quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:26 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ik eindelijk de tijd om mee te doen, is het zo'n onderwerp.... Principieel zou iedereen laatste moeten worden.
Sorryquote:
Ik hoor ze hier purrenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef Weakling het volgende:
Ik doe ook weer eens mee. Gaat het nooit winnen van echte poezen, maar ach. Hele kleine speelgoed poesjes (ongeveer 1,5cm hoog, staart niet meegerekend), bij gebrek aan echte ...
[ afbeelding ]
Je hebt nog t/m 21 augustus om aan deze ronde mee te doen, dus ik zou zeggen: ga op kattenjacht!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef Bokeh het volgende:
tvp, volgende wedstrijd misschien wel een kansje wagen om mee te doen
Nah, ik heb niet zoveel met katten op het moment. En ik ben nu bezig met een persoonlijk project dus de volgende keer zal ik zeker meedoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt nog t/m 21 augustus om aan deze ronde mee te doen, dus ik zou zeggen: ga op kattenjacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inzending.![]()
Hele dag wou meneer wel de aandacht maar op een gegeven moment had hij er genoeg van..
Hoiquote:
Foto doet het bij mij iig niet..quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Vooruit, laat ik niet lullig zijn en gewoon meedoen
[ afbeelding ]
Hier zie ik hem welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef Parthenocissus het volgende:
[..]
Foto doet het bij mij iig niet..
Misschien snap ik wat onderlinge connecties niet, maar hoezo is Mirjam de auteur van je foto (EXIF)?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Vooruit, laat ik niet lullig zijn en gewoon meedoen
[ afbeelding ]
Het is gemaakt met haar 650D op Castlefest zaterdagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Misschien snap ik wat onderlinge connecties niet, maar hoezo is Mirjam de auteur van je foto (EXIF)?
Ja jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Het is gemaakt met haar 650D op Castlefest zaterdag
Excif staat standaard ingesteld op de eigenaar. Wist ik niet eens, goed te weten dan ik in t vervolg de exif van de 650D verwijder als ik een foto heb gemaakt en publiceer
Ik ga dat eens proberen als Anton Corbijn zijn camera even onbewaakt laat liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja ja![]()
Andere optie is natuurlijk je eigen naam in de 650D zetten en vervolgens Mirjam aanklagen dat ze "jouw" foto's publiceert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |