog steeds eens uitspelen
Ik heb alleen Resogun en stick it to the man gespeeld. Die laatste echt huilend afgezet na 30min. Boh, zo slecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Loop al maanden achter bij de + games
In m'n broek gepoept bij Outlast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenHell ik moet zelfs Outlast nog steeds eens uitspelen
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik nodig soms vriendinnen uit en dan laat ik hun het voor me uitspelen, terwijl ik kijk en lach.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelen
Ben echt een pussy
Ben je gay?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik nodig soms vriendinnen uit en dan laat ik hun het voor me uitspelen, terwijl ik kijk en lach.
Nope, gewoon een vriend en vriendin ofzo en dan zeg ik dat ik een tof spel voor ze heb. Maar heb het al met mijn maten gespeeld en die durven ook niet. Maar ook horrorfilms met een chick kijken is puur vermaak.quote:
Ik moet nog steeds GTA V een keer uitspelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Outlast wel uitgespeeld, nu bezig met een PS3 backlog![]()
Ps4 al een kleine 2 maanden niet meer aangehad volgens mij
In Utrecht lag hij nog niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
Lag TLOU al bij mediamarkt te koop of is dat morgen pas ?
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelen
Ben echt een pussy
Mijn hart kan dat niet aan denk ik. Wil niet dood gevonden worden met een dualshock.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doen
Ik heb zo'n schurfthekel aan schrikmomenten
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doen
Ik heb zo'n schurfthekel aan schrikmomenten
Ik ook, ik vond er geen zak aan overigens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds GTA V een keer uitspelen![]()
Waarschijnlijk waarom ik hem niet uitgespeeld hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook, ik vond er geen zak aan overigens.
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat wordt er met 'backlog' bedoeld?m.a.w. Wat houdt dat in?
Volgens het krantje is ie de 29ste verkrijgbaar.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat wordt er met 'backlog' bedoeld?m.a.w. Wat houdt dat in?
en als je een neger bent dan heet het een blacklogquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebt![]()
huequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en als je een neger bent dan heet het een blacklog![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en als je een neger bent dan heet het een blacklog![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Friday12 het volgende:
Nou ook leuk!
Bol is lief en geeft mij een Last of Us promotiecode... Ik dat ding inwisselen is die niet geldig
Wat een klootjes. Ik heb nog 50 euro in m'n portemonnee, zal ik zo ergens langsrijden? Ik wil eigenlijk eerst Watch_Dogs nog even platinum voordat ik verderga...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja man dat Survival Pack is erg handig
oh zoiets heb ik dus ook. heb ca 40 PS4 games waarvan ik 35 nog niet gespeeld hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebt![]()
Ja maar dan speel je WD sneller zodat je dit kan spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een klootjes. Ik heb nog 50 euro in m'n portemonnee, zal ik zo ergens langsrijden? Ik wil eigenlijk eerst Watch_Dogs nog even platinum voordat ik verderga...
Dat is waarschijnlijk waarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan speel je WD sneller zodat je dit kan spelen
Je trophies man, je trophies!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Cikx het volgende:
Verdomme, loop ik een deur door kan ik niet meer terug. Kan niet tegen het idee dat ik loot mis.
haha, same here!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Friday12 het volgende:
Nou ook leuk!
Bol is lief en geeft mij een Last of Us promotiecode... Ik dat ding inwisselen is die niet geldig
Doe een stuk op normal voor controls en dan meteen naar grounded.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:25 schreef Sodapoppin het volgende:
ik zit te twijfelen of ik TLOU op hard of op normal zal spelen alvorens ik 'm op ground mode wil uitspelen.
Normal is misschien te makkelijk en hard heeft misschien iets meer uitdaging maar blijf je alles van het spel nog wel volgen zonder 100x dood te gaan etc.
Wat raden jullie aan ?
Ik ben er vanmorgen geweest. Uurtje of 11:30. Toen lag hij er nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
hmm hoop dat mediamarkt alexander em wel al levert, hoor veel verschillende verhalen
Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 juli 2014.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Misschien pas later actief ofzo.. Of US codes
Zou me niet te druk maken, staat als release date van vandaag ook gewoon in de MM folder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
hmm hoop dat mediamarkt alexander em wel al levert, hoor veel verschillende verhalen
The Last of Us?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:50 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand hem al en is het een vette game?
Ja en ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:50 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand hem al en is het een vette game?
40 ps4 games in je bezit?!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
oh zoiets heb ik dus ook. heb ca 40 PS4 games waarvan ik 35 nog niet gespeeld heb![]()
Soz, volgens mij bibliotheek op ps4 heb ik er 42 waaronder 2 BETA's (bf hardline, destiny alpha) en netflix. Dus in totaal 39 games.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe alleen maar dead nation veel gespeeld (eerste game) en heel veel BF4. Voor de rest child of light een kwartiertje, trials fusion kwartiertje, watch dogs en infamous 2 uitgespeeld.
De rest moet ik nog openen en spelen
Op 5 titels na, alles gekocht uit de storeMaar vanavond eerst the last of us als eerst helemaal uitspelen en voor platinum gaan
![]()
Ja ik ook, spelletjes als Doki Doki etc vind ik echt geen neuk aanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik flikker alles wat ik niet (meer) speel er gelijk af.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef Sodapoppin het volgende:
Sodemieter waar haal je het geld vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe alleen maar dead nation veel gespeeld (eerste game) en heel veel BF4. Voor de rest child of light een kwartiertje, trials fusion kwartiertje, watch dogs en infamous 2 uitgespeeld.
De rest moet ik nog openen en spelen
Op 5 titels na, alles gekocht uit de storeMaar vanavond eerst the last of us als eerst helemaal uitspelen en voor platinum gaan
![]()
![]()
Ik heb zoveel moeite altijd met kiezen tussen fysieke versie en PSN versie. Ik heb om één of andere reden altijd het gevoel dat ik een game niet echt bezit als ik hem download ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef Bolters het volgende:
Ik heb The Last of Us voor 42 euro bij MediaMarkt gekocht. Is dan mss wel 7 euro duurder dan de US Store, maar de boxed edition kun je iig nog doorverkopen na een tijdje. Dus die game kost me nu maximaal 20 euro
Want?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef wolfrolf het volgende:
lastpost en sodapoppin wonen nog bij papa en mama
Ik heb er inderdaad erg veel geld aan uitgegeven moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sodemieter waar haal je het geld vandaan
Ik ben gewoon jelly.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad erg veel geld aan uitgegeven moet ik toegeven.
Oke het was meer als een lolletje bedoeld, mijn excusensquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Want?dat baseer je op mijn game collectie omdat ik het leuk vind om een collectie op te bouwen?
of dacht je dat mijn 'pappie en mammie' dit allemaal betaald hebben? Sorry to burst your bubble, maar ik heb verder een goed betaalde job en heb elk spel zelf betaald. Nou gr gr
Geen probleem hoor, sorry voor mijn uitvalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke het was meer als een lolletje bedoeld, mijn excusens
Ik heb ook een idiote backlog van games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dood ben mag je mijn account wel hebben. slechts 5 spellen zijn hard copy's de rest uit de store voor de volle mepquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, sorry voor mijn uitval
In ieder geval voor mensen die het niet willen gelovenIk wil een hoop van die games ook, maar ik wacht tot ze met flinke korting in de store staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde, ik koop daarom vrijwel altijd de fysieke versie. Overigens is dat met de prijzen van de PSN Store vaak ook het beste, want het scheelt best veel geld. En dan kun je hem ook nog eens doorverkopen in tegenstelling tot de digitale versiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zoveel moeite altijd met kiezen tussen fysieke versie en PSN versie. Ik heb om één of andere reden altijd het gevoel dat ik een game niet echt bezit als ik hem download ofzo.
belde net, hij is binnen en er ligt er een voor mequote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ik ben er vanmorgen geweest. Uurtje of 11:30. Toen lag hij er nog niet
thanksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou me niet te druk maken, staat als release date van vandaag ook gewoon in de MM folder.
[ afbeelding ]
Zonder lullig te zijn, maar waarom koop je al die games in de store? De prijzen in de winkels zijn vaak (veel) lagerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Als ik dood ben mag je mijn account wel hebben. slechts 5 spellen zijn hard copy's de rest uit de store voor de volle mep![]()
ik ookquote:
Mwah $60 is ¤42 ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zelfde, ik koop daarom vrijwel altijd de fysieke versie. Overigens is dat met de prijzen van de PSN Store vaak ook het beste, want het scheelt best veel geld. En dan kun je hem ook nog eens doorverkopen in tegenstelling tot de digitale versie
usa store gok ik ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zonder lullig te zijn, maar waarom koop je al die games in de store? De prijzen in de winkels zijn vaak (veel) lager
Zou jammer zijn als hij om die reden nooit plus zou worden. Ik hoop ook heel erg dat Knack (ooit) nog eens voorbij komt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook
maar die mist de metacritic score
lijkt me nogsteeds een leukere game dan al die kut indies die nu online staanquote:
Kutgames zoals Knack speel ik sowieso niet... indie of niet. Van mij mag octadad in de plusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lijkt me nogsteeds een leukere game dan al die kut indies die nu online staan
Liever AAA kut, dan een indie kutgame
Resogun en Awesomenauts zijn geweldigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lijkt me nogsteeds een leukere game dan al die kut indies die nu online staan
Liever AAA kut, dan een indie kutgame
maar woon je nou wel of niet nog thuis?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Want?dat baseer je op mijn game collectie omdat ik het leuk vind om een collectie op te bouwen?
of dacht je dat mijn 'pappie en mammie' dit allemaal betaald hebben? Sorry to burst your bubble, maar ik heb verder een goed betaalde job en heb elk spel zelf betaald. Nou gr gr
Ja, US Store is natuurlijk wel goedkoper dan de EU Store. Daar zie ik soms belachelijke prijzen, games van 70 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah $60 is ¤42 ofzo.
Dan is de 50 pound van Amazon te gortig.
Ik verkoop dan ook nooit games door
Ja, dat denk ik dan ook inderdaad, dat scheelt dan nog wel!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
usa store gok ik ?
Stuk goedkoper, injustice was laatst 6eur omgerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |