Ik ben ze allebei kwijtquote:Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef mjan het volgende:
Wel goed voor je motorbeheersing, ja. Ik denk dat ik mn ego niet meer terug zou vinden als ik een poging zou doen.
Gisteren trouwens één van mn otoplastieken verloren, duur grapje
Kwijt als in: 'ergens onvindbaar in je huis' of echt de definitief onvindbare versie? Kut zeg, je had die dingen echt net.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben ze allebei kwijt
Had ik nou godverdomme toch die verzekering maar genomen
Doen jullie die dingen niet gewoon netjes in de zak van je jas ofzo?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef mjan het volgende:
[..]
Kwijt als in: 'ergens onvindbaar in je huis' of echt de definitief onvindbare versie? Kut zeg, je had die dingen echt net.
Die van mij ligt ergens in Duitsland voor de Edeka. Na een half uur zoeken nam ik mijn verlies en reed maar weer verder.
Binnenkort maar naar Soesterberg rijden dan.
Jawel. Totdat je dat dus niet doet.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doen jullie die dingen niet gewoon netjes in de zak van je jas ofzo?
Nadeel van in een hoge flat wonen. Heb het twee keer meegemaakt, niet tof.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:10 schreef Nero22 het volgende:
Er gaat en staat op het moment veel fluogeel op het fietspad hier voor. Er is iemand van de gallerij gevallen/gesprongen. Heel naar.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:18 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik werd net als een malle voorbij gejakkert door een GS1200 rijdert op zijn achterwiel en korte broek en slippers terwijl ik netjes zat te wachten voor een rood verkeerslicht!
ze hebben er niks van gezegd toen ze bij de aanrijding waren.... Had ik altijd nog kunnen zeggen dat ie waarschijnlijk nog op de linkerrijstrook ligtquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben er niks van gezegd toen ze bij de aanrijding waren.... Had ik altijd nog kunnen zeggen dat ie waarschijnlijk nog op de linkerrijstrook ligt
Het is geen wijfquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Hoe is t trouwens nu? Nog last van lichamelijke pijntjes? En al meer gehoord over het verloop qua brommert?
ik loop wel normaal en ben ook normaal aan het werk maar af en toe voel ik de rechtervoet nog wel met name als de trein door een wissel heen gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Hoe is t trouwens nu? Nog last van lichamelijke pijntjes? En al meer gehoord over het verloop qua brommert?
Al met al nog een meevaller dus. Het had ook heel anders kunnen aflopen dus je bent er gelukkig nog goed mee weg gekomen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik loop wel normaal en ben ook normaal aan het werk maar af en toe voel ik de rechtervoet nog wel met name als de trein door een wissel heen gaat.
Naar verwachting is de motor eind van de week klaar. Dan vervang ik thuis nog ff de rechter voetsteun en spiegels en handkappen komen later wel. Valbeugels kijk ik ff of ik daar gewoon een klodder hammerite op smeer
Ey jij ging toch voor machinist?? Wissels = zitten dat weet je tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik loop wel normaal en ben ook normaal aan het werk maar af en toe voel ik de rechtervoet nog wel met name als de trein door een wissel heen gaat.
Naar verwachting is de motor eind van de week klaar. Dan vervang ik thuis nog ff de rechter voetsteun en spiegels en handkappen komen later wel. Valbeugels kijk ik ff of ik daar gewoon een klodder hammerite op smeer
heb ik er ook niet op... volgens mij heel veel niet toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Crap.![]()
Dan moet ik iets verzinnen voor de reflector dus.
Ik ook niet, zelfde met kentekenverlichting. Dat is ook verplichtquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb ik er ook niet op... volgens mij heel veel niet toch?
Je ziet er zat rijden met enkel een kenteken als spatbord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb ik er ook niet op... volgens mij heel veel niet toch?
Dat zul je nog wel even houden vrees ik.. Ik loop een ruim half jaar na dato ook nog bij de fysio voor mijn linkerschouder..quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zelfs mijn relatieve "kleine val" ten opzichte met die van jullie blijft mij nog achtervolgen want ik voel mijn enkel en knie nog regelmatig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zul je nog wel even houden vrees ik.. Ik loop een ruim half jaar na dato ook nog bij de fysio voor mijn linkerschouder..
En die fiets komt wel goed. Imo hoort een allroad wat battlescars te hebben
opzich is/was het gewoon een kneuzing... staat een week 3 tot 6 voor afhankelijk van de ernst van de kneuzing.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zul je nog wel even houden vrees ik.. Ik loop een ruim half jaar na dato ook nog bij de fysio voor mijn linkerschouder..
En die fiets komt wel goed. Imo hoort een allroad wat battlescars te hebben
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Imo hoort een allroad wat battlescars te hebben
Jup. Dus lijkt me geen probleem voor gummie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Nero22 het volgende:
Is het niet zo dat je achterlicht ook direct een reflector is? Zelfs op de fiets en natuurlijk ook op de auto werkt dat zo.
qua wetgeving gaat dat niet op, zelfs iets als een nieuwe golf heeft nog losse reflectorenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Jup. Dus lijkt me geen probleem voor gummie.
Ah, wist ik niet, tnx.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef Maegrim het volgende:
[..]
qua wetgeving gaat dat niet op, zelfs iets als een nieuwe golf heeft nog losse reflectoren
[ afbeelding ]
ik heb em kort en legaal op de CB
[ afbeelding ]
Mompelt iets over blauw stickertje op de gele plaat...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef Maegrim het volgende:
ik heb em kort en legaal op de CB
[ afbeelding ]
nee want ook met fluogele jas zien ze je niet als ze niet kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Bang dat zoiets je nog eens overkomt op de snelleweg?
Vanwaar de keuze dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee want ook met fluogele jas zien ze je niet als ze niet kijken
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor werk18-8 begin ik voor machinist
hier in de buurt staat ook een street triple te verpieteren... Maakt weinig km kon vanaf de straat zien dat de ketting helemaal verroest is...quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef Geerd het volgende:
Ja hoor ze zijn er weer, gast in hempie en zwembroek komt even de buurjongen op halen je raad het al ook lekker zomers gekleed.![]()
Trek iig een spijker en motorjas aan,
Wel mooie Triumph trouwens!!!
Doe danquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier in de buurt staat ook een street triple te verpieteren... Maakt weinig km kon vanaf de straat zien dat de ketting helemaal verroest is...
Zou toch bijna aan de deur bellen en vragen wat ie ervoor wil hebben....
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
²
http://www.banggood.com/M(...)Helmet-p-924285.html
Hurray! Fijnere banden of juist niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
kon wel duidelijk merken aan rijgedrag dat er ander merk/type banden onder zit...
zijn sowieso meer straat banden ook al waren de tourances niet bepaald hardcore offroad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef mjan het volgende:
[..]
Hurray! Fijnere banden of juist niet?
Hoorayquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
kon wel duidelijk merken aan rijgedrag dat er ander merk/type banden onder zit...
broaapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
Welke Conti's zijn dat dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zijn sowieso meer straat banden ook al waren de tourances niet bepaald hardcore offroad.
Is even wennen maar tot nu toe wel tevreden voor zover je er iets zinnigs over kunt zeggen na 10km
Ik heb in 3 dagen ruim 1200km gemaakt. Helaas staat mijn motor nu met problemen bij de garage..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef Salatrel het volgende:
dikke 150km op de dagteller al voor vandaag
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:30 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen ruim 1200km gemaakt. Helaas staat mijn motor nu met problemen bij de garage..
Het is wel drijven in je pak vandaag!
Nieuwe kopen geen optie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:49 schreef Salatrel het volgende:
en de beschadigde voetsteun heb ik ook even vervangenik had er nog 1 liggen
![]()
valbeugel moet ik nog even kijken of ik dat kan bijwerken zonder ze er helemaal af te moeten halen
KTM 1190quote:
die tips in het reizen op de motor topic staan er niet voor nietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:39 schreef Yreal het volgende:
Ik zit nu met de motor op de veer naar terschelling, en je hebt dus niks om je motor vast te maken
Valbeugels.quote:
Ja, ik had wel spanbanden en alles bij, er zit op dat pleurisschip gewoon niks om aan vast te sjorrenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die tips in het reizen op de motor topic staan er niet voor niets
Zou jij eens een foto willen maken van hoe jij hem bevestigd hebt aan je helm (de camera)quote:
Netjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
en ze is weer thuis![]()
[ afbeelding ]
nog niet gefixed:
voetsteun
valbeugel
handkap
spiegel
yuuuup!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Netjesnog even wat Hammerite over de beugelts?
mooi goeie rust is belangrijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:15 schreef Dekatria het volgende:
Mat bevalt prima! Ik ga er ook 1 bestellen.
mooi man. Pak je lofoten mee? Je bent er nu toch!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef Dekatria het volgende:
Ben nu zo'n 50 km ten westen van Narvik, in Noors lapland. Zowaar meteen een Lapland sticker kunnen scoren bij de eigenaar van de hytter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |