Ik ben ze allebei kwijtquote:Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef mjan het volgende:
Wel goed voor je motorbeheersing, ja. Ik denk dat ik mn ego niet meer terug zou vinden als ik een poging zou doen.
Gisteren trouwens één van mn otoplastieken verloren, duur grapje
Kwijt als in: 'ergens onvindbaar in je huis' of echt de definitief onvindbare versie? Kut zeg, je had die dingen echt net.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben ze allebei kwijt
Had ik nou godverdomme toch die verzekering maar genomen
Doen jullie die dingen niet gewoon netjes in de zak van je jas ofzo?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef mjan het volgende:
[..]
Kwijt als in: 'ergens onvindbaar in je huis' of echt de definitief onvindbare versie? Kut zeg, je had die dingen echt net.
Die van mij ligt ergens in Duitsland voor de Edeka. Na een half uur zoeken nam ik mijn verlies en reed maar weer verder.
Binnenkort maar naar Soesterberg rijden dan.
Jawel. Totdat je dat dus niet doet.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doen jullie die dingen niet gewoon netjes in de zak van je jas ofzo?
Nadeel van in een hoge flat wonen. Heb het twee keer meegemaakt, niet tof.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:10 schreef Nero22 het volgende:
Er gaat en staat op het moment veel fluogeel op het fietspad hier voor. Er is iemand van de gallerij gevallen/gesprongen. Heel naar.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:18 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik werd net als een malle voorbij gejakkert door een GS1200 rijdert op zijn achterwiel en korte broek en slippers terwijl ik netjes zat te wachten voor een rood verkeerslicht!
ze hebben er niks van gezegd toen ze bij de aanrijding waren.... Had ik altijd nog kunnen zeggen dat ie waarschijnlijk nog op de linkerrijstrook ligtquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben er niks van gezegd toen ze bij de aanrijding waren.... Had ik altijd nog kunnen zeggen dat ie waarschijnlijk nog op de linkerrijstrook ligt
Het is geen wijfquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Hoe is t trouwens nu? Nog last van lichamelijke pijntjes? En al meer gehoord over het verloop qua brommert?
ik loop wel normaal en ben ook normaal aan het werk maar af en toe voel ik de rechtervoet nog wel met name als de trein door een wissel heen gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Hoe is t trouwens nu? Nog last van lichamelijke pijntjes? En al meer gehoord over het verloop qua brommert?
Al met al nog een meevaller dus. Het had ook heel anders kunnen aflopen dus je bent er gelukkig nog goed mee weg gekomen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik loop wel normaal en ben ook normaal aan het werk maar af en toe voel ik de rechtervoet nog wel met name als de trein door een wissel heen gaat.
Naar verwachting is de motor eind van de week klaar. Dan vervang ik thuis nog ff de rechter voetsteun en spiegels en handkappen komen later wel. Valbeugels kijk ik ff of ik daar gewoon een klodder hammerite op smeer
Ey jij ging toch voor machinist?? Wissels = zitten dat weet je tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik loop wel normaal en ben ook normaal aan het werk maar af en toe voel ik de rechtervoet nog wel met name als de trein door een wissel heen gaat.
Naar verwachting is de motor eind van de week klaar. Dan vervang ik thuis nog ff de rechter voetsteun en spiegels en handkappen komen later wel. Valbeugels kijk ik ff of ik daar gewoon een klodder hammerite op smeer
heb ik er ook niet op... volgens mij heel veel niet toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Crap.![]()
Dan moet ik iets verzinnen voor de reflector dus.
Ik ook niet, zelfde met kentekenverlichting. Dat is ook verplichtquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb ik er ook niet op... volgens mij heel veel niet toch?
Je ziet er zat rijden met enkel een kenteken als spatbord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb ik er ook niet op... volgens mij heel veel niet toch?
Dat zul je nog wel even houden vrees ik.. Ik loop een ruim half jaar na dato ook nog bij de fysio voor mijn linkerschouder..quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zelfs mijn relatieve "kleine val" ten opzichte met die van jullie blijft mij nog achtervolgen want ik voel mijn enkel en knie nog regelmatig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zul je nog wel even houden vrees ik.. Ik loop een ruim half jaar na dato ook nog bij de fysio voor mijn linkerschouder..
En die fiets komt wel goed. Imo hoort een allroad wat battlescars te hebben
opzich is/was het gewoon een kneuzing... staat een week 3 tot 6 voor afhankelijk van de ernst van de kneuzing.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zul je nog wel even houden vrees ik.. Ik loop een ruim half jaar na dato ook nog bij de fysio voor mijn linkerschouder..
En die fiets komt wel goed. Imo hoort een allroad wat battlescars te hebben
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Imo hoort een allroad wat battlescars te hebben
Jup. Dus lijkt me geen probleem voor gummie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Nero22 het volgende:
Is het niet zo dat je achterlicht ook direct een reflector is? Zelfs op de fiets en natuurlijk ook op de auto werkt dat zo.
qua wetgeving gaat dat niet op, zelfs iets als een nieuwe golf heeft nog losse reflectorenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Jup. Dus lijkt me geen probleem voor gummie.
Ah, wist ik niet, tnx.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef Maegrim het volgende:
[..]
qua wetgeving gaat dat niet op, zelfs iets als een nieuwe golf heeft nog losse reflectoren
[ afbeelding ]
ik heb em kort en legaal op de CB
[ afbeelding ]
Mompelt iets over blauw stickertje op de gele plaat...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef Maegrim het volgende:
ik heb em kort en legaal op de CB
[ afbeelding ]
nee want ook met fluogele jas zien ze je niet als ze niet kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Bang dat zoiets je nog eens overkomt op de snelleweg?
Vanwaar de keuze dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee want ook met fluogele jas zien ze je niet als ze niet kijken
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor werk18-8 begin ik voor machinist
hier in de buurt staat ook een street triple te verpieteren... Maakt weinig km kon vanaf de straat zien dat de ketting helemaal verroest is...quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef Geerd het volgende:
Ja hoor ze zijn er weer, gast in hempie en zwembroek komt even de buurjongen op halen je raad het al ook lekker zomers gekleed.![]()
Trek iig een spijker en motorjas aan,
Wel mooie Triumph trouwens!!!
Doe danquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier in de buurt staat ook een street triple te verpieteren... Maakt weinig km kon vanaf de straat zien dat de ketting helemaal verroest is...
Zou toch bijna aan de deur bellen en vragen wat ie ervoor wil hebben....
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
²
http://www.banggood.com/M(...)Helmet-p-924285.html
Hurray! Fijnere banden of juist niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
kon wel duidelijk merken aan rijgedrag dat er ander merk/type banden onder zit...
zijn sowieso meer straat banden ook al waren de tourances niet bepaald hardcore offroad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef mjan het volgende:
[..]
Hurray! Fijnere banden of juist niet?
Hoorayquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
kon wel duidelijk merken aan rijgedrag dat er ander merk/type banden onder zit...
broaapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
Welke Conti's zijn dat dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zijn sowieso meer straat banden ook al waren de tourances niet bepaald hardcore offroad.
Is even wennen maar tot nu toe wel tevreden voor zover je er iets zinnigs over kunt zeggen na 10km
Ik heb in 3 dagen ruim 1200km gemaakt. Helaas staat mijn motor nu met problemen bij de garage..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef Salatrel het volgende:
dikke 150km op de dagteller al voor vandaag
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:30 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen ruim 1200km gemaakt. Helaas staat mijn motor nu met problemen bij de garage..
Het is wel drijven in je pak vandaag!
Nieuwe kopen geen optie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:49 schreef Salatrel het volgende:
en de beschadigde voetsteun heb ik ook even vervangenik had er nog 1 liggen
![]()
valbeugel moet ik nog even kijken of ik dat kan bijwerken zonder ze er helemaal af te moeten halen
KTM 1190quote:
die tips in het reizen op de motor topic staan er niet voor nietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:39 schreef Yreal het volgende:
Ik zit nu met de motor op de veer naar terschelling, en je hebt dus niks om je motor vast te maken
Valbeugels.quote:
Ja, ik had wel spanbanden en alles bij, er zit op dat pleurisschip gewoon niks om aan vast te sjorrenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die tips in het reizen op de motor topic staan er niet voor niets
Zou jij eens een foto willen maken van hoe jij hem bevestigd hebt aan je helm (de camera)quote:
Netjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
yuuuup!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Netjesnog even wat Hammerite over de beugelts?
mooi goeie rust is belangrijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:15 schreef Dekatria het volgende:
Mat bevalt prima! Ik ga er ook 1 bestellen.
mooi man. Pak je lofoten mee? Je bent er nu toch!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef Dekatria het volgende:
Ben nu zo'n 50 km ten westen van Narvik, in Noors lapland. Zowaar meteen een Lapland sticker kunnen scoren bij de eigenaar van de hytter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
zal ik vanmiddag of morgen eensch doen, maar bij bij zit hij ook gewoon op een "rond stuk" geplakt met die tapequote:Op zondag 3 augustus 2014 14:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zou jij eens een foto willen maken van hoe jij hem bevestigd hebt aan je helm (de camera)
Mijn helm heeft nogal wat rondingen en ik kan niet echt een ideale plek vinden
Andere mensen die een camera gebruiken tijdens het rijden zijn ook welkom om te posten!
Wacken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Terug van festival, motorrijden is niet leuk als je drie dagen in de pit heeft gestaan
Mijn laatste Wacken was alweer 2007. *Oma verteltquote:
Tot halverwege, vanuit daar de spullen overgeheveld in een auto. Was wel even wennen met zo'n grote rugzak te rijden, durfde niet zo ver schuin te gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef mjan het volgende:
[..]
Mijn laatste Wacken was alweer 2007. *Oma vertelt
Maar je was er met de brommer heen gereden?
donders, op de brommerquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Terug van festival, motorrijden is niet leuk als je drie dagen in de pit heeft gestaan
tofquote:
Waarom rugzak niet achterop geknoopt of de spullen in je koffers gestopt? Dit lijkt me inderdaad irritant rijden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tot halverwege, vanuit daar de spullen overgeheveld in een auto. Was wel even wennen met zo'n grote rugzak te rijden, durfde niet zo ver schuin te gaan.
Waren nog wel flink wat mensen met de motor daar, oa een setje AT's met meer koffers dan de gemiddelde BMW
iid, ik knoop Mijn crusader Ook altijd achterop. Rijdt Veel fijner.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Waarom rugzak niet achterop geknoopt of de spullen in je koffers gestopt? Dit lijkt me inderdaad irritant rijden.
Maar serieus, waarom wil je het op je rug hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Tunafish het volgende:
Boh, vorig jaar stond daar op de camping ergens een hele rij vol met 1800CC Intruders die ze zo nu en dan even aan het bespelen waren. Was zo nu en dan even een moeilijke keuze; bandje of motoren?![]()
Edoch, festival en motor ga ik komende maand proberen, maar dan op een ietwat kleinere schaal; van Enschede naar Hoogeveen voor het verplichte OccultfestHoop dat de tent in mijn tas past, dan gaat die om de rug en rusten op de buddyseat. Van de week even testen hoe dat rijdt.
persoonlijk Vind Ik het Niet prettig. Trekt te veel aan je schouders, en Als je pech hebt Wordt je gestrot door Een of ander dwarsbandjequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Tunafish het volgende:
Boh, vorig jaar stond daar op de camping ergens een hele rij vol met 1800CC Intruders die ze zo nu en dan even aan het bespelen waren. Was zo nu en dan even een moeilijke keuze; bandje of motoren?![]()
Edoch, festival en motor ga ik komende maand proberen, maar dan op een ietwat kleinere schaal; van Enschede naar Hoogeveen voor het verplichte OccultfestHoop dat de tent in mijn tas past, dan gaat die om de rug en rusten op de buddyseat. Van de week even testen hoe dat rijdt.
Kijkt zo lastig als ie voor je hoofd hangtquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom wil je het op je rug hebben?
Ja, die heb ik er gelukkig niet op zitten. Maar daarom ook deze week de proefrit, kijken of en hoe goed ik dat volhoud.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
persoonlijk Vind Ik het Niet prettig. Trekt te veel aan je schouders, en Als je pech hebt Wordt je gestrot door Een of ander dwarsbandje
gewoon zo'n drybag van Louis voor 2 tientjes en een bagagespin van de bouwmarkt en dat op de buddyseat. Rugzakken op de motor vermijden ongeacht gewichtquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Kijkt zo lastig als ie voor je hoofd hangt![]()
Nee, dat spul moet toch mee, en als je het over je schouder gooit trekt het naar een kant, plus dat je dan nogal uit balans bent, denk ik zo. Op de gewone trapfiets ben je dan in ieder geval niet gelukkig. Als je het als rugtas doet en laat rusten op de motor, zit er al een stuk minder gewicht aan je rug en schouders te zeulen.
[..]
Ja, die heb ik er gelukkig niet op zitten. Maar daarom ook deze week de proefrit, kijken of en hoe goed ik dat volhoud.
Met spin/spanbanden zet je je bagage echt muurvast op je buddy en heb je er nauwelijks last van met rijden. Alleen op- en afstappen gaat iets minder charmant.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Tunafish het volgende:
Hmm, daarbij heb ik direct het idee dat het bij de eerste onverwachte hobbel losschiet. Aan de andere kant, diezelfde hobbel kan er natuurlijk voor zorgen dat een rugtas schuift en me naar beneden trekt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Tunafish het volgende:
Hmm, daarbij heb ik direct het idee dat het bij de eerste onverwachte hobbel losschiet. Aan de andere kant, diezelfde hobbel kan er natuurlijk voor zorgen dat een rugtas schuift en me naar beneden trekt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef mjan het volgende:
[..]
Met spin/spanbanden zet je je bagage echt muurvast op je buddy en heb je er nauwelijks last van met rijden. Alleen op- en afstappen gaat iets minder charmant.
Ik ga naar Drenthe, denk niet dat ik me zorgen hoef te maken over hoe charmant ik afstapquote:
Ik doe altijd boodschappen met een rugzak (Kriega R20). Zo'n blik knakworsten in je binnenzak is ook niks kwam ik vandaag achter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon zo'n drybag van Louis voor 2 tientjes en een bagagespin van de bouwmarkt en dat op de buddyseat. Rugzakken op de motor vermijden ongeacht gewicht
Gewoon dwars op borsthoogte in je jas vervoeren en je hebt in ieder geval een stuk meer sjans.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik doe altijd boodschappen met een rugzak (Kriega R20). Zo'n blik knakworsten in je binnenzak is ook niks kwam ik vandaag achter.Laat staan een fles cola.
![]()
Nja heb het al opgelost inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:12 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zal ik vanmiddag of morgen eensch doen, maar bij bij zit hij ook gewoon op een "rond stuk" geplakt met die tape
en die tape sluit niet overal netjes aan op de helm, maar hij zit wel echt muur vast ( camera houd het nog met 260 km/h)
dit, ik maak mijn tas met 4 elastieken vast aan mijn buddy. Blijft iig vast zitten tot 200kmhquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef mjan het volgende:
[..]
Met spin/spanbanden zet je je bagage echt muurvast op je buddy en heb je er nauwelijks last van met rijden. Alleen op- en afstappen gaat iets minder charmant.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef mjan het volgende:
[..]
Gewoon dwars op borsthoogte in je jas vervoeren en je hebt in ieder geval een stuk meer sjans.
Edit: morgen gaat 'm niet worden, krijg geen laars over mn pootje heen. Volgende week nog ergens tijd?
gewoon een 1,5 literfles in mijn rechter broekspijp. Links zat al vol tot aan mijn kniequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef mjan het volgende:
[..]
Gewoon dwars op borsthoogte in je jas vervoeren en je hebt in ieder geval een stuk meer sjans.
Edit: morgen gaat 'm niet worden, krijg geen laars over mn pootje heen. Volgende week nog ergens tijd?
Ha! Wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon een 1,5 literfles in mijn rechter broekspijp. Links zat al vol tot aan mijn knie
wat voor motor heb je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:05 schreef Atreidez het volgende:
Goeieavond! Heb ondertussen ook A rijbewijs en motor, dus ga hier ook maar eens rondhangenMisschien dat er nog wat geplande ritjes oid voorbij komen hier ook?
Damnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een FZ6 S2
klik
[..]
Thnx! Ga ik die ook even taggen.
in Finland 1:24,5 gereden met een 23L tankquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:53 schreef kawa4 het volgende:
nou tot gisteren meende ik nog dat ik 360 km op een tank kon rijden.
maar die mening moet ik toch bij stellen
het is maar 322,4 kmen het tankstation lag op 322.7 km
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:53 schreef Salatrel het volgende:
toch een week van de XT kunnen genieten voordat ie terug naar de motorzaak mocht
quote:
Voor dat getril aan de voorkant?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:53 schreef Salatrel het volgende:
toch een week van de XT kunnen genieten voordat ie terug naar de motorzaak mocht
yusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor dat getril aan de voorkant?
ik had poosje terug 4 man van satudarahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:37 schreef Geerd het volgende:
Whehe gister eentje van No Surrender in de trein, ik zeg niet met de motor? Nee niet met dit weer, straks gaan we nog met de jongens op vakantie.
Goh net mensen. Ik vond het wel grappig
Was dat ding niet total los dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:55 schreef Salatrel het volgende:
en de 10 is weer terug. bleek dat in die tank die ik had leeggereden het nieuwe wiel zich "gesettled" had... voorwiel is er eruitgehaald, band eraf spaken opnieuw gesteld en wiel er weer op. reed naar huis idd een stuk prettiger.
die vent van de motorzaak had het al wel verwacht hij was alleen even vergeten om het erbij te melden.
uiteraard waren er voor mij geen kosten aan verbonden
Ohw oke, dat valt mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee? 2400 euro schade op een motor van nog geen 2 jaar oud is niet total loss
Da's bijna dubbel zoveel als mijn motor heeft gekostquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee? 2400 euro schade op een motor van nog geen 2 jaar oud is niet total loss
OpenStreetMap of zoiets. Mjan gebruikt het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's bijna dubbel zoveel als mijn motor heeft gekost
Tevens een hulpvraag: Ik probeer deze route op mijn Android telefoon te klussen zodat ik hem kan voorrijden maar ik snap er geen snars van en het lukt maar nietHoe krijg ik dat nou voor elkaar?
tja met een hele nieuwe tank, voorvorkpoot en velg gaat het hard natuurlijk.... 570 euro aan arbeidsloonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
OSMand downloaden en op de computer kan je hem met Tyre maken en dan uploaden in je telefoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tevens een hulpvraag: Ik probeer deze route op mijn Android telefoon te klussen zodat ik hem kan voorrijden maar ik snap er geen snars van en het lukt maar nietHoe krijg ik dat nou voor elkaar?
Is het al gelukt met uitleg van Nero/MTA? Anders typ ik wel even een stap-voor-stap uitleg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gooi hem in de groep.quote:
Thanks, zal er wellicht naar kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Dekatria het volgende:
Nette prijs voor die motor met die stand hoor.
Zal er morgen naar kijken, kan toch niet proefrijden ivm wat ethanol in mijn bloedquote:
Sorry ben echt een amateur op dit gebiedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Erasmo het volgende:
35.000km een hoge stand?![]()
![]()
[..]
Zal er morgen naar kijken, kan toch niet proefrijden ivm wat ethanol in mijn bloed
30k is een prima stand om een motor te kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:43 schreef Paxempyrean het volgende:
[..]
Sorry ben echt een amateur op dit gebied
als je hem start loopt ie snellerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:42 schreef BlackLining het volgende:
De mijne loopt nu langzaam tegen de 130k aan
quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je hem start loopt ie sneller
Ik neem niet eens de moeite, youtube is niet te verslaan voor motor-gerelateerde video's.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:19 schreef Salatrel het volgende:
ik zap toevallig langs dat motorprogramma op RTL7. wat tenenkrommend slecht zeg
Meer een reclame voor de Gemeente waar ze toevallig rijden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:19 schreef Salatrel het volgende:
ik zap toevallig langs dat motorprogramma op RTL7. wat tenenkrommend slecht zeg
Daarvoor kon je dat niet?quote:Ik neem niet eens de moeite, youtube is niet te verslaan voor motor-gerelateerde video's.
Eindelijk een flink stuk rijden met m'n nieuwe data abo, radiostream opzetten en knallen maar!
Straks haal ik jou nog inquote:
Ja, Forte Moto Flush is prima spul. Zelf reinigen is natuurlijk beter maar als je wat minor problemen willen oplossen gaat dat prima. Ik merk in ieder geval een duidelijk verschil na zo'n behandeling. Veel beter oppakken en minder getril.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:03 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er wel eens van die carb cleaner bij de tank gedaan?
wel als het elk jaar isquote:
nieuwe accu kopen en aan de druppelladert als je lang niet gaat rijdenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
wel als het elk jaar is
Kosten zijn het ook niet, irriteert me alleen. Weer niet rijden.
noem je stinkie nu dik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:52 schreef mjan het volgende:
Dan kan Nero wel een wheelie doen terwijl hij stilstaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:52 schreef mjan het volgende:
It's funny
But not ha-ha funny.
Druppelladerquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
wel als het elk jaar is
Heeft ie al 2 keer aangehangen afgelopen week. Beide keren nietsquote:
continuquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heeft ie al 2 keer aangehangen afgelopen week. Beide keren niets
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:52 schreef mjan het volgende:
Rij oangs de goudse accu centrale 2 jaar garantiequote:Op maandag 11 augustus 2014 10:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
wel als het elk jaar is
die 1pitter wil gewoon niet zo hardquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:23 schreef Salatrel het volgende:
ik gun ze niet eens een blik waardig laat staan dat ik ga racen met ze
-1 verwachte reactiequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:16 schreef Maegrim het volgende:
[..]
die 1pitter wil gewoon niet zo hard
Da's om de roadrash te verbergen die erop zitquote:
Hele kontje zit nog maar met 2 boutjes vast, dat knipper relais zit eronder, dus ik moet er nog effe bijquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Maegrim het volgende:
Prima hendels toch? Hoe lang moest je wachten?
Zou em trouwens niet beetpakken bij die achterste railing
Kan de auspuff van de ibiza er onderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.motobike-schmi(...)Name=honda-5-cb-1300
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
It's black.
[ afbeelding ]
Very black.
[ afbeelding ]
Shiny part, but still black.
[ afbeelding ]
Does have lights though.
[ afbeelding ]
Even with orange.
[ afbeelding ]
And stealth mirrors.
[ afbeelding ]
And new alloy brake levers.
[ afbeelding ]
No new bar ends though.![]()
And a nice black front fender.
[ afbeelding ]
Leuk voor de mensen die er $1600 voor over hebbenquote:
Nog afgezien van dag vraag ik me vooral af of het niet allemaal gruwelijk gaat afleiden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die er $1600 voor over hebben
En ik geloof ook niet zo dat dat ding "lightweight" is
1400,-quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die er $1600 voor over hebben
En ik geloof ook niet zo dat dat ding "lightweight" is
jah, kreeg het linkje van Maegrim toen, scheelt nogal een beetje; 100¤ per stuk voor een naampie erop, of gewoon nette prima dingen voor 3 tientjes ofzo.. En ze zijn nog vlot ook daar, dat kun je niet van alle sjinezen zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Iemand een hayabusa kopen
Remhandels zien er goed uit. Staan direct op verlanglijstje
En kwam daar meteen nog meer goodies tegen
jah, kreeg het linkje van Maegrim toen, scheelt nogal een beetje; 100¤ per stuk voor een naampie erop, of gewoon nette prima dingen voor 3 tientjes ofzo.. En ze zijn nog vlot ook daar, dat kun je niet van alle sjinezen zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Iemand een hayabusa kopen
Remhandels zien er goed uit. Staan direct op verlanglijstje
En kwam daar meteen nog meer goodies tegen
whehe, hij rijdt nog niet hoor, dit was effe voor de picsquote:
Jammer jammer zeg zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, kreeg het linkje van Maegrim toen, scheelt nogal een beetje; 100¤ per stuk voor een naampie erop, of gewoon nette prima dingen voor 3 tientjes ofzo.. En ze zijn nog vlot ook daar, dat kun je niet van alle sjinezen zeggen
zeggen.
Helaas hebben ze ze niet voor Anne dr Alp voor zover ik zag.. Anders hadden ze daar ook al opgezeten; bij mij ist voor de pimp, zij heeft ze eigenlijk gewoon nodig.
Jeh, ervoor ook al heel effe; ik moest even iets proberen. Hij loopt nog perfect; niks mis meequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Heb je d'n CB alweer kunnen starten trouwens met die nieuwe carterdeksel?![]()
Mooi. Ik vond het toen bij de mijne een hele opluchting tien ie weer starttequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ervoor ook al heel effe; ik moest even iets proberen. Hij loopt nog perfect; niks mis mee
thx maar voor mij nvtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi. Ik vond het toen bij de mijne een hele opluchting tien ie weer startte![]()
Rijdt er hier trouwens iemand op Continental bandjes? Conti heeft een aantal bandjes teruggeroepen vanwege fabricagefouten in 120/70R voorbanden namelijk
http://www.conti.nl/motorbandenomruil/
Wel met fluorgele helm?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
It's black.
[ afbeelding ]
Very black.
[ afbeelding ]
Shiny part, but still black.
[ afbeelding ]
Does have lights though.
[ afbeelding ]
Even with orange.
[ afbeelding ]
And stealth mirrors.
[ afbeelding ]
And new alloy brake levers.
[ afbeelding ]
No new bar ends though.![]()
And a nice black front fender.
[ afbeelding ]
Matzwart, duhquote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toevallig genoeg wel, zij het voor een paar uur
Straks zitten wij allemaal op een reisverslag te wachten, terwijl jij een beetje in een cel in het oostblok zit weg te rotten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:39 schreef Dekatria het volgende:
Dat komt allemaal in het reisverslag
Begin zal overigens al online komen meteen de dag na terugkomst, hoeven jullie niet zo lang te wachten
zoveel geluk hebben we nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:15 schreef mjan het volgende:
terwijl jij een beetje in een cel in het oostblok zit weg te rotten.
In Rusland? de alp was te ver heen voor Russische begrippen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toevallig genoeg wel, zij het voor een paar uur
misschien had hij toch een ander putin shirt moeten kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In Rusland? de alp was te ver heen voor Russische begrippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal de leeftijd wel zijnquote:
Mijn gok is bij de Russische grens mocht je nog even 10 keer uitleggen wat je nou precies kwam doen met die bestickerde oude transalpquote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:39 schreef Dekatria het volgende:
Dat komt allemaal in het reisverslag
Begin zal overigens al online komen meteen de dag na terugkomst, hoeven jullie niet zo lang te wachten
Waarschijnlijk gewoon vergeten een tientje in zijn paspoort te stoppen alvorens het te overhandigenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mijn gok is bij de Russische grens mocht je nog even 10 keer uitleggen wat je nou precies kwam doen met die bestickerde oude transalp
10 roebels zijn ze niet van onder de indruk denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon vergeten een tientje in zijn paspoort te stoppen alvorens het te overhandigen
Wanneer verwacht je terug te zijn in NL?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:56 schreef Dekatria het volgende:
Dat gedoe in Rusland kon ik nog wel mee lachen achteraf, maar die Estlandse verkeerspolitieben er nou nog boos om. Beetje toeristen geld afhandig maken
Nederlands kenteken werkt daar nu sowieso als een rode lap voor een stierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
10 roebels zijn ze niet van onder de indruk denk ik
Het klinkt erg gezelligquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:56 schreef Dekatria het volgende:
Dat gedoe in Rusland kon ik nog wel mee lachen achteraf, maar die Estlandse verkeerspolitieben er nou nog boos om. Beetje toeristen geld afhandig maken
vergeet mijn sticker nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef Dekatria het volgende:
Zal zoals het nu ligt de 18e weer terug zijn in NL. Nu in Letland aan de grens met Litouwen, morgen rijd ik hopelijk al Polen binnen.
pagina 318 van de Touratech catalogusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Maegrim het volgende:
als je nou meerdere stickers had gekocht kon je wereldreis-stickersets verkopen
er zijn er bij mij 3 kapot getrilt. Sinds ik die aftermarket led knippers heb geen last meer van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef Nero22 het volgende:
Reed achter een Yammie Tenere vandaag. Heb nog nooit richtingknippers zo hard zien schudden op een motor.
Sowieso een combinatie van elk van die dingen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef mjan het volgende:
Combinatie van tijd vergeten, landweggetjes, donker vizier en regen is niet echt een aanrader
Achja, nu maar weer opwarmen en eens gaan etenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Sowieso een combinatie van elk van die dingen.
Hij is nog wel heel?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef mjan het volgende:
Combinatie van tijd vergeten, landweggetjes, donker vizier en regen is niet echt een aanrader
donker vizier hou ik zelf niet zo van en regen wordt ik ook niet erg vrolijk van. Tijd vergeten en landweggetjes maakt me dan niet veel uitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef mjan het volgende:
Jup. Anders had ik mezelf echt wel hardgrondig vervloekt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij is nog wel heel?
Donker vizier in het donker is idd helemaal kut, en met regen X1000
Tijd vergeten maakte dat het ineens *poef* donker was, en onverlichte landweggetjes met grind en mest in bochtjes vind ik dan toch een stukje onvoorspelbaarder rijden dan een rechte provinciale wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donker vizier hou ik zelf niet zo van en regen wordt ik ook niet erg vrolijk van. Tijd vergeten en landweggetjes maakt me dan niet veel uit
Al wat in gedachten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:55 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso maar eens gaan kijken voor een tweede fiets binnenkort. De Bandit gaat dit jaar toch echt in winterslaap. No way dat ik daar nog mee door de pekel ga met zijn nieuwe laklaag.
Heb nog wel een fazer te koop staanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:55 schreef BlackLining het volgende:
Meh, vanmiddag voor het eerst in maanden weer in de stromende regen gereden. Viel dat ff tegen zegnormaal nooit problemen mee gehad maar vandaag ging ik alle kanten uit en heb ik toch een aantal hartverzakkingen gehad
Het zal wel weer even wennen zijn denk ik, en de bandjes beginnen onderhand ook aan hun einde te komen.
Sowieso maar eens gaan kijken voor een tweede fiets binnenkort. De Bandit gaat dit jaar toch echt in winterslaap. No way dat ik daar nog mee door de pekel ga met zijn nieuwe laklaag.
Ik ben ook helemaal tevreden met mijn downgrade naar 550quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:00 schreef kawa4 het volgende:
yup ik heb ook besloten om mn motor de deur uit te doen,
er komen er 2 voor terug
1 woon werk loeder ( er5 ofzo)
en een ( en jullie zullen wel zeggen jij spoort niet ) zxr400
ik vind die 400 toch echt veel leuker spelen als de zx6r die ik nou heb,
heb er een paar dagen geleden nog op gereden, en dat rijd toch echt zoveel leuker
ok je mist wel een pk-tje of 45, maar dat hele snelle optrekken hoeft voor mij ook weer niet
( qua snelheid velt het al helemaal mee zx6 loopt iets van 260 en de zxr 400 in de 230)
nee, kan gewoon aan de lader. Alleen niet proberen te starten als ie aan get laden isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb een leuke vraag voor jullie, mijn motor heeft lang stilgestaan, en de accu is leeg. Mag ik deze terwijl hij in de motor zit "gewoon" opladen of blaas ik dan de andere electronica op?
Maw: moet de accu er perse uit?
Topquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, kan gewoon aan de lader. Alleen niet proberen te starten als ie aan get laden is
0 medelijden met zulk poservolk.quote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben ook onderweg naar Scandinavie![]()
Niet met de motor, maar toch..
Even wachten tot de helm vol is en dan knallenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:10 schreef mjan het volgende:
Ik heb even geen tijd om je route te fixen, maar als je gewoon dat stukje overslaat pakt OsmAnd het wel weer op als je gewoon verder rijdt.
Moet jij niet aan het werk ofzo?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naar toe?
[/qote]naar scandinavie bende blind ofzo?
Als je je 'Sporkerringstrasse'-punt naar de oostelijke kant van het kruispunt zet is je dubbele stuk weg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:32 schreef Erasmo het volgende:
Waar gaat de reis naar toe?
[..]
Even wachten tot de helm vol is en dan knallen
Jij mag pas weer een filmpje plaatsen als het er eentje is van je eigen rijkunsten op die 250quote:
Ik ga komende rit gewoon voor iemand rijden met een camera.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Jij mag pas weer een filmpje plaatsen als het er eentje is van je eigen rijkunsten op die 250
Niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ga komende rit gewoon voor iemand rijden met een camera.Ben stiekem ook wel benieuwd hoe ik er nou uit zie in bochten etc.
Het is echt te makkelijk om nou nog een grap te maken over 'moet je wel zorgen dat je ervoor weet te blijven'quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ga komende rit gewoon voor iemand rijden met een camera.Ben stiekem ook wel benieuwd hoe ik er nou uit zie in bochten etc.
je reed toch naast me toen? Als je gas had gegevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |