Staat vink nu op 1 of krijgt ie 1 puntquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
01. Fotografie.Vink
02. Weakling
03. Bakkerl
04. Puala
05. DjinN
06. Ener-G
07. Parthenocissus
08. Koelkastje
09. Zjummie
10. MaGNeT
11. Sunchaser
12. Worteltjestaart
13. Rioohhh
14. MoChe
15. Flipmoehoe
16. Rebubbled
Dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Staat vink nu op 1 of krijgt ie 1 punt
Het hoeft niet perse je eige kat te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef J03llV het volgende:
Nu vraag ik me af, ben ik de enige met een hond?
Hahaha, niet dat ik van plan was een foto in te sturen, maar omdat er zoveel inzendingen warenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse je eige kat te zijn.
Nu toch te laat met evt een foto insturen
En nee ik heb ook nog een golden retriever (en een dochter van 7 weken en een station wagen)
(En alles hierboven is de waarheid)
Dat is het speeltje waar hij op af gaatquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
OK, mijn punten:
10 pnt - Geo4Kant; mooie aktie gevangen maar wat is dat paarse nou?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:48 schreef Rebubbled het volgende:
Zei iemand kittens?
Mijn inzending:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Parthenocissus het volgende:
Voorlopig mijn inzending.
[ link | afbeelding ]
Feeding time 2 - the cat by paulusdegroot, on Flickr
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef rioohhh het volgende:
[ afbeelding ]
Onze tijgers, gisteren geschoten
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef bakkerl het volgende:
Een voorlopig inzending...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:22 schreef Zjummie het volgende:
Mijn fotowedstrijd-deelname-debuut:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:17 schreef Koelkastje het volgende:
Dit exemplaar is niet het meest actieve dus dan maar zo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef DjinN het volgende:
Dit is mijn inzendingDe focus op de ogen van Starlight is imho goed gelukt vind ik.
[ afbeelding ]
Denken jullie aan het stemmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:27 schreef Fotografie.vink het volgende:
Niet echt een huis tuin en keuken katachtige dus hopelijk wordt ik daar niet op afgerekend.
[ link | afbeelding ]Olmense Zoo by Fotografie Vink, on Flickr
Terecht punt. Ik had precies hetzelfde toen de foto uit de camera in Photoshop stond en ik pas echt goed kon zien hoe scherp alles was. Aangezien ik toch niet de verwachting had het van echte poezen te gaan winnen niet opnieuw geschoten. Of anders gezegd: ik ben een luie donder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:36 schreef Ener-G het volgende:
10 Weakling - Mooi alternatief voor 'echte' poezen. Leuk met de krappe DoF gespeeld, had opzich iets groter gemogen zodat de zwarte kat er ook scherp op staat met z'n kop.
Ik tel ergens verkeerd denk ik, want als ik dat doe kom ik bij mij op 36 punten plus 7 * 16 niet stemmers is 148. ach, twee extra puntjes is nooit weg.ik was Rioohhh's punten vergeten in mijn Excelletjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
...
ik heb een exel lijstje gemaakt
Rioohh, duidelijk aan kop.
Daaronder is het spannender
je geeft 2 mensen 12 punten, ga er vanuit dat Ener-G er 11 krijgtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef Zjummie het volgende:
Mijn punten:
1. Fotografie. Vink - Mooie leeuw, maar w.m.b. geen kat
2. Rebubbled - mooi belicht katje, maar ik word erg afgeleid door rommelige voor- en achtergrond
3. Bakkerl - ik zie liever een kat dan een plaatje van een kat. Wel leuk bedacht
4. Koelkastje - lekker lui, maar mis net iets bijzonders
5. Puala - lekker lui, maar mis net iets bijzonders
6. DjinN - waar ie naar kijkt vind ik interessanter dan de foto..
7. Parthenocissus - mooi plaatje, mooi scherp op de ogen misschien, maar de hele plaat is scherp
8. Worteltjestaart - fijn plaatje
9. Sunchaser - iets fijner plaatje met dito kleuren
10. Geo4kant - mooi moment, wat rommelig en net niet scherp?
12. Ener-G - mooi beest, maar hij kijkt een beetje creapy
12. Weakling - Prachtige foto met mooie dieptewerking; jammer dat het geen echte katten zijn
13. MoChe - beetje flets, maar verder hele fijne plaat. Hiervoor zijn katten op aarde :d
14. FlipMoehoe - Lievvvv
15. MaGNeT - Mooie houding, prachtig scherp op de ogen, beetje donker idd
and 16 points go to.......Rioohh - Verlang terug naar de zomer
En hersteldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
je geeft 2 mensen 12 punten, ga er vanuit dat Ener-G er 11 krijgt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef bakkerl het volgende:
Een voorlopig inzending...
[ afbeelding ]
laatste dag om te stemmen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef DjinN het volgende:
Dit is mijn inzendingDe focus op de ogen van Starlight is imho goed gelukt vind ik.
[ afbeelding ]
boeiend toch, als je het idee hebt dat een andere foto het beter doet en de sluitingsdatum is nog niet verstreken ben je vrij om zo vaak te wisselen als je wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef Geo4kant het volgende:
Toch bedankt voor het complimentmaar ik vond het enorm lame om dan snel terug te switchen dus so be it
Gefeliciteerd Rioohhben benieuwd naar het nieuwe onderwerp
Volgende ronde: "Je vriendin" ...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:00 schreef OmeRon het volgende:
Gefeliciteerd Rioohh! En de rest natuurlijk gefeliciteerd met jullie tweede plaats.
Ben benieuwd naar het volgende onderwerp. Heb geen vriendin meer, dus heb deze ronde maar overgeslagen...
Oke dan gaat het er dus om wie de mooiste rechterhand heeft..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
Volgende ronde: "Je vriendin" ...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dan gaat het er dus om wie de mooiste rechterhand heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |