En daarmee ga je in mijn stemronde van ergens bovenaan naar ergens ver naar beneden,quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik trek mijn eerste inzending in en ga voor deze:
[ afbeelding ]
So be itquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En daarmee ga je in mijn stemronde van ergens bovenaan naar ergens ver naar beneden,
Heel gaafquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik trek mijn eerste inzending in en ga voor deze:
[ afbeelding ]
Knip een flink stuk van de onderkant af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So be it![]()
Helaas is de kwaliteit verre van optimaal maar het shot zelf vind ik spannender.
mooie plaat! fris qua kleur en lekker scherp!quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef rioohhh het volgende:
[ afbeelding ]
Onze tijgers, gisteren geschoten
ook erg leuk! jammer dat er rechts naast de kat nog zoveel ruimte is en dat dan de voeten van die persoon die hem platdrukt er niet helemaal opstaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef MoChe het volgende:
Mijn inzending tot ik wat beters heb. Niet mijn kat overigens.
[ link | afbeelding ]Fat cat // жирный кот by modaser, on Flickr
Ik ben echt een sucker voor tegenlicht plaatjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:57 schreef rioohhh het volgende:
[ afbeelding ]
Onze tijgers, gisteren geschoten
Op die border na is hij echt tofquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:22 schreef Zjummie het volgende:
Mijn fotowedstrijd-deelname-debuut:
[ afbeelding ]
Wat is dat vooor zn oog?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:22 schreef Zjummie het volgende:
Mijn fotowedstrijd-deelname-debuut:
[ afbeelding ]
Wat een mooie poes!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:34 schreef Ener-G het volgende:
Meuh mijn eigen mormel had er geen zin in, en deze week ga ik er geen tijd meer voor hebben. Op visite bij vrienden ben ik wel deze jongedame tegengekomen in de jungledus bij deze mijn inzending:
[ link | afbeelding ]Oh hai. by renegesink, on Flickr
Oh ik dacht dat hij een facepalm deedquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Zjummie het volgende:
Tja, ik houd van borders, wil alles altijd inkaderen. Dit was een vlugge van picassa, misschien niet de fraaiste, maar ik vind 'm zo meer af dan zonder border.
Dat op z'n oog is een vergroeiing, waarschijnlijk kanker. Zit eigenlijk op z'n wang en verdrukt het oog. Heb geprobeerd een aantal geposeerde plaatjes te maken van Job voordat het niet meer kon.
Hij werkte braaf mee
Prachtige kleur oogjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef DjinN het volgende:
Dit is mijn inzendingDe focus op de ogen van Starlight is imho goed gelukt vind ik.
[ afbeelding ]
Ja, je vind jezelf wel een (stoei)poes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:57 schreef Puala het volgende:
Hmmm, dilemma. Deze is ook wel leuk:
[ afbeelding ]
En poezen is meervoud, dus dan zou deze beter passen dan de vorige![]()
Geen. Zelfportretquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je vind jezelf wel een (stoei)poes?
We zijn natuurlijk vooral benieuwd welke man naast je lag om de foto te maken
En alle mannen zeggen dan dat ze die wel even willen aaien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen. Zelfportret![]()
UiteraardIk zeg altijd dat er hier in huis 3 poesjes wonen
![]()
Als iemand dat zou zeggen zou hij heel snel weer buiten staanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En alle mannen zeggen dan dat ze die wel even willen aaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat het automatisch de laatst ingezonden foto was, maar het is aangepastquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:36 schreef Puala het volgende:
Euhm, ik heb gezegd dat ik mijn inzending niet aan pas naar de laatste foto. Mag ik met mijn andere foto in de wedstrijd mee doen aub?
http://i1302.photobucket.(...)A4CE_zpsn8odi34w.jpg deze dus![]()
SR moet je diskwalificeren, zie excifquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm de multiquote ging niet goed op mijn laptopje..
Tnxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik dacht dat het automatisch de laatst ingezonden foto was, maar het is aangepast
Heb je de punten verdeling niet verkeerd om?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
16. Fotografie.Vink
15. Weakling
14. Bakkerl
13. Puala
12. DjinN
11. Ener-G
10. Parthenocissus
09. Koelkastje
08. Zjummie
07. MaGNeT
06. Sunchaser
05. Worteltjestaart
04. Rioohhh
03. MoChe
02. Flipmoehoe
01. Rebubbled
Uh ik denk hetquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb je de punten verdeling niet verkeerd om?
Voorbeeld, Bakker krijgt 14 punten en MoChe maar 3, terwijl ik het eerder andersom zou denken
Draai je t om?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uh ik denk het
Nummer 1 = meeste punten, 16 = minste in mijn lijst, hbe het verkeerd om dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |