Nja heb het al opgelost inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:12 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zal ik vanmiddag of morgen eensch doen, maar bij bij zit hij ook gewoon op een "rond stuk" geplakt met die tape
en die tape sluit niet overal netjes aan op de helm, maar hij zit wel echt muur vast ( camera houd het nog met 260 km/h)
dit, ik maak mijn tas met 4 elastieken vast aan mijn buddy. Blijft iig vast zitten tot 200kmhquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef mjan het volgende:
[..]
Met spin/spanbanden zet je je bagage echt muurvast op je buddy en heb je er nauwelijks last van met rijden. Alleen op- en afstappen gaat iets minder charmant.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef mjan het volgende:
[..]
Gewoon dwars op borsthoogte in je jas vervoeren en je hebt in ieder geval een stuk meer sjans.
Edit: morgen gaat 'm niet worden, krijg geen laars over mn pootje heen. Volgende week nog ergens tijd?
gewoon een 1,5 literfles in mijn rechter broekspijp. Links zat al vol tot aan mijn kniequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef mjan het volgende:
[..]
Gewoon dwars op borsthoogte in je jas vervoeren en je hebt in ieder geval een stuk meer sjans.
Edit: morgen gaat 'm niet worden, krijg geen laars over mn pootje heen. Volgende week nog ergens tijd?
Ha! Wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon een 1,5 literfles in mijn rechter broekspijp. Links zat al vol tot aan mijn knie
wat voor motor heb je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:05 schreef Atreidez het volgende:
Goeieavond! Heb ondertussen ook A rijbewijs en motor, dus ga hier ook maar eens rondhangenMisschien dat er nog wat geplande ritjes oid voorbij komen hier ook?
Damnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een FZ6 S2
klik
[..]
Thnx! Ga ik die ook even taggen.
in Finland 1:24,5 gereden met een 23L tankquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:53 schreef kawa4 het volgende:
nou tot gisteren meende ik nog dat ik 360 km op een tank kon rijden.
maar die mening moet ik toch bij stellen
het is maar 322,4 kmen het tankstation lag op 322.7 km
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:53 schreef Salatrel het volgende:
toch een week van de XT kunnen genieten voordat ie terug naar de motorzaak mocht
quote:
Voor dat getril aan de voorkant?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:53 schreef Salatrel het volgende:
toch een week van de XT kunnen genieten voordat ie terug naar de motorzaak mocht
yusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor dat getril aan de voorkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |