Dat lukt me niet meer.quote:De foto dient tussen 27 juni 2014 en dag 21 (21 juli 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen) van de maand genomen en gepost te zijn. (posten van je inzending dient in dit topic te komen)
Dat hebben de meeste mensenquote:
gewijzigdquote:
lijkt wel wat op onze katquote:
Heeft jullie kat ook zo'n vlek bij dr bek zodat het altijd lijkt alsof ze een vieze bek heeft? Deze wel, vind ik wel cutequote:
Omdat het een prachtig staaltje fotografie isquote:Enneh.. waarom word mijn blik steeds naar je avatar getrokken
dat heeft hij niet neequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Heeft jullie kat ook zo'n vlek bij dr bek zodat het altijd lijkt alsof ze een vieze bek heeft? Deze wel, vind ik wel cute
[..]
Omdat het een prachtig staaltje fotografie is
Ah, die van mij is daar te bang voor. Die snapt zelfs niet hoe je de schutting op moet springen. Laat staan hoe je andere katten bang maaktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat heeft hij niet nee
Het is de Satan van de buurt, jaagt de buurtkatten op de vuilcontainers en gaat er dan rondjes omheen lopen
enneh je avatar is werkelijk prachtig! more from that please
haha heel goed.. ik houd je posts in de gatenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, die van mij is daar te bang voor. Die snapt zelfs niet hoe je de schutting op moet springen. Laat staan hoe je andere katten bang maakt![]()
Zal het onthouden, beloof niets
Nee deze is van 23 juni, dus die mag niet meer. Maar er komt wellicht nog een mooie inzendingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
haha heel goed.. ik houd je posts in de gaten
nu mag je trouwens zelf ook weer meedoen he!
is deze foto vandaag al gemaakt, zo ja.. dan ben je de eerste inzender
ik zal mijn vriendin haar poes wel laten vasthoudenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik verwacht dat je jouw vriendin weer laat poseren Flip
fijne foto! mooie blik heeft hij/zij ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:22 schreef Ronhui het volgende:
Kijken of de kat van mijn ouders opnieuw wil poserenhad deze gemaakt, maar niet scherp op de ogen
[ link | afbeelding ]Divo by RonHui, on Flickr
Zat op m'n mobiel te FOK!ken, zag het nieuwe thema, was bij een vriendin met kittens, had de camera mee, adds upquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
mooie foto, lief beestje!
lastig om tegen een kitten te moeten concurreren
Ik lees telkens "kitlens"quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zat op m'n mobiel te FOK!ken, zag het nieuwe thema, was bij een vriendin met kittens, had de camera mee, adds up
De kittens zijn trouwens helemaal gek op de Bennersenner en hij behandelt ze bijna als puppies, echt heel leuk om te zien![]()
I'm with stupid ^^!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:26 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ik eindelijk de tijd om mee te doen, is het zo'n onderwerp.... Principieel zou iedereen laatste moeten worden.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:26 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ik eindelijk de tijd om mee te doen, is het zo'n onderwerp.... Principieel zou iedereen laatste moeten worden.
Sorryquote:
Ik hoor ze hier purrenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef Weakling het volgende:
Ik doe ook weer eens mee. Gaat het nooit winnen van echte poezen, maar ach. Hele kleine speelgoed poesjes (ongeveer 1,5cm hoog, staart niet meegerekend), bij gebrek aan echte ...
[ afbeelding ]
Je hebt nog t/m 21 augustus om aan deze ronde mee te doen, dus ik zou zeggen: ga op kattenjacht!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef Bokeh het volgende:
tvp, volgende wedstrijd misschien wel een kansje wagen om mee te doen
Nah, ik heb niet zoveel met katten op het moment. En ik ben nu bezig met een persoonlijk project dus de volgende keer zal ik zeker meedoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt nog t/m 21 augustus om aan deze ronde mee te doen, dus ik zou zeggen: ga op kattenjacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inzending.![]()
Hele dag wou meneer wel de aandacht maar op een gegeven moment had hij er genoeg van..
Hoiquote:
Foto doet het bij mij iig niet..quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Vooruit, laat ik niet lullig zijn en gewoon meedoen
[ afbeelding ]
Hier zie ik hem welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef Parthenocissus het volgende:
[..]
Foto doet het bij mij iig niet..
Misschien snap ik wat onderlinge connecties niet, maar hoezo is Mirjam de auteur van je foto (EXIF)?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Vooruit, laat ik niet lullig zijn en gewoon meedoen
[ afbeelding ]
Het is gemaakt met haar 650D op Castlefest zaterdagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Misschien snap ik wat onderlinge connecties niet, maar hoezo is Mirjam de auteur van je foto (EXIF)?
Ja jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Het is gemaakt met haar 650D op Castlefest zaterdag
Excif staat standaard ingesteld op de eigenaar. Wist ik niet eens, goed te weten dan ik in t vervolg de exif van de 650D verwijder als ik een foto heb gemaakt en publiceer
Ik ga dat eens proberen als Anton Corbijn zijn camera even onbewaakt laat liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja ja![]()
Andere optie is natuurlijk je eigen naam in de 650D zetten en vervolgens Mirjam aanklagen dat ze "jouw" foto's publiceert.
En daarmee ga je in mijn stemronde van ergens bovenaan naar ergens ver naar beneden,quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik trek mijn eerste inzending in en ga voor deze:
[ afbeelding ]
So be itquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En daarmee ga je in mijn stemronde van ergens bovenaan naar ergens ver naar beneden,
Heel gaafquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik trek mijn eerste inzending in en ga voor deze:
[ afbeelding ]
Knip een flink stuk van de onderkant af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So be it![]()
Helaas is de kwaliteit verre van optimaal maar het shot zelf vind ik spannender.
mooie plaat! fris qua kleur en lekker scherp!quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef rioohhh het volgende:
[ afbeelding ]
Onze tijgers, gisteren geschoten
ook erg leuk! jammer dat er rechts naast de kat nog zoveel ruimte is en dat dan de voeten van die persoon die hem platdrukt er niet helemaal opstaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef MoChe het volgende:
Mijn inzending tot ik wat beters heb. Niet mijn kat overigens.
[ link | afbeelding ]Fat cat // жирный кот by modaser, on Flickr
Ik ben echt een sucker voor tegenlicht plaatjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef rioohhh het volgende:
[ afbeelding ]
Op die border na is hij echt tofquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:22 schreef Zjummie het volgende:
Mijn fotowedstrijd-deelname-debuut:
[ afbeelding ]
Wat is dat vooor zn oog?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:22 schreef Zjummie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie poes!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:34 schreef Ener-G het volgende:
Meuh mijn eigen mormel had er geen zin in, en deze week ga ik er geen tijd meer voor hebben. Op visite bij vrienden ben ik wel deze jongedame tegengekomen in de jungledus bij deze mijn inzending:
[ link | afbeelding ]Oh hai. by renegesink, on Flickr
Oh ik dacht dat hij een facepalm deedquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Zjummie het volgende:
Tja, ik houd van borders, wil alles altijd inkaderen. Dit was een vlugge van picassa, misschien niet de fraaiste, maar ik vind 'm zo meer af dan zonder border.
Dat op z'n oog is een vergroeiing, waarschijnlijk kanker. Zit eigenlijk op z'n wang en verdrukt het oog. Heb geprobeerd een aantal geposeerde plaatjes te maken van Job voordat het niet meer kon.
Hij werkte braaf mee
Prachtige kleur oogjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef DjinN het volgende:
Dit is mijn inzendingDe focus op de ogen van Starlight is imho goed gelukt vind ik.
[ afbeelding ]
Ja, je vind jezelf wel een (stoei)poes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef Puala het volgende:
Hmmm, dilemma. Deze is ook wel leuk:
[ afbeelding ]
En poezen is meervoud, dus dan zou deze beter passen dan de vorige![]()
Geen. Zelfportretquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je vind jezelf wel een (stoei)poes?
We zijn natuurlijk vooral benieuwd welke man naast je lag om de foto te maken
En alle mannen zeggen dan dat ze die wel even willen aaien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen. Zelfportret![]()
UiteraardIk zeg altijd dat er hier in huis 3 poesjes wonen
![]()
Als iemand dat zou zeggen zou hij heel snel weer buiten staanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En alle mannen zeggen dan dat ze die wel even willen aaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat het automatisch de laatst ingezonden foto was, maar het is aangepastquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef Puala het volgende:
Euhm, ik heb gezegd dat ik mijn inzending niet aan pas naar de laatste foto. Mag ik met mijn andere foto in de wedstrijd mee doen aub?
http://i1302.photobucket.(...)A4CE_zpsn8odi34w.jpg deze dus![]()
SR moet je diskwalificeren, zie excifquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm de multiquote ging niet goed op mijn laptopje..
Tnxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik dacht dat het automatisch de laatst ingezonden foto was, maar het is aangepast
Heb je de punten verdeling niet verkeerd om?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
16. Fotografie.Vink
15. Weakling
14. Bakkerl
13. Puala
12. DjinN
11. Ener-G
10. Parthenocissus
09. Koelkastje
08. Zjummie
07. MaGNeT
06. Sunchaser
05. Worteltjestaart
04. Rioohhh
03. MoChe
02. Flipmoehoe
01. Rebubbled
Uh ik denk hetquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb je de punten verdeling niet verkeerd om?
Voorbeeld, Bakker krijgt 14 punten en MoChe maar 3, terwijl ik het eerder andersom zou denken
Draai je t om?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uh ik denk het
Nummer 1 = meeste punten, 16 = minste in mijn lijst, hbe het verkeerd om dus![]()
01. Fotografie.Vinkquote:
Staat vink nu op 1 of krijgt ie 1 puntquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
01. Fotografie.Vink
02. Weakling
03. Bakkerl
04. Puala
05. DjinN
06. Ener-G
07. Parthenocissus
08. Koelkastje
09. Zjummie
10. MaGNeT
11. Sunchaser
12. Worteltjestaart
13. Rioohhh
14. MoChe
15. Flipmoehoe
16. Rebubbled
Dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Staat vink nu op 1 of krijgt ie 1 punt
Het hoeft niet perse je eige kat te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef J03llV het volgende:
Nu vraag ik me af, ben ik de enige met een hond?
Hahaha, niet dat ik van plan was een foto in te sturen, maar omdat er zoveel inzendingen warenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse je eige kat te zijn.
Nu toch te laat met evt een foto insturen
En nee ik heb ook nog een golden retriever (en een dochter van 7 weken en een station wagen)
(En alles hierboven is de waarheid)
Dat is het speeltje waar hij op af gaatquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
OK, mijn punten:
10 pnt - Geo4Kant; mooie aktie gevangen maar wat is dat paarse nou?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:48 schreef Rebubbled het volgende:
Zei iemand kittens?
Mijn inzending:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Parthenocissus het volgende:
Voorlopig mijn inzending.
[ link | afbeelding ]
Feeding time 2 - the cat by paulusdegroot, on Flickr
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef rioohhh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef bakkerl het volgende:
Een voorlopig inzending...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:22 schreef Zjummie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef Koelkastje het volgende:
Dit exemplaar is niet het meest actieve dus dan maar zo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef DjinN het volgende:
Dit is mijn inzendingDe focus op de ogen van Starlight is imho goed gelukt vind ik.
[ afbeelding ]
Denken jullie aan het stemmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:27 schreef Fotografie.vink het volgende:
Niet echt een huis tuin en keuken katachtige dus hopelijk wordt ik daar niet op afgerekend.
[ link | afbeelding ]Olmense Zoo by Fotografie Vink, on Flickr
Terecht punt. Ik had precies hetzelfde toen de foto uit de camera in Photoshop stond en ik pas echt goed kon zien hoe scherp alles was. Aangezien ik toch niet de verwachting had het van echte poezen te gaan winnen niet opnieuw geschoten. Of anders gezegd: ik ben een luie donder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:36 schreef Ener-G het volgende:
10 Weakling - Mooi alternatief voor 'echte' poezen. Leuk met de krappe DoF gespeeld, had opzich iets groter gemogen zodat de zwarte kat er ook scherp op staat met z'n kop.
Ik tel ergens verkeerd denk ik, want als ik dat doe kom ik bij mij op 36 punten plus 7 * 16 niet stemmers is 148. ach, twee extra puntjes is nooit weg.ik was Rioohhh's punten vergeten in mijn Excelletjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
...
ik heb een exel lijstje gemaakt
Rioohh, duidelijk aan kop.
Daaronder is het spannender
je geeft 2 mensen 12 punten, ga er vanuit dat Ener-G er 11 krijgtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef Zjummie het volgende:
Mijn punten:
1. Fotografie. Vink - Mooie leeuw, maar w.m.b. geen kat
2. Rebubbled - mooi belicht katje, maar ik word erg afgeleid door rommelige voor- en achtergrond
3. Bakkerl - ik zie liever een kat dan een plaatje van een kat. Wel leuk bedacht
4. Koelkastje - lekker lui, maar mis net iets bijzonders
5. Puala - lekker lui, maar mis net iets bijzonders
6. DjinN - waar ie naar kijkt vind ik interessanter dan de foto..
7. Parthenocissus - mooi plaatje, mooi scherp op de ogen misschien, maar de hele plaat is scherp
8. Worteltjestaart - fijn plaatje
9. Sunchaser - iets fijner plaatje met dito kleuren
10. Geo4kant - mooi moment, wat rommelig en net niet scherp?
12. Ener-G - mooi beest, maar hij kijkt een beetje creapy
12. Weakling - Prachtige foto met mooie dieptewerking; jammer dat het geen echte katten zijn
13. MoChe - beetje flets, maar verder hele fijne plaat. Hiervoor zijn katten op aarde :d
14. FlipMoehoe - Lievvvv
15. MaGNeT - Mooie houding, prachtig scherp op de ogen, beetje donker idd
and 16 points go to.......Rioohh - Verlang terug naar de zomer
En hersteldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
je geeft 2 mensen 12 punten, ga er vanuit dat Ener-G er 11 krijgt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef bakkerl het volgende:
Een voorlopig inzending...
[ afbeelding ]
laatste dag om te stemmen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
boeiend toch, als je het idee hebt dat een andere foto het beter doet en de sluitingsdatum is nog niet verstreken ben je vrij om zo vaak te wisselen als je wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef Geo4kant het volgende:
Toch bedankt voor het complimentmaar ik vond het enorm lame om dan snel terug te switchen dus so be it
Gefeliciteerd Rioohhben benieuwd naar het nieuwe onderwerp
Volgende ronde: "Je vriendin" ...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:00 schreef OmeRon het volgende:
Gefeliciteerd Rioohh! En de rest natuurlijk gefeliciteerd met jullie tweede plaats.
Ben benieuwd naar het volgende onderwerp. Heb geen vriendin meer, dus heb deze ronde maar overgeslagen...
Oke dan gaat het er dus om wie de mooiste rechterhand heeft..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
Volgende ronde: "Je vriendin" ...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dan gaat het er dus om wie de mooiste rechterhand heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |