Dat 30 days Jillian ofzoiets, moet dat echt elke dag? Want ik ga al 4 of 3x per week naar de sportschool en het lijkt me een beetje zwaar om dan ook nog Jillian op die gymdagen te doen. Maar ik hoor er zoveel goede verhalen over, dat het me leuk lijkt om het te proberen! Maar dan dus om de dag ipv elke dag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb besloten mijn 3 T's vooral in de avond te nemen, eens kijken of dat het snacken tegen gaat.
Net pas ontbeten dus een T tussen O en L zou sowieso een beetje krap worden.
Net gehoepeld tijdens een aflevering van Grey's Anatomy (ben net begonnen, had niet verwacht die serie leuk te vinden).
Nu het ontbijt laten zakken en dan door met Jillian
Ik ga het ook gewoon elke dag doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Sarabi het volgende:
30 Day Shred moet officieel elke dag.
Ripped in 30 die ik nu doet moet 5 a 6 dagen in de week.
Het werkt vast ook wel als je het minder vaak doet maar ik hou me het liefst wel hier aan.
Dat had ik ook in het begin tijdens het hardlopen wanneer ik te snel ging. Dus misschien helpt het om rustiger aan te doen op de loopband?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. bij het sporten heb ik deze week de hele tijd pijn net onder m'n ribben aan de rechter kant, maar alleen op de loopband. Op de crosstrainer of het roeiapparaat heb ik er dus geen last van.
Iemand anders dit ook wel eens?
Hmm, ik ging niet eens zo heel hard.. Maar ik zal eens kijken van de week wat er gebeurd als ik 8,5 km doe ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin tijdens het hardlopen wanneer ik te snel ging. Dus misschien helpt het om rustiger aan te doen op de loopband?
Spiertje verrekt waarschijnlijk. Gaat wel weer over.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin tijdens het hardlopen wanneer ik te snel ging. Dus misschien helpt het om rustiger aan te doen op de loopband?
Steken in de zij ja dat heb ik ook weleens ja. Meestal helpt het om dan wat rustiger te gaan lopen dan zakt het na een tijdje wel weer weg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. bij het sporten heb ik deze week de hele tijd pijn net onder m'n ribben aan de rechter kant, maar alleen op de loopband. Op de crosstrainer of het roeiapparaat heb ik er dus geen last van.
Iemand anders dit ook wel eens?
Het duurt ook niet zo lang dus elke dag moet kunnenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon elke dag doen.
In de ochtend dit en dan s avonds naar de sportschool, maar dan vooral cardio daar (aangezien ik overal lees dat je echt spierpijn gaat krijgen weet ik niet of t goed is om ook nog eens kracht te doen op de sportschool?)
Ik ben echt super benieuwd of het ook zo snel en goed werkt bij mij!!
Helaas nog een te kleine maat voor mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Oke wie heeft er interesse in 4 broeken, 3 skinny/straight en 1 chinoin maat 40/42
Ik vind het zoooo zonde om achterin mn kast te leggen.
En verderik ben aardig gefailed in mn Jillian challange die ik had gemaakt. Maar zo erg vind ik dat ook weer niet
toch wel afgevallen weer.
Het is zo saai joh. Ik kan geen motivatie vinden en al helemaal niet als ik gewoon nog afval.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helaas nog een te kleine maat voor mij.
Hoezo ben je gefailed?
Mooi lijstje appelsap.
Om het elke dag te doen of om uberhaupt een les af te maken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is zo saai joh. Ik kan geen motivatie vinden en al helemaal niet als ik gewoon nog afval.
Dat laatstequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Om het elke dag te doen of om uberhaupt een les af te maken?
Ow okequote:
Foto's? ;Dquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Oke wie heeft er interesse in 4 broeken, 3 skinny/straight en 1 chinoin maat 40/42
Ik vind het zoooo zonde om achterin mn kast te leggen.
En verderik ben aardig gefailed in mn Jillian challange die ik had gemaakt. Maar zo erg vind ik dat ook weer niet
toch wel afgevallen weer.
Citroen ijssssquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving. Hertog citroen sorbet ijs. Oh god.
Gelukkig heb ik na een één derde/half bakje (het is zo'n '1 persoons' bakje, al vind ik dat nog best veel) genoeg want het is zulk fris ijs. Niet van dat echte 'het bakje MOET op' ijs. Gewoon. Lekker voor in de zomer als het warm is.
quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving. Hertog citroen sorbet ijs. Oh god.
Gelukkig heb ik na een één derde/half bakje (het is zo'n '1 persoons' bakje, al vind ik dat nog best veel) genoeg want het is zulk fris ijs. Niet van dat echte 'het bakje MOET op' ijs. Gewoon. Lekker voor in de zomer als het warm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |