De Beta is voorbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Destiny Beta nou nog te spelen, gister waren servers ofzo offline.
Fuck yes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Een ps4 om zo'n spel te spelen????????? wtfbbqsaus
Vroeg in augustus is ergens ooit gezegd, maar een exacte datum is er niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Minecraft staat voor augustus, maar nog steeds geen release datum bekend. Weet iemand meer?
5de toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Minecraft staat voor augustus, maar nog steeds geen release datum bekend. Weet iemand meer?
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
5e heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
5de toch?
Of haal ik nu dingen door de war?
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoendequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoende
heb geen pc en zit liever on de woonkamer achter de tv en online ken ik alleen mensen met een consolequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.
precies, lean back. En de ps4 versie wordt net als de pc versie behalve modden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoende
laptopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef n8n het volgende:
[..]
heb geen pc en zit liever on de woonkamer achter de tv en online ken ik alleen mensen met een console
Ook geen plugins? Wat kut danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:25 schreef n8n het volgende:
[..]
precies, lean back. En de ps4 versie wordt net als de pc versie behalve modden.
smaken verschillenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook geen plugins? Wat kut dan
En geen snapshots neem ik aan? Dat is ook jammer. Plus dat met console het gewoon kutter speelt dan met je muis en toetsenboard.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, sorry voor mijn uitval
In ieder geval voor mensen die het niet willen gelovenLijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij mij ook, maar als je dat ding helemaal achteraan pakt 'Bibliotheek' dan krijg je zo'n tegelmuur te zienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaar
Zal mij niks verbazen als dat die klei game is. Ook nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:15 schreef Pheno het volgende:
Maar van mij mag Sony wel eens met daadwerkelijk iets nieuws komen. Bloodborn is al een leuk begin en er komt nog iets onaangekondigd op gamescom voor ps4. Maar ik hoop niet dat we constant remakes gaan zien van bv een Beyond Two Souls, en nog meer uit Sony's ps3-stal.
Omdat ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Media Molecule is daar nog mee bezig. En die is al aangekondigdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als dat die klei game is. Ook nooit meer wat van gehoord
Oh kan je de library editten? Kan je ook nog op je frontpage dingen verwijderen (downloaded games staan nu bijv. allemaal op een rijtje.) Ik had gehoopt op een customizable front, dat maakt het leven makkelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaar
Klopt maar er gingen volgens mij geruchten dit dit de onaangekondigde game ging worden (ja is krom). Misschien hebben ze een nieuwe naam voor die titel of zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Media Molecule is daar nog mee bezig. En die is al aangekondigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |