je geeft 2 mensen 12 punten, ga er vanuit dat Ener-G er 11 krijgtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:20 schreef Zjummie het volgende:
Mijn punten:
1. Fotografie. Vink - Mooie leeuw, maar w.m.b. geen kat
2. Rebubbled - mooi belicht katje, maar ik word erg afgeleid door rommelige voor- en achtergrond
3. Bakkerl - ik zie liever een kat dan een plaatje van een kat. Wel leuk bedacht
4. Koelkastje - lekker lui, maar mis net iets bijzonders
5. Puala - lekker lui, maar mis net iets bijzonders
6. DjinN - waar ie naar kijkt vind ik interessanter dan de foto..
7. Parthenocissus - mooi plaatje, mooi scherp op de ogen misschien, maar de hele plaat is scherp
8. Worteltjestaart - fijn plaatje
9. Sunchaser - iets fijner plaatje met dito kleuren
10. Geo4kant - mooi moment, wat rommelig en net niet scherp?
12. Ener-G - mooi beest, maar hij kijkt een beetje creapy
12. Weakling - Prachtige foto met mooie dieptewerking; jammer dat het geen echte katten zijn
13. MoChe - beetje flets, maar verder hele fijne plaat. Hiervoor zijn katten op aarde :d
14. FlipMoehoe - Lievvvv
15. MaGNeT - Mooie houding, prachtig scherp op de ogen, beetje donker idd
and 16 points go to.......Rioohh - Verlang terug naar de zomer
En hersteldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
je geeft 2 mensen 12 punten, ga er vanuit dat Ener-G er 11 krijgt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef bakkerl het volgende:
Een voorlopig inzending...
[ afbeelding ]
laatste dag om te stemmen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef DjinN het volgende:
Dit is mijn inzendingDe focus op de ogen van Starlight is imho goed gelukt vind ik.
[ afbeelding ]
boeiend toch, als je het idee hebt dat een andere foto het beter doet en de sluitingsdatum is nog niet verstreken ben je vrij om zo vaak te wisselen als je wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef Geo4kant het volgende:
Toch bedankt voor het complimentmaar ik vond het enorm lame om dan snel terug te switchen dus so be it
Gefeliciteerd Rioohhben benieuwd naar het nieuwe onderwerp
Volgende ronde: "Je vriendin" ...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:00 schreef OmeRon het volgende:
Gefeliciteerd Rioohh! En de rest natuurlijk gefeliciteerd met jullie tweede plaats.
Ben benieuwd naar het volgende onderwerp. Heb geen vriendin meer, dus heb deze ronde maar overgeslagen...
Oke dan gaat het er dus om wie de mooiste rechterhand heeft..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
Volgende ronde: "Je vriendin" ...
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dan gaat het er dus om wie de mooiste rechterhand heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |