Mijn hart kan dat niet aan denk ik. Wil niet dood gevonden worden met een dualshock.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doen
Ik heb zo'n schurfthekel aan schrikmomenten
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgezet op den duur, met het voornemen ooit verder te gaan. Al weet ik niet of ik dat nog ga doen
Ik heb zo'n schurfthekel aan schrikmomenten
Ik ook, ik vond er geen zak aan overigens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds GTA V een keer uitspelen![]()
Waarschijnlijk waarom ik hem niet uitgespeeld hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook, ik vond er geen zak aan overigens.
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat wordt er met 'backlog' bedoeld?m.a.w. Wat houdt dat in?
Volgens het krantje is ie de 29ste verkrijgbaar.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Wat wordt er met 'backlog' bedoeld?m.a.w. Wat houdt dat in?
en als je een neger bent dan heet het een blacklogquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebt![]()
huequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en als je een neger bent dan heet het een blacklog![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en als je een neger bent dan heet het een blacklog![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Friday12 het volgende:
Nou ook leuk!
Bol is lief en geeft mij een Last of Us promotiecode... Ik dat ding inwisselen is die niet geldig
Wat een klootjes. Ik heb nog 50 euro in m'n portemonnee, zal ik zo ergens langsrijden? Ik wil eigenlijk eerst Watch_Dogs nog even platinum voordat ik verderga...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja man dat Survival Pack is erg handig
oh zoiets heb ik dus ook. heb ca 40 PS4 games waarvan ik 35 nog niet gespeeld hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een stapel games die je al hebt, maar die je nog niet gespeeld hebt![]()
Ja maar dan speel je WD sneller zodat je dit kan spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een klootjes. Ik heb nog 50 euro in m'n portemonnee, zal ik zo ergens langsrijden? Ik wil eigenlijk eerst Watch_Dogs nog even platinum voordat ik verderga...
Dat is waarschijnlijk waarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan speel je WD sneller zodat je dit kan spelen
Je trophies man, je trophies!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Cikx het volgende:
Verdomme, loop ik een deur door kan ik niet meer terug. Kan niet tegen het idee dat ik loot mis.
haha, same here!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Friday12 het volgende:
Nou ook leuk!
Bol is lief en geeft mij een Last of Us promotiecode... Ik dat ding inwisselen is die niet geldig
Doe een stuk op normal voor controls en dan meteen naar grounded.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:25 schreef Sodapoppin het volgende:
ik zit te twijfelen of ik TLOU op hard of op normal zal spelen alvorens ik 'm op ground mode wil uitspelen.
Normal is misschien te makkelijk en hard heeft misschien iets meer uitdaging maar blijf je alles van het spel nog wel volgen zonder 100x dood te gaan etc.
Wat raden jullie aan ?
Ik ben er vanmorgen geweest. Uurtje of 11:30. Toen lag hij er nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
hmm hoop dat mediamarkt alexander em wel al levert, hoor veel verschillende verhalen
Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 juli 2014.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Misschien pas later actief ofzo.. Of US codes
Zou me niet te druk maken, staat als release date van vandaag ook gewoon in de MM folder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
hmm hoop dat mediamarkt alexander em wel al levert, hoor veel verschillende verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |