Ik begin weer een beetje blij met mezelf te wordenquote:
We hoeven sowieso niet te discusseren, want ik vind ook dat als jij doet waar je je goed bij voelt (en het is niet gevaarlijk en/of ongezond), dat je dat lekker moet doen!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet specifiek over de zandlopermaar ik zal wel ophouden voordat we de hele dag gaan discussiëren hier
Goed dat je al zoveel kwijt bent iigknap! En achja, die 20 kilo komen ooit ook
Het is sowieso veel beter om rustig af te vallen!
Op donderdag 31 juli 2014 16:03 schreef Messina het volgende:
Ja, dat gaat bij mij ook samen. Maar ik doe niet aan superfoods ofzo. Dat bedoel ik.quote:
Als ze meer de maat 40 kant op gaan heb ik zeker interesse! Zit namelijk net op die maat te schommelen steeds.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kan ik straks wel voor je maken als je nog interesse hebt
Ja ze zijn allemaal maat 40 maar er zit stretch in dus met vandaar met een 42 kan je er ook nog in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:01 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Als ze meer de maat 40 kant op gaan heb ik zeker interesse! Zit namelijk net op die maat te schommelen steeds.
Ideaal! ;D En qua lengte is het wel geschikt voor 1.75?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal maat 40 maar er zit stretch in dus met vandaar met een 42 kan je er ook nog in.
Echt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
Hoe klein ben je dan?
Volgens mij ga ik zelfs nooit in een S komen.Maar ik ben 1.85
Ongeveer even lang, en no way dat ik ooit in een S ga passen. Ik heb van nature brede schouders (en heupen), en daar verander je niets aan met afvallenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
Hoe klein ben je dan?
Volgens mij ga ik zelfs nooit in een S komen.Maar ik ben 1.85
Ja hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ideaal! ;D En qua lengte is het wel geschikt voor 1.75?
Dat ben ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:12 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Echt?
Ik dacht dat jij juist heel klein was.1.58 ofzo.
Idd altijd een halve meter te lang die dingen zelfs bij de korte maten hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat ben iken mijn broeken zijn dus altijd te lang geweest.
Bij maat 40 ook.
Lengte van mouwen is inderdaad wel vervelend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Ongeveer even lang, en no way dat ik ooit in een S ga passen. Ik heb van nature brede schouders (en heupen), en daar verander je niets aan met afvallen![]()
Bovendien, ik had bij maatje M al vaak het probleem dat mouwen niet lang genoeg waren, ik wil niet weten hoe dat met maatje S gaat zijn dan.
Wees blij!quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd altijd een halve meter te lang die dingen zelfs bij de korte maten haha
Dank je wel. Ik probeer het maar het valt best tegen. Heb het maar bij thuisoefeningen gehouden in plaats van de sportschool.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Sterkte!als je goed voor jezelf zorgt ga je je ook weer beter voelen!
Wow wat goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:31 schreef Messina het volgende:
Ik heb het niet over zandloper specifiek, hoor. 80% van de dieeten zijn gebaseerd op "Dit mag wel, dat moet je laten", de anderen op calorieen tellen. En ik, ik doe gewoon lekker wat ik zelf wil, maar met gezond verstand.
Inmiddels -17.5 kilo![]()
En dan ben ik ook direct de eerste om toe te geven dat er inmiddels misschien wel 20 of 22 af had kunnen zijn als ik wel een specifiek dieet en/of eet richting zou volgen.
Dat soort mensen zijn wel heel hatelijk ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:53 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, dat gaat bij mij ook samen. Maar ik doe niet aan superfoods ofzo. Dat bedoel ik.
Oh en ik heb mensen in mijn omgeving die wel helemaal volgens die voedselZandloper eten en die superfoods de hemel in prijzen. En die raken dus echt geen patatjes en dergelijke meer aan. Als je dan daarnaast je gezonde boterham zit te eten dan krijg je te horen hoe slecht het is. Vandaar mijn aversie tegen dat soort dingen denk ik.
Zo blij ben ik er niet mee. Want bij het innemen van de broek is altijd het model eruit helaasquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Wees blij!Bij mij zijn broeken vaak te kort...
[ afbeelding ]
Jeans hebben gelukkig een lengtemaat
Dank jequote:Op donderdag 31 juli 2014 18:36 schreef sweetlady-o het volgende:
Wow wat goed.Misschien was je met een andere eet richting juist minder afgevallen omdat het moeilijker vol te houden was geweest.
Ah, ja, daar kan ik me óók wel iets bij voorstellen. Ugh, waren we maar 'gemiddeld'quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo blij ben ik er niet mee. Want bij het innemen van de broek is altijd het model eruit helaasen zo kort gaan de lengtematen nooit. Dat zou wel heel tof zijn.
Oh dat lijkt mij ook heel irritant ja. En vroeg of laat zitten zij ook weer aan de patat hoor. Geloof nooit dat mensen 100% "gezond: kunnen eten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:53 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, dat gaat bij mij ook samen. Maar ik doe niet aan superfoods ofzo. Dat bedoel ik.
Oh en ik heb mensen in mijn omgeving die wel helemaal volgens die voedselZandloper eten en die superfoods de hemel in prijzen. En die raken dus echt geen patatjes en dergelijke meer aan. Als je dan daarnaast je gezonde boterham zit te eten dan krijg je te horen hoe slecht het is. Vandaar mijn aversie tegen dat soort dingen denk ik.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ideaal! ;D En qua lengte is het wel geschikt voor 1.75?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |