whehe, hij rijdt nog niet hoor, dit was effe voor de picsquote:
Jammer jammer zeg zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, kreeg het linkje van Maegrim toen, scheelt nogal een beetje; 100¤ per stuk voor een naampie erop, of gewoon nette prima dingen voor 3 tientjes ofzo.. En ze zijn nog vlot ook daar, dat kun je niet van alle sjinezen zeggen
zeggen.
Helaas hebben ze ze niet voor Anne dr Alp voor zover ik zag.. Anders hadden ze daar ook al opgezeten; bij mij ist voor de pimp, zij heeft ze eigenlijk gewoon nodig.
Jeh, ervoor ook al heel effe; ik moest even iets proberen. Hij loopt nog perfect; niks mis meequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Heb je d'n CB alweer kunnen starten trouwens met die nieuwe carterdeksel?![]()
Mooi. Ik vond het toen bij de mijne een hele opluchting tien ie weer starttequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ervoor ook al heel effe; ik moest even iets proberen. Hij loopt nog perfect; niks mis mee
thx maar voor mij nvtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi. Ik vond het toen bij de mijne een hele opluchting tien ie weer startte![]()
Rijdt er hier trouwens iemand op Continental bandjes? Conti heeft een aantal bandjes teruggeroepen vanwege fabricagefouten in 120/70R voorbanden namelijk
http://www.conti.nl/motorbandenomruil/
Wel met fluorgele helm?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
It's black.
[ afbeelding ]
Very black.
[ afbeelding ]
Shiny part, but still black.
[ afbeelding ]
Does have lights though.
[ afbeelding ]
Even with orange.
[ afbeelding ]
And stealth mirrors.
[ afbeelding ]
And new alloy brake levers.
[ afbeelding ]
No new bar ends though.![]()
And a nice black front fender.
[ afbeelding ]
Matzwart, duhquote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toevallig genoeg wel, zij het voor een paar uur
Straks zitten wij allemaal op een reisverslag te wachten, terwijl jij een beetje in een cel in het oostblok zit weg te rotten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:39 schreef Dekatria het volgende:
Dat komt allemaal in het reisverslag
Begin zal overigens al online komen meteen de dag na terugkomst, hoeven jullie niet zo lang te wachten
zoveel geluk hebben we nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:15 schreef mjan het volgende:
terwijl jij een beetje in een cel in het oostblok zit weg te rotten.
In Rusland? de alp was te ver heen voor Russische begrippen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toevallig genoeg wel, zij het voor een paar uur
misschien had hij toch een ander putin shirt moeten kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In Rusland? de alp was te ver heen voor Russische begrippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal de leeftijd wel zijnquote:
Mijn gok is bij de Russische grens mocht je nog even 10 keer uitleggen wat je nou precies kwam doen met die bestickerde oude transalpquote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:39 schreef Dekatria het volgende:
Dat komt allemaal in het reisverslag
Begin zal overigens al online komen meteen de dag na terugkomst, hoeven jullie niet zo lang te wachten
Waarschijnlijk gewoon vergeten een tientje in zijn paspoort te stoppen alvorens het te overhandigenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mijn gok is bij de Russische grens mocht je nog even 10 keer uitleggen wat je nou precies kwam doen met die bestickerde oude transalp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |